Profesor tytularny w dziedzinie nauk społecznych. Absolwentka KUL i SGH. Odbywała staże naukowe w Uniwersytecie Katolickim w Mediolanie i w Uniwersytecie Bocconi. Konsultantka w obszarze zarządzania kapitałem ludzkim, doradztwa personalnego oraz diagnozy relacji w organizacjach. Jako nauczyciel akademicki współpracuje z Instytutem Nauk Ekonomicznych PAN, Politechniką Białostocką, Uczelnią Łazarskiego. Autorka bestsellerów wydawniczych takich jak: Patologie i dysfunkcje w organizacji, Organizacja inteligentna generacyjnie, Zarządzanie kompetencjami zawodowymi a motywowanie pracowników, Zachowania organizacyjne, Zarządzanie zasobami ludźmi, Nowe koncepcje zarządzania ludźmi i wielu innych prac naukowych oraz popularnonaukowych dotyczących psychologicznych aspektów zarządzania i przedsiębiorczości. Uczestnik licznych projektów badawczych, w tym międzynarodowego programu ASSESS: Integration of Vulnerable Migrant Groups.
-
OFERTA
-
Studia podyplomowe
- Akademia Administracji Publicznej
- Akademia Nowych Technologii i Ochrony Danych Osobowych
- Akademia Biznesu i Prawa Mody
- Akademia HR
- Akademia IT
- Akademia Marketera
- Akademia Menedżera
- Akademia Praktyków Prawa
- Akademia Prawa Sądowego
- Akademia Rynku Nieruchomości
- Akademia Rynku Ochrony Zdrowia
- Akademia Transportu Lotniczego
- Akademia Umiejętności Psychologicznych
- Akademia Zarządzania Procesowego
- Akademia Zrównoważonego Rozwoju i Środowiska
- Akademia Compliance
-
MBA
- Master of Business Administration (MBA ESG)
- Master of Business Administration (MBA w Budownictwie)
- Master of Business Administration (MBA Energetyka)
- Master of Business Administration (MBA w Lotnictwie)
- Master of Business Administration (MBA w Ochronie Zdrowia)
- Master of Business Administration (MBA Zarządzanie)
-
Zarządzanie potencjałem ludzkim organizacji
Zobacz także, kierunki które mogą Cię zainteresować
-
Adresaci i atuty studiów
Dla kogo?
Oferta studiów skierowana jest do absolwentów wyższych uczelni o dowolnym profilu i specjalności, wiążących swoją przyszłość zawodową z obszarem zarządzania ludźmi. Preferowani są absolwenci kierunków przyporządkowanych do nauk społecznych. Studia w szczególności skierowane są do:
- menedżerów personalnych i kandydatów na to stanowisko;
- przedsiębiorców;
- kadry kierowniczej MŚP;
- pracowników działów personalnych;
- konsultantów HR i trenerów biznesu, chcących poszerzyć i aktualizować swoje umiejętności zawodowe;
- osób zmieniających zawód i planujących rozwój swojej kariery zawodowej w obszarze HR.
Atuty:
Zdobycie wiedzy i praktycznych umiejętności z zakresu:
- kreowania polityki kadrowej organizacji z uwzględnieniem jej celów strategicznych i wymogów otoczenia;
- profesjonalnej rekrutacji i doboru pracowników z wykorzystaniem narzędzi psychologicznych;
- świadomego tworzenia wizerunku organizacji jako pracodawcy;
- prawa pracy i elastycznych form zatrudnienia;
- zarządzania konfliktem przez negocjacje i mediacje;
- budowania systemów motywacyjnych i efektywnej polityki płacowej;
- konstruowania profesjonalnych i adekwatnych do potrzeb organizacji systemów oceniania, programów szkoleniowych, ścieżek awansu zawodowego;
- zarządzania kompetencjami i talentami;
- rozwijania kreatywności;
- możliwość doskonalenia własnych umiejętności psychospołecznych, zwłaszcza w obszarze komunikacji interpersonalnej oraz autodiagnozy predyspozycji osobowościowych i coachingu;
- część zajęć w formie zdalnej.
-
Przesłanki i cele studiów
Wszelkie organizacje, zarówno publiczne jak i biznesowe, potrzebują specjalistów przygotowanych do zarządzania potencjałem ludzkim. Rola tego kapitału systematycznie rośnie, stąd także docenianie znaczenia wiedzy i umiejętności pozwalających efektywnie dobierać kadry, motywować pracowników, oceniać ich pracę, prowadzić efektywną politykę szkoleniową, wykorzystywać narzędzia audytu personalnego.
Celem studiów jest przygotowanie profesjonalnej kadry kierowniczej, w tym menedżerów ds. personalnych w przedsiębiorstwach i innego rodzaju organizacjach. Absolwenci zdobędą wiedzę i umiejętności we wszystkich obszarach procesu kadrowego, kreowania polityki personalnej organizacji w wymiarze strategicznym i taktycznym, badania kompetencji zawodowych, w tym predyspozycji osobowościowych do zawodu, konstruowania systemów zarządzania kompetencjami zawodowymi i talentami pracowników, oceniania pracowników. Podczas sesji coachingowej uczestnicy nauczą się wykorzystywać coaching w swojej pracy zawodowej. Szczególny nacisk kładziemy także na wiedzę z psychologii oraz prawa pracy, którą traktujemy jako kluczową dla zarządzania ludźmi w organizacjach.
-
Organizacja studiów
Wymagania rekrutacyjne:
Dyplom ukończenia studiów wyższych co najmniej I stopnia. Preferowani są absolwenci kierunków studiów z obszaru nauk społecznych.
* https://ckp.lazarski.pl/zasady-rekrutacji/
* https://ckp.lazarski.pl/regulaminy/Organizacja zajęć:
- studia trwają dwa semestry;
- zajęcia rozpoczynają się w II połowie października, odbywają się co 2 tygodnie, w soboty i niedziele, w godzinach 9-17;
- w celu obniżenia kosztów związanych z dojazdami na zajęcia w programie przewidziane nie więcej niż 30% godzin zdalnych.
Warunkiem ukończenia studiów jest:
- zaliczenie każdego modułu kształcenia ustala koordynator modułu w porozumieniu z osobami prowadzącymi zajęcia. Zwykle jest to konkretne praktyczne zadanie wykonywane indywidualnie lub w grupach na ostatnich zajęciach, test sprawdzający rozumienie przekazywanej wiedzy, przygotowanie eseju lub rozwiązanie studium przypadku;
- pozytywny wynik egzaminu dyplomowego – egzamin w formie pisemnej polegający na udzieleniu odpowiedzi na 5 pytań problemowych z listy pytań udostępnionych wcześniej uczestnikom studiów. Pytania obejmują treści kształcenia ze wszystkich przedmiotów ujętych w programie studiów.
Uczelnia zastrzega sobie prawo do niewielkich zmian w programie lub organizacji zjazdów.
Uruchomienie kierunku jest uzależnione od liczby kandydatów.
Harmonogram studiów przygotowany zostanie po zakończeniu procesu rekrutacji. -
Rekomendacje
-
Wykładowcy
prof. dr hab. Joanna M. Moczydłowska
Marek Adamski
Przedsiębiorca i manager, doradca i konsultant biznesowy. Wykładowca na studiach MBA w kraju i zagranicą. Zawodowo praktyk zarządzania procesowego w organizacji, udziałowiec i długoletni członek zarządu PMConsulting (PMC Group Polska), wiodącego na rynku europejskim dostawcy systemów zarządzania wiedzą i szkoleniami w organizacji. Absolwent Akademii Leona Koźmińskiego (ALK) w Warszawie, a także TUCK School of Business (USA) i Ruhr-Universität w Bochum.
Od 25 lat związany z branżą doradczą i inwestycyjną ( PWC, Global Analytics Limited, ISB Ltd. PMC Group Polska). Doświadczenie zawodowe zdobywał realizując projekty wdrożeniowe na rynku polskim i międzynarodowym (Niemcy i USA). Jako doradca i PM kieruje projektami wdrożeniowymi systemów wspomagających zarządzanie procesami HR i BI w największych polskich i międzynarodowych organizacjach (Jeronimo Martins Polska, Hortex Holding, Basell Orlen Polska, Black Red White, Oney, Cushman & Wakefield). Aktywny uczestnik i prelegent konferencji branżowych i szkoleń; HR Tech Summit, HR Director Summit, Kongres Kadry, IT World Evolution.
Realizuje zarówno krótkie formy wystąpień, jak i moderowane dyskusje, a także rozbudowane, autorskie programy edukacyjne w ramach studiów podyplomowych i MBA (Uczelnia Łazarskiego, Instytut Nauk Ekonomicznych PNA, Szkoła Wyższa Wymiaru Sprawiedliwości, Śląski Uniwersytet Medyczny, Gdański Uniwersytet Medyczny, Uniwersytet Ekonomiczny w Wiedniu).
Obszarem jego aktywności naukowej i dydaktycznej są zagadnienia z zakresu przywództwa, zarządzania procesowego i projektowego, komunikacji i negocjacji. W realizowanych wystąpieniach i prowadzonych zajęciach ważną wartość, stanowią odwołania i nawiązania do osobistych doświadczeń i praktyki jako menadżera i przedsiębiorcy. Przekazywane treści i forma wypowiedzi charakteryzują się użyteczną logiką, a także ważną dla odbiorcy dyscypliną intelektualną.
W życiu i pracy niestrudzony orędownik ciągłego kształcenia i rozwoju, przepełniony wiarą iż każdy z nas stworzony jest do wielkich rzeczy a bariery i przeszkody na tej drodze tworzymy sami.
Prywatnie zapalony golfista i snowboardzista, nie stroni także od jazdy konnej i pływania do czego często nawiązuje podczas swoich wystąpień.
Paweł Bogusław
Trener, coach, absolwent uczelni Łazarski na kierunku Executive MBA HR, Wiceprezes Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu. Prowadzi szkolenia, konsultacje oraz Coaching dla kadry menedżerskiej oraz handlowców. Wykłada na Uczelni Łazarskiego na MBA Public Healtcare, wydziale Psychologia w Zarządzaniu, Zarządzanie zasobami Ludzkimi oraz w Szkole Zarządzania Sprzedażą na kierunkach: Zarządzanie Działem Sprzedaży i Account Management. Pracował jako Przedstawiciel Handlowy, Medyczny, KAM, Dystrykt Manager, Dyrektor Sprzedaży, Manager Projektów Szkoleniowych oraz Kierownik Działu Szkoleń, w takich firmach jak Lek Polska, Sandoz, Valeant Pharmaceuticals, Leroy Merlin, Auchan, Hortex, Polfarmex, CRL.
Master Trener RMP (Reiss Motivation Profile), Odporności Psychicznej (AQR International), Acion Learning WIAL oraz Przywództwa ILM (Intergrated Leadership Measure) Wdrażał oraz koordynował procesy HR, kreował politykę personalną w międzynarodowych strukturach handlowych. Wieloletnie doświadczenie trenerskie w „korporacjach” pozwala mu prowadzić z sukcesami procesy rozwojowe, od rekrutacji – Assessment Center, przez szkolenia merytoryczne i sprzedażowe do coachingu on the job. Praca Kierownika Działu Szkoleń oraz prowadzenie wielu projektów HR w międzynarodowych firmach zapewnia jego klientom szerokie spojrzenie na potrzeby rozwojowe pracowników. Poprowadził ponad 1130 dni szkoleniowych i coachingowych w różnych sektorach biznesu. Specjalizuje się w budzeniu motywacji wewnętrznej, inspirowaniu do poszukiwania i samodzielnego dochodzenia do efektywnych rozwiązań.
dr Anna Bugalska
Dr Anna Bugalska od 30 lat działa w obszarze human capital, ekspert, doświadczony wykładowca, konsultantka, trenerka i coach.
Od 5 lat prowadzi własną działalność gospodarczą w zakresie zarzadzania ludźmi: budowy modeli kompetencji, diagnozy kompetencji różnymi metodami Assessment Center, ocena 360, diagnoza testowa, wdrażanie w organizacji roli HRBP, zarządzanie talentami organizacyjnymi. Przez 7 lat zdobywała doświadczenie jako dyrektor doradztwa i programów rozwojowych z zarządzania kapitałem ludzkim firmie doradczo-szkoleniowej - IBD Business School. Przez 15 lat pracowała na stanowiskach menedżerskich w pionie zarządzania ludźmi w międzynarodowych korporacjach.
Dr ekonomii w zakresie zarządzania i nauczyciel akademicki, w tym w programach MBA, studiach podyplomowych dla ekspertów HR i kadry kierowniczej. Prowadzi zajęcia z całego spektrum zagadnień dotyczących zarządzania zasobami ludzkimi: strategicznego podejścia do zarządzania ludźmi, zarządzania kompetencjami, oceny pracowniczej, rekrutacji i doboru kadr, Assessment i Development Center, rozwoju pracowników, talent managementu i sukcesji stanowiskowej, organizacji działu personalnego, w tym wdrażania roli HRBP, mierników efektywności zarządzania zasobami ludzkimi. Specjalizuje się w zarządzaniu kompetencjami, diagnozach potencjału i kompetencji z wykorzystaniem testów psychologicznych, ACDC, wywiadów kompetencyjnych, zarządzaniu talentami i wdrażaniu roli HRBP.
Pracowała między innymi dla: Roche Polska, TEVA, UKSW, Uniqa, Wedel, Energia Obrót, Eurel Hermes, Główny Inspektor Transportu Drogowego, JTI, Mazowiecka Spółka Gazownictwa, Polska Spółka Gazownictwa, BGZ BNP, BNP Paribas, BNP Securities Services, BGK, KPRM, Onet, Polkomtel, Arcelor Mittal, BMM, LG Display Polska, PZU, GK PGE, Polskie Centrum Akredytacji, KGHM Polska Miedź, Volkswagen Group Polska, Grupa Maspex Wadowice, Groupon, Europejski Fundusz Leasingowy, Wydawnictwo Naukowe PWN, Lyreco Polska, Hiestand Polska, Zelmer, SMC, Zespół Warszawskich Żłobków, SMYK, BMZ Poland, Polpharma, ULMA Construction, ZUS, FIS Global, Erbud, Gaspol, Objectivity, PARP, GOG, PGNiG, Strabag, Warbud.
Michał Chodkowski
Specjalizuje się w prawie pracy i ubezpieczeń społecznych oraz w prawie konsumenckim. Doradza polskim i międzynarodowym przedsiębiorstwom, między innymi w zakresie prawnych aspektów zarządzania zasobami ludzkimi oraz doboru form zatrudnienia, w tym zatrudnienia członków zarządów spółek. Jego doświadczenie obejmuje doradztwo w zakresie indywidualnego i zbiorowego prawa pracy i dotyczy w szczególności przygotowywania dokumentów związanych z nawiązaniem i rozwiązaniem stosunku pracy, a także opracowywania wewnętrznych regulaminów i procedur z zakresu prawa pracy. Doradza pracodawcom w zakresie optymalizacji zatrudnienia, przeprowadzania zwolnień indywidualnych i grupowych oraz transferów zakładów pracy. Reprezentuje pracodawców w sporach z pracownikami przed sądami pracy, między innymi w sprawach związanych z rozwiązaniem umów o pracę i sprawach związanych z zakazem konkurencji. W 2015 r. rekomendowany w pierwszej edycji międzynarodowego wydawnictwa Expert Guides Rising Stars 2015 w dziedzinie zatrudnienia i prawa pracy jako jedyny polski prawnik z tej dziedziny. Członkiem Rady Dyrektorów Personalnych Konfederacji Lewiatan.
Piotr Cieszewski
Wykładowca z zakresu przywództwa i motywacji. Zdobywca Mount Everest.
Przez 10 lat dyrektor oddziału w korporacji budowlanej Skanska, w roku 2015 ekspert w Ministerstwie Infrastruktury i Rozwoju. Obecnie prowadzi zajęcia z przywództwa i wystąpień publicznych m.in.: na Uczelni Łazarskiego w Warszawie, Politechnice Białostockiej i Instytucie Nauk Ekonomicznych Polskiej Akademii Nauk, a także szkoli w firmach i urzędach. Trener przywództwa i profesjonalny mówca specjalizujący się w przemówieniach inspiracyjno - motywacyjnych, a także wykładach biznesowych dotyczących przywództwa, pracy zespołowej, zmiany i osiągania celów.
Jego przemówienia, wygłoszone do ponad 90 tysięcy uczestników, to mieszanka doświadczenia, siły, wrażliwości i pasji.
Maratończyk, taternik - zdobywca m.in. Mount Everest. Ambasador akcji charytatywnej Szlachetna Paczka i Fundacji Ronalda McDonalda. W 2013 roku Piotr Cieszewski wniósł flagę Szlachetnej Paczki na najwyższą górę świata. Członek Stowarzyszenia Profesjonalnych Mówczyń i Mówców.
dr n. ekon. Małgorzata Gałązka-Sobotka
Dziekan Centrum Kształcenia Podyplomowego
Dziekan Centrum Kształcenia Podyplomowego oraz Dyrektor Instytutu Zarządzania w Ochronie Zdrowia Uczelni Łazarskiego. Od 2015 r. wiceprzewodnicząca Rady Narodowego Funduszu Zdrowia (członek rady od 2010 r.). Dyrektor programu MBA w Ochronie Zdrowia oraz kierownik merytoryczny wielu certyfikowanych przez Uczelnię Łazarskiego programów szkoleniowych dedykowanych profesjonalistom medycznym, kadrze zarządzającej placówkami leczniczymi oraz pracownikom instytucji publicznych z sektora zdrowia. Inicjatorka i liderka Sektorowej Rady ds. Kompetencji w opiece zdrowotnej i opiece społecznej. Autorka licznych publikacji naukowych i eksperckich poświęconych ekonomiczno-społecznym aspektom ochrony zdrowia i nowoczesnym modelom jej organizacji i finansowania. Propagatorka koncepcji „Ochrony zdrowia nakierowanej na wartość” (Value Based Healthcare). Laureatka konkursu Sukces Roku 2022 w Ochronie Zdrowia w kategorii Zdrowie publiczne. Już po raz piąty w pierwszej dziesiątce LISTY STU najbardziej wpływowych osób w polskim systemie ochrony zdrowia. W plebiscycie Kobieta Rynku Zdrowia 2023 na liście 50 najbardziej wpływowych kobiet działających w obszarze zdrowia zajęła 3 miejsce. Integratorka ludzi i idei. Za propagowanie wzorów świadomego przywództwa pełnego empatii, szacunku i uważności laureatka pierwszej edycji konkursu „Sustainable Impact” w kategorii Lider.
dr Karol Kowalewski
Doktor nauk ekonomicznych i wykładowca akademicki z ponad 20-letnim stażem. Od 2013 roku dziekan Wydziału Zarządzania. Praktyk zarządzania zespołem, trener biznesu, twórca ekspertyz i analiz dotyczących zarządzania (ze szczególnym uwzględnieniem polityki kadrowej). Autor ponad 50 prac i raportów naukowo-badawczych z zakresu przedsiębiorczości i zarządzania oraz dwóch monografii naukowych. Począwszy od 2006 roku, współtwórca i wykonawca kilkunastu projektów szkoleniowo-rozwojowych adresowanych do przedsiębiorców, w których uczestniczyło łącznie ponad 400 beneficjentów. Ekspert zewnętrzny Centrum Wdrażania i Promocji Innowacji W-MARR w Olsztynie. W latach 2013-2017 prezes zarządu Centrum Nowych Technologii sp. z o.o. w Ełku. Opiekun innowacyjnych startupów w ramach platformy Hub of Talents. Członek rady nadzorczej.
Witold Moszyński
Pasjonat HR-u & innowacji IT. Wieloletni doradca w zakresie HRM i wdrożeń informacyjnych systemów zarządzania. Doświadczony nauczyciel akademicki i praktyk zarządzania. W latach 2012-2016 pełnił funkcję Dyrektora Departamentu Zarządzania Kapitałem Ludzkim w PKP S.A. (www.RaportHR.pl) oraz Redaktora Naczelnego gazety Grupy PKP? Twoja Kolej?. Jako Przewodniczący Komitetu Sterującego odpowiadał za wdrożenie w PKP Zarządzania Talentami w modelu cloud, koordynując współpracę 5 spółek zaangażowanych w ten projekt. Od 2010 r. jest Członkiem Rady Programowej Centrum Kształcenia Podyplomowego oraz Eksperckiej Rady Konsultacyjnej. Jest laureatem wielu konkursów i nagród indywidualnych (m.in. nagroda nadzwyczajna Fundacji Rozwoju Edukacji i Szkolnictwa Wyższego - Menedżer Sukcesu, wyróżnienie Uczelni Łazarskiego - Brylant Łazarskiego, 1-sza nagroda w konkursie PARP? Rozwiązania jutra w HR? - "za zdolność do tworzenia innowacji i otwartość na zmiany") oraz przyznanych organizacjom sektora prywatnego i publicznego, w których zarządzał kapitałem ludzkim, za prowadzenie polityki kadrowej na najwyższym poziomie (Przedsiębiorstwo Przyszłości 2014 i 2015, Profesjonalne ZZL 2014 i 2015, Złoty Platan Uczelni Łazarskiego, Godło Inwestora w Kapitał Ludzki 2010 i 2011). Jest członkiem honorowym Konwentu Menedżerów Przedsiębiorstw Przyszłości, członkiem PSZK, prelegentem krajowych i międzynarodowych konferencji, autorem licznych publikacji oraz "Łowcą Talentów". Miał również zaszczyt pełnić funkcję Jurora Konkursu Pracodawca Godny Zaufania.
Anna Pankowska-Gałaj
Ekspert ds. zarządzania zasobami ludzkimi. Ogromne, wieloletnie doświadczenie zdobywała w różnych strukturach organizacyjnych, od firm notowanych na giełdzie i korporacjach międzynarodowych, poprzez własną działalność gospodarczą czy pracę dla administracji rządowej i samorządowej. Była Dyrektorem Generalnym w Ministerstwie Zdrowia, Dyrektorem Generalnym Mazowieckiego Urzędu Wojewódzkiego, Dyrektorem w Komisji Nadzoru Finansowego, zajmowała wysokie stanowiska menedżerskie w firmach min. takich jak AT&T, Bank Pocztowy czy Fabryki Mebli Forte. Tworzyła a następnie wdrażała nowoczesne, efektywne narzędzia zarządcze w trakcie wielu przekształceń firm i organizacji, dla których pracowała. Doświadczony wykładowca akademicki, który z pasją dzieli się swoją wiedzą i praktycznymi rozwiązaniami. Absolwentka matematyki UMK w Toruniu oraz AMP IESE Business School University of Navarra w Barcelonie.
Mirosław Urban
Psycholog, doradca zawodowy, trener, współpracownik Akademii Pedagogiki Specjalnej w Warszawie. Twórca autorskiego programu Juggling Inspiration wykorzystującego metaforę żonglowania w biznesie i edukacji. Specjalista od niestandardowych technik szkoleniowych wykorzystywanych w ramach różnorodnych tematów szkoleń. Tworzy oryginalne metody rozwoju osobistego, uczestnikom szkoleń pozwala odkrywać siłę psychiczną i osiągać cele drogą rozwoju własnych predyspozycji i umiejętności. Współpracował m. in. z Dr Irena Eris, Polkomtel S.A., Commercial Union, PKN Orlen S.A., Dalkia Poznań. Autor publikacji Gdańskiego Wydawnictwa Psychologicznego „Niekonwencjonalne techniki szkoleniowe”. Autor wielu artykułów naukowych i popularnonaukowych powiązanych z rozwojem potencjału psychologicznego człowieka.
Maria Zawadzka-Samoszuk
Praktyk HR wspierający rozwój ludzi i organizacji. Posiada piętnastoletnie doświadczenie HR-owe, które zdobywała w działach personalnych dużych organizacji oraz zarządzając własną firma konsultingową. Obecnie związana zawodowo z DPD Polska na stanowisku HR Business Partnera. Absolwenta Akademii Leona Koźmińskiego na kierunku HR Business Partner oraz Master of Business Administratiom (MBA Zarządzanie) w Uczelni Łazarskiego.
Trener Biznesu, wykładowca akademicki, coach oraz mentor. Jako trener specjalizuje się w szkoleniach i warsztatach z zakresu kompetencji menedżerskich, efektywności osobistej, komunikacji interpersonalnej oraz budowania wewnętrznej siły.
-
Program
Studia podyplomowe Zarządzanie Zasobami Ludzkimi odbywają się w formie zajęć aktywizujących Słuchaczy, w tym wykładów, konwersatoriów, projektów i warsztatów. Liczba godzin 186/196 (z dodatkowym nieobowiązkowym modułem).
Moduł I. Elementy procesu kadrowego
- Budowanie systemów motywacyjnych, polityka płacowa
- Wartościowanie pracy
- Polityka doskonalenia zawodowego i zarządzanie szkoleniami
- Systemy i narzędzia okresowych ocen pracowniczych
- Rekrutacja i dobór pracowników
Moduł II. Doskonalenie umiejętności społecznych
- Komunikacja interpersonalna z wykorzystaniem elementów warsztatu kreatywności
- Negocjacje, mediacje, kierowanie konfliktem,
- Coaching
Moduł III. Psychologia i prawo w ZZL
- Psychologia w ZZL
- Diagnoza predyspozycji zawodowych
- Prawo pracy
Moduł IV. Nowoczesne trendy w zarządzaniu ludźmi
- Modele kompetencyjne w ZZL
- Elementy strategicznego zarządzania kapitałem ludzkim
- Zarządzanie zmianą
- Audyt personalny. Pomiar efektywności ZZL
Moduł V. Nowoczesne zarządzanie (moduł nieobowiązkowy)
Egzamin dyplomowy (pisemny)
-
Opłaty za studia
Studia Podyplomowe czesne 2 raty 4 raty Zarządzanie potencjałem ludzkim organizacji 6 200 zł 6 400 zł 6 600 zł - wpisowe w wysokości 400zł (opłata operacyjna zaliczana na poczet czesnego)
- 10% zniżki przy zapisie do 30 czerwca i spełnieniu wymogów rekrutacyjnych**
- 20% zniżki dla absolwentów Uczelni Łazarskiego**
*cena obowiązuje do 30.11.2023 r.
**zniżki nie łączą się z innymi zniżkamiTerminy płatności
Płatność jednorazowa
- Opłatę czesnego (pomniejszoną o kwotę wpisowego) uiszcza się jednorazowo w całości 7 dni przed rozpoczęciem zajęć.
Płatność ratalna
Terminy płatności czesnego w dwóch ratach
- I rata - 7 dni przed rozpoczęciem zajęć (pomniejszona o kwotę wpisowego)
- II rata - do 1 lutego 2024 r.
Terminy płatności czesnego w czterech ratach
- I rata - 7 dni przed rozpoczęciem zajęć (pomniejszona o kwotę wpisowego)
- II rata do 15 grudnia 2023 r.
- III rata do 1 lutego 2024 r.
- IV rata do 1 kwietnia 2024 r.
Wpłaty dokonujemy na indywidualny numer subkonta bankowego -Tytułem: ckp_imię i nazwisko kandydata_23/24
-
Zasady rekrutacji
- Terminy i wymagania rekrutacyjne opisane są w zakładkach poszczególnych kierunków.
- Kandydaci muszą posiadać dyplom ukończenia studiów wyższych (tytuł zawodowy: licencjat, inżynier, lekarz, magister) lub odpis dyplomu doktorskiego **
- Należy wypełnić formularza zgłoszeniowy i złożyć komplet wymaganych dokumentów.
- Dokonać opłaty rekrutacyjnej w wysokości 400zł (opłata operacyjna zaliczana na poczet czesnego).
- O przyjęciu decyduje kolejność zgłoszeń.
**W przypadku kandydatów posiadających dyplom zagraniczny i chcących kontynuować naukę w Polsce na poziomie podyplomowym, istnieją odrębne przepisy dotyczące uznawania dyplomów ukończenia studiów wyższych, wydanych w innych krajach.
Sprawdź szczegóły, aby dowiedzieć się, czy Twój zagraniczny dyplom wymaga dodatkowego procesu uznawania (nostryfikacji), aby umożliwić Ci rozpoczęcie studiów podyplomowych/MBA w Polsce: kliknij TU
Warunkiem przyjęcia zgłoszenia na studia jest:
- wypełnienie formularza zgłoszeniowego, który dostępny jest na stronie https://ckp-rekrutacja.lazarski.pl/;
- dostarczenie skanu dyplomu ukończenia szkoły wyższej (stary dyplom - podpisany w miejscu przeznaczonym na podpis posiadacza. Dyplom bez podpisu uznawany jest za nieważny) Dyplomy nowej generacji nie mają miejsca na podpis.
- CV;
- opłaty wpisowego w wysokości 400 zł (opłata operacyjna zaliczana na poczet czesnego);
- Wpłaty dokonujemy na indywidualny numer subkonta bankowego - Tytułem: ckp_imię i nazwisko kandydata_23/24
Jeśli posiadasz dyplom potwierdzający ukończenie studiów wyższych wydany przez zagraniczną uczelnię, pamiętaj dodatkowo skompletować:
- dyplom potwierdzający ukończenie studiów wyższych oraz dodatku/suplementu - zalegalizowanym lub zaopatrzonym w klauzulę apostille (oryginał do wglądu),
- tłumaczenia powyższych dokumentów na język polski, sporządzonych lub poświadczonych przez tłumacza przysięgłego.
OSOBA PRZYJĘTA NA STUDIA, PO OTRZYMANIU INFORMACJI O URUCHOMIENIU STUDIÓW, JEST ZOBLIGOWANA DO PRZEDŁOŻENIA W DZIEKANACIE CKP UCZELNI ŁAZARSKIEGO:
- Oryginał dyplomu ukończenia studiów wyższych oraz dowód osobisty - dokumenty w celu ich weryfikacji należy okazać na wyznaczonych dyżurach Dziekanatu (o terminach dyżurów będziemy Państwa informować poprzez Wirtualną Uczelnię).
- Umowa o odpłatności za studia będzie umieszczona w systemie Wirtualna Uczelnia podpisanie umowy odbędzie się za pośrednictwem Autenti, która jest bezpłatną, zewnętrzną platformą służącą do elektronicznego podpisywania umów).
* Informacja o uruchomieniu studiów/szkolenia jest przekazywana uczestnikom wraz z upływem terminu końca rekrutacji drogą elektroniczną. Uruchomienie kierunku uzależnione jest od liczby kandydatów. W przypadku nieuruchomienia studiów opłata operacyjna jest zwracana na wskazane konto.
W przypadku przesyłania danych osobowych droga mailową należy wysyłać pliki zaszyfrowane, skompresowane (np. programami 7 zip, winzip, winrar) oraz zabezpieczone hasłem. Wykorzystane hasło prosimy przesłać do dziekanatu CKP w odrębnym mailu lub wiadomości SMS pod numer telefonu: (+48) 501 622 513
Partnerzy
-
Zobacz także, kierunki które mogą Cię zainteresować