Profesor tytularny w dziedzinie nauk społecznych. Absolwentka KUL i SGH. Odbywała staże naukowe w Uniwersytecie Katolickim w Mediolanie i w Uniwersytecie Bocconi. Konsultantka w obszarze zarządzania kapitałem ludzkim, doradztwa personalnego oraz diagnozy relacji w organizacjach. Jako nauczyciel akademicki współpracuje z Instytutem Nauk Ekonomicznych PAN, Politechniką Białostocką, Uczelnią Łazarskiego. Autorka bestsellerów wydawniczych takich jak: Patologie i dysfunkcje w organizacji, Organizacja inteligentna generacyjnie, Zarządzanie kompetencjami zawodowymi a motywowanie pracowników, Zachowania organizacyjne, Zarządzanie zasobami ludźmi, Nowe koncepcje zarządzania ludźmi i wielu innych prac naukowych oraz popularnonaukowych dotyczących psychologicznych aspektów zarządzania i przedsiębiorczości. Uczestnik licznych projektów badawczych, w tym międzynarodowego programu ASSESS: Integration of Vulnerable Migrant Groups.
-
OFERTA
-
Studia podyplomowe
- Akademia Administracji Publicznej
- Akademia Nowych Technologii i Ochrony Danych Osobowych
- Akademia Biznesu i Prawa Mody
- Akademia HR
- Akademia IT
- Akademia Marketera
- Akademia Menedżera
- Akademia Praktyków Prawa
- Akademia Prawa Sądowego
- Akademia Rynku Nieruchomości
- Akademia Rynku Ochrony Zdrowia
- Akademia Transportu Lotniczego
- Akademia Umiejętności Psychologicznych
- Akademia Zarządzania Procesowego
- Akademia Zrównoważonego Rozwoju i Środowiska
- Akademia Compliance
-
MBA
-
Psychologia w zarządzaniu
Zobacz także, kierunki które mogą Cię zainteresować
-
Adresaci i atuty studiów
Dla kogo?
Oferta studiów skierowana jest do absolwentów wyższych uczelni o dowolnym profilu i specjalności, przede wszystkim do kadry zarządzającej, praktyków HR, trenerów, coachów pracujących w organizacjach oraz przedsiębiorców prowadzących własne firmy lub przygotowujących się do pełnienia wymienionych ról zawodowych. Preferowani są absolwenci kierunków studiów z obszaru nauk społecznych.
Atuty:
- ciekawie przekazana kompleksowa wiedza psychologiczna podnosząca skuteczność zarządzania;
- możliwość uzyskania wiedzy i praktycznych umiejętności w obszarze wykorzystywania coachingu w rozwoju zawodowym i osobistym;
- doskonalenie sztuki zarządzania konfliktami przez negocjacje i mediacje;
- wykorzystanie psychologii w marketingu organizacji, w tym w kreowaniu marki;
- możliwość poznania profesjonalnych narzędzi psychologicznych do badania predyspozycji osobowościowych niezbędnych w nowoczesnym doborze kadr;
- rozwinięcie własnych umiejętności psychospołecznych, szczególnie w obszarze komunikacji interpersonalnej oraz autodiagnozy własnych predyspozycji osobowościowych.
-
Przesłanki i cele
Sukces współczesnego biznesu jest w ogromnym stopniu uzależniony od kompetencji psychospołecznych pracowników, a zwłaszcza menedżerów danej organizacji. Wiedza i umiejętności psychologiczne stanowią niekwestionowany fundament zarządzania, budowania i motywowania kompetentnego zespołu pracowniczego, rozwiązywania napięć i konfliktów, trafnego rozpoznawania potrzeb klientów. Odpowiedzią na te potrzeby organizacji jest program studiów podyplomowych Psychologia w zarządzaniu.
Celem studiów jest kształtowanie kompetencji zawodowych i osobistych niezbędnych do prowadzenia efektywnej działalności gospodarczej, a także organizowania pracy instytucji non profit w oparciu o wiedzę psychologiczną. Absolwent studiów podyplomowych Psychologia w zarządzaniu zdobędzie szeroką wiedzę psychologiczną możliwą do wykorzystania w zróżnicowanej praktyce, przede wszystkim w celu lepszego poznania mechanizmów psychospołecznych w organizacji, zarządzania konfliktami przez negocjacje i mediacje, możliwości wspierania własnego rozwoju i rozwoju swoich pracowników dzięki umiejętności diagnozowania predyspozycji psychicznych, budowania pozytywnych relacji z klientami firmy, wykorzystywania psychologii w marketingu.
Organizacja zajęć:
- Studia trwają dwa semestry, zajęcia rozpoczynają się w II połowie października;
- Studia kończy egzamin pisemny (Uczestnicy uzyskują wcześniej listę obowiązujących zagadnień egzaminacyjnych);
- Warunki zaliczenia każdego modułu kształcenia ustala koordynator modułu w porozumieniu z osobami prowadzącymi zajęcia. Zwykle jest to konkretne praktyczne zadanie wykonywane indywidualnie lub w grupach na ostatnich zajęciach, test sprawdzający rozumienie przekazywanej wiedzy, przygotowanie eseju lub rozwiązanie studium przypadku;
- W celu obniżenia kosztów związanych z dojazdami na zajęcia w programie przewidziane są 3-4 zjazdy realizowane zdalnie.
Uczelnia zastrzega sobie prawo do niewielkich zmian w programie lub organizacji zjazdów.
Uruchomienie kierunku jest uzależnione od liczby kandydatów.
Harmonogram studiów przygotowany zostanie po zakończeniu procesu rekrutacji.
W zależności od sytuacji epidemiologicznej w kraju, liczebności zrekrutowanej grupy liczba godzin zdalnych (na odległość) i form on-line może ulec zwiększaniu. -
Program
Studia podyplomowe odbywają się w formie zajęć aktywizujących Słuchaczy, w tym wykładów, ćwiczeń, konwersatoriów i warsztatów.
Moduł I. POTENCJAŁ PSYCHOLOGICZNY CZŁOWIEKA
- Osobowość człowieka
- Psychologiczne aspekty przywództwa
- Psychopatologia pracy (stres, wypalenie zawodowe, uzależnienie od pracy)
- Dobór pracowników, diagnoza predyspozycji zawodowych
- Warsztaty inspiracyjne
Moduł II. DOSKONALENIE UMIEJĘTNOŚCI SPOŁECZNYCH
- Komunikacja interpersonalna z wykorzystaniem elementów warsztatu kreatywności
- Negocjacje, mediacje, psychologiczne mechanizmy wywoływania wpływu
- Coaching
Moduł III. PSYCHOLOGIA W PRAKTYCE ZARZĄDZANIA I MARKETINGU
- Psychologia sprzedaży
- Metodyka prowadzenia szkoleń
- Psychologiczne aspekty motywacji i motywowania
- Zarządzanie kompetencjami, zarządzanie talentami
- Psychologiczny kontekst oceniania pracowników
EGZAMIN DYPLOMOWY(pisemny)
-
Rekomendacje
Piotr Robert Paniec - Absolwent studiów podyplomowych Psychologia w zarządzaniu (2020/21)
„Od 2004 roku prowadzę firmę o zasięgu krajowym, która jest firmą doradczo-szkoleniową w zakresie prawa pracy, w tym też i BHP. Studia podyplomowe Psychologia w zarządzaniu to kierunek wymagający, prowadzony przez wspaniały, kompetentny zespół wykładowców pod kierownictwem pani profesor dr hab. Joanny Moczydłowskiej. Zależało mi na uzupełnieniu wiedzy z zakresie zarządzania, ale też na poznaniu i zrozumieniu problemów społecznych, jakie występują na rożnych szczeblach zarządzania. Studia w bardzo znaczący sposób wpłynęły nie tylko na mój samorozwój, ale też na zrozumienie szeroko rozumianej problematyki wynikającej z osobowości człowieka. Bardzo dobrze ułożony program, wykłady poparte nie tylko literaturą, ale też przykładami oraz ciekawie organizowanymi ćwiczeniami, które motywowały do samo zgłębiania wiedzy. Studia pozwoliły mi poznać i zrozumieć techniki i narzędzia, które można stosować na wielu szczeblach zarządzania, w tym już na etapie rekrutacji (doboru kadry). Forma prowadzenia studiów, zaangażowania wykładowców oraz ich życzliwość pozwoliły mi na bieżące wdrażanie wiedzy w życie zawodowe, ale też i osobiste. Warto wybrać kierunek studiów podyplomowych Psychologia w zarządzaniu, warto zostać studentem Centrum Kształcenia Podyplomowego Uczelni Łazarskiego - to bardzo dobra decyzja”.
-
Wykładowcy
prof. dr hab. Joanna M. Moczydłowska
Marek Adamski
Przedsiębiorca i manager, doradca i konsultant biznesowy. Wykładowca na studiach MBA w kraju i zagranicą. Zawodowo praktyk zarządzania procesowego w organizacji, udziałowiec i długoletni członek zarządu PMConsulting (PMC Group Polska), wiodącego na rynku europejskim dostawcy systemów zarządzania wiedzą i szkoleniami w organizacji. Absolwent Akademii Leona Koźmińskiego (ALK) w Warszawie, a także TUCK School of Business (USA) i Ruhr-Universität w Bochum.
Od 25 lat związany z branżą doradczą i inwestycyjną ( PWC, Global Analytics Limited, ISB Ltd. PMC Group Polska). Doświadczenie zawodowe zdobywał realizując projekty wdrożeniowe na rynku polskim i międzynarodowym (Niemcy i USA). Jako doradca i PM kieruje projektami wdrożeniowymi systemów wspomagających zarządzanie procesami HR i BI w największych polskich i międzynarodowych organizacjach (Jeronimo Martins Polska, Hortex Holding, Basell Orlen Polska, Black Red White, Oney, Cushman & Wakefield). Aktywny uczestnik i prelegent konferencji branżowych i szkoleń; HR Tech Summit, HR Director Summit, Kongres Kadry, IT World Evolution.
Realizuje zarówno krótkie formy wystąpień, jak i moderowane dyskusje, a także rozbudowane, autorskie programy edukacyjne w ramach studiów podyplomowych i MBA (Uczelnia Łazarskiego, Instytut Nauk Ekonomicznych PNA, Szkoła Wyższa Wymiaru Sprawiedliwości, Śląski Uniwersytet Medyczny, Gdański Uniwersytet Medyczny, Uniwersytet Ekonomiczny w Wiedniu).
Obszarem jego aktywności naukowej i dydaktycznej są zagadnienia z zakresu przywództwa, zarządzania procesowego i projektowego, komunikacji i negocjacji. W realizowanych wystąpieniach i prowadzonych zajęciach ważną wartość, stanowią odwołania i nawiązania do osobistych doświadczeń i praktyki jako menadżera i przedsiębiorcy. Przekazywane treści i forma wypowiedzi charakteryzują się użyteczną logiką, a także ważną dla odbiorcy dyscypliną intelektualną.
W życiu i pracy niestrudzony orędownik ciągłego kształcenia i rozwoju, przepełniony wiarą iż każdy z nas stworzony jest do wielkich rzeczy a bariery i przeszkody na tej drodze tworzymy sami.
Prywatnie zapalony golfista i snowboardzista, nie stroni także od jazdy konnej i pływania do czego często nawiązuje podczas swoich wystąpień.
Paweł Bogusław
Trener, coach, absolwent uczelni Łazarski na kierunku Executive MBA HR, Wiceprezes Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu. Prowadzi szkolenia, konsultacje oraz Coaching dla kadry menedżerskiej oraz handlowców. Wykłada na Uczelni Łazarskiego na MBA Public Healtcare, wydziale Psychologia w Zarządzaniu, Zarządzanie zasobami Ludzkimi oraz w Szkole Zarządzania Sprzedażą na kierunkach: Zarządzanie Działem Sprzedaży i Account Management. Pracował jako Przedstawiciel Handlowy, Medyczny, KAM, Dystrykt Manager, Dyrektor Sprzedaży, Manager Projektów Szkoleniowych oraz Kierownik Działu Szkoleń, w takich firmach jak Lek Polska, Sandoz, Valeant Pharmaceuticals, Leroy Merlin, Auchan, Hortex, Polfarmex, CRL.
Master Trener RMP (Reiss Motivation Profile), Odporności Psychicznej (AQR International), Acion Learning WIAL oraz Przywództwa ILM (Intergrated Leadership Measure) Wdrażał oraz koordynował procesy HR, kreował politykę personalną w międzynarodowych strukturach handlowych. Wieloletnie doświadczenie trenerskie w „korporacjach” pozwala mu prowadzić z sukcesami procesy rozwojowe, od rekrutacji – Assessment Center, przez szkolenia merytoryczne i sprzedażowe do coachingu on the job. Praca Kierownika Działu Szkoleń oraz prowadzenie wielu projektów HR w międzynarodowych firmach zapewnia jego klientom szerokie spojrzenie na potrzeby rozwojowe pracowników. Poprowadził ponad 1130 dni szkoleniowych i coachingowych w różnych sektorach biznesu. Specjalizuje się w budzeniu motywacji wewnętrznej, inspirowaniu do poszukiwania i samodzielnego dochodzenia do efektywnych rozwiązań.
dr Anna Bugalska
Dr Anna Bugalska od 30 lat działa w obszarze human capital, ekspert, doświadczony wykładowca, konsultantka, trenerka i coach.
Od 5 lat prowadzi własną działalność gospodarczą w zakresie zarzadzania ludźmi: budowy modeli kompetencji, diagnozy kompetencji różnymi metodami Assessment Center, ocena 360, diagnoza testowa, wdrażanie w organizacji roli HRBP, zarządzanie talentami organizacyjnymi. Przez 7 lat zdobywała doświadczenie jako dyrektor doradztwa i programów rozwojowych z zarządzania kapitałem ludzkim firmie doradczo-szkoleniowej - IBD Business School. Przez 15 lat pracowała na stanowiskach menedżerskich w pionie zarządzania ludźmi w międzynarodowych korporacjach.
Dr ekonomii w zakresie zarządzania i nauczyciel akademicki, w tym w programach MBA, studiach podyplomowych dla ekspertów HR i kadry kierowniczej. Prowadzi zajęcia z całego spektrum zagadnień dotyczących zarządzania zasobami ludzkimi: strategicznego podejścia do zarządzania ludźmi, zarządzania kompetencjami, oceny pracowniczej, rekrutacji i doboru kadr, Assessment i Development Center, rozwoju pracowników, talent managementu i sukcesji stanowiskowej, organizacji działu personalnego, w tym wdrażania roli HRBP, mierników efektywności zarządzania zasobami ludzkimi. Specjalizuje się w zarządzaniu kompetencjami, diagnozach potencjału i kompetencji z wykorzystaniem testów psychologicznych, ACDC, wywiadów kompetencyjnych, zarządzaniu talentami i wdrażaniu roli HRBP.
Pracowała między innymi dla: Roche Polska, TEVA, UKSW, Uniqa, Wedel, Energia Obrót, Eurel Hermes, Główny Inspektor Transportu Drogowego, JTI, Mazowiecka Spółka Gazownictwa, Polska Spółka Gazownictwa, BGZ BNP, BNP Paribas, BNP Securities Services, BGK, KPRM, Onet, Polkomtel, Arcelor Mittal, BMM, LG Display Polska, PZU, GK PGE, Polskie Centrum Akredytacji, KGHM Polska Miedź, Volkswagen Group Polska, Grupa Maspex Wadowice, Groupon, Europejski Fundusz Leasingowy, Wydawnictwo Naukowe PWN, Lyreco Polska, Hiestand Polska, Zelmer, SMC, Zespół Warszawskich Żłobków, SMYK, BMZ Poland, Polpharma, ULMA Construction, ZUS, FIS Global, Erbud, Gaspol, Objectivity, PARP, GOG, PGNiG, Strabag, Warbud.
Piotr Cieszewski
Przez 10 lat menadżer w korporacji budowlanej Skanska. W roku 2015 ekspert w Ministerstwie Infrastruktury i Rozwoju. Obecnie trener przywództwa, profesjonalny mówca i wykładowca m.in. na Uczelni Łazarskiego w Warszawie. W 2002r. został najmłodszym dyrektorem oddziału w stu dwudziestoletniej historii jednej z największych korporacji budowlanych świata i zarządzał grupą 600 pracowników. Razem z pracownikami oddziału zrealizował w Polsce 70 inwestycji drogowych i mostowych - kontrakty od 1 mln do ponad 100 mln zł. Prowadzony przez Piotra Cieszewskiego oddział budownictwa drogowo-mostowego, osiągał bardzo wysokie wskaźniki w badaniach zaangażowania i satysfakcji pracowników, przeprowadzanych przez niezależny Instytut Gallupa. Maratończyk, taternik zdobywca m.in. Mount Everest. Ambasador akcji charytatywnej Szlachetna Paczka i Fundacji Ronalda McDonalda, a także członek Stowarzyszenia Profesjonalnych Mówczyń i Mówców. Żonaty, tata dwóch córek.
Anna Pankowska-Gałaj
Ekspert ds. zarządzania zasobami ludzkimi. Ogromne, wieloletnie doświadczenie zdobywała w różnych strukturach organizacyjnych, od firm notowanych na giełdzie i korporacjach międzynarodowych, poprzez własną działalność gospodarczą po administrację rządową. Była Dyrektorem Generalnym w Ministerstwie Zdrowia, Dyrektorem w Komisji Nadzoru Finansowego, zajmowała wysokie stanowiska menedżerskie w firmach min. takich jak AT&T, Bank Pocztowy i Fabryki Mebli Forte. Obecnie jest Dyrektorem Generalnym w Mazowieckim Urzędzie Wojewódzkim. Doświadczony wykładowca akademicki, który z pasją dzieli się swoją wiedzą i praktycznymi rozwiązaniami. Absolwentka matematyki UMK w Toruniu oraz AMP IESE Business School University of Navarra.
Mirosław Urban
Psycholog, doradca zawodowy, trener, współpracownik Akademii Pedagogiki Specjalnej w Warszawie. Twórca autorskiego programu Juggling Inspiration wykorzystującego metaforę żonglowania w biznesie i edukacji. Specjalista od niestandardowych technik szkoleniowych wykorzystywanych w ramach różnorodnych tematów szkoleń. Tworzy oryginalne metody rozwoju osobistego, uczestnikom szkoleń pozwala odkrywać siłę psychiczną i osiągać cele drogą rozwoju własnych predyspozycji i umiejętności. Współpracował m. in. z Dr Irena Eris, Polkomtel S.A., Commercial Union, PKN Orlen S.A., Dalkia Poznań. Autor publikacji Gdańskiego Wydawnictwa Psychologicznego „Niekonwencjonalne techniki szkoleniowe”. Autor wielu artykułów naukowych i popularnonaukowych powiązanych z rozwojem potencjału psychologicznego człowieka.
Piotr Paweł Wydrzyński
Prawnik i psycholog. Licencjonowany syndyk i doradca restrukturyzacyjny, posiadający bogate doświadczenie w prowadzeniu działalności gospodarczej, w zarządzaniu podmiotami gospodarczymi oraz w zasiadaniu w radach nadzorczych spółek prawa handlowego. Specjalista w zakresie restrukturyzacji, naprawy, sanacji i likwidacji, przedsiębiorstw. Europejski rzecznik patentowy specjalizujący się w ochronie znaków towarowych i zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Jako psycholog prowadzi wspólnie z żoną gabinet poradnictwa psychologicznego oferując pomoc przedsiębiorcom, liderom, kadrze wyższego szczebla oraz osobom wykonującym wolne zawody będącym w kryzysie. Specjalizuje się także w prowadzeniu terapii par, w pomocy osobom uzależnionym, osobom doświadczającym przemocy w rodzinie oraz w psychoonkologii. Pełni funkcję zastępcy Rzecznika Dyscyplinarnego w Polskiej Izby Rzeczników Patentowych - samorządzie zawodowym rzeczników patentowych. Prezes zarządu Fundacji "Przetarte Szlaki", której celem jest udzielanie wsparcia przedsiębiorcom w kryzysie, w szczególności wspieranie przedsiębiorców i liderów w przezwyciężaniu piętna porażki poniesionej w działalności biznesowej. Przewodniczący Rady Fundacji "Zwykła Rozmowa", której celem jest pomoc osobom znajdującym się w trudnej sytuacji życiowej, wynikającej z problemów zawodowych, osobistych i środowiskowych, będących przyczyną zaburzeń psychicznych, destabilizacji życiowej i kryzysu ekonomicznego.
-
Opłaty za studia
Studia Podyplomowe czesne 2 raty 4 raty Psychologia w zarządzaniu 6 000 zł 6 200 zł 6 400 zł - wpisowe w wysokości 400zł (zaliczane na poczet czesnego)
- 10% zniżki przy zapisie do 30 czerwca i spełnieniu wymogów rekrutacyjnych**
- 20% zniżki dla absolwentów Uczelni Łazarskiego**
*cena obowiązuje do 30.11.2022 r.
**zniżki nie łączą się z innymi zniżkamiTerminy płatności
Płatność jednorazowa
- Opłatę czesnego (pomniejszoną o kwotę wpisowego) uiszcza się jednorazowo w całości 7 dni przed rozpoczęciem zajęć.
Płatność ratalna
Terminy płatności czesnego w dwóch ratach
- I rata - 7 dni przed rozpoczęciem zajęć (pomniejszona o kwotę wpisowego)
- II rata - do 1 lutego 2023 r.
Terminy płatności czesnego w czterech ratach
- I rata - 7 dni przed rozpoczęciem zajęć (pomniejszona o kwotę wpisowego)
- II rata do 15 grudnia 2022 r.
- III rata do 1 lutego 2023 r.
- IV rata do 1 kwietnia 2023 r.
Wpłaty dokonujemy na indywidualny numer subkonta bankowego, które otrzymają Państwo w zwrotnym mailu po rejestracji. Tytułem: ckp_imię i nazwisko kandydata_22/23
-
Partnerzy
-
Zobacz także, kierunki które mogą Cię zainteresować