-
OFERTA
-
Studia podyplomowe
- Akademia Administracji Publicznej
- Akademia Nowych Technologii i Ochrony Danych Osobowych
- Akademia Biznesu i Prawa Mody
- Akademia HR
- Akademia IT
- Akademia Marketera
- Akademia Menedżera
- Akademia Praktyków Prawa
- Akademia Prawa Sądowego
- Akademia Rynku Nieruchomości
- Akademia Rynku Ochrony Zdrowia
- Akademia Skutecznej Komunikacji
- Akademia Transportu Lotniczego
- Akademia Trenera i Coacha
- Akademia Umiejętności Psychologicznych
- Akademia Zarządzania Jakością
- Akademia Zarządzania Procesowego
- Akademia Zarządzania Produkcją
- Akademia Compliance
-
MBA
- Executive MBA Master of Business Administration dla sektora ochrony zdrowia
- Master of Business Administration (MBA Energetyka)
- Master of Business Administration (MBA in Quality Management)
- Master of Business Administration (MBA w Lotnictwie)
- Master of Business Administration (MBA w Ochronie Zdrowia)
- Master of Business Administration (MBA Zarządzanie)
-
Szkolenia i kursy
-
Master of Business Administration (MBA Zarządzanie)
XIV edycja
-
Adresaci i atuty studiów
Dla kogo?
Program MBA Zarządzanie został zaprojektowany z myślą o potrzebach:
- kadry kierowniczej wszystkich szczebli;
- osobach, które chcą rozszerzyć swoją wiedzę z zakresu sprawnego i skutecznego zarządzania;
- menedżerach będących również po studiach prawniczych, inżynierskich, humanistycznych;
- osób prowadzących własne firmy.
Atuty:
- modułowy charakter programu to łącznie ponad 460 godzin zajęć;
- nowatorska wiedza z zakresu marketingu, ekonomii i zarządzania;
- studia realizowane w języku polskim;
- przygotowanie do zarządzania przedsiębiorstwem na różnych szczeblach hierarchii organizacyjnej firm;
- wykształcenie praktycznych umiejętności w zakresie analiz i metod rozwiązywania problemów, podejmowania decyzji operacyjnych i strategicznych;
- rozwinięcie technik skutecznego negocjowania, budowania relacji międzyludzkich w organizacji, rozwiązywania konfliktów i kształtowania partnerskich związków z otoczeniem;
- nabycie wiedzy z zakresu zarządzania, ekonomii, prawnych aspektów funkcjonowania przedsiębiorstwa, stanowiącej podstawę do dalszego kształcenia i zdobywania wiedzy.
Świadectwo ukończenia studiów podyplomowych Master of Business Administration (MBA) zgodnie z zapisem w Ustawie o zasadach zarządzania mieniem państwowym z dnia 16 grudnia 2016r. poz.2259 art.19 upoważnia do zasiadania w radach nadzorczych spółek z udziałem Skarbu Państwa.
-
Przesłanki i cele studiów
Program nauczania opiera się na klasycznym programie MBA, wzbogaconym o problematykę ważną i aktualną dla polskich przedsiębiorstw. Dyplomy MBA są cenione w środowisku menedżerów przedsiębiorstw, ale także osób prowadzących własne firmy, potwierdzają bowiem posiadanie wysokich kwalifikacji i sprzyjają karierze zawodowej, pomagają organizacjom w rozwoju i przetrwaniu na konkurencyjnym rynku.
Cele programu MBA Zarządzanie:
- przygotowanie do zarządzania przedsiębiorstwem na różnych szczeblach hierarchii organizacyjnej zarówno w dużych jak i w średniej wielkości firmach, funkcjonujących w Polsce jak i na rynkach globalnych;
- kształtowanie praktycznych umiejętności w zakresie analiz i metod rozwiązywania problemów, podejmowania decyzji operacyjnych i strategicznych, skutecznego negocjowania, rozwiązywania konfliktów, budowania relacji międzyludzkich w organizacji, kształtowania partnerskich związków z otoczeniem;
- przygotowanie słuchaczy do zarządzania przedsiębiorstwem w spójny strategicznie sposób, w tym również do samodzielnego tworzenia strategii, planów, programów działań i weryfikacji ich efektywności zarówno na rynku lokalnym jak i w wymiarze międzynarodowym;
- doskonalenie kompetencji miękkich, interpersonalnych zaliczanych do kluczowych kompetencji menedżerskich, warunkujących efektywne budowanie zespołów i zarządzanie nimi, prowadzenie profesjonalnej polityki personalnej oraz lepsze rozumienie zachowań klientów;
- pokazanie skutecznych sposobów zastosowania nowych metod i technik zarządzania oraz możliwości reagowania na trendy zachodzące w społeczeństwie, ekonomii i technologii, które wpływają aktualnie na kształtowanie otoczenia biznesowego przedsiębiorstwa i będą na nie wpływały w niedalekiej przyszłości.
Organizacja zajęć:
- Zajęcia rozpoczynają się w II połowie października;
- Program trwa trzy semestry z przerwą wakacyjną. Zajęcia odbywają się co dwa tygodnie, w soboty i niedziele, w godzinach 9-18;
- Część zajęć będzie odbywać się w formie zdalnej (56 h) na platformach typu Microsoft Teams, Hangouts;
- O przyjęcie mogą starać się osoby, które posiadają dyplom wyższej uczelni II stopnia (magistra);
- Tryb zaliczenia: przygotowanie i obrona pracy dyplomowej (projektowej) pod opieką promotora oraz uzyskanie zaliczeń z każdego przedmiotu kształcenia.
Uczelnia zastrzega sobie prawo do niewielkich zmian w programie lub organizacji zjazdów.
Uruchomienie kierunku jest uzależnione od liczby kandydatów.
Harmonogram studiów przygotowany zostanie po zakończeniu procesu rekrutacji.
W zależności od sytuacji epidemiologicznej w kraju, liczba godzin zdalnych (na odległość) i form on-line może ulec zwiększaniu. -
Program
I Moduł - Zarządzanie przedsiębiorstwem
- E-gospodarka - symulacja biznesowa
- Zarządzanie strategiczne
- Zarzadzanie logistyczne
- Zarządzanie marketingowe
- Prawo gospodarcze
- Ekonomia menedżerska
- Narzędzia rachunkowości zarządczej
- Metody statystyczne w zarządzaniu
- Sesja ekspercka
II Moduł - Przywództwo i człowiek w organizacji
- Psychologia w zarządzaniu
- Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Zarządzanie zmianą
- Warsztaty umiejętności menedżerskich - zarządzanie konfliktem
- Warsztaty umiejętności menedżerskich - zarządzanie reputacją i marką własną lidera biznesu
- Przywództwo 4.0
- Negocjacje i mediacje
- Sesja ekspercka
- Zarządzanie wiedzą
III Moduł - Współczesne metody zarządzania organizacją
- Zarządzanie w gospodarce cyfrowej
- Zarządzanie procesowe - Lean Management
- Design Thinking
- Budowanie przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa
- Zarządzanie projektami
- Zrównoważony biznes
- Innowacje i B+R
- Zarządzanie sprzedażą
- Sesja ekspercka
IV Moduł - dyplomowy
- Wizyty studyjne
- Przygotowanie projektu pracy dyplomowej - seminaria
-
Rekomendacje
-
Wykładowcy
Wykładowcami są wybitni specjaliści w swoich dziedzinach, uznane autorytety naukowe, posiadający szerokie doświadczenie dydaktyczne i eksperckie oraz w kierowaniu zespołami projektowymi i naukowo-badawczymi.
- profesorowie Uczelni Łazarskiego,
- profesorowie innych wyższych uczelni,
- zapraszani goście - profesorowie zagraniczni i praktycy gospodarczy.
Michał Błoński – Współtwórca Symulatora Biznesu, firmy specjalizującej się realizacji szkoleń opartych o komputerowe symulacje rynkowe. Tworząc kolejne platformy rozwojowe opiera się na wcześniejszym doświadczeniu zdobytym w trakcie kariery zawodowej realizowanej między innymi w Pracowni Badań Społecznych, Perfect Consulting Company, Indeco, Great Plains Software, Ruch S.A. Zajmując się głównie wprowadzeniem nowych produktów na rynek oraz badaniami związanymi z relacjami klientami, poznał oraz wdrożył wiele metod analitycznych związanych z budowaniem Wartości dla Klienta.Wykładowca na studiach MBA realizowanych przez Polską Akademię Nauk, Szkołę Główną Handlową, Politechnikę Gdańską, Wyższą Szkołę Bankową w Poznaniu, Wyższą Szkołę Bankową we Wrocławiu, Wyższą Szkołę Bankową w Gdańsku. Absolwent Wydziału Ekonomicznego Uniwersytetu Gdańskiego, specjalność Handel Zagraniczny. Ukończył studia MBA prowadzone przez Strathclyde University, Gdańską Fundację Kształcenia Menedżerów i Uniwersytet Gdański. Absolwent studiów podyplomowych: Matematyka i statystyka finansowa (Politechnika Gdańska).
Grażyna Gierszewska - profesor zwyczajny dr hab. nauk ekonomicznych, pracownik naukowy i wykładowca akademicki. Wykładowca Politechniki Warszawskiej Wydziału Zarządzania oraz Uczelni Łazarskiego, pracownik naukowy Instytutu Nauk Ekonomicznych PAN. Jest specjalistą w dziedzinie zarządzania strategicznego i międzynarodowego, zarządzania wiedzą, konkurencyjności oraz restrukturyzacji przedsiębiorstw. Uczestniczyła w realizacji wielu projektów badawczych zarówno krajowych jak i międzynarodowych związanych z transformacją polskiej gospodarki i przekształceniami organizacji, łącznie ponad 30 projektów. Jest autorką i współautorką książek, artykułów, ekspertyz, projektów doradczych poświęconych prezentacji najlepszych praktyk zarządzania przedsiębiorstwem, łącznie ponad 200 pozycji.
Michał Dziekoński - absolwent studiów MBA i ACM – właściciel i zarządzający Business Games Institute, firmy tworzącej i wykorzystującej symulacje i gry decyzyjne w szkoleniach i rozwoju menedżerów, przede wszystkim w obszarze strategii marketingowych, w których się specjalizuje. Z marketingiem związany od początku kariery zawodowej, przez kilkanaście lat zarządzał zespołem strategii marketingowej w jednej z firm z Grupy Siemens, obecnie działa dodatkowo jako Interim Manager i konsultant, tworząc systemy planowania i mierzenia działań strategicznych firm i instytucji. Realizował m.in. projekty w Niemczech i Gruzji, w USA dodatkowo ukończył Marketing Workshop - kilkuset godzinny program rozwojowy (w Orlando na Florydzie), jest również certyfikowanym trenerem the Chartered Institute of Marketing (UK).
Jan Fazlagić - profesor dr hab. nauk ekonomicznych, jeden z pierwszych popularyzatorów zarządzania wiedzą w Polsce. Jeden z pomysłodawców i współzałożycieli Instytutu Zarządzania Wiedzą sp. z o.o. w Krakowie. Stypendysta programu Marie Curie Fellowship Komisji Europejskiej oraz stypendysta Fulbrighta. Autor ponad 240 publikacji i referatów z dziedziny zarządzania wiedzą, gospodarki opartej na wiedzy, kapitału intelektualnego, zarządzania w oświacie, pomiaru kapitału intelektualnego, zarządzania doświadczeniem klienta (user experience). Pracował w ponad 60 projektach doradczych, badawczych i szkoleniowych m.in. współtworzył standardy kształcenia osób dorosłych w województwie Małopolskim, opracował pierwszy w Polsce raport o kapitale intelektualnym szkoły wyższej w Polsce. Współtworzył takie raporty jak m.in.; Go Global! Raport o innowacyjności Polskiej Gospodarki 2011, Czy Twoja firma jest innowacyjna? Jak poszukiwać innowacji w sektorze usług? (PARP 2012), Jakość szkoleń w oświacie (2012), Go Global! Polish Pharma (2012).
Ewa Hartman - Certyfikowana trenerka metody Points of You™ oraz certyfikowana trenerka metody HeartMath™, wykładowca. Doktor Szkoły Biznesu Bournemouth University (Wielka Brytania). Prowadzi liczne szkolenia, wykłady, wystąpienia i prezentacje, zarówno w języku polskim i angielskim, w kraju jak i za granicą (w Wielkiej Brytanii, Belgii, Finlandii). Kierownik nagradzanych studiów podyplomowych ‘Neuro-Przywództwo’ w Warszawie, oraz członkiem Stowarzyszenia Network PL zrzeszającego pracowników organizacji międzynarodowych (Bruksela). Prowadzi szkolenia:
- dla biznesu: Roche, Gedeon Richter, HP Enterprise, Veolia, SAS Institute, Procter & Gamble, PGNIG Termika, AVIVA, LeroyMerlin, Polpharma, Apteki Zdrowit, Wydawnictwo Nowa Era, Łódzka Spółdzielnia Designu, PKO Ubezpieczenia, OTIS, Accenture.
- W ramach festiwali rozwojowych m. innymi dla Konferencji Pulsu Biznesu Power to Women, Fundacji Liderek Biznesu, Akademii Kobiet Sukcesu czy dla Festiwalu Progressteron.
- Dla sektora administracji publicznej, m. innymi dla Ministerstwa Spraw Zagranicznych, czy Krajowej Szkoły Administracji Publicznej w Warszawie.
Ponadto pisze do portalu InnPoland, oraz do magazynu Law Business Quality, gdzie porusza tematy oscylujące wokół roli mózgu w biznesie, emocji czy zarządzania osobistą energią. Laureatka Plebiscytu Diamenty Kobiecego Biznesu - Firma Godna Zaufania.
Aleksandra Laskowska-Rutkowska - prof. UŁ dr hab. Posiada kilkunastoletnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć na studiach dziennych, zaocznych i podyplomowych w: SGH, SGGW, Uczelni Łazarskiego. Wykładowca w programach MBA (WEMBA – SGH), CEMBA (SGH). MBA (Uczelnia Łazarskiego). Visiting Faculty na University of Minnesota. Współautorka ekspertyz dla Ministerstwa Gospodarki i Ośrodka Przetwarzania Informacji (OPI).Autorka licznych publikacji polsko i anglojęzycznych z obszaru logistyki, zarządzania i innowacji. StypendystkaMiędzynarodowego Program Rozwoju Kadr, IESE, Barcelona (Hiszpania), Rządu Japońskiego z Makroekonomii, Tokyo (Japonia).
Joanna Malinowska-Parzydło - mgr, absolwentka Wydziału Socjologii Uniwersytetu Warszawskiego, Dyrektor Personalny TVN SA. Ekspert w obszarze komunikacji i zarządzania kapitałem intelektualnym przedsiębiorstw. Od kilkunastu lat realizująca strategie personalne w wymagającym środowisku międzynarodowych i polskich mediów. Karierę zawodową rozpoczęła w obszarze marketingu i komunikacji korporacyjnej. Od lat oddana mediom: w latach 2000-2007 - Dyrektor Personalny w Presspublica Sp. z o.o., wydawcy dziennika „Rzeczpospolita” oraz Gazety Giełdy „Parkiet”. Od 2007 – Dyrektor Personalny Grupy TVN, w skład której wchodzą kanały telewizyjne TVN, Onet i platforma cyfrowa N. W latach 2003-2005 wiceprezes Polskiego Stowarzyszenia Zarządzania Kadrami, obecnie członek Rady Programowej Stowarzyszenia. Członek Kapituły Konkursu Człowiek Roku w HR. W latach 2003-2005 wiceprezes Polskiego Stowarzyszenia Zarządzania Kadrami, obecnie członek Rady Programowej Stowarzyszenia. Od lat zaangażowana w kampanię na rzecz odpowiedzialności społecznej i przyzwoitości w relacjach biznesowych. Przewodnicząca Kapituły Klubu Kobiet Sukcesu. Certyfikowany coach ICC. Organizator TVN Media School. Wykładowca akademicki. Entuzjastka benchmarków oraz pomiaru wartości i zjawisk miękkich związanych z obszarem kapitału ludzkiego i organizacyjnego.
Jakub Marczak - Członek zarządu Perfectus Group sp. z o.o. Certyfikowany trener biznesu od ponad 10 lat związany z doskonaleniem procesów wg Lean Management i Six Sigma. Przeprowadził ponad 1300 godzin szkoleń i projektów doskonalących dla klientów z branży usługowej, produkcyjnej, szpitali i urzędów. Posiada wieloletnie doświadczenie w zakresie organizacji i optymalizacji procesów w różnych branżach. Pracował jako Manager ds. Doskonalenia i Lean. Jako ekspert doskonałości operacyjnej uczestniczył m.in. we wdrożeniu systemu Lean w jednej z zagranicznych fabryk koncernu - pracując jako coach systemu. Ukończył szkolenie Six Sigma Black Belt. Jako mentor wspierał realizację ponad 80 projektów doskonalących w oparciu o arkusz A3. Obecnie zajmuje się realizacją projektów doradczych i szkoleniowych z zakresu Lean Management i Six Sigma dla firm produkcyjnych, usługowych i sektora publicznego. Specjalizuje się w działaniach strategicznych na poziomie middle i top management. Pomysłodawca i współorganizator największej konferencji o tematyce Lean w Europie. Współorganizator i wykładowca studiów podyplomowych Lean Management na WSB w Poznaniu, Lean Management i Lean Services na Uczelni Łazarskiego w Warszawie oraz Lean Manager Advanced na Collegium Da Vinci w Poznaniu. Pracował m.in. dla takich firm jak: YES, Top Farms, Armatoora, GSK, MAN Accounting Center, Marmite S.A., Nordea Operations Center, Urząd Miasta Poznania, JMP Flowers, Inline Poland, Bonduelle, York PL.
Marzena Mazur - dr nauk psychologicznych. Psycholog biznesu, pracownik naukowo- dydaktyczny Uniwersytetu Warszawskiego, ekspert zarządzania, negocjator, coach i menedżer z 10-letnim stażem na stanowiskach kierowniczych. Doradza zarządom i wprowadza do organizacji kompleksowe systemy HR. Członek zespołów negocjacyjnych specjalizujący się w analizie konfliktów i negocjacjach społecznych. Aktywny trener umiejętności miękkich i certyfikowany coach. Od dziesięciu lat specjalizuje się w executive coaching i coachingu interwencyjnym. W trakcie pracy na Uniwersytecie Warszawskim wykształciła kilka roczników trenerów, nadal prowadzi superwizje i wspiera początkujących coachów. Autorka publikacji naukowych i branżowych, prowadzi radiową audycję o zarządzaniu. Entuzjastka ciągłego rozwoju i promotorka samodoskonalenia się.
Joanna Moczydłowska - profesor dr hab. nauk humanistycznych i ekonomicznych w dyscyplinie zarządzania, ekspert w obszarze psychologii organizacji i zarządzania kapitałem ludzkim. Pracownik Uczelni Łazarskiego, wykładowca na studiach Executive MBA w Instytucie Nauk Ekonomicznych PAN. Nauczyciel akademicki, psycholog, doradca personalny, konsultant, trener. Autorka licznych prac naukowych i popularno-naukowych dotyczących, między innymi, motywowania pracowników, zarządzania kompetencjami zawodowymi, roli intuicji i kreatywności w zarządzaniu.
Robert Pietrusiński - dr nauk ekonomicznych ze specjalnością nauk o zarządzaniu. Jest doradcą w zakresie: prawa cywilnego i gospodarczego, komercjalizacji i prywatyzacji. Był ekspertem w Ministerstwie Przekształceń Własnościowych, gdzie prowadził prace z zakresu legislacji, prywatyzacji, prawa handlowego. Ma na swoim koncie liczne publikacje polskie i zagraniczne w zakresie prawa gospodarczego, nadzoru właścicielskiego, udziału pracowników w zarządzaniu. Jest pracownikiem naukowo-dydaktycznym Uniwersytetu Warszawskiego w Katedrze Prawnych Problemów Administracji i Zarządzania. Wykłada na Uniwersytecie w Ljubljanie i współpracuje z Uniwersytetem w Veronie, a także na aplikacji radcowskiej, MBA, szkoleniach dla członków zarządu i rad nadzorczych. Współzałożyciel i prezes zarządu Fundacji na Rzecz Wydziału Zarządzania UW.
Monika Rozkrut - dr nauk ekonomicznych, specjalistka od metod statystycznych w zarządzaniu i ekonomii. Prowadzi systematyczne analizy porównawcze dotyczące rozwoju regionalnego małych i średnich przedsiębiorstw, zatrudnienia. Upowszechnia pozytywne wzorce roli statystyki w zaspokajaniu potrzeb informacyjnych społeczeństwa, administracji, nauki, edukacji, mediów w warunkach funkcjonowania gospodarki opartej na wiedzy.
Bartosz (Bart) Tkaczyk - Fulbright Scholar (Uniwersytet Kalifornijski w Berkeley, USA), jeden z wielokrotnie nagradzanych na świecie Członków Zarządzających amerykańskiej spółki doradczej specjalizującej się w strategicznych transformacjach, Członek Egzekutywny w amerykańskiej Akademii Zarządzania (Dywizje: management consulting, rozwój organizacyjny i zmiany, zachowania organizacyjne i HR), Członek brytyjskiej Akademii Zarządzania, pracuje jako: Konsultant Zarządów (przeszkolony w Birkbeck, University of London w Wielkiej Brytanii–wydział Psychologii Organizacyjnej Birkbeck Uniwersytetu Londyńskiego to wiodące na świecie centrum badań i nauczania psychologii ludzkich zachowań w pracy, który pozostaje w czołówce dziedzin: strategiczny rozwój organizacyjny oraz zachowania organizacyjne), profesjonalny Executive Coach (przeszkolony w Haas School of Business-University of California, Berkeley w USA–Uczelnia Publiczna #1 na świecie), oraz certyfikowany Instruktor MBA nauczania metodą studium przypadku (przeszkolony w Ivey Business School-Western University w Kanadzie–powszechnie uważany za najbardziej prestiżową kanadyjską szkołę biznesu i jeden z najlepszych uniwersytetów na świecie, znany ze swojej nauki metodą przypadków od 1923 roku). Dr Tkaczyk wierzy w praktykę opartą o badania oraz badania informowane przez praktykę, i aplikował te pryncypia w projektach z leaderami korporacji i organizacji z różnych sektorów, w wielu krajach świata, m.in.: AstraZeneca, Bahrain Society for Training & Development, Byblos Bank Group, Central Bank of Oman, Cisco Systems, Dubai Police, Estée Lauder, Fluor, HP, Lotos, Moody’s Analytics, Oracle, Qatar National Bank, Saudi Aramco, Takeda Pharmaceutical Company, UNESCO, Kwatera Główna ONZ i innych. Dr Tkaczyk regularnie publikuje swoje przywództwo myślowe w Kanadzie, USA, Wielkiej Brytanii oraz w Zjednoczonych Emiratach Arabskich, m.in w: Arab Investor, Design Management Review, Development and Learning in Organizations, European Business Review, European Financial Review, Global Business and Organizational Excellence, Ivey Business Journal, Leadership Excellence, Routledge, Rutgers Business Review, Strategic Change, Strategic HR Review, Talent Development, World Financial Review. Dr Tkaczyk ewangelizuje: jeśli przestajesz się uczyć, to przestajesz się rozwijać i przestajesz wzrastać. Na Twitterze: @DrBTkaczykMBAhttps://twitter.com/DrBTkaczykMBA
Jan Turyna - profesor dr hab. nauk ekonomicznych, specjalność organizacja przetwarzania danych, rachunkowość, rachunkowość zarządcza. Kierownik Katedry Finansów i Rachunkowości Uniwersytetu Warszawskiego. Wykłada również na uczelniach: OLYMPUS Szkoła Wyższa im. prof. R. Kudlińskiego w Warszawie, Uczelni Vistula, Uczelni Łazarskiego na Wydziale Ekonomii i Zarządzania oraz w Polsko-Japońskiej Wyższej Szkole Technik Komputerowych w Warszawie. Zajmuje się problematyką systemów informacyjnych rachunkowości w podejmowaniu decyzji zarządczych, problemami budżetowania jako narzędzia kształtowania rachunkowości w złożonych podmiotów strukturach gospodarczych. Łączy pracę naukową z doradztwem i pracami ekspertyzalnymi. Autor i współautor ponad 200 publikacji, w tym 25 książek.
Karol Stępień - magister ekonomii z dużym doświadczeniem w międzynarodowej i polskiej instytucji finansowej. Specjalizuje się w przygotowaniu i wdrażaniu strategii biznesowych oraz opracowaniu narzędzi i metod zarządzania sprzedażą w przedsiębiorstwach. Realizował również projekty restrukturyzacyjne i związane z zarządzaniem zmianą oraz optymalizacją procesów w przedsiębiorstwach. Specjalista z zakresu zarządzania w gospodarce cyfrowej, szczególnie w sposobach zastosowania block chain i design thinking.
-
Opłaty za studia
Studia MBA czesne 3 raty 6 rat 9 rat Master of Business Administration (MBA Zarządzanie)
XIV edycja23 000 zł 23 000 zł 24 200 zł 24 800 zł - wpisowe w wysokości 400 zł (zaliczane na poczet czesnego)
- 10% zniżki przy zapisie do 30 czerwca i spełnieniu wymogów rekrutacyjnych**
- 20 % zniżki dla absolwentów Uczelni Łazarskiego**
*cena obowiązuje do 30.11.2020 r.
**zniżki nie łączą się z innymi zniżkamiTerminy płatności
Płatność jednorazowa
- Opłatę czesnego (pomniejszoną o kwotę wpisowego) uiszcza się jednorazowo w całości 7 dni przed rozpoczęciem zajęć.
Płatność ratalna
Terminy płatności czesnego w trzech ratach
- I rata - 7 dni przed rozpoczęciem zajęć (pomniejszona o kwotę wpisowego)
- II rata - do 1 lutego 2021 r.
- III rata – do 15 września 2021 r.
Terminy płatności czesnego w sześciu ratach
- I rata 7 dni przed rozpoczęciem zajęć (pomniejszona o kwotę wpisowego)
- II rata do 15 grudnia 2020 r.
- III rata do 1 lutego 2021 r.
- IV rata do 1 kwietnia 2021 r.
- V rata do 15 września 2021 r.
- VI rata do 15 grudnia 2021 r.
Terminy płatności czesnego w dziewięciu ratach
- I rata 7 dni przed rozpoczęciem zajęć (pomniejszona o kwotę wpisowego)
- II rata do 15 listopada 2020 r.
- III rata do 15 stycznia 2021 r.
- IV rata do 1 lutego 2021 r.
- V rata do 15 kwietnia 2021 r.
- VI rata do 15 czerwca 2021 r.
- VII rata do 15 września 2021 r.
- VIII rata do 15 listopada 2021 r.
- IX rata do 15 grudnia 2021 r.
Istnieje możliwość dokonywania opłaty za każdy moduł osobno:
*Aby ukończyć cały program MBA Zarządzanie należy ukończyć 3 moduły specjalistyczne oraz moduł dyplomowy
- Czesne za każdy moduł specjalistyczny wynosi 6000 zł.
- Czesne za moduł dyplomowy wynosi 5000 zł.
- Opłatę za każdy moduł uiszcza się każdorazowo 7 dni przed rozpoczęciem zajęć
Konto bankowe na które można dokonywać wpłat:
Uczelnia Łazarskiego
Santander Bank Polska S.A.
29 1910 1048 2209 0006 3981 0004
tytułem: ckp_imię i nazwisko kandydata_2020/2021
-
Partnerzy
Centrum Kształcenia Podyplomowego
Uczelni Łazarskiego
Zobacz naszą ofertę
Kliknij i dowiedz się więcej o ochronie Twoich danych,
w tym Twoich prawach i celach przetwarzania.
- Jak możesz się z nami skontaktować? e-mailem na adres: iod@lazarski.edu.pl.
- Jakie masz prawa?
- dostępu do Twoich danych,
- ich poprawiania,
- żądania ich usunięcia,
- ograniczenia przetwarzania,
- wniesienia sprzeciwu co do przetwarzania Twoich danych osobowych.
- Co zrobić gdy uważasz, że przetwarzamy Twoje dane niezgodnie z wymogami prawnymi? Możesz wnieść skargę do organu nadzorczego. W Polsce jest to Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
- Po co nam Twoje dane, czyli w jakim celu je przetwarzamy? W celu marketingowym, polegającym na wysyłaniu do Ciebie newsletterów, analizowaniu czy zapoznajesz się z ich treściami, i które z nich najchętniej czytasz.
- Czy musisz podawać nam swoje dane? Jest to dobrowolne. Bez ich podania nie będziesz jednak mógł otrzymywać newslettera.
- Na jakiej podstawie prawnej przetwarzamy Twoje dane?
- 1. Art. 6 ust. 1 lit. f RODO. Naszym prawnie uzasadnionym interesem jest analizowanie czy zapoznajesz się z naszymi newsletterami, i które z informacji w nich zawartych czytasz najchętniej.
- 2. Art. 10 ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną oraz art. 172 ustawy Prawo telekomunikacyjne.
- Komu przekażemy Twoje dane?
- 1. Dostawcom narzędzi do: a. analityki ruchu na stronie, b. wysyłki newsletterów.
- 2. Podmiotom zajmującym się hostingiem (przechowywaniem) strony oraz danych osobowych.
- Jak długo będziemy przetwarzać Twoje dane? Przez czas prowadzenia działań marketingowych przez nas albo do czasu wyrażenia przez Ciebie sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania danych w celach marketingowych, albo odwołania zgody na wysyłanie wiadomości na Twój adres e-mail. Odwołanie przez Ciebie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania przed wycofaniem zgody.
- Czy po przekazaniu nam danych możesz sprzeciwić się ich przetwarzaniu? Tak. Możesz to zrobić w dwóch sytuacjach, gdy przetwarzamy Twoje dane:
- 1. na potrzeby marketingu bezpośredniego; takiego sprzeciwu nie musisz uzasadniać,
- 2. na podstawie innych naszych prawnie uzasadnionych interesów; taki sprzeciw wymaga uzasadnienia Twoją szczególną sytuacją.