Autor programu innowacyjnego kierunku studiów podyplomowych „Home staging i aranżacja wnętrz - nowy wymiar sprzedaży nieruchomości”. Dualne wykształcenie i doświadczenie zawodowe: 14 lat w obszarze marketingu i budowania marki, dyplomowany projektant wnętrz w tym ukończona aranżacja wnętrz na Uniwersytecie SWPS School of Form w Poznaniu, 10 lat w projektowaniu wnętrz, 7 lat doświadczenia w działalności home stagingowej. Wykładowca akademicki i szkoleniowiec z zakresu aranżacji wnętrz, home stagingu i warsztatów kreatywnych. Dyrektor Kreatywna w StudeoGroup, które od 2007 roku funkcjonowało jako autorska firma szkoleniowa, a od 2019 roku StudeoGroup jest w rękach Teamu Anita i Patryk Nowak. Działając wspólnie nadają szerszy wymiar pomysłom oraz planom, dążą by wzmocnić skuteczność wdrażania idei rozwoju home stagingu w Polsce. Zaprosili do realizacji tego przedsięwzięcia wybitne osoby, działające intensywnie w swoim obszarze działalności zawodowej, a do tego podzielające nowoczesne spojrzenie na wymiar i potrzebę rozwoju oraz ustandaryzowania home stagingu w Polsce.

Home staging i aranżacja wnętrz - nowy wymiar sprzedaży nieruchomości
-
OFERTA
-
Studia podyplomowe
- Akademia Administracji Publicznej
- Akademia Nowych Technologii i Ochrony Danych Osobowych
- Akademia Biznesu i Prawa Mody
- Akademia HR
- Akademia IT
- Akademia Marketera
- Akademia Menedżera
- Akademia Praktyków Prawa
- Akademia Prawa Sądowego
- Akademia Rynku Nieruchomości
- Akademia Rynku Ochrony Zdrowia
- Akademia Transportu Lotniczego
- Akademia Umiejętności Psychologicznych
- Akademia Zarządzania Procesowego
- Akademia Zrównoważonego Rozwoju i Środowiska
- Akademia Compliance
-
MBA
-
Home staging i aranżacja wnętrz - nowy wymiar sprzedaży nieruchomości
Zobacz także, kierunki które mogą Cię zainteresować
-
Adresaci i atuty studiów
Dla kogo?
- Agentów nieruchomości, obecnych i przyszłych, doradców na rynku nieruchomości, projektantów wnętrz, architektów, dekoratorów, osób indywidualnych, które pasje związane z wnętrzarstwem i nieruchomościami pragną zamienić w zawodowe kompetencje.
- Pośredników sprzedaży nieruchomości, właścicieli nieruchomości, osób które obecnie oraz w przyszłości planują obsługiwać rynek nieruchomości, specjalistów zajmujących się doradztwem na rynku nieruchomości, zarządców nieruchomości.
- Projektantów wnętrz i architektów oraz osób indywidualnych, którzy jako pasjonaci wnętrz, chciałyby nabyć profesjonalną wiedzę, umiejętności i praktykę z zakresu biznesu, marketingu i sprzedaży.
Atuty:
- Innowacyjny kierunek realizowany na podstawie autorskiego programu opracowanego przez Anitę Nowak StudeoGroup.
- Program całkowicie innowacyjny opiera się na skutecznym połączeniu dwóch filarów:biznesu & aranżacji wnętrz.
- Atutem studiów jest przekazanie w sposób niestandardowy wiedzy, warsztatu, kompetencji społecznych niezbędnych do stworzenia atrakcyjnego projektu nieruchomości do sprzedaży.
- Popularyzacja i wpływ na rozwój home stagingu na rynku polskim.
- Uczestnicy kierunku poszerzą wiedzę i zdobędą nowe umiejętności, przejdą warsztat z zakresu przygotowania danego wnętrza w idei nowoczesnego home stagingu oraz wykształcą podstawy planowania i dekorowania wnętrz o różnym przeznaczeniu, będą potrafili wejść w proces twórczy i pobudzić kreatywność by najpełniej przejść w stan kreacji.
- Nabycie wiedzy i praktyki z zakresu budowania marki personalnej z wykorzystaniem nowoczesnych narzędzi marketingowych.
- Odpowiedzialność z zakresu ekologii - wartości jakimi kieruje się odpowiedzialny za środowisko home stager i projektant wnętrz.
- W drugim panelu znajdą się tematy związane z nowoczesnymi formami i metodami pośrednictwa w obrocie nieruchomościami oraz marketingu, przekazana zostanie również wiedza z zakresu zarządzania, rynku nieruchomości, a także podstaw planowania kosztów.
- Każdy ze słuchaczy przez okres jednego roku będzie miał bezpłatny dostęp do programu komputerowego SketchUp na osobistym nośniku, który jest programem CAD służącym do modelowania trójwymiarowego.
-
Przesłanki i cele
Podwyższenie standardów home stagingu w Polsce - zdobycie świadomości i celu.
- Zdobycie nowego zawodu przyszłości.
- Zrozumienie różnicy pomiędzy home stagingiem, a aranżacją wnętrz.
- Umiejętność zaprojektowania wnętrza w kontekście home stagingu - rola home stagera.
- Umiejętność zaprojektowania wnętrza pod danego klienta - rola projektanta wnętrz.
- Nabycie wiedzy z zakresu zdiagnozowania potrzeb klienta i dostosowania projektu pod dane zlecenie. Umiejętność stworzenia koncepcji projektu wnętrza za pomocą profesjonalnego programu do tworzenie wizualizacji projektów wnętrz.
- Nabycie wiedzy dającej możliwość pracy jako home stager, projektant wnętrz, bądź możliwość połączenia dwóch funkcji zawodowych.
- Umiejętność pracy w zespole projektowym.
- Nabycie wiedzy z zakresu kompozycji, psychologii kolorów, trendów.
- Nabycie wiedzy i praktyki dotyczącej zarządzania, marketingu usług, działań promocyjnych w tym marketingu online, budowania kampanii w social mediach.
- Nabycie wiedzy i umiejętności z obszaru kompetencji twardych, negocjacyjnych i sprzedażowych.
- Nabycie wiedzy i umiejętności z zakresu stworzenia oferty swoich usług, prezentacji, mniejszych i większych wystąpień dotyczących prezentacji pomysłu i swoich usług.
- Umiejętność tworzenia i dobór dekoracji, w tym także kompozycji kwiatowych.
- Nabycie wiedzy i praktyki z zakresu poszukiwania inspiracji i zastosowania metod do stworzenia konceptu projektowego.
- Nabycie wiedzy i praktyki w obszarze wejścia w proces twórczy.
- Student ma możliwość wyboru formy kształcenia gdyż zaplanowane zostały dwie ścieżki realizacji programu - w formie stacjonarnej i zdalnej.
Organizacja zajęć:
- Studia trwają dwa semestry;
- Zajęcia odbywają się 2-3 razy w miesiącu w formie dwudniowych (sobotnio-niedzielnych) zjazdów w modelu hybrydowym;
- W tym 98 godzin w wersji zdalnej;
- Warunkiem ukończenia studiów jest zaliczenie wszystkich modułów kształcenia;
- Pozytywny wynik z egzaminu ustnego dyplomowego przed komisją, na podstawie wcześniej określonego problemu badawczego i przedstawienie go w formie prezentacji i planszy przedstawiającej wizualizację projektu z wykorzystaniem wszelkim elementów wiedzy poznanych podczas zajęć.
Uczelnia zastrzega sobie prawo do niewielkich zmian w programie lub organizacji zjazdów.
Uruchomienie kierunku jest uzależnione od liczby kandydatów.
Harmonogram studiów przygotowany zostanie po zakończeniu procesu rekrutacji.
W zależności od sytuacji epidemiologicznej w kraju, liczebności zrekrutowanej grupy liczba godzin zdalnych (na odległość) i form on-line może ulec zwiększaniu. -
Program
Moduł I Aranżacyjne przygotowanie nieruchomości do sprzedaży
- Wprowadzenie do świata historii sztuki w kontekście wnętrzarstwa i desingu.
- Pobudzenie kreatywności. Istota i znaczenie kreatywności. Trening kreatywny - wejście w stan flow.
- Home staging, a aranżacja wnętrz - różnice.
- Niezbędna wiedza Home Stagera.
- Światowi producenci, poznanie marek i ikon desingu.
- Forma, kompozycja, przestrzeń i perspektywa we wnętrzu w modelowaniu przestrzenią.
- Działania poprzez zmysły: Znaczenie koloru we wnętrzu - psychologia koloru, trendy, zasady łączeń kolorystycznych.
- Działania poprzez zmysły: Zasady oświetlenia.
- Harmonogram prac - współpraca z wykonawcami i nadzór nad pracami.
- Ergonomia przestrzeni, funkcji oraz układu pomieszczeń.
- Flowers - rola roślin we wnętrzu.
- Warsztaty dekoracji kwiatowych.
- Wizyty studyjna/online w salonach dekoracji wnętrz.
- Prezentacja mieszkania/domu przeznaczonego - do pracy domowej.
- Warsztat fotografii wnętrz.
- Zajęcia komputerowe wizualizacja projektu - poziom podstawowy.
- Home staging w mieszkaniu modelowym - praca zespołowa.
- Spacer po stylach we wnętrzach.
Moduł II Marketing, Sprzedaż, Prawo, Relacje z klientem
- Przygotowanie nieruchomości do sprzedaży - plan działań.
- Potencjał nieruchomości - analiza techniczna, funkcjonalna i estetyczna.
- Prawo: umowa z klientem o home staging oraz niezbędna wiedza prawna Home Stagera.
- Prawo: podstawowe prawo budowane.
- Przygotowanie wyceny nieruchomości.
- Strategia sprzedaży nieruchomości oparta o home staging.
- Diagnoza rynku home stagingu w Polsce w zestawieniu ze światem.
- Rynek nieruchomości w Polsce wiedza dla początkującego Home Stagera.
- Warsztat wystąpień publicznych - umiejętność przedstawienia konceptu i projektu.
- Słowem malowane - warsztat opowieści o wnętrzu - storytelling jako narzędzie sprzedażowe.
- Trening sprzedażowo - negocjacyjny.
- Przygotowanie oferty sprzedaży - nowoczesny marketing.
- Budowanie relacji z klientem.
- Profesjonalne prezentacje biznesowe - od uścisku dłoni po mowę końcową.
- Asertywność nowe spojrzenie w kontekście pracy z klientem.
- Praca w zespole projektowym (praca dyplomowa).
- Nowoczesne działanie marketingowe - social media w home stagingu.
- Automotywacja do działań - warsztat rozwojowy.
- Warsztat z aktorem - jak nabrać pewności podczas wystąpienia, opanować emocje i pewnym głosem dotrzeć do puenty.
Moduł III Zasady budowania "mnie" jako marki
- Budowanie marki personalnej - jak wypracować na zewnątrz swoją wyjątkowość, jak się wyróżnić.
- Jak stworzyć portfolio początkującego Home Stagera, by zacząć działać i zbudować markę własną.
Egzamin końcowy
-
Rekomendacje
Paulina Mertens-Biernacka - Absolwentka studiów podyplomowych Home staging i aranżacja wnętrz - nowy wymiar sprzedaży nieruchomości (2020/21).
Jestem szczęśliwa, że „rzutem na taśmę” dołączyłam do tej edycji studiów podyplomowych. To była bardzo szybka decyzja, której nie żałuję. Anita i Patryk potrafią swoją pasją zarazić innych, dzięki czemu przyciągają do siebie interesujące osoby, które z takim samym zaangażowaniem dzielą się swoją wiedzą ze studentami. To był dla mnie rok przełomowy. W końcu upewniłam się dokąd i w którą stronę chcę iść. Moja kreatywność wskoczyła na wyższy poziom, napędzana pozytywną energią, którą czerpałam przez cały ten intensywny rok. Jeżeli jeszcze się wahasz, to nie zwlekaj zbyt długo. Dobre momenty nie przychodzą, to my pozwalamy im zaistnieć.
Barbara Bednarz - Absolwentka studiów podyplomowych Home staging i aranżacja wnętrz - nowy wymiar sprzedaży nieruchomości (2020/21).
Jeśli chcesz uzyskać gotowy sposób na rozpoczęcie działalności jako Home Stager, te studia są dla Ciebie. Otrzymasz nie tylko solidne podstawy do stania się profesjonalnym Home Stagerem, ale również nauczysz się, jak ciekawie przygotować swoją ofertę, aby wyróżniała się na rynku. Tutaj pomogą Tobie również rozpoznać nowe kanały dystrybucji Twoich usług, nauczą Ciebie jak z nich korzystać, aby osiągnąć sukces. Te studia zmuszą Ciebie do samorozwoju. Poznasz swoje silne i słabe strony, dostaniesz pakiet ciekawych wskazówek. Ten kierunek wzmacnia poczucie własnej wartości.
Marta Olszewska - Absolwentka studiów podyplomowych Home staging i aranżacja wnętrz - nowy wymiar sprzedaży nieruchomości (2020/21).
"Wehikuł " Anity i Patryka zabrał mnie w podróż na nieznane dotąd lądy. Home staging i projektowanie wnętrz było dla dentysty jak lądowanie na obcej planecie ;) Szybko się okazało, że zajęcia z ludźmi pełnymi pasji poruszyły jakieś czułe struny... Kolory, forma, perspektywa w połączeniu z ikonami designu (i nie tylko) zaczęły się układać w historię o wnętrzach. Na dodatek wszystko opakowane w podstawy prowadzenia biznesu w realu i social mediach. Kończę studia z gotowym pomysłem na biznes. Szczególnie ważne po ukończeniu tego kierunku jest dla mnie pobudzenie kreatywności w nowych obszarach, wyjście ze strefy komfortu, inspiracja do działania w tym, co sprawia mi przyjemność. Poza tym utwierdzenie, że jeśli tylko chcę, to mogę wszystko :)
Agnieszka Dąbrowska -Absolwentka studiów podyplomowych Home staging i aranżacja wnętrz - nowy wymiar sprzedaży nieruchomości (2021/22).
„Wybór studiów HS uważam za jedną z najtrafniejszych rzeczy jakie podjęłam w ostatnim czasie w swoim życiu. Wniosły dużo ciekawych inspiracji, podpowiedzi, wskazówek. Możliwości poznania świata aranżacji wnętrz, ale też stosunków międzyludzkich, wzajemnych relacji, podejścia do osobistego rozwoju i pokonywania własnych słabości. Uważam, że byłoby ogromną stratą niewykorzystanie całej zdobytej wiedzy. Teraz mam fundament do świadomego i odważnego rozpoczęcia, i rozwijania swojej pracy w home stagingu”.
Aleksandra Kozarzewska - Absolwentka studiów podyplomowych Home staging i aranżacja wnętrz - nowy wymiar sprzedaży nieruchomości (2021/22).
„Studia podyplomowe „Home Staging i aranżacja wnętrz” przygotowane są w innowacyjnej formie. Nie skupiają się jedynie na stronie kreatywnej projektowania wnętrz, ale uczą również jak zbudować własną markę w zmieniającym się świecie. Program jest przemyślany jako podróż przez doskonalenie siebie. Dziękuję za możliwość uczestnictwa - to był wspaniały rok”.
Zofia Głowińska - Absolwentka studiów podyplomowych Home staging i aranżacja wnętrz - nowy wymiar sprzedaży nieruchomości (2021/22).
„Pomimo, że skończyłam architekturę to od zawsze ciągnęło mnie do architektury wnętrz. Dzięki kierunku, który stworzyli Anita i Patryk Nowak ze StudeoGroup na uczelni Łazarskiego w Warszawie mam szansę wykorzystać zdobytą wiedzę teoretyczną oraz praktyczną w mam nadzieje niedalekiej przyszłości. Ogromnie się cieszę, że na kierunku Home Staging i aranżacja wnętrz - nowy wymiar sprzedaży nieruchomości jest dużo zajęć praktycznych, a nie tylko teorii, jak na wielu innych kierunkach pokrewnych, jak nawet architektura. Czuję, że jestem dobrze przygotowana przez specjalistów z tego kierunku i gotowa do założenia własnej działalności. Dziękuję Wam, że pobudzacie moją kreatywność i inspirujecie do działania w tym, co teraz sprawia mi największą przyjemność”.
Anita Werbanowska - Absolwentka studiów podyplomowych Home staging i aranżacja wnętrz - nowy wymiar sprzedaży nieruchomości (2021/22).
„Podjęcie studiów na kierunku HS było jedną z najlepszych decyzji, za równo zawodowych jak i prywatnych. Siedem miesięcy minęło jak jeden dzień, ale doświadczenie i nauka wyniesiona z zajęć pozostanie nieodłączną częścią mojego dalszego rozwoju. Ogromna dawka teoretycznej i jakże przydatnej wiedzy, z zakresu biznesu, nieruchomości, pracy z klientem, rozwoju własnej marki, uzupełniona praktyką, która pozwala rozwinąć w sobie pokłady kreatywności, estetyki, ukazuje możliwości i motywuje do działania, a to dopiero początek tej cudownej przygody! Po ukończeniu kierunku studiów HS, otwierają się ogromne możliwości za równo działania bezpośrednio w home stagingu jak i rozwoju w biznesie. Poznanie tylu ciekawych osób i ich perspektyw, pokazuje na jak wielu płaszczyznach można się poruszać, mając wiedzę wyniesioną z zajęć”.
Katarzyna Magdziarz - Absolwentka studiów podyplomowych Home staging i aranżacja wnętrz - nowy wymiar sprzedaży nieruchomości (2021/22).
„Wybór tego kierunku studiów to najlepsza inwestycja w siebie. Te pełne emocji miesiące, pozwoliły mi niesamowicie się rozwinąć i jeszcze bardziej utwierdzić w tym, żeby podążać za swoją pasją. Dziękuję za ogromną dawkę wiedzy, spotkania z profesjonalistami i ekspertami, za pozytywną energię i za dodanie wiatru w żagle. Jestem przekonana, że po ukończeniu studiów dołączę w pełni do grona Home Stagerek i zacznę przygodę z projektowaniem wnętrz. Anita, Patryk, dziękuję, że podzieliliście się swoją wiedzą i tak fenomenalnie zaplanowaliście każdy etap tych studiów! Ogromną wartością dla mnie, jest zdobyta wiedza z zakresu home stagingu, ale także to, że przez ten czas bardzo się rozwinęłam. Doceniam spotkania z wykładowcami, którzy pozwolili mi się otworzyć i spojrzeć z innej perspektywy na swoją ścieżkę zawodową, ale też życie prywatne. I śmiało mogę powiedzieć, że czuję się pełna energii do działania”.
Sylwia Żelazko - Absolwentka studiów podyplomowych Home staging i aranżacja wnętrz - nowy wymiar sprzedaży nieruchomości (2021/22).
„Bardzo cieszę się, że dołączyłam do kolejnej edycji studiów „Home Staging i aranżacja wnętrz - nowy wymiar sprzedaży nieruchomości”. Studia pozwoliły mi nabyć wiedzę z zakresu kompozycji, stylów projektowych i trendów panujących we wnętrzach, poznałam różnice pomiędzy home stagingiem a aranżacją wnętrz, a ponadto zyskałam wiedzę z zakresu prawa oraz marketingu. Bardzo przydatna była dla mnie nauka programu SketchUp, gdzie na zajęciach komputerowych wszystko zostało świetnie tłumaczone. Na studiach zostały poruszone także kwestie sporządzania ofert oraz przedstawienia swojej osoby w social mediach, co może być bardzo pomocne w przyszłej pracy zawodowej”.
Agnieszka Łaniewska - Absolwentka studiów podyplomowych Home staging i aranżacja wnętrz - nowy wymiar sprzedaży nieruchomości (2021/22).
„Po przeanalizowaniu wielu możliwości, obecnie dostępnych drogą online, w zakresie kształcenia podyplomowego, w kierunku aranżacji wnętrz, home staging i aranżacja wnętrz - proponowany przez StudeoGroup i Uczelnię Łazarskiego - wzbudził we mnie największe zainteresowanie. Nie zawiodłam się, wręcz od pierwszych zajęć , po dzisiejsze, jestem za każdym razem pozytywnie zaskoczona, olbrzymią wiedzą, kompetencją specjalistów, rewelacyjną pozytywną energią, którą zarażają studentów, świetnymi pomysłami na przekazanie potencjału, zakresu wykładów, które nie ograniczają się jedynie do stricte aranżacji czy HS, a obejmujący wszystkie gałęzie związane i niezbędne w tym zawodzie. Z całego serca polecam przyszłym potencjalnym studentom, Uczelnię i kierunek, bardzo dobrze zainwestowane pieniądze, które z całą pewnością zaprocentują w przyszłości”.
Agnieszka Bodal-Grzelak - Absolwentka studiów podyplomowych Home staging i aranżacja wnętrz - nowy wymiar sprzedaży nieruchomości (2021/22).
„Bardzo szeroko i skrupulatnie „szyty na miarę” plan studiów, umożliwia zainspirowanie się i wzbudza chęć poszerzania wiedzy w bardzo wielu obszarach: projektowanie, aranżacja, strona www, social-media, aspekty prawne, praca z klientem… to tylko część poruszanych wątków, a za każdym z nich kryje się mnóstwo możliwości do sięgnięcia po więcej. Ciekawa formuła zajęć i osobowości, które zajęcia prowadzą - stanowią o sile tego kierunku”.
Magdalena Rafalska - Absolwentka studiów podyplomowych Home staging i aranżacja wnętrz - nowy wymiar sprzedaży nieruchomości (2021/22).
„Studia podyplomowe pod okiem Anity i Patryka, to nie tylko przygotowanie do zawodu home stagera ale również nieprzeciętne przygotowanie do prowadzenia własnego biznesu. Komplementarność zajęć i przedmiotów jest olbrzymim atutem. Prowadzenie ich przez ciekawe osoby oraz specjalistów w swojej dziedzinie, sprawia, że wykładów słucha się z przyjemnością. A elementy psychologii w procesie nauczania są dopełnieniem wyjątkowości tego kierunku”.
Sandra Korytkowska - Absolwentka studiów podyplomowych Home staging i aranżacja wnętrz - nowy wymiar sprzedaży nieruchomości (2021/22).
„Szczerze pomysł o przystąpieniu do tego kierunku studiów pojawił się już w trakcie rekrutacji na drugą edycję, która pojawiła się na Uczelni Łazarskiego, którego jestem już dwukrotną absolwentką (studia na kierunku Prawo i studia podyplomowe na kierunku Pośrednictwo w obrocie nieruchomościami). Jednak rok wcześniej podjęłam decyzję mając do wyboru do wznowienia językowej ścieżki edukacyjnej, biorąc pod uwagę, że akurat w tamtym czasie w swoim życiu zawodowym, jeśli chodzi o nieruchomości to miałam ponowny powrót na rynek, którego bardzo się wówczas obawiałam. Mimo wszystkim o tym pomyśle nie zapomniałam - co poskutkowało, iż dołączyłam do tego kierunku rok później wraz z trzecią edycją. I tak jak myślałam - że będę chciała łączyć fakt bycia pośrednikiem ds. sprzedaży nieruchomości i byciem home stategem - to przekonanie po tych kliku miesiącach zostało we mnie wzmocnione”.
-
Wykładowcy
Anita Nowak
Kierownik i autor programu studiów podyplomowych „Home staging i aranżacja wnętrz - nowy wymiar sprzedaży nieruchomości"
Katarzyna Andrzejczyk-Briks
Historyk sztuki i pedagog, wykładowca historii sztuki i designu School of Form, Uniwersytetu Humanistycznospołecznego SWPS i Collegium da Vinci. Od kilku lat zajmuje się obserwowaniem i analizą trendów, które wykorzystuje w pracy z projektantami i firmami do tworzenia nowych dostosowanych do potrzeb użytkowników: produktów, usług, zmian w kulturze organizacji i doświadczeń. Współpracuje jako konsultant i trener creativity thinking z Concordia Design w Poznaniu, które łączy design, biznes i kreatywność. Pisze o designie, architekturze, wnętrzach i trendach w projektowaniu dla: m.in. Newsweek Living, Newsweek Zdrowie i Slow oraz dla Magazynu Design Alive. Jest współwłaścicielką pracowni Briks Architekci.
Marcin Banaszkiewicz
Trener LinkedIn
Wykładowca akademicki z zakresu Social Mediów. Autor jedynego w Polsce szkolenia Strategia Marki Personalnej, opartego o matematyczny algorytm portalu LinkedIn oraz algorytm ludzkiego oka. Tworzy najlepsze strategie Social Selling i programy Employee Advocacy w największych firmach na świecie. Jest Twórcą programu H2H❤️POLSKA. Właściciel firmy mylogo.
dr Anna Bernaciak
Wykładowca z zakresu nieruchomości mieszkaniowych
Wykładowca akademicki z zakresu home stagingu z obszaru nieruchomości mieszkaniowych, kształtowania się rynku nieruchomości w miastach i funkcjonalności przestrzeni współczesnych miast polskich i europejskich. Studia doktoranckie na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu.
Igor Chmielnik
Aktor, Ekspert z zakresu wystąpień publicznych i pracy z głosem
Studiował w Państwowej Wyższej Szkole Filmowej, Telewizyjnej i Teatralnej w Łodzi, a w 2009 roku ukończył Wydział Aktorski na Akademii Teatralnej. W latach 2009-2011 grał na deskach teatrów: Roma, Współczesnego i Collegium Nobilium w Warszawie oraz w Teatrze Nowym im. Kazimierza Dejmka w Łodzi. W Nowym Teatrze w Słupsku zatrudniony jest nieprzerwanie, jako etatowy aktor od 2011 roku. Oprócz kariery aktorskiej realizuje się jako tancerz – udziela też lekcji tanga, i muzyk – gra na skrzypcach, jest DJem tanga argentyńskiego. Prowadzi też zajęcia warsztatowe – przygotowuje kandydatów do szkół teatralnych, prowadzi wydarzenia kulturalne.
Krzysztof Manthey
Wykładowca z zakresu negocjacji
Doświadczony konsultant, trener biznesu i coach. Praktyk zarządzania i pracy z klientem, wieloletni członek zarządów i dyrektor sprzedaży. Socjolog. Współzałożyciel i członek zarządu Fundacji rozwoju przez Całe Życie. Prowadzi zajęcia z zakresu negocjacji w programach Executive Doctor of Bussiness Administration i Executive Master of Bussiness Administration w Instytucie Nauk Ekonomicznych Polskiej Akademii Nauk. Swoje zawodowe i intelektualne pasje realizuje w obszarach negocjacji i rozwiązywania konfliktów, komunikacjI, perswazjI i wywierania wpływu, wystąpień publicznych i prezentacji. Realizuje również programy rozwoju osobistego i profesjonalnego, innowacyjnego myślenia i działania, rezyliencji i higieny pracy menedżerskiej. Specjalizuje się w zagadnieniach związanych z kompetencjami menadżerskimi i przywódczymi, takimi jak zarządzanie zmianą, zarządzanie konfliktem, motywacja i motywowanie, etyka i wartości w pracy menadżera, budowanie i rozwój zespołu.
Dobrochna Niezgoda
Radca Prawny, Ekspert z zakresu Prawa Podmiotów Gospodarczych
Obsługa prawna podmiotów gospodarczych, osób fizycznych oraz jednostek samorządu terytorialnego; pełne doradztwo i obsługa prawa, w tym w szczególności: opiniowanie i tworzenie umów, bbsługa prawna kontraktów i procesu ich realizacji, Arbiter w pozasądowych sposobach rozwiązywania sporów, prowadzenie negocjacji. WYKSZTAŁCENIE: Uniwersytet Ekonomiczny - MEDIATOR; Uniwersytet Wrocławski, Wydział Prawa, Administracji i Ekonomii; kierunek Prawo, Mgr Prawa. Szkoleniowiec.
Hanna Olszewska
Wykładowca i Szkoleniowiec z zakresu Programu do Projektowania Wnętrz
Dyplomowany projektant wnętrz, absolwentka School of Form, szkoleniowiec i wykładowca z zakresu programu komputerowego do projektowania wnętrz.
Justyna Pytkowska
Inż. architekt - Architektura krajobrazu, dekoracje kwiatowe
Doświadczenie w projektowaniu ogrodów prywatnych oraz publicznych w Libanie, Luksemburgu i Francji. Absolwentka Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu, z zamiłowania pasjonatka roślin, jak również ekologii. Wykładowca i szkoleniowiec z zakresu roli roślin w home stagingu. Projektant zieleni do wnętrz.
Sergiusz Ryczel
Trener wystąpień publicznych. Konsultant video marketingu - Employer Branding.
Dziennikarz, prezenter, komentator, konferansjer. Ma za sobą ponad dwie dekady pracy przed kamerą i na estradzie. Pracował w TVN24, TVN, Nsport i Canal+ Sport jako dziennikarz sportowy.
Posługując się biegle dwoma językami (polskim i angielskim) prowadzi spotkania i konferencje biznesowe, konferencje prasowe, gale, imprezy masowe (MŚ Superenduro, RedBull 111 Megawatt, Monster Jam, Teqball World Championships).
Pomaga firmom i markom osobistym w tworzeniu videomarketingu oraz konsultuje strategię employer brandingu i employee advocacy.
Prowadzi warsztaty i szkolenia z zakresu skutecznej komunikacji, wystąpień publicznych oraz specyfiki kontaktu z mediami i pracy przed kamerą.
dr Katarzyna Suszyńska
Wykładowca z zakresu wyceny nieruchomości
Adiunkt w Katedrze Inwestycji i Nieruchomości Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, autorka ponad 30 publikacji naukowych w tematyce nieruchomości. Zainteresowania naukowe: wycena nieruchomości, rynek mieszkaniowy w teorii i w praktyce, zachodnie rynki mieszkaniowe, budownictwo społeczne i innowacje na rynku mieszkaniowym, problematyka wyceny oraz gospodarowania nieruchomościami.
Łukasz Wolff
Wykładowca i ekspert od budowania marki w social media
Absolwent Politechniki Poznańskiej. Od ponad 10 lat związany zawodowo z marketingiem internetowym, kampaniami contentowymi i projektowaniem w duchu digital first. Na co dzień związany z Agencją Interaktywną Sigmeo. Współpracuje z agencjami reklamowymi i markami w zakresie planowania, analizy i optymalizacji wielokanałowych kampanii digitalowych oraz w szeroko pojętym designie. W ostatnich latach bardziej skoncentrowany na aspektach biznesowych, nadal jednak poszukujący nowych wyzwań. Prywatnie zajmuje się propagowaniem kultury teatralnej, poprawnym mówieniem oraz zgłębianiem sztuki aktorskiej.
-
Opłaty za studia
Studia Podyplomowe czesne 2 raty 4 raty Home staging i aranżacja wnętrz - nowy wymiar sprzedaży nieruchomości 7 800 zł 8 000 zł 8 200 zł - wpisowe w wysokości 400zł (zaliczane na poczet czesnego)
- 10% zniżki przy zapisie do 30 czerwca i spełnieniu wymogów rekrutacyjnych**
- 20% zniżki dla absolwentów Uczelni Łazarskiego**
*cena obowiązuje do 30.11.2022 r.
**zniżki nie łączą się z innymi zniżkamiTerminy płatności
Płatność jednorazowa
- Opłatę czesnego (pomniejszoną o kwotę wpisowego) uiszcza się jednorazowo w całości 7 dni przed rozpoczęciem zajęć.
Płatność ratalna
Terminy płatności czesnego w dwóch ratach
- I rata - 7 dni przed rozpoczęciem zajęć (pomniejszona o kwotę wpisowego)
- II rata - do 1 lutego 2023 r.
Terminy płatności czesnego w czterech ratach
- I rata - 7 dni przed rozpoczęciem zajęć (pomniejszona o kwotę wpisowego)
- II rata do 15 grudnia 2022 r.
- III rata do 1 lutego 2023 r.
- IV rata do 1 kwietnia 2023 r.
Wpłaty dokonujemy na indywidualny numer subkonta bankowego, które otrzymają Państwo w zwrotnym mailu po rejestracji. Tytułem: ckp_imię i nazwisko kandydata_22/23
-
Partnerzy
-
Zobacz także, kierunki które mogą Cię zainteresować
