Dyrektor Instytutu Zrównoważonego Rozwoju i Środowiska. Współtwórca i kierownik Akademii Biznesu i Prawa w Sektorze Mody oraz studiów podyplomowych Prawo w Biznesie Nowych Technologii. Twórca i kierownik studiów podyplomowych Prawo Ochrony Środowiska na Uczelni Łazarskiego. Radca prawny z kilkunastoletnim doświadczeniem w doradztwie w ramach KPMG. Członek grupy roboczej Sustainable Fashion Consumption. W 2020 r. członek grupy roboczej - Promoting broader climate action z ramienia Uczelni Łazarskiego jako organizacji wspierającej Fashion Climate Charter. EU Climate Pact Ambassador powołany przez Komisję Europejską. Wiceprezes Zarządu Związku Przedsiębiorców Przemysłu Mody Lewiatan oraz członek Sektorowej Rady ds. Kompetencji Przemysłu Mody i Innowacyjnych Tekstyliów. Członek Komitetu CSR we Francusko-Polskiej Izbie Gospodarczej (CCIFP). Delegat na Zgromadzeniu OIRP Warszawa oraz Krajowy Zjazd Radców Prawnych. Autorka publikacji, raportów oraz analiz w zakresie wpływu branży mody na środowisko naturalne. Prelegentka i organizatorka konferencji, wykładowczyni. Członkini rady programowej Carbon Footprint Summit 2021. Mentorka Programu Mentoringowego 2021, 2022 Fundacji Liderek Biznesu. Mentorka Programu „Ambasador Zrównoważonego Rozwoju Stowarzyszenia Narodów Zjednoczonych w Polsce (edycja studencka)”. Autorka publikacji w zakresie zrównoważonego rozwoju w sektorze mody (Rzeczpospolita, Wirtualna Polska, TVN24, Vogue, Nowy Marketing, Notes from Poland, Prawo.pl, Teraz środowisko.pl, Anywhere.pl, Fashion Biznes). Speaker na konferencjach (Tedex Countdown, Creative Forum przy Forum Ekonomicznym, Puls Biznesu Power to Women, Kongres Polska Chemia, The Future of Europe, The Future of the Clothing and Textile Industry, Sewing Conference for Professionals, Branded-Fashion, New Tech Trends Conference, Fashion Economy, Konferencje Fashion Revolution). Top 10 Linkedin Influencer w plebiscycie w 2022 r. Klubu Inteligencji Biznesu (wybór społeczności).

Prawo i zarządzanie w sektorze mody
- zrównoważony i cyrkularny sektor mody
-
OFERTA
-
Studia podyplomowe
- Akademia Administracji Publicznej
- Akademia Nowych Technologii i Ochrony Danych Osobowych
- Akademia Biznesu i Prawa Mody
- Akademia HR
- Akademia IT
- Akademia Marketera
- Akademia Menedżera
- Akademia Praktyków Prawa
- Akademia Prawa Sądowego
- Akademia Rynku Nieruchomości
- Akademia Rynku Ochrony Zdrowia
- Akademia Transportu Lotniczego
- Akademia Umiejętności Psychologicznych
- Akademia Zarządzania Procesowego
- Akademia Zrównoważonego Rozwoju i Środowiska
- Akademia Compliance
-
MBA
-
Prawo i zarządzanie w sektorze mody
- zrównoważony i cyrkularny sektor mody
Zobacz także, kierunki które mogą Cię zainteresować
-
O kierunku
Kierunek Prawo i Zarządzanie w Sektorze Mody w roku akademickim 2022/2023 będzie już piątą edycją studiów. Od momentu stworzenia programu w 2017 r. jest on stale udoskonalany i dostosowywany do potrzeb rynku fashion. Program ewoluuje z roku na rok przede wszystkim dlatego, że branża odzieżowa zmienia się w ekspresowym tempie. Staramy się tak dopasować program, aby zainteresowane osoby mogły po ukończeniu studiów pochwalić się nową pracą i nowymi osiągnięciami w swoim biznesie.
Studia są częścią Akademii Biznesu i Prawa Mody, prężnie działającego organizmu w ramach Centrum Kształcenia Podyplomowego Uczelni Łazarskiego.
Akademia Biznesu i Prawa Mody jest twórcą i organizatorem konferencji Fashion Economy - merytorycznego wydarzenia dla branży połączonego z publikacją raportu KPMG dotyczącego branży mody w Polsce.
- Link do I edycji konferencji oraz raportu KPMG opracowanego w 2018 r. we współpracy z Akademią Biznesu i Prawa Mody https://2018.fe.ckp.lazarski.pl/
- Link do II edycji konferencji oraz raportu KPMG opracowanego w 2019 r. we współpracy z Akademią Biznesu i Prawa Mody https://fe.ckp.lazarski.pl/
Akademia jest również członkiem Związku Przedsiębiorców Przemysłu Mody Lewiatan oraz Sektorowej Rady ds. Kompetencji Przemysłu Mody i Innowacyjnych Tekstyliów, dzięki czemu ma realny wpływ na profesjonalizację branży mody. Współpraca jednostek edukacyjnych z biznesem jest kluczowym elementem kształcenia wydajnych i nowoczesnych pracowników branży mody.
Rozwijamy współpracę z modowymi uczelniami zza granicy zapraszając światowej sławy profesorów z wykładami gościnnymi do naszej Akademii. W 2019 r. gościliśmy uczelnię Polimoda z Florencji, jedną z najlepszych uczelni biznesu mody w Europie.
Od lutego 2019 r. jesteśmy członkiem grupy roboczej (Promoting broader climate action) działającej pod egidą ONZ w ramach wsparcia Karty Działań Przemysłu Modowego na Rzecz Klimatu.
W 2020 r. jako partner powołanego przez Retail Institute Centrum Transferu Wiedzy i Innowacji NextGenLab, dedykowanego poszukiwaniu i wdrażaniu innowacyjnych rozwiązań byliśmy zaangażowani w projekt Challenger 2.0 mający na celu włączenie m.in. studentów i absolwentów uczelni wyższych w proces tworzenia w centrach i sieciach handlowych udoskonaleń produktów, usług, procesów, metod marketingowych, sprzedażowych i organizacyjnych.
W lutym 2020 r. kierunek „Prawo i Zarządzanie w Sektorze Mody” został wyróżniony decyzją Komisji Akredytacyjnej Certyfikatem i Znakiem Jakości „Studia z Przyszłością” 2019/2020.
Partnerem strategicznym studiów jest Agencja GPoland, w siedzibie której odbywają się zajęcia praktyczne. Agencja zaprasza również naszych słuchaczy do podjęcia praktyk oraz nawiązania z nią współpracy.
- Link do I edycji konferencji oraz raportu KPMG opracowanego w 2018 r. we współpracy z Akademią Biznesu i Prawa Mody https://2018.fe.ckp.lazarski.pl/
-
Format studiów
Dbając o jak najlepszy kontakt grupy z wykładowcami oraz efektywność zajęć zapewniamy większość zjazdów w formie stacjonarnej. W roku akademickim 2022/2023 planujemy przeprowadzenie 70% zajęć stacjonarnych na Uczelni oraz 30% zajęć w formie zdalnej.
Dostrzegając jednak ułatwienia, które zapewniają zajęcia zdalne, szczególnie dla osób dojeżdżających spoza Warszawy, oferujemy również możliwość odbycia studiów w tej formie po uprzednim złożeniu wniosku i uzyskaniu zgody kierownika kierunku.
-
Adresaci i atuty studiów
Dla kogo?
Studia kierowane są do osób, które na co dzień pracują w branży kreatywnej, szczególnie w segmencie odzieżowym, kosmetycznym oraz dla wszystkich, którzy zainteresowani są biznesem, zarządzaniem i elementami prawa w branży mody. W szczególności są one przeznaczone:
- osobom, które zainteresowane są podjęciem pracy w branży mody oraz w branży kosmetycznej jako product manager, marketing manager, kupiec, brand manager, trend forecaster, manager ds. komunikacji;
- osobom, które chcą działać w branży mody jako freelancer w obszarze zarządzania projektem;
- podmiotom prowadzącym sprzedaż online, w tym również poprzez media społecznościowe;
- osobom, które fascynują się tą branżą, a do tej pory zdobywały doświadczenie w innych sektorach;
- przedsiębiorcom, którzy założyli lub chcą założyć firmę w branży odzieżowej;
- osobom prowadzącym działalność w obszarze kultury oraz rozrywki, które są zainteresowane aspektami biznesowymi oraz prawnymi prowadzenia takiej działalności;
- pracownikom agencji m.in. pr-owych, reklamowych, modelek, aktorskich;
- prawnikom chcącym obsługiwać branżę kreatywną.
Atuty:
- jest to już piąta edycja kierunku Prawo i Zarządzanie w Sektorze Mody;
- cenieni wykładowcy-praktycy z dużym doświadczeniem w branży;
- kompleksowy program w obszarze prawa i zarządzania w sektorze mody z uwzględnieniem aspektów praktycznych;
- program nastawiony na budowanie kontaktów oraz wymianę wiedzy pomiędzy uczestnikami studiów;
- zajęcia prowadzone przez ekspertów praktyków z wieloletnim doświadczeniem w branży mody oraz ekspertów obsługujących tą branżę;
- program studiów opiera się na ćwiczeniach, studiach przypadków oraz elementach wykładu. Na wszystkich zajęciach rozwiązywane są przykłady występujące w praktyce stosowania przepisów. Słuchacze mają możliwość zadawania pytań i prowadzenia dyskusji;
- pozytywna atmosfera podczas zajęć dzięki profesjonalnym i doświadczonym wykładowcom;
- konkurencyjna cena;
- zajęcia praktyczne prowadzone w showroomach LPP, GPoland, dzięki którym słuchacze poznają pracę firm odzieżowych czy agencji multibrandowych „od kuchni”.
-
Przesłanki i cele
Jedną z szybciej rozwijających się gałęzi gospodarki jest przemysł odzieżowy. Przykłady polskich przedsiębiorców działających w tym segmencie pokazują jego istotny potencjał. Wraz z rozwojem sektora mody rośnie zapotrzebowanie na kadry i menedżerów, którzy nie tylko będą rozwijać spółki w kraju, ale pozwolą im na ekspansję zagraniczną.
Specyfika branży modowej przejawia się z jednej strony w konieczności poruszania się w dość złożonych uwarunkowaniach prawnych (w szczególności prawo własności intelektualnej), a z drugiej - z potrzeby uwzględnienia stale zmieniających się kanałów dotarcia do klientów.
Dynamikę branży, potrzebę jej rozumienia, odpowiednie przygotowanie biznesowe do prowadzenia firmy uwypukliła dodatkowo epidemia COVID-19.
W tym kontekście propozycja studiów podyplomowych Akademii Biznesu i Prawa Mody Uczelni Łazarskiego wychodzi naprzeciw oczekiwaniom rynku. Program „Prawo i Zarządzanie w Sektorze Mody” powstał we współpracy z najlepszymi specjalistami w swoich dziedzinach, a także z portalem poruszającym problematykę biznesu w modzie (FashionBiznes.pl).
Program koncentruje się na produkcie - na tym jak powstaje, na trendach wokół których jest tworzony oraz w jaki sposób zakupywany. Następnie program płynnie przechodzi do aspektów handlowych: sprzedaży, współpracy z galeriami handlowymi, poszukiwaniu inwestorów. Kiedy wiemy już co tworzymy, wspólnie opracowujemy strategię jak dotrzeć z naszym pomysłem do klientów docelowych. Finalnie szukamy sposobów na skuteczne zakomunikowanie naszego produktu: wspólnie ze studentami budujemy strategię komunikacji, omawiamy pracę z agencją PR, influencerami. Na naszym programie przygotowujemy studentów nawet do prezentacji czy poszukiwania pracy jako specjalista w modzie. Program z zakresu prowadzenia biznesu został wsparty modułami prawnymi. Niezwykle ważne jest, aby słuchacze wiedzieli jak założyć i prowadzić działalność w branży mody. Chcemy odczarować pewne mity związane z przepisami prawa czy uczynić ich rozumienie bardziej przejrzyste choćby w zakresie ochrony twórczości, tajemnicy przedsiębiorstwa marki czy umów, które są „must have” każdego przedsiębiorcy.
Część zajęć o charakterze praktycznym nasi wykładowcy prowadzą w siedzibach takich firm jak LPP, GPoland. Dzięki temu słuchacze poznają „od kuchni” pracę firm odzieżowych, agencji multibrandowych czy PR-owych.
W związku z obecnymi trendami rozwoju sektora fashion, w najbliższym roku akademickim temat mody odpowiedzialnej oraz cyrkularnej będzie motywem przewodnim naszego kierunku. Sustainable fashion zostanie przez nas omówiona zarówno pod kątem regulacyjnym, podejmowanych przez branżę inicjatyw, jak i od strony biznesowej, produkcyjnej, konsumenckiej oraz komunikacyjnej.
Poza twardą wiedzą merytoryczną stawiamy też na rozwój umiejętności miękkich, w tym - przywódczych. W dzisiejszych czasach świat wymaga od nas już nie tylko tego że będziemy ekspertem w swojej dziedzinie, ale biegłości w kierowaniu swoją karierą, bycia sprawnym liderem. Praca pod presją czasu, komunikatywność, elastyczność, umiejętność pracy z innymi mają znaczenie na wielu stanowiskach.
Celem programu jest przekazanie praktycznej wiedzy oraz doświadczeń dotyczących skutecznego zarządzania i promocji w sektorze mody z uwzględnieniem polskich i unijnych regulacji mających zastosowanie w tej działalności, w szczególności prawa własności intelektualnej.
Na naszych studiach biznes i prawo mówią jednym, zrozumiałym językiem. Jesteś lub chcesz być menedżerem? Powinieneś znać prawo, które obowiązuje w sektorze mody. Jesteś prawnikiem? Zaznajom się z tajnikami funkcjonowania branży. Wspólnie zbudujemy zespół wykwalifikowanych specjalistów. Celem studiów jest bowiem wykształcenie kadr, które poprowadzą firmę w kierunku ekspansji w kraju i za granicą.
Jeśli chcesz się rozwijać i awansować, ten program jest dla Ciebie.
Zapraszamy!
r.pr. Agnieszka Oleksyn – Wajda oraz Ula Wiszowata
-
Organizacja zajęć
- Studia trwają dwa semestry;
- Zajęcia rozpoczynają się w II połowie października;
- Zjazdy odbywają się zasadniczo co dwa tygodnie, w soboty i niedziele (z wyjątkiem miesięcy, w których występują święta czy ferie zimowe);
- Zajęcia w części odbędą się w formie stacjonarnej (ok 70% zjazdów, w tym warsztaty oraz zajęcia w showroomach, firmach odzieżowych oraz galerii handlowej), w części – w formie wirtualnej (ok 30% zjazdów).Warunkiem ukończenia studiów jest:
- Zaliczenie wszystkich modułów poprzez test jednokrotnego wyboru;
- Zdanie końcowego testu jednokrotnego wyboru;
- Uczestnictwo w zajęciach na poziomie 70%.
- Słuchacze spełniający ww. warunki otrzymują dyplom ukończenia Studiów Podyplomowych Prawo i Zarządzanie w Sektorze Mody.
Uczelnia zastrzega sobie prawo do niewielkich zmian w programie lub organizacji zjazdów.
Uruchomienie kierunku jest uzależnione od liczby kandydatów.
Harmonogram studiów przygotowany zostanie po zakończeniu procesu rekrutacji.
W zależności od sytuacji epidemiologicznej w kraju, liczebności zrekrutowanej grupy liczba godzin zdalnych (na odległość) i form on-line może ulec zwiększaniu.Wymagania wstępne:
O przyjęcie na studia mogą starać się osoby będące absolwentami wyższych uczelni (pierwszy stopień, tj. co najmniej studia licencjackie).
-
Program
BRANŻA MODOWA W ŚWIETLE PRAWA - WŁASNOŚĆ INTELEKTUALNA, DOBRA OSOBISTE I DANE OSOBOWE NA RYNKU MODY (12h)
- Co zyskasz chroniąc swoje wzornictwo?
- „All rights reserved” czyli jak w polskim segmencie modowym chronić twórczość
- „Confidential” czyli czym jest tajemnica przedsiębiorstwa i jak ją skutecznie chronić na konkurencyjnym rynku
- Ochrona marki - co i jak chronić
- Wyrzucam,za trudne umowy - „must have” każdego przedsiębiorcy
- Dobra osobiste i dane osobowe na rynku mody
- Jak chronić wizerunek?
- Bez kreatywnego personelu ani rusz - elementy prawa pracy oraz regulacje dotyczące twórczości pracowniczej
ŚWIAT ONLINE - PROMOCJA, REKLAMA, KONSUMENT I UCZCIWA KONKURENCJA (4h)
- Handel w internecie a prawo
- Konsument w branży fashion - za co może nas pokochać, a za co hejtować?
- Prawne aspekty promocji i reklamy
- (Nie)uczciwa konkurencja: formy przekroczenia granic w walce o klienta i konsekwencje takich czynów
STRATEGIA PRAWNA W SEKTORZE MODY (10h)
- Jak założyć i prowadzić spółkę modową - aspekty prawne
- Jak założyć i prowadzić spółkę modową - aspekty podatkowe
- Aspekty prawne firmy przygotowującej się do ekspansji międzynarodowej
- Jak pracować z prawnikiem zagranicznym?
BIZNESOWE ASPEKTY DZIAŁALNOŚCI W SEKTORZE MODY (57h)
- Wprowadzenie do studiów
- Moda 101 - Wstęp do Rynku Mody
- Czy warto zakładać własną markę modową?
- Moda to biznes, czyli jak zarabiać na emocjach
- Budżetowanie i planowanie sprzedaży
- Strategie sprzedaży/ e-commerce
- Analiza danych
- Praca z galeriami handlowymi
- Kim jest klient galerii - mierzenie ruchu
- Pozyskiwanie inwestorów i środków z funduszy unijnych
- Ekspansja na rynki zagraniczne w polskich spółkach odzieżowych
- Skuteczna sprzedaż
- Technologie w modzie
- Merchandising czyli zarządzanie produktem
- Visual Mechandising – zajęcia w siedzibie partnera studiów
- Wprowadzenie marki zagranicznej na polski rynek z perspektywy agencji multibrandowej
PRODUKT W SEKTORZE MODY (35h)
- Materiałoznawstwo
- Product development
- Kupiectwo
- Modelowanie biznesowe czyli jak policzyć swój biznes
- Brand Management czyli jak sprzedawać w kanale wholesale / B2B
- Zarządzanie kolekcją
- Trendwatching czyli Badanie trendów w modzie
KOMUNIKACJA W SEKTORZE MODY (43h)
- Podstawy marketingu
- Kreowanie strategii komunikacji w Modzie/ Fashion Marketing (+ CASE STUDIES)
- Praca z agencją / Showbiznes
- Digital marketing i praca z mediami
- Social Media jako narzędzie sprzedaży
- Storytelling
- Zarządzanie kryzysem
- Produkcja i choreografia pokazów mody - kreowanie eventów od konceptu po realizację
- Sztuka prezentacji
- HR / Praca w modzie
- Budowanie marki osobistej w przestrzeni publicznej za pomocą portalu społecznościowego
SUSTAINABLE FASHION (16h)
- Inicjatywy sektorowe w zakresie zrównoważonego rozwoju
- Regulacje dotyczące zrównoważonego rozwoju w sektorze mody
- Zrównoważona produkcja
- Komunikacja a strategia biznesowa
- Świadomy konsument
- Moda cyrkularna i recykling
- ESG w sektorze mody (w tym – raporty zrównoważonego rozwoju)
EGZAMIN DYPLOMOWY (1h)
-
Rekomendacje
Marta Pospieszna - Absolwentka studiów podyplomowych Prawo i zarządzanie w sektorze mody (2018/19) Aneta Gąsior - Absolwentka studiów podyplomowych Prawo i zarządzanie w sektorze mody (2017/18) Joanna Dawid - Absolwentka studiów podyplomowych Prawo i zarządzanie w sektorze mody (2017/18) Natalia Listowska - Absolwentka studiów podyplomowych Prawo i zarządzanie w sektorze mody (2017/18) Monika Liwoch - Absolwentka studiów podyplomowych Prawo i zarządzanie w sektorze mody (2018/19) Marietta Figa - Absolwentka studiów podyplomowych Prawo i zarządzanie w sektorze mody (2017/18) -
Wykładowcy
Agnieszka Oleksyn-Wajda
Kierownik kierunku
Urszula Wiszowata
Kierownik kierunku
Jedna z założycielek Akademii Biznesu i Prawa Mody na Uczelni Łazarskiego, Country Manager Zalando Connected Retail Polska oraz founderka serwisu Fashion Biznes.pl- portalu poruszającego się w temacie biznesu mody. Wykładowczyni Hudson County Community College w USA. Swoje wcześniejsze doświadczenie zdobywała jako analityk finansowy Chanel w Nowym Jorku, country manager skandynawskiego marketplacu Miinto oraz Dyrektor Sprzedaży w Showroom.pl.
Jej międzynarodowa perspektywa oraz chęć dzielenia się wiedzą są odzwierciedlone we wszystkich aspektach jej kariery. Jej ulubionymi zagadnieniami jest biznes międzynarodowy, e-commerce oraz edukacja. Absolwentka Fox School of Business na Uniwersytecie Temple w Filadelfii gdzie ukończyła dwa kierunki: Finanse i Handel Międzynarodowy.
W pracy ze studentami na Uczelni Łazarskiego oraz w biznesie, Ula Wiszowata korzysta przede wszystkim ze swojego ekonomicznego wykształcenia i przybliża sytuacje, które rozgrywają się na rynku.
Agata Brodzka
Z branżą marketingu i PR jest związana od ponad 17 lat. Obecnie pod swoją marką BRODZKA kompleksowo łączy wszystkie narzędzia komunikacyjne tak, aby uzyskać najlepsze efekty dla klientów z sektora fashion i lifestyle.
Wcześniej pracowała na stanowisku Dyrektor Zarządzająca agencji Platinium Cast czy też na stanowisku Marketing&PR Director agencji Aliganza Fashion Agency.
Brodzka była menedżerem Katarzyny Figury i Nataszy Urbańskiej oraz współwłaścicielką marki modowej Muses. Poprzednio pracowała jako Dyrektor Zarządzający agencji Pleon. Zajmowała się również komunikacją marki Lilou czy Studio Buffo.
Realizowała projekty dla kilkudziesięciu marek jak m.in. Luxottica, ECCO, miasto Wrocław, Noble Place, Obsessive, Dr. Oetker, Pasaże Tesco, Levi’s, Liu Jo, Swarovski czy też Mariusz Przybylski.
Jako praktyk, wykładała m.in. na studiach podyplomowych na Wydziale Nauk Ekonomicznych Uniwersytetu Warszawskiego. Była również członkiem jury Złotych Spinaczy. Jest prelegentką kilkunastu konferencji. Odbyła kursy i szkolenia w Europie, Kanadzie i Stanach Zjednoczonych.
Jest absolwentką Akademii Ekonomicznej w Katowicach oraz podyplomowego studium public relations w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie.
Wojciech Gorzeń
Partner, Head of Pricing & Sales Excellence w Movens Capital – funduszu Venture Capital prowadzącym także działalność doradczą w zakresie Revenue Management i optymalizacji zysku. Wcześniej Global Pricing Design Lead w firmie Syngenta w Szwajcarii odpowiedzialny za korporacyjne rozwiązania optymalizacyjne oraz Senior Dyrektor w warszawskim biurze Simon-Kucher & Partners - międzynarodowej firmy doradczej specjalizującej się w optymalizacji cen (światowego lidera w tym zakresie).
Ekspert w zakresie Commercial Excellence, Revenue Management oraz sprzedaży poprzez wartość. Autor publikacji nt. optymalizacji cen i sprzedaży poprzez wartość w uznanych magazynach biznesowych, w tym Harvard Business Review Polska, ThinkTank, CFO, Marketing w Praktyce. Trener warsztatów i szkoleń z zakresu zarządzania cenami, "value selling" (sprzedaży poprzez wartość), negocjacji cenowych dla menadżerów wyższego i średniego szczebla, produkt menadżerów oraz menadżerów sprzedaży. Wykładowca studiów International MBA i Executive MBA na UEK w Krakowie, wykładowca Akademii Strategicznego Przywództwa ICAN Institute/ HBR Polska. Wielokrotny prelegent/key note speaker na konferencjach poświęconych tematyce zarządzania przychodami, podnoszenia rentowności oraz sprzedaży poprzez wartość.
Monika Kapłan
Specjalistka marketingu mody, przez ostatnie trzy lata pełniła funkcję Global Marketing Director marki Reserved, należącej do grupy LPP. Odpowiadała za działania marketingowe w 24 krajach, nadzorowała wejście marki na londyński Oxford Street, współtworzyła kampanie z udziałem międzynarodowych gwiazd świata mody takich jak Kate Moss, Cindy Crawford, Kendall Jenner czy Małgosia Bela.
Karierę zawodową rozpoczęła we francuskim biurze stylu Peclers Paris. Zarządzała działami marketingu marek: Sinsay, Mohito, House, Cropp. Była prezeską Deni Cler. Współtwórczyni strategii wielu marek z branży mody m.in Medicine, 5.10.15., Answear.com, Diverse. Od tego roku jest doradczynią Zarządu Grupy CCC w obszarze strategii marketingowej dla CCC, Gino Rossi i e-obuwie. Jednocześnie pracuje nad start-up'em jogowo-modowym.
Hanna Gajos
Krytyk mody. Propaguje i komentuje modę jako zjawisko obyczajowe, ważną dziedzinę kultury i gospodarki. Kierowała działami mody i poradnictwa m.in. w takich periodykach jak Perspektywy, Świat Mody, Uroda, BEA. Kobieta i Życie, Pani, Pan, 101 Porad. Jest autorką poradnika - pierwszego tego typu po rynkowych przemianach (1994) adresowanego do oferentów i adresatów mody damskiej - „Bądź dobrze ubrana".
Jako analityk rynku odzieżowego i ekspert przemysłu mody współpracowała z Krajową Izbą Mody, ze Związkiem Producentów Odzieży i Tekstyliów Lewiatan oraz Polską Izbą Odzieżowo-Tekstylną, organizując sympozja o trendach i marketingu mody.
Współtworzyła Journal Tekstylny - pierwsze na polskim rynku pismo branżowe traktujące modę jak biznes i ważną część gospodarki. Po założeniu wydawnictwa GajosFashion - stworzyła fachowe pisma - Rynek Mody, Przemysł Mody-Innowacje (stała rubryka RM "Poradnik sprzedawcy doskonałego" była traktowana przez kupców jak podręcznik handlu modą) oraz portal fashionweare. Ucząc studentów praw rządzących rynkiem mody z powodzeniem zabiegała o zmianę zawodowych szkół odzieżowych w szkoły przemysłu mody. Za działalność organizacyjną, publicystyczną i szkoleniową została wyróżniona prestiżowymi nagrodami: Złota Nitka, Srebrna Pętelka, Mister Eksportu, a za prace nad rozwojem handlu modą Medalem Międzynarodowych Targów Poznańskich i Statuetką Międzynarodowych Targów Łódzkich.
Anna Atanasow
Adwokat, Członkini Okręgowej Rady Adwokackiej w Warszawie, współtwórczyni Sekcji Prawa Mody przy Okręgowej Rady Adwokackiej w Warszawie, posiada ponad 15-letnie doświadczenie zawodowe zdobyte w renomowanych kancelariach prawnych i firmach tzw. Wielkiej Czwórki, doradzając deweloperom, bankom, firmom budowlanym, dużym operatorom spożywczym i sieciom odzieżowym. Obecnie jako General Counsel, Global Markets w Grupie Kapitałowej CCC S.A. wspiera ekspansję zagraniczną i międzynarodowe sprawy prawne CCC.
Karolina Ignyś
Z zawodu pedagog, a od przeszło 10 lat " sercem i rozumem" związana z branżą HR. Na przestrzeni tych lat doświadczyła zarządzania projektami HRowymi różnej maści, odkryła tajniki masowych rekrutacji, nieustannie zgłębiając wiedzę z obszary HRu miękkiego. Szerokie doświadczenie z dziedziny HR pozwoliło wyłonić te obszary, które są jej szczególnie bliskie, a mianowicie: our well-being, motywacja, rozwój talentów i zespołów, implementacje systemów, a przede wszystkim leadership. Bardzo ceni otwartość umysłu oraz dzielenie się wiedzą, dlatego gościnnie jest także wykładowcą akademickim oraz partnerem w Growth Advisors.
Mariusz Majkowski
Zajmuje stanowisko Dyrektora - Head of Landlord Representation w dziale powierzchni handlowych w CBRE. Poprzednio pracował w Echo Investment S.A. oraz Atrium Poland Real Estate Management Sp. z o.o. Z rynkiem nieruchomości komercyjnych związany do 15 lat. Mariusz specjalizuje się w przygotowywaniu strategii wynajmu dla powierzchni handlowych. Do jego zadań należy prowadzenie negocjacji i podpisywanie umów najmu. Mariusz zaangażowany był w liczne projekty dotyczące powierzchni handlowych w Polsce i zagranicą m.in. w komercjalizację galerii handlowych, budynków biurowych i parków handlowych. Absolwent Studiów MBA Executive na Francuskim Instytucie Zarządzania oraz Akademii Świętokrzyskiej w Kielcach. Jest również absolwentem Uniwersytetu Łódzkiego gdzie ukończył polsko - amerykańskie studia komercjalizacji nauki i technologii.
Anna Jurgaś
Była redaktor naczelna magazynu drukowanego Glamour. Swoją przygodę z mediami zaczęła w dziale mody Elle, potem była redaktor naczelną VivaModa i Hot Moda&Shopping.
Wychowana w czasach królestwa printu, dzisiaj bardzo aktywna użytkowniczka nowych mediów. Obok wielkiej miłości do mody deklaruje słabość do social mediów, mody, podróży, dobrego jedzenia (czyli wszystkiego co da się dobrze sfotografować). Jest mamą, co uważa za swoje największe wyzwanie.
Diana Okular
Od 17 lat związana z branżą odzieżowo-obuwniczą, a od ponad 7 lat - z e-commerce.
Absolwentka Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, przez pierwsze 9 lat kariery zawodowej pracowała dla marek grupy LPP, początkowo jako Kupiec, potem jako Product Manager, odpowiadając za proces tworzenia produktu (budżetowanie, projektowanie oraz zakupy) oraz zarządzanie jego sprzedażą. Negocjowała kontrakty z producentami na Dalekim Wschodzie, odpowiadała za kontrolę jakości i sprzedaż przygotowanych kolekcji.
Następnie w Answear.com jako Dyrektor Zakupu odpowiadała za ofertę spółki i realizację jej sprzedaży. Negocjowała kontrakty z dostawcami europejskimi, kupując gotowe kolekcje odzieżowe i obuwnicze od największych w Europie, jak PUNTO FA (Mango), PVH (Hilfiger Sportswear, Calvin Klein Jeans), G-Star BV, grupa Bestseller ( Jack & Jones, ONLY, VERO MODA), Marc o'Polo i wieloma innymi. Wraz ze swoim zespołem prowadziła do sprzedaży ponad 200 marek odzieżowych polskich i zagranicznych. Juror w wielu konkursach stylistycznych jak "BITWA STYLISTÓW" czy "PROJEKT PACKSHOT".
W ubiegłym roku dołączyła do zespołu ALLEGRO, gdzie jako Business Unit Manager odpowiada za operacje własne Allegro w zakresie mody.
dr Agnieszka Polkowska
Doktor w dyscyplinie sztuk projektowych ze specjalizacją z designu spekulatywnego. Z wykształcenia projektantka wzornictwa, z powołania trendwatcherka i strateżka. Założycielka pierwszego w Polsce studio obserwacji i wdrażania trendów TRENDSPOT. Wykłada m.in. na studiach Total Design Management i współpracuje z takimi instytucjami jak Instytut Wzornictwa Przemysłowego, Pomorski Park Naukowo-Technologiczny Gdynia oraz Łódź Design Festival. Przez prawie 10 lat pracowała w LPP. W latach 2015-2018 współtworzyła POP UP GRUPĘ na stanowisku Head of Trends – pierwszy w Polsce kolektyw strategiczny, gdzie zajmowała się rozwojem takich marek jak L37, BOHOBOCO, Fiore, TOVA czy Abriga. Obecnie realizuje projekty badawcze i wdrożeniowe m.in. dla MTV, Play, Vogue Polska, YES, Top Secret, Benericetti oraz wielu marek wzorniczych. Jej unikatowe podejście do budowania scenariuszów przyszłości docenił m.in. holenderski think tank MARE Amsterdam oraz portal trendwatching.com, dla których Agnieszka pracuje w charakterze eksperta. Członkini rady ekspertów plebiscytu must have na Łódź Design Festival.
Anna Sołtys
Manager branży fashion z kilkunastoletnim doświadczeniem, specjalizuje się w budowaniu strategii produktowych, procesach tworzenia kolekcji oraz zarządzaniu zespołami kreatywnymi.
Od 2005 roku związana z największą polską firmą segmentu mass-fashion – LPP S.A., gdzie zarządza kolekcjami w Dep. Przygotowania Produktu Reserved. Aktualnie prowadzi całkowicie nowy, pionierski projekt dla LPP – Studio Produktowe RESERVED w Warszawie, gdzie budując nowe struktury i wdrażając innowacyjne procesy, tworzy kolekcje kapsułowe.
Absolwentka nauk politycznych na UG, zarządzania kryzysowego na WSM w Gdyni oraz Sustainable Development na The Baltic Univerity Uppsalla. Specyfikę wiedzy branżowej w zakresie „Fashion buying and merchandising” konsultowała we współpracy z London Collage of Fashion i Central St.Martin’s w Londynie. Zdobytym doświadczeniem i wieloletnią praktyką dzieli się na wykładach, warsztatach i szkoleniach - na swoim koncie ma kolaboracje z SAPU, ViaModa, GGC.
Michał Biegaj
Michał Biegaj przez wiele lat pracował jako Dyrektor Ekspansji dla takich marek z Grupy Inditex (Zara, Massimo Dutti, Bershka, Stradivarius, Oysho, Pull&Bear, Zara Home) oraz Grupy CCC (sklepy CCC i eObuwie). Pracę w sektorze nieruchomości komercyjnych rozpoczął w Grupie IKEA jako specjalista do spraw najmu. Obecnie pracuje w firmie Colliers, w Zespole Powierzchni Magazynowych i Przemysłowych. Specjalizuje się w przygotowaniu strategii związanych ze zwiększaniem sprzedaży, poszukiwaniem nowych kanałów zbytu oraz przyśpieszeniu procesów przepływu towaru do klienta.
Absolwent Uniwersytetu Warszawskiego na kierunku Socjologia. Mówi biegle po angielsku, hiszpańsku i rosyjsku.
Kasia Gola
Założycielka GeekGoesChic, industry advisor WEARFITS - researcherka, analityczka oraz strateżka użycia nowych technologii w biznesie i marketingu w branży modowej. Absolwentka socjologii na Akademii Górniczo-Hutniczej oraz Teen Vogue Fashion University w Nowym Jorku. Współzałożycielka Flowbox.io (języka programowania Luna i software’u efektów specjalnych w filmie - Flowbox), założycielka i twórczyni nominowanego do WGSN Global Fashion Awards - GeekGoesChic, w ramach którego łączy świat technologiczny z modowym. Współzałożycielka kursów GeekGoesChic University. Nominowana do nagrody Kobiety Roku Glamour, w kategorii “Online” oraz Central European Startup Awards w kategorii “Diversity role model”. Inicjatorka i organizatorka spotkań modowo-technologicznych GGC Fash&Tech oraz hackathonu modowego GGC LAB. Wykładowca na Akademii Górniczo-Hutniczej oraz Uczelni Łazarskiego. Globalna ambasadorka Converse’a w 2019 roku. Nad swoimi autorskimi projektami pracowała z takimi markami jak Microsoft, Google, Allegro, Allani, PayPal czy MasterCard. Fanka amerykańskiego Vogue'a i klasycznych trampek.
Magdalena Rozenfeld
Absolwentka Akademii Sztuk Pięknych w Łodzi, którą fascynuje i intryguje świat nieodkrytych możliwości jakim jest moda. Reżyser pokazów, projektantka, stylistka. Absolwentka, doktorantka, wykładowca łódzkiej ASP oraz warszawskiej MSKPU, finalistka i laureatka wielu, zarówno polskich jak i międzynarodowych konkursów dla projektantów.
Pracowała jako projektantka ubioru w kilku polskich firmach odzieżowych, w tym była wieloletnim projektantem w Hexeline. W swoim dorobku zawodowym ma stylizacje do kilkudziesięciu sesji zdjęciowych, reklam, teledysków, filmów oraz pokazów mody.
Reżyserowała pokazy dla takich marek jak Bruno Bannani, Agatha de la Prada, Gatta, Alles, Z.One Concept, Contifibre, Toyota w także w ramach Fashion Philosphy Fashion Week Poland.
Na swoim koncie ma między innymi reżyserię dla takich projektantów jak Mariusz Przybylski, Mads Dinesen, Natalia Jaroszewska, Agata Wojtkiewicz czy duetów projektowych: MMC, Paprocki i Brzozowski Hector i Karger.
Zbigniew Nasiłowski
Jest absolwentem renomowanych uczelni biznesowych: Harvard Business School, IESE University of Navarra oraz Szkoły Głównej Handlowej.
Posiada dwudziestoletnie wszechstronne doświadczenie zawodowe zdobyte w różnych branżach, zarówno w dobrze zorganizowanych korporacjach jak i firmach wymagających restrukturyzacji.
Odpowiadał za finanse, przejęcia innych firm, restrukturyzacje, optymalizacje kosztowe oraz wprowadzał strategie podnoszące wartość firm a ostatnio jako członek Zarządu Próchnik S.A. odpowiadał za sprzedaż marki Próchnik. Wcześniej także zarządzał spółkami giełdowymi. Najpierw jako dyrektor finansowy w spółce Drosed potem jako członek zarządu w ZPW Grajewo S.A a także jako Prezes Zarządu w Animex S.A.
Przez wiele lat był CFO w SAP Polska oraz CFO dla Regionu Europy Centralnej w SAP AG. Był także członkiem zarządu P4 (PLAY) oraz CFO w ENEL- MED S.A.
Katarzyna Nosal-Gorzeń
Doradca podatkowy z wieloletnim doświadczeniem w branżach: nieruchomości, energetyka, FMCG, ochrona zdrowia, partnerstwo publiczno - prywatne, telekomunikacja (Licencja doradcy podatkowego numer 09786 od 2002 roku). Wspiera klientów/zarządy korporacji w podejmowaniu i optymalizacji decyzji podatkowych przynoszących znaczne oszczędności podatkowe i korzyści finansowe. Posiada szerokie wykształcenie i biegłą znajomość przepisów podatkowych i rozwiązań finansowych zarówno polskich jak i międzynarodowych. Zajmuje się oceną ekonomiczną projektów inwestycyjnych od strony podatkowej, procesami merger & acqusition, stukturyzacją nabyć/sprzedaży oraz finansowania, wprowadzaniem firm na rynek polski. Współpracuje z polskimi i międzynarodowymi firmami, funduszami private equity, funduszami nieruchomościowymi oraz infrastrukturalnymi.
Marek Oleksyn
Radca prawny, counsel w SKS (Sołtysiński, Kawecki, Szlęzak).
Marek posiada ponad siedemnastoletnie doświadczenie w zakresie doradztwa strategicznego dla globalnych i krajowych podmiotów w sprawach związanych z ochroną własności intelektualnej, w tym patentów, znaków towarowych, wzorów, praw autorskich i know-how oraz w sprawach dotyczących przeciwdziałania nieuczciwej konkurencji. Reprezentuje klientów z wielu segmentów gospodarki (w tym sektora finansowego, IT, budowlanego, energetycznego, diagnostyki medycznej, odzieżowego oraz FMCG) w postępowaniach sądowych, arbitrażowych, w postępowaniach spornych przed Urzędem Patentowym RP oraz Urzędem UE ds. własności intelektualnej (EUIPO) w Alicante. Doradza w sprawach z zakresu transferu technologii, projektów B+R, transakcji dotyczących technologii i własności intelektualnej oraz twórczości pracowniczej. Marek jest prawnikiem rekomendowanym w najważniejszych międzynarodowych rankingach w zakresie własności intelektualnej: WTR 1000, IAM Patent 1000, Chambers & Partners oraz Legal 500. Autor licznych publikacji zarówno krajowych jak i zagranicznych, w tym Wolters Kluwer, Managing IP Magazine, Lexis Nexis, C.H. Beck, Przegląd Prawa Handlowego, Rzeczpospolita oraz Puls Biznesu.
Absolwent Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego oraz Podyplomowych Studiów Prawa Własności Intelektualnej na tej uczelni. Posiada również stopień magistra francuskiego i europejskiego prawa gospodarczego na Uniwersytecie w Poitiers.
Monika Borzdyńska
Monika jest absolwentką Dziennikarstwa i Nauk Politycznych na Uniwersytecie Warszawskim. Specjalizowała się w komunikacji społecznej. Od początku kariery zawodowej związana była z dziennikarstwem oraz pracą w obszarze public relations . Przez trzy lata pełniła funkcję redaktor naczelnej jednej z elbląskich gazet internetowych. Przez rok pracowała jako rzecznik prasowy CSE „Światowid”, później kierowała biurem prasowym Prezydenta Elbląga Jerzego Wilka. Od stycznia 2016 do lutego 2021 roku pełniła funkcję Dyrektora Ds. Komunikacji i Promocji oraz Rzecznika Prasowego w spółce PL.2012+, operatora PGE Narodowego. Od lutego 2021 roku weszła do zarządu operatora PGE Narodowego. Na co dzień jest również wykładowcą akademickim na Wydziale Dziennikarstwa Uniwersytecie Warszawskiem, w Collegium Humanum oraz Uczelni Łazarskiego, specjalizuje się w budowie strategii komunikacyjnych i marketingowych, zarządzaniu komunikacją kryzysową, kształtowaniu społecznej odpowiedzialności biznesu oraz wprowadzaniu standardów etyki biznesu w przedsiębiorstwach. Jest autorką specjalistycznych artykułów publikowanych w wydawnictwach naukowych poświęconych zagadnieniom Public Relations oraz CSR.
dr Magda Rycak
Kierownik studiów podyplomowych "Prawo pracy i ubezpieczeń społecznych - kadry i płace” oraz "Ochrona danych osobowych i zarządzanie bezpieczeństwem informacji". Radca prawny, partner w Rycak Kancelaria Prawa Pracy i Hr, od 20 lat specjalizująca się indywidualnym i zbiorowym prawie pracy oraz w prawnych aspektach ochrony danych osobowych. Przeprowadziła z tej tematyki kilkaset szkoleń dla biznesu oraz sędziów sądów powszechnych. Referentka na wielu polskich i międzynarodowych konferencjach. Wieloletni wykładowca Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury. W latach 2010-2015 prodziekan Wydziału Prawa i Administracji Uczelni Łazarskiego. W latach 2012-2015 zastępca sędziego Trybunału Administracyjnego przy Radzie Europy. Autorka kilkudziesięciu publikacji naukowych i popularnonaukowych z prawa pracy.
Lucyna Stanisławska
Socjolożka. Od kilkunastu lat związana z funduszami unijnymi. Doskonale orientuje się w przepisach prawa unijnego związanego z dotacjami. Praktyk z doświadczeniem w kompleksowym doradztwie biznesowym dla firm, związanym z pozyskaniem dofinansowania unijnego w obszarze inwestycji, innowacji, badań i rozwoju: od pomysłu, poprzez doprecyzowanie modelu biznesowego, opracowywanie biznes planu, aż do przyznania dotacji, których dla swoich klientów pozyskała do tej pory kilkaset na ponad 100 mln zł. Od pięciu lat związana z firmą Certes Sp. z o.o.
Natalia Listowska
Stylistka, visual merchandiser
Ukończyła Prawo na Uczelni Łazarskiego, ale od zawsze jej pasją była moda. Przez co uczestniczyła w wielu kursach oraz szkoleniach z zakresu stylizacji oraz visualu. Jest absolwentką naszego kierunku podyplomowego Prawo i Zarządzanie w Sektorze Mody, gdzie od 2 lat chętnie z nami współpracuje. Od kilku lat prężnie działa w branży fashion na wielu płaszczyznach - personal shopping, analiza sylwetki, stylizacje sesji zdjęciowych, organizacja eventów branżowych, tworzenie oraz szkolenia visual merchandisingu dla sklepów sieciowych i sklepów marek premium, prowadzenie i doradztwo w zakresie social mediów.
Specjalizuje się w odzieży męskiej, ma doświadczenie w made to measure. Była w zespole tworzącym markę Grzegorza Krychowiaka, szycie na miarę - Balamonte. Zajmowała się tworzeniem kolekcji, wyborem materiałów i dodatków, sesjami zdjęciowymi oraz częścią wizualną sklepu. Głównie stylizuje sesje zdjęciowe biznesowe, np. dla LS Aiport Services, czy spot reklamowy dla PGNiG. Jej konikiem jest stylizacja manekinów i tworzenie witryn sklepowych, największe doświadczenie w tej kwestii zdobywała w H&M.
Pracuje w największej agencji multibrandowej w Polsce – Gpoland Group. Zajmowała się visual merchandisingiem, m.in. takich marek jak: Elisabetta Franchi, Pinko, Liu Jo, Armani Exchange. Obecnie jest showroom managerem. Koordynuje pracę showroomu, działu visual merchandisingu oraz magazynu, wspiera dział sprzedaży podczas kampanii sprzedaży i nadzoruje jej przebieg pod kątem logistycznym.
Dagmara Ciborska
Senior Licensing Manager w wiodącej agencji licencyjnej Elc Brands, współpracującej z jednymi z największych licencjodawców na świecie. 15 lat doświadczenia w pracy z rozmaitymi markami licencyjnymi oraz licencjodawcami, kompleksowa wiedza o rynku i trendach. Ekspert w zakresie nawiązywania efektywnej i długofalowej współpracy z producentami z różnych sektorów produktowych, w tym liderami rynku odzieżowego i modowego: LPP, Pepco, Smyk, BrandBQ, wydawniczego: Egmont, Media Service Zawada, Ameet, szkolnego: St. Majewski, Astra, Derform. Biegła znajomość powyższych branż i narzędzi do budowania strategii dla produktów licencyjnych, ich indywidualnego dopasowania do potrzeb finalnych konsumentów, pozycjonowania, promowania oraz satysfakcjonującej sprzedaży.
Michał Zaczyński
Dziennikarz. Publikuje m.in. w „Polityce”, „Vogue”, „Elle”, „Rzeczpospolitej” i „Fashion Magazine”. Wykładowca i juror konkursów dla projektantów. Autor bloga michalzaczynski.com.
Anna Radke
Adwokat zarządzająca nowojorskim biurem kancelarii Brand Counsel, P.C. Specjalizuje się w prawie korporacyjnym, międzynarodowych transakcjach i prawie własności intelektualnej. Absolwentka Fashion Institute of Technology, Benjamin N. Cardozo School of Law i Cornell Law School. Pisali o niej m.in. WWD, Vogue, Elle, Glamour czy Harper’s Bazaar. Wykładała na Fashion Institute of Technology, LIM College, Art. Institute of Chicago, London College of Fashion, Ulster University, Uniwersytecie Warszawskim czy Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza.
Wojciech Jabłoński
Manager inwestycyjny w Funduszu Ekspansji Zagranicznej zarządzanym przez PFR TFI. Z rynkiem finansowym związany od 12 lat. Pracował także w Ministerstwie Spraw Zagranicznych. Absolwent Szkoły Głównej Handlowej na kierunku Międzynarodowe Stosunki Ekonomiczne.
Rafał Reif
Accenture
Szef działu mody i handlu detalicznego w firmie doradczej Accenture. Od 13 lat doradza największym firmom odzieżowym, obuwniczym, motoryzacyjnym sektora premium oraz handlu detalicznego w Polsce. Członek zespołu Centrum Innowacji Accenture dla sektora mody i handlu w Mediolanie. Prowadzi badania zachowań konsumentów i analizy zmian zachodzących w branży modowej. Autor raportów o zwyczajach zakupowych generacji Z, świadomej konsumpcji i zrównoważonej modzie, konsument w nowej rzeczywistości.
Ekspert biznesowy specjalizujący się w strategiach cyfrowych, transformacji organizacji retailowych, integracji po fuzjach i przejęciach, doskonaleniu procesów łańcucha dostaw oraz dostosowaniem strategii firm do wymagań zrównoważonego rozwoju.
Studiował Ekonomię na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu oraz Fashion Brand Management na Polimoda we Florencji. Prowadzi autorskiego bloga analizującego trendy i przyszłość branży modowej.
Zuzanna Śleszyńska
Współzałożycielka i dyrektor kreatywna agencji influencer marketingu Lettly. Od 8 lat działa w branży e-commerce i digital marketingu. Tworzy kampanie w social mediach dla takich marek jak m.in. YSL, HBO, Skoda, Zalando, mBank, Giorgio Armani, Philips, Vichy. Lauretka rankingu Forbes 30 under 30 i brief 50 Kreatywnych. Wykłada na Akademii Leona Koźmińskiego i Akademii Pedagogiki Specjalnej. Mentor Google for Startups z zakresu marketingu, storytellingu i pitchngu. Uwielbia modę, sztukę i muzykę.
Olga Lemańska
Wnuczka krawcowej, córka stylistki fryzur, od 15 lat związana z branżą fashion. Magister stosunków międzynarodowych ze specjalizacją prawa międzynarodowego. Swoją przygodę z modą zaczęłam jako nastolatka próbując sił w modelingu. Szybko zorientowałam się, że zdecydowanie wolę być po drugiej stronie obiektywu. W branży najbardziej interesowały mnie mechanizmy i modele biznesowe funkcjonowania marek modowych. Podczas studiów pracowałam jako styliska, nabywając doświadczenie w branży współpracując z showroomami, stylizując sesje zdjęciowe dla takich magazynów jak: Viva, Gala czy K-mag. Współtworzyłam również kampanie reklamowe dla domu mody KLIF. Kolejnym etapem zdobywania mojego doświadczenia w biznesie modowym była współpraca z projektantem Bartoszem Malewiczem. Prowadząc jego atelier oraz odpowiadając za funkcjonowanie marki zdobyłam nieocenioną wiedzę na temat polskiego rynku modowego. Nabyte doświadczenie, wykorzystałam do prowadzenia showroomu marki Pepe Jeans London, aby finalnie przez klika lat odpowiadać za kampanie sprzedaży, tym samym współpracując z największymi sklepami on line oraz hurtownikami na polskim rynku. Wiedza zdobyta przy prowadzeniu i współtworzeniu firm modowych, zachęciła mnie w 2018 roku do stworzenia własnej marki ANDRAVE, opartej o koncept odzieży festiwalowej, sprzedawanej podczas masowych imprez muzycznych. Obecnie jestem brand managerem włoskiego brandu TWINSET, w multibrandowej agencji Gpoland. Odpowiadam za funkcjonowanie marki na polskim rynku spajając wszystkie elementy działań takie jak: kontraktacje, wholesale, franczyza, retail, marketing, opieka po sprzedażowa oraz szkolenia.
Katarzyna Kosicka-Polak
Katarzyna Kosicka-Polak, współzałożycielka i partner Zarządzająca w MKZ Partnerzy Michalak Kosicka Zawolski. Radca prawny, od lat specjalizująca się w branży e-commerce, szczególnie w obszarze dóbr luksusowych. Obsługiwała m.in. wartą 100 milionów zł. transakcję kupna przez Modern Commerce 100 proc. udziałów spółki IT Fashion Polska Group & Partners, właściciela marki Moliera2.com (po stronie sprzedającego). W Kancelarii kieruje zespołem prawa administracyjnego oraz prawa mediów i reklamy. Z sukcesem doradza liderom w branży reklamy outdoorowej przy najbardziej rozpoznawalnych kampaniach reklamowych. Wspiera realizację uznanych produkcji filmowych, świadcząc usługi w szczególności na rzecz ich producentów. Pomaga Klientom (w tym osobom publicznym) w zabezpieczeniu i ochronie ich praw autorskich oraz dóbr osobistych. Posiada bogate doświadczenie w pracy z agencjami oraz domami mediowymi i spółkami z rynku dóbr luksusowych, przygotowując umowy i wspierając ich negocjowanie.
-
Opłaty za studia
Studia Podyplomowe czesne 2 raty 4 raty Prawo i zarządzanie w sektorze mody
- zrównoważony i cyrkularny sektor mody6 200 zł 6 400 zł 6 600 zł - wpisowe w wysokości 400zł (zaliczane na poczet czesnego)
- 10% zniżki przy zapisie do 30 czerwca i spełnieniu wymogów rekrutacyjnych**
- 20% zniżki dla absolwentów Uczelni Łazarskiego**
*cena obowiązuje do 30.11.2022 r.
**zniżki nie łączą się z innymi zniżkamiTerminy płatności
Płatność jednorazowa
- Opłatę czesnego (pomniejszoną o kwotę wpisowego) uiszcza się jednorazowo w całości 7 dni przed rozpoczęciem zajęć.
Płatność ratalna
Terminy płatności czesnego w dwóch ratach
- I rata - 7 dni przed rozpoczęciem zajęć (pomniejszona o kwotę wpisowego)
- II rata - do 1 lutego 2023 r.
Terminy płatności czesnego w czterech ratach
- I rata - 7 dni przed rozpoczęciem zajęć (pomniejszona o kwotę wpisowego)
- II rata do 15 grudnia 2022 r.
- III rata do 1 lutego 2023 r.
- IV rata do 1 kwietnia 2023 r.
Wpłaty dokonujemy na indywidualny numer subkonta bankowego, które otrzymają Państwo w zwrotnym mailu po rejestracji. Tytułem: ckp_imię i nazwisko kandydata_22/23
-
Partnerzy

