Na Uczelni Łazarskiego pełni funkcję Pełnomocnika Rektora ds. ESG, Dyrektora Instytutu Zrównoważonego Rozwoju i Środowiska, programu MBA ESG oraz studiów podyplomowych Prawo Ochrony Środowiska i Klimatu. Jest współtwórczynią i kierownikiem Akademii Biznesu i Prawa w Sektorze Mody oraz studiów podyplomowych Prawo w Biznesie Nowych Technologii.. Radca prawny z kilkunastoletnim doświadczeniem m.in. w doradztwie w ramach KPMG. Ekspertka UN Global Compact Network Polska, członek grupy roboczej ds. legislacji dla sektora zrównoważonej mody. Ambasadorka Europejskiego Paktu Klimatycznego powołana przez Komisję Europejską. Ekspertka Nowego Europejskiego Bauhaus, projektu Komisji Europejskiej. Autorka, wykładowczyni, speakerka na konferencjach. Mentorka w programach mentoringowych (m.in. w Fundacji Liderek Biznesu, „Ambasador Zrównoważonego Rozwoju Stowarzyszenia Narodów Zjednoczonych w Polsce (edycja studencka)”.
Prawo i zarządzanie w sektorze mody
- zrównoważony i cyrkularny sektor mody
-
OFERTA
-
Studia podyplomowe
- Akademia Administracji Publicznej
- Akademia Nowych Technologii i Ochrony Danych Osobowych
- Akademia Biznesu i Prawa Mody
- Akademia HR
- Akademia IT
- Akademia Marketera
- Akademia Menedżera
- Akademia Praktyków Prawa
- Akademia Prawa Sądowego
- Akademia Rynku Nieruchomości
- Akademia Rynku Ochrony Zdrowia
- Akademia Transportu Lotniczego
- Akademia Umiejętności Psychologicznych
- Akademia Zrównoważonego Rozwoju i Środowiska
- Akademia Compliance
-
MBA
- Master of Business Administration (MBA Sport)
- MBA Healthcare Innovation & Technology – MBA HIT
- Master of Business Administration (MBA ESG)
- Master of Business Administration (MBA w Budownictwie)
- Master of Business Administration (MBA Energetyka)
- Master of Business Administration (MBA w Lotnictwie)
- Master of Business Administration (MBA w Ochronie Zdrowia)
- Master of Business Administration (MBA Zarządzanie)
- Szkolenia i kursy
-
Studia podyplomowe
Prawo i zarządzanie w sektorze mody
- zrównoważony i cyrkularny sektor mody
Zobacz także, kierunki które mogą Cię zainteresować
-
O kierunku
Kierunek Prawo i Zarządzanie w Sektorze Mody w roku akademickim 2024/2025 będzie już VII edycją studiów. Od momentu stworzenia programu w 2017 r. jest on stale udoskonalany i dostosowywany do potrzeb dynamicznie rozwijającego się rynku fashion. Program ewoluuje z roku na rok przede wszystkim dlatego, że branża tekstylno-odzieżowa zmienia się w ekspresowym tempie. Staramy się tak dopasować program, aby zainteresowane osoby mogły po ukończeniu studiów pochwalić się nową pracą i nowymi osiągnięciami w swoim biznesie, a także znajomością trendów rynkowych oraz siatką kontaktów niezbędnych do rozwoju biznesu.
Studia są częścią Akademii Biznesu i Prawa Mody, prężnie działającej jednostki w ramach Centrum Kształcenia Podyplomowego Uczelni Łazarskiego. Akademia ściśle współpracuje z Instytutem Zrównoważonego Rozwoju Uczelni Łazarskiego, szczególnie w zakresie wsparcia podmiotów z branży mody w transformacji na cyrkularny oraz zrównoważony sektor.
Akademia Biznesu i Prawa Mody jest twórcą i organizatorem konferencji Fashion Economy - merytorycznego wydarzenia dla branży połączonego z publikacją raportu KPMG dotyczącego branży mody w Polsce (2018 r. oraz 2019 r.)
Eksperci Akademii biorą udział w opracowywaniu raportów oraz analiz dotyczących trendów rynkowych. W opracowanym przez nas trendbooku przeanalizowaliśmy kierunki rozwoju biznesu, zagadnienia związane z finansowaniem oraz aspektami prawnymi. Każdemu z tych zagadnień towarzyszy hasło sustainable fahsion odmienione przez wszystkie przypadki.
Eksperci wykładający w ramach Akademii przyczynili się również do opracowania raportu - przewodnika po Strategii UE dla sektora mody opracowanego we współpracy z UN Global Compact Network Poland. Opracowanie to jest dedykowane przede wszystkim małym i średnim przedsiębiorcom branży mody, którzy chcą dowiedzieć się jakie są planowane zmiany legislacyjne na najbliższe lata (2022 – 2025).
Eksperci Akademii biorą ponadto udział w analizach rynku modowego w kontekście zatrudnienia, specjalizacji zawodowych oraz rozwoju edukacji w świetle zmian legislacyjno-gospodarczych opracowywanych w ramach Branżowego Kapitału Ludzkiego (PARP) oraz dla Związku Przemysłu Mody i Innowacyjnych Tekstyliów przy Konfederacji Lewiatan.
Akademia jest członkiem Związku Przedsiębiorców Przemysłu Mody Lewiatan , dzięki czemu ma realny wpływ na profesjonalizację branży mody. Współpraca jednostek edukacyjnych z biznesem jest kluczowym elementem kształcenia wydajnych i nowoczesnych pracowników branży mody.
Akademia w aktywny sposób przyczynia się do transformacji branży mody na cyrkularną i zrównoważoną. Nasi eksperci działają w ramach okrągłego stołu ds. legislacji dla zrównoważonej mody przy UN Global Compact Network Polska.
Działamy również na arenie międzynarodowej. W latach 2019-2020 byliśmy członkiem grupy roboczej (Promoting broader climate action) działającej pod egidą ONZ w ramach wsparcia Karty Działań Przemysłu Modowego na Rzecz Klimatu. Obecnie jesteśmy członkiem Sustainable Fashion Consumption, organizacji zrzeszającej naukowców z całego świata w obszarze zrównoważonej konsumpcji mody.
W lutym 2020 r. kierunek „Prawo i Zarządzanie w Sektorze Mody” został wyróżniony decyzją Komisji Akredytacyjnej Certyfikatem i Znakiem Jakości „Studia z Przyszłością” 2019/2020.
Partnerem strategicznym studiów jest Agencja GPoland, w siedzibie której odbywają się zajęcia praktyczne. Zajęcia praktyczne odbywają się również w firmie LPP
-
Adresaci i atuty studiów
Dla kogo?
Studia kierowane są do osób, które na co dzień pracują w branży kreatywnej, szczególnie w segmencie odzieżowym oraz dla wszystkich, którzy zainteresowani są biznesem, zarządzaniem i elementami prawa w branży mody. W szczególności są one przeznaczone:
- osobom, które zainteresowane są podjęciem pracy w branży mody jako product manager, marketing manager, kupiec, brand manager, trend forecaster, manager ds. komunikacji;
- osobom, które chcą działać w branży mody jako freelancer w obszarze zarządzania projektem;
- podmiotom prowadzącym sprzedaż online, w tym również poprzez media społecznościowe;
- osobom, które fascynują się tą branżą, a do tej pory zdobywały doświadczenie w innych sektorach;
- przedsiębiorcom, którzy założyli lub chcą założyć firmę w branży odzieżowej;
- osobom prowadzącym działalność w obszarze kultury oraz rozrywki, które są zainteresowane aspektami biznesowymi oraz prawnymi prowadzenia takiej działalności;
- pracownikom agencji m.in. pr-owych, reklamowych, modelek, aktorskich;
- prawnikom chcącym obsługiwać branżę kreatywną.
Atuty:
- jest to już VII edycja kierunku Prawo i Zarządzanie w Sektorze Mody;
- cenieni wykładowcy-praktycy z dużym doświadczeniem w branży;
- kompleksowy program w obszarze prawa i zarządzania w sektorze mody z uwzględnieniem aspektów praktycznych;
- program nastawiony na budowanie kontaktów oraz wymianę wiedzy pomiędzy uczestnikami studiów;
- zajęcia prowadzone przez ekspertów praktyków z wieloletnim doświadczeniem w branży mody oraz ekspertów obsługujących tą branżę;
- program studiów opiera się na ćwiczeniach, studiach przypadków oraz elementach wykładu. Na wszystkich zajęciach rozwiązywane są przykłady występujące w praktyce stosowania przepisów. Słuchacze mają możliwość zadawania pytań i prowadzenia dyskusji;
- pozytywna atmosfera podczas zajęć dzięki profesjonalnym i doświadczonym wykładowcom;
- konkurencyjna cena;
- zajęcia praktyczne prowadzone w showroomach LPP, GPoland, dzięki którym słuchacze poznają pracę firm odzieżowych czy agencji multibrandowych „od kuchni”.
-
Przesłanki i cele
Jedną z szybciej rozwijających się gałęzi gospodarki jest przemysł tekstylno-odzieżowy. Wraz z rozwojem sektora mody rośnie zapotrzebowanie na kadry i menedżerów, którzy nie tylko będą rozwijać spółki w kraju, ale pozwolą im na ekspansję zagraniczną.
Specyfika branży modowej przejawia się z jednej strony w konieczności poruszania się w dość złożonych uwarunkowaniach prawnych (w szczególności prawo własności intelektualnej), a z drugiej - z potrzeby uwzględnienia stale zmieniających się kanałów dotarcia do klientów.
Sektor znajduje się obecnie w przełomowym momencie – transformacji na cyrkularny oraz zrównoważony. Dlatego poznanie ekosystemu, planowanych regulacji, ale i trendów gospodarczych jest kluczowe dla prowadzenia działalności w tym sektorze.
W tym kontekście propozycja studiów podyplomowych Akademii Biznesu i Prawa Mody Uczelni Łazarskiego wychodzi naprzeciw oczekiwaniom rynku. Program „Prawo i Zarządzanie w Sektorze Mody” powstał we współpracy z najlepszymi specjalistami w swoich dziedzinach, a także z portalem poruszającym problematykę biznesu w modzie (FashionBiznes.pl).
Program koncentruje się na produkcie - na tym jak powstaje, na trendach wokół których jest tworzony oraz w jaki sposób zakupywany. Następnie program płynnie przechodzi do aspektów handlowych: sprzedaży, współpracy z galeriami handlowymi, poszukiwaniu inwestorów. Kiedy wiemy już co tworzymy, wspólnie opracowujemy strategię jak dotrzeć z naszym pomysłem do klientów docelowych. Finalnie szukamy sposobów na skuteczne zakomunikowanie naszego produktu: wspólnie ze studentami budujemy strategię komunikacji, omawiamy pracę z agencją PR, influencerami. Na naszym programie przygotowujemy studentów nawet do prezentacji czy poszukiwania pracy jako specjalista w modzie. Program z zakresu prowadzenia biznesu został wsparty modułami prawnymi. Niezwykle ważne jest, aby słuchacze wiedzieli jak założyć i prowadzić działalność w branży mody. Chcemy odczarować pewne mity związane z przepisami prawa czy uczynić ich rozumienie bardziej przejrzyste choćby w zakresie ochrony twórczości, tajemnicy przedsiębiorstwa marki czy umów, które są „must have” każdego przedsiębiorcy.
W ramach Akademii staramy się również inspirować słuchaczy do rozwoju w obszarach, dla których obecna strategia unijna dla sektora mody stwarza nowe możliwości. W tym celu zapraszamy pionierów innowacyjnych rozwiązań, założycieli start-upów, którzy dzielą się swoim unikalnym doświadczeniem.
Część zajęć o charakterze praktycznym nasi wykładowcy prowadzą w siedzibach takich firm jak LPP, GPoland. Dzięki temu słuchacze poznają „od kuchni” pracę firm odzieżowych, agencji multibrandowych czy PR-owych.
W związku z obecnymi trendami rozwoju sektora fashion, w najbliższym roku akademickim temat mody odpowiedzialnej oraz cyrkularnej będzie motywem przewodnim naszego kierunku. Sustainable fashion zostanie przez nas omówiona zarówno pod kątem regulacyjnym, podejmowanych przez branżę inicjatyw, jak i od strony biznesowej, produkcyjnej, konsumenckiej oraz komunikacyjnej.
Celem programu jest przekazanie praktycznej wiedzy oraz doświadczeń dotyczących skutecznego zarządzania i promocji w sektorze mody z uwzględnieniem polskich i unijnych regulacji mających zastosowanie w tej działalności, w szczególności prawa własności intelektualnej.
Na naszych studiach biznes i prawo mówią jednym, zrozumiałym językiem. Jesteś lub chcesz być menedżerem? Prowadzisz lub chcesz założyć markę odzieżową? A może start-up w obszarze mody cyrkularnej? Powinieneś znać prawo, które obowiązuje w sektorze mody. Jesteś prawnikiem? Zaznajom się z tajnikami funkcjonowania branży. Wspólnie zbudujemy zespół wykwalifikowanych specjalistów. Celem studiów jest bowiem wykształcenie kadr, które poprowadzą firmę w kierunku ekspansji w kraju i za granicą.
Jeśli chcesz się rozwijać i awansować, ten program jest dla Ciebie.
Zapraszamy!
r.pr. Agnieszka Oleksyn – Wajda oraz Ula Wiszowata
-
Organizacja studiów
Wymagania rekrutacyjne:
O przyjęcie mogą starać się osoby, które posiadają dyplom wyższej uczelni studia min. I-go stopnia.
* https://ckp.lazarski.pl/zasady-rekrutacji/
* https://ckp.lazarski.pl/regulaminy/Organizacja zajęć:
- studia trwają dwa semestry;
- zajęcia rozpoczynają się w II połowie października, zjazdy odbywają się zasadniczo co dwa tygodnie, w soboty i niedziele (z wyjątkiem miesięcy, w których występują święta czy ferie zimowe);
- zajęcia w części odbędą się w formie stacjonarnej (około 50% zjazdów, w tym warsztaty oraz zajęcia w showroomach, firmach odzieżowych oraz galerii handlowej), w części – w formie zdalnej (około 50% zjazdów).
Warunkiem ukończenia studiów jest:
- zaliczenie wszystkich modułów poprzez test jednokrotnego wyboru;
- zdanie końcowego testu jednokrotnego wyboru;
- uczestnictwo w zajęciach na poziomie 70%.
- słuchacze spełniający ww. warunki otrzymują dyplom ukończenia Studiów Podyplomowych Prawo i Zarządzanie w Sektorze Mody.
Uczelnia zastrzega sobie prawo do niewielkich zmian w programie lub organizacji zjazdów.
Uruchomienie kierunku jest uzależnione od liczby kandydatów.
Harmonogram studiów przygotowany zostanie po zakończeniu procesu rekrutacji. -
Wstępny terminarz:
26-27.10.24(s), 16-17.11.24(s), 3011-1.12.24(s), 14-15.12.24(z), 18-19.01.25(z), 1-2.02.25(s), 15-16.02.25(z), 01-02.03.25(z), 15-16.03.25(s), 29-30.03.25(z), 12-13.04.25(z), 10.11.05.25(s), 24-25.05.25(s)
Informujemy, że są to wstępne daty zjazdów. Dokładny i pełny harmonogram dostępny będzie na Wirtualnej Uczelni na początku października.
-
Rekomendacje
Katarzyna Kuca - Absolwentka studiów podyplomowych Prawo i zarządzanie w sektorze mody (2022/23)
Kilka lat mierzyłam się z zamiarem pójścia na studia podyplomowe z prawa i zarządzania w branży mody. W pewnym momencie zdecydowałam się i podjęłam wyzwanie. Nie żałuje ani sekundy spędzonej na uczelni. Mogę w pełni świadomie powiedzieć, że była to przyjemność i najlepszy sposób na spędzanie aktywnie weekendów. Jest to kierunek, który otwiera oczy na wiele ważnych spraw, co więcej patrzy w przyszłość, podejmuje tematy istotne tu i teraz. Za najbardziej wartościowe uważam, kontakt z ludźmi z branży, wykładowców praktyków, rozbudowany plan o różnorodnej tematyce oraz możliwość uczestnictwa w zajęciach w sposób hybrydowy. Dodatkowo bardzo ważnym i ekscytującym aspektem studiów były zajęcia w placówkach firm, wejście do środka branży i poznanie jej od podszewki. Czuję, że ten kierunek zmienia sposób widzenia branży mody. Pozwala na poznanie jej taką jaka jest- mocnych i słabych stron. To do słuchacza należy decyzja o tym, w którą stronę chciałby pójść i jak implementować wiedzę z uczelni. Dla mnie studia były też katalizatorem do działania, momentem spojrzenia na swój sposób pracy i zmiany. Za bardzo wartościowy uważam szczególnie blok o zrównoważonej modzie. Pomógł mi zrozumieć wiele kwestii związanych z wpływem mody na środowisko a także pozwolił na poznanie niesamowitych i inspirujących ludzi, którzy już dziś działają na rzecz zmiany dla przyszłych pokoleń. Jest mi niezmiernie miło, że mogłam uczestniczyć w studiach podyplomowych na Uczelni Łazarskiego. Był to bardzo wartościowy i niezapomniany czas. Szczerze polecam kierunek, który ukończyłam, mam nadzieję że będzie się dalej rozwijał i inspirował wiele ambitnych umysłów.
Natalia Pstrokońska - Absolwentka studiów podyplomowych Prawo i zarządzanie w sektorze mody (2022/23)
Markę By Insomnia założyłam 12 lat temu. Wcześniej przez lata prowadziłam butiki z odzieżą duńskich marek. Kiedy postanowiłam zapisać się na studia podyplomowe na kierunku Prawa i Zarządzania w Sektorze Mody znajomi i rodzina śmiali się, że mogłabym tam wykładać i że mało prawdopodobne, żebym dowiedziała się czegoś nowego. Nic bardziej mylnego. Każde zajęcia pozwalały mi na zdobycie nowej wiedzy, poznałam masę inspirujących ludzi i moja firma bardzo na tym zyskała. Bardzo polecam przedsiębiorcom z branży mody do skorzystania z oferty Uczelni Łazarskiego, bo jest to najlepszy sposób żeby dowiedzieć się jak funkcjonują największe firmy produkujące odzież, agencje marketingowe czy kancelarie prawne. Bezcenna wiedza i czas na rozwój osobisty - to wyniosłam ze studiów podyplomowych.
-
Wykładowcy
Agnieszka Oleksyn-Wajda
Kierownik kierunku
Urszula Wiszowata
Kierownik kierunku
Jedna z założycielek Akademii Biznesu i Prawa Mody na Uczelni Łazarskiego, Country Manager Zalando Connected Retail Polska oraz founderka serwisu Fashion Biznes.pl- portalu poruszającego się w temacie biznesu mody. Wykładowczyni Hudson County Community College w USA. Swoje wcześniejsze doświadczenie zdobywała jako analityk finansowy Chanel w Nowym Jorku, country manager skandynawskiego marketplacu Miinto oraz Dyrektor Sprzedaży w Showroom.pl.
Jej międzynarodowa perspektywa oraz chęć dzielenia się wiedzą są odzwierciedlone we wszystkich aspektach jej kariery. Jej ulubionymi zagadnieniami jest biznes międzynarodowy, e-commerce oraz edukacja. Absolwentka Fox School of Business na Uniwersytecie Temple w Filadelfii gdzie ukończyła dwa kierunki: Finanse i Handel Międzynarodowy.
W pracy ze studentami na Uczelni Łazarskiego oraz w biznesie, Ula Wiszowata korzysta przede wszystkim ze swojego ekonomicznego wykształcenia i przybliża sytuacje, które rozgrywają się na rynku.
Katarzyna Dąbrowska
Redaktorka naczelna „Glamour” i Glamour.pl. Od ponad 20 lat pracuje w mediach, głównie w magazynach lifestyle’owych. Związana z takimi tytułami jak „Gala”, „InStyle” i od ponad 5 lat „Glamour”. Dziennikarka, redaktorka, autorka setek wywiadów z polskimi i zagranicznymi gwiazdami. Prowadzi swój autorski podcast „Glamour Eco Talk”, w którym porusza tematy związane ze zrównoważonym rozwojem i ochroną przyrody. Przebywanie w przyrodzie jest jedną z jej największych przyjemności. W wolnym czasie chodzi po górach i biega. Zafascynowana Generacją Z (do której należą jej synowie). W zawodowym życiu z zaciekawieniem przygląda się cyfrowej transformacji mediów i zmianie roli, jaką pełnią na zatłoczonym, zdominowanym przez social media, rynku.
Zuzanna Krzątała
Zuzanna Krzątała jest feministką i aktywistką społeczną. Jako menadżerka ds. zrownoważonej mody w Vogue Polska organizuje coroczną konferencję Business Fashion Environment Summit, która podejmuje najważniejsze tematy społeczne i środowisko w branży mody. Autorka podcastu Call to Action! poświęconemu przyszłości mody: cyrkularnej, inkluzywnej i etycznej. W fundacji Humanity in Action Polska prowadzi międzynarodową Akademię Praw Człowieka i mentoruje młodym aktywistom. Laureatka Aspen CE Madeleine K. Albright Leadership Award za działalność na rzecz uchodźców z Ukrainy. Doświadczenie zawodowe w trzecim sektorze zdobyła w International Rescue Committee pracując z uchodźczyniami na wyspie Lesbos i w Jordanii. Absolwentka nowojorskiej uczelni New School for Social Research.
Ola Szol
Dyrektor E-commerce i Marketingu MODIVO oraz EOBUWIE. Jej wielką inspiracją są ludzie, a praca jest totalną pasją. Wiecznie uśmiechnięta optymistka i liderka, która swoją energią oraz wiedzą codziennie motywuje współpracowników. Odpowiedzialna za rozwój i ekspansję MODIVO na 19 rynkach europejskich, a także za stworzenie i wdrażanie strategii marketingowej, programu lojalnościowego, aplikacji na wszystkich rynkach, komunikację oraz rozbudowę i prowadzenie zespołu MODIVO. Wyznacza kierunek misji, wizji oraz osobowości marki. Zawodowe sukcesy osiągała wcześniej między innymi jako Ecommerce Director w Moliera2, Operations Manager w Google czy CEO Pixers. Ma trzy miłości: pierwszą jest córka Matylda, która codziennie dostarcza jej powody do dumy, drugą są ludzie, trzecią liczby - uwielbia je zestawiać, porównywać, analizować i wyciągać wnioski. W wolnym czasie liczy całki.
Ewa Janczukowicz-Cichosz
Ekspertka ds. zrównoważonego rozwoju
Odpowiedzialna w LPP za analizę rynku w poszukiwanie szans na rozwój związany ze zmieniającym się otoczeniem biznesowym wynikającym ze zmian klimatu oraz doradztwo w zakresie mitygacji ryzyk klimatycznych. Ściśle współpracuje z dyrektorem ds. ESG w zakresie wdrażania rozwiązań z tego obszaru, jak również komunikowania efektów realizacji strategii zrównoważonego rozwoju LPP.
Posiada szeroką wiedzę z obszaru ekonomii cyrkularnej oraz zrównoważonego rozwoju zdobytą m.in. w trakcie programu From Linear to Circular, organizowanego przez Fundację Ellen MacArthur oraz Circular Econony realizowanego na Politechnice w Delft (Holandia).
Wieloletni członek Rady Programowej Festiwalu Gdynia Design Days oraz zastępca dyrektora Pomorskiego Parku Naukowo-Technologicznego w Gdyni, gdzie pełniła rolę m.in. propagatorki wykorzystania designu w biznesie, rozwiązań zrównoważonych oraz inkluzywnych ze szczególnym uwzględnieniem gospodarki obiegu zamkniętego.
Absolwentka Uniwersytetu Gdańskiego, wydziału Zarządzania oraz studiów podyplomowych z obszaru Public Relations na Politechnice Gdańskiej i Design Management organizowanych przez Szkołę Główną Handlową i Instytut Wzornictwa Przemysłowego.
Łukasz Boguszewski
Dyrektor Logistyki
Łukasz jest absolwentem Wojskowej Akademii Technicznej w Warszawie oraz Akademii Sztuki Wojennej. Wykształcenie zdobyte na uczelniach w Polsce dopełnił studiami na uczelni U.S. Naval War College, która przygotowuje liderów do wyzwań związanych z przywództwem na poziomie operacyjnym i strategicznym.
W MODIVO zarządza obszarem logistyki, w ramach którego odpowiada za działania operacyjne i projekty logistyczne, czuwa nad poprawnym przebiegiem łańcucha dostaw i wdraża nowe rozwiązania, mające na celu optymalizację i doskonalenie procesów logistycznych.
Wcześniej przez 3 lata pracował w Amazon, uczestnicząc jednocześnie w międzynarodowym programie Amazon Military Pathways, w ramach którego obejmował stanowiska od Department (Area) Manager przez RSP Operations Manager aż do Senior Operations Managera w obszarze Intra Logistyki.
Prywatnie Łukasz jest mężem oraz ojcem. W wolnym czasie relaksuje się, jeżdżąc po górach na rowerze enduro. Jest również założycielem organizacji non-profit 2Kariery zajmującą się integracją byłych żołnierzy i funkcjonariuszy, wokół wspólnego celu, jakim jest aktywizacja zawodowa.
Martyna Zastawna
Pionierka i propagatorka cyrkularności w Europie. Jedna z najbardziej wpływowych kobiet wg. Forbes, Liderka Zrównoważonego Rozwoju wg. Forbes. Założycielka woshwosh oraz SzeptSzum, wykładowczyni, mentorka. Autorka wielu nagradzanych w Polsce i za granicą akcji społecznych i środowiskowych.
Agnieszka Dziedzic
Dyrektor Marketingu VIVE Textile Recycling
Senior Dyrektor w korporacjach polskich i międzynarodowych dynamicznie rozwijającego się sektora technologicznego i biznesowego: Microsoft, Mennica Polska, Prokom Software S.A., IBM, VIVE Textile Recycling. Liderka doświadczona w Zarządzaniu Zmianą, Rozwoju Biznesu, Marketingu, Sprzedaży, Gavernment Affairs i PR.
Pomaga w organizowaniu ścieżek kształcenia liderów i w maksymalnym wykorzystaniu ich umiejętności i możliwości.
Część coachingowa jej doświadczenia jest jej bliska najbardziej. Wykorzystuję w niej nie tylko doświadczenie zawodowe, ale też wiedzę z kursów odbywanych w m.in. w Polsce, Niemczech, Austrii czy Rosji.
Dyrektor, którego pasją jest wprowadzanie jednostek na ścieżki uczenia się i pomaganie im w maksymalnym wykorzystaniu ich umiejętności i możliwości.
Dzięki połączeniu doświadczenia i wiedzy dobrze rozumie modele biznesu, mechanizmy czy dynamiki jakie działają w organizacjach.
Zofia Piwowarek
ESG Chapter Leaderka w Tribe ESG & Home Solution, Santander Bank Polska.
Absolwentka Wydziału Nauk Politycznych i Stosunków Międzynarodowych oraz Instytutu Slawistyki Południowej i Zachodniej na Uniwersytecie Warszawskim oraz filologii słoweńskiej na Uniwersytecie w Lublanie. Ukończyła również studia podyplomowe w Waszyngtonie na Daniel Morgan School of National Security (obecnie The Bush School of Government and Public Service).
Od 2019 roku pracowniczka Organizacji Narodów Zjednoczonych. Jako Dyrektorka Programu Climate Positive i Krajowa Przedstawicielka ds. współpracy międzynarodowej w UN Global Compact Network Poland dzieliła się ekspercką wiedzą w zakresie polityk ONZ i UE, w szczególności w obszarze działań na styku biznesu, administracji i nauki oraz włączania sektora prywatnego do wdrażania celów, polityk i standardów ONZ.
Od 2023 r. na stanowisku ESG Chapter Leaderki odpowiada za przełożenia teorii zrównoważonego rozwoju na praktykę, tworzenie zielonych finansowych produktów i rozwiązań dla klientów detalicznych oraz z sektora małych i średnich przedsiębiorstw, wspiera transformację gospodarki na nisko- i zeroemisyjną oraz współpracuje w zakresie dostosowywania międzynarodowych regulacji dotyczących ochrony środowiska w Polsce.
Specjalistka zajmująca się współpracą rozwojową, współpracą wielostronną, transferem wiedzy. Specjalizuje się w wdrażaniu polityki klimatycznej w Polsce, dyplomacją ekonomiczną, innowacjami społecznymi i gospodarczymi, zrównoważoną modą, ekonomią społeczną oraz projektowaniem przeskoków rozwojowych i meta trendów w biznesie w szczególności w zakresie adaptacji do zmian klimatu.
Przemysław Feliga
Od 2012 związany z branżą mody, absolwent akademii projektowania ubrań i obuwia PENSOLE w Portland. W latach 2018-2021 projektant ubrań w marce 4F, a od 2020 lider zespołu zajmującego się zmianami na rzecz środowiska. W spółce OTCF odpowiedzialny za obszary ESG oraz strategię 4F Change.
Monika Surowiec
Ekspertka ds. ekonomii cyrkularnej i metodologii upcyklingu w branży odzieżowej, tekstylnej i sektorze kreatywnym (moda, sztuka, nowe technologie).
Pionierka upcyklingu w Polsce. Projektantka, edukatorka i badaczka w dziedzinie mody cyrkularnej oraz metodologii upcyklingu. Założycielka marki odzieżowej Saint Warsaw. Autorka i promotorka cyrkularnego modelu biznesowego opartego na upcyklingu. Umieszczona przez Redakcję ELLE na liście 20 kobiet zmieniających świat - za działania na rzecz ekosystemu mody w Polsce i promowanie cyrkularności. Jej misią jest zmiana percepcji społecznej na odpad tekstylny, używane, drugi obieg oraz skalowanie w przemyśle mody systemów upcyklingu. Swoją wiedzę i kilkunastoletnie doświadczenie stylistki kreatywnej, projektantki, tutorki, dyrektorki artystycznej i strateżki, transferuje między innymi na współpracę z branżą mody i kreatywną w zakresie innowacji społecznych i projektowych.
Uczestniczka polskich i międzynarodowych konferencji, między innymi ELLE About Fashion, IMPACT’23. Jest ekspertką programów pod kierownictwem ONZ takich jak Climate Leadership oraz #EndPlasticPollution przy UNEP Grid; ekspertką Okrągłego Stołu dla Zrównoważonej Mody przy UNGC Polska oraz aktywną uczestniczką Grupy Roboczej ds. Zrównoważonej Mody.
Współtwórczyni, kostiumografka, dyrektor artystyczna projektów filmowych nagrodzonych na polskich i światowych festiwalach filmowych i nowych mediów takich jak Festiwal Polskich Filmów Fabularnych w Gdyni, EUROPRIX Top Talent w Wiedniu, w tym jednego z pierwszych na świecie filmów interaktywnych pt: „Sufferrosa”, wyróżnionego między innymi na The Webby Awards w Nowym Jorku. Prekursorka upcyklingu w Polsce. Projekty jej upcyklingowych kolekcji od 2003 roku ukazywały się prasie w Polsce i za granicą. O twórczości Moniki Surowiec i jej projektach pisały takie magazyny jak Vogue, Forbes Women, Elle, Gazeta Wyborcza, Zwierciadło czy The Guardian.
Ewelina Antonowicz
Strateżka i aktywistka modowa. Prezeska polskiego oddziału globalnej organizacji Fashion Revolution, współzałożycielka Sustainable Fashion Institute i inicjatywy Circular Tex Hub. Absolwentka interdyscyplinarnego kierunku Sustainable Development, finalistka Forbes „25 under 25” w kategorii zrównoważony rozwój i klimat. Zawodowo zajmuje się problematyką zrównoważonego rozwoju w branży odzieżowej i tekstylnej, realizuje projekty badawcze, doradcze, kreatywne i edukacyjne.
Ekspertka programu Climate Leadership działającego pod auspicjami ONZ oraz Okrągłego Stołu dla Zrównoważonej Mody w ramach United Nations Alliance for Sustainable Fashion. Wyróżniona na międzynarodowej konferencji naukowej „Strategies toward Green Deal Implementation - Water, Raw Materials & Energy”, autorka i producentka licznych kampanii, artykułów i publikacji branżowych, które pojawiają się cyklicznie w polskich i zagranicznych opiniotwórczych tytułach. Wykładowczyni ekoprojektowania na Akademii Sztuk Pięknych.
Współpracuje z biznesem mody nad wdrażaniem innowacyjnych rozwiązań, kryteriów ekonomii cyrkularnej (w tym recyklingu textile-to-textile) i strategii zrównoważonego rozwoju. W Sustainable Fashion Institute zaangażowana również w projektowanie platformy do efektywnego zarządzania łańcuchem dostaw w modzie, uwzględniając kryteria zrównoważonego rozwoju. W 2020 roku wyróżniona wśród aktywistek 2.0 młodego pokolenia na łamach Vogue, nominowana w Plebiscycie Glamour Eco Awards w kategorii Moda w 2021 roku za działalność prospołeczną i proekologiczną. Kuratorka projektu Manuba 2023 w ramach Gdynia Design Days, speakerka na krajowych i międzynarodowych wydarzeniach branżowych.
Joanna Poniatowska
Managerka i startup’erka z 17-letnim doświadczeniem w branży. Współzałożycielka SEC Newgate CEE, kieruje działem CREATIVE. Przez blisko 10 lat pracowała w Grupie TVN Discovery gdzie przeszła drogę od strateżki Działu Reklamy do Brand Managerki odpowiadającej za marketing głównego kanału stacji- TVN.
W latach 2006-2010 pracowała w największych agencjach mediowych: Mediaedge:CIA (dziś Wavemaker) oraz Starcom. Odpowiadała za kampanie mediowe dla takich graczy jak Nivea Beiersdorf oraz The Coca-Cola Company.
Ostatnio projektowo współpracowała z Vogue Polska wspierając wydawnictwo w digitalowym rozwoju biznesu i bazy Klientów.
Jej konik i pasja to media, branded content i strategia. Od kilku lat także e-commerce - jest współzałożycielką startup-u fulfillmentowego Niebieski Kangur.
Uwielbia śledzić trendy i rozmawiać z ludźmi, którzy ją inspirują i napędzają do działania.
Prywatnie mama dwójki rozrabiaków. Miłośniczka natury, kempingów, jazdy po bezdrożach. Pochłania dobre kino oraz seriale, pasjonuje się branżą fashion oraz muzyką.
Agnieszka Starzyńska
Adwokat, counsel w zespole prawa ochrony konkurencji i konsumentów w kancelarii CMS.
Od ponad 12 lat reprezentuje klientów przed Prezesem Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów zarówno w zakresie kontroli koncentracji, jak również w postępowaniach dotyczących nadużywania pozycji dominującej oraz porozumień ograniczających konkurencję.
Znaczną część jej praktyki obejmuje doradztwo klientom, których działalność jest skierowana do konsumentów, w tym w ramach handlu e-commerce. Specjalizuje się w opracowywaniu oraz ocenie ogólnych warunków umów stosowanych przez przedsiębiorców pod kątem ich zgodności z prawami konsumentów, przede wszystkim w kontekście obowiązków informacyjnych oraz klauzul abuzywnych. Posiada również bogate doświadczenie w ocenie akcji promocyjnych oraz kampanii reklamowych skierowanych do konsumentów.
Aleksandra Więcka
Story designerka, projektantka innowacji w komunikacji, strateżka, socjolożka. Storytelling to dla niej narzędzie strategicznej komunikacji, analizy i tworzenia kultury organizacji.
Autorka książki „Jak mówić o sobie dobrze” (Zwierciadło 2020).
Absolwentka Laboratorium Dramatu i Krakowskiej Szkoły Scenariuszowej. Doktorantka na Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie.
Wykładała na SWPS i Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie. Współpracowała m.in zTVN,, AGORĄ, PKN ORLEN, Hellenic Coca Cola, SheXo Deloitte, TU EUROPA, Siecią Przedsiębiorczych Kobiet, Idea Bank, IMS Group, Mbank, BZWBK, IMS Group, Google, Facebook.
Pracuje z liderami, kadrą managerską, przedsiębiorcami I przedsiębiorczyniami, politykami I polityczkami, naukowcami i naukowczyniami.
Agata Brodzka
Z branżą marketingu i PR jest związana od ponad 18 lat. Obecnie jako Dyrektor Marketingu w Ceramice Paradyż łączy design z modą w szerokim tego słowa znaczeniu.
Wcześniej pracowała na stanowisku Dyrektor Zarządzającego agencji Platinium Cast czy też na stanowisku Marketing&PR Director agencji Aliganza Fashion Agency.
Brodzka była menedżerem Katarzyny Figury i Nataszy Urbańskiej oraz współwłaścicielką (członkiem Zarządu) marki modowej Muses. Poprzednio pracowała jako Dyrektor Zarządzający agencji Pleon.
Pracowała dla ponad 200 marek z sektora fashion, beauty i interior design, w tym dla np.: marek z portfolio Luxottica (Chanel, Prada, D&G, Oakley, Persol, Ray Ban itp.), ECCO, miasto Wrocław, Noble Place, Obsessive, Dr. Oetker, W.KRUK, YES, Calzedonia, Intimissimi, Tezenis, ETAM, Gosia Baczyńska, Pasaże Tesco, Levi’s, Puma, Liu Jo, Top Secret, Skechers, Dom Mody KLIF, Colgate-Palmolive, L'oreal, Swarovski czy też Mariusz Przybylski. I wiele innych.
Jako praktyk, wykładała m.in. na studiach podyplomowych na Wydziale Nauk Ekonomicznych Uniwersytetu Warszawskiego. Była również członkiem jury Złotych Spinaczy. Jest prelegentką kilkunastu konferencji. Odbyła kursy i szkolenia w Europie, Kanadzie i Stanach Zjednoczonych.
Jest absolwentką Akademii Ekonomicznej w Katowicach oraz podyplomowego studium public relations w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie.
Wojciech Gorzeń
Partner, Head of Pricing & Sales Excellence w Movens Capital – funduszu Venture Capital prowadzącym także działalność doradczą w zakresie Revenue Management i optymalizacji zysku. Wcześniej Global Pricing Design Lead w firmie Syngenta w Szwajcarii odpowiedzialny za korporacyjne rozwiązania optymalizacyjne oraz Senior Dyrektor w warszawskim biurze Simon-Kucher & Partners - międzynarodowej firmy doradczej specjalizującej się w optymalizacji cen (światowego lidera w tym zakresie).
Ekspert w zakresie Commercial Excellence, Revenue Management oraz sprzedaży poprzez wartość. Autor publikacji nt. optymalizacji cen i sprzedaży poprzez wartość w uznanych magazynach biznesowych, w tym Harvard Business Review Polska, ThinkTank, CFO, Marketing w Praktyce. Trener warsztatów i szkoleń z zakresu zarządzania cenami, "value selling" (sprzedaży poprzez wartość), negocjacji cenowych dla menadżerów wyższego i średniego szczebla, produkt menadżerów oraz menadżerów sprzedaży. Wykładowca studiów International MBA i Executive MBA na UEK w Krakowie, wykładowca Akademii Strategicznego Przywództwa ICAN Institute/ HBR Polska. Wielokrotny prelegent/key note speaker na konferencjach poświęconych tematyce zarządzania przychodami, podnoszenia rentowności oraz sprzedaży poprzez wartość.
Monika Kapłan
Specjalistka marketingu mody, przez ostatnie trzy lata pełniła funkcję Global Marketing Director marki Reserved, należącej do grupy LPP. Odpowiadała za działania marketingowe w 24 krajach, nadzorowała wejście marki na londyński Oxford Street, współtworzyła kampanie z udziałem międzynarodowych gwiazd świata mody takich jak Kate Moss, Cindy Crawford, Kendall Jenner czy Małgosia Bela.
Karierę zawodową rozpoczęła we francuskim biurze stylu Peclers Paris. Zarządzała działami marketingu marek: Sinsay, Mohito, House, Cropp. Była prezeską Deni Cler. Współtwórczyni strategii wielu marek z branży mody m.in Medicine, 5.10.15., Answear.com, Diverse. Od tego roku jest doradczynią Zarządu Grupy CCC w obszarze strategii marketingowej dla CCC, Gino Rossi i e-obuwie. Jednocześnie pracuje nad start-up'em jogowo-modowym.
Hanna Gajos
Krytyk mody. Propaguje i komentuje modę jako zjawisko obyczajowe, ważną dziedzinę kultury i gospodarki. Kierowała działami mody i poradnictwa m.in. w takich periodykach jak Perspektywy, Świat Mody, Uroda, BEA. Kobieta i Życie, Pani, Pan, 101 Porad. Jest autorką poradnika - pierwszego tego typu po rynkowych przemianach (1994) adresowanego do oferentów i adresatów mody damskiej - „Bądź dobrze ubrana".
Jako analityk rynku odzieżowego i ekspert przemysłu mody współpracowała z Krajową Izbą Mody, ze Związkiem Producentów Odzieży i Tekstyliów Lewiatan oraz Polską Izbą Odzieżowo-Tekstylną, organizując sympozja o trendach i marketingu mody.
Współtworzyła Journal Tekstylny - pierwsze na polskim rynku pismo branżowe traktujące modę jak biznes i ważną część gospodarki. Po założeniu wydawnictwa GajosFashion - stworzyła fachowe pisma - Rynek Mody, Przemysł Mody-Innowacje (stała rubryka RM "Poradnik sprzedawcy doskonałego" była traktowana przez kupców jak podręcznik handlu modą) oraz portal fashionweare. Ucząc studentów praw rządzących rynkiem mody z powodzeniem zabiegała o zmianę zawodowych szkół odzieżowych w szkoły przemysłu mody. Za działalność organizacyjną, publicystyczną i szkoleniową została wyróżniona prestiżowymi nagrodami: Złota Nitka, Srebrna Pętelka, Mister Eksportu, a za prace nad rozwojem handlu modą Medalem Międzynarodowych Targów Poznańskich i Statuetką Międzynarodowych Targów Łódzkich.
Anna Atanasow
Adwokat, Członkini Okręgowej Rady Adwokackiej w Warszawie, współtwórczyni Sekcji Prawa Mody przy Okręgowej Rady Adwokackiej w Warszawie, posiada ponad 15-letnie doświadczenie zawodowe zdobyte w renomowanych kancelariach prawnych i firmach tzw. Wielkiej Czwórki, doradzając deweloperom, bankom, firmom budowlanym, dużym operatorom spożywczym i sieciom odzieżowym. Obecnie jako General Counsel, Global Markets w Grupie Kapitałowej CCC S.A. wspiera ekspansję zagraniczną i międzynarodowe sprawy prawne CCC.
Karolina Ignyś
Z zawodu pedagog, a od przeszło 10 lat " sercem i rozumem" związana z branżą HR. Na przestrzeni tych lat doświadczyła zarządzania projektami HRowymi różnej maści, odkryła tajniki masowych rekrutacji, nieustannie zgłębiając wiedzę z obszary HRu miękkiego. Szerokie doświadczenie z dziedziny HR pozwoliło wyłonić te obszary, które są jej szczególnie bliskie, a mianowicie: our well-being, motywacja, rozwój talentów i zespołów, implementacje systemów, a przede wszystkim leadership. Bardzo ceni otwartość umysłu oraz dzielenie się wiedzą, dlatego gościnnie jest także wykładowcą akademickim oraz partnerem w Growth Advisors.
Mariusz Majkowski
Zajmuje stanowisko Dyrektora - Head of Landlord Representation w dziale powierzchni handlowych w CBRE. Poprzednio pracował w Echo Investment S.A. oraz Atrium Poland Real Estate Management Sp. z o.o. Z rynkiem nieruchomości komercyjnych związany do 15 lat. Mariusz specjalizuje się w przygotowywaniu strategii wynajmu dla powierzchni handlowych. Do jego zadań należy prowadzenie negocjacji i podpisywanie umów najmu. Mariusz zaangażowany był w liczne projekty dotyczące powierzchni handlowych w Polsce i zagranicą m.in. w komercjalizację galerii handlowych, budynków biurowych i parków handlowych. Absolwent Studiów MBA Executive na Francuskim Instytucie Zarządzania oraz Akademii Świętokrzyskiej w Kielcach. Jest również absolwentem Uniwersytetu Łódzkiego gdzie ukończył polsko - amerykańskie studia komercjalizacji nauki i technologii.
Anna Jurgaś
Była redaktor naczelna magazynu drukowanego Glamour. Swoją przygodę z mediami zaczęła w dziale mody Elle, potem była redaktor naczelną VivaModa i Hot Moda&Shopping.
Wychowana w czasach królestwa printu, dzisiaj bardzo aktywna użytkowniczka nowych mediów. Obok wielkiej miłości do mody deklaruje słabość do social mediów, mody, podróży, dobrego jedzenia (czyli wszystkiego co da się dobrze sfotografować). Jest mamą, co uważa za swoje największe wyzwanie.
Diana Okular
Od 17 lat związana z branżą odzieżowo-obuwniczą, a od ponad 7 lat - z e-commerce.
Absolwentka Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, przez pierwsze 9 lat kariery zawodowej pracowała dla marek grupy LPP, początkowo jako Kupiec, potem jako Product Manager, odpowiadając za proces tworzenia produktu (budżetowanie, projektowanie oraz zakupy) oraz zarządzanie jego sprzedażą. Negocjowała kontrakty z producentami na Dalekim Wschodzie, odpowiadała za kontrolę jakości i sprzedaż przygotowanych kolekcji.
Następnie w Answear.com jako Dyrektor Zakupu odpowiadała za ofertę spółki i realizację jej sprzedaży. Negocjowała kontrakty z dostawcami europejskimi, kupując gotowe kolekcje odzieżowe i obuwnicze od największych w Europie, jak PUNTO FA (Mango), PVH (Hilfiger Sportswear, Calvin Klein Jeans), G-Star BV, grupa Bestseller ( Jack & Jones, ONLY, VERO MODA), Marc o'Polo i wieloma innymi. Wraz ze swoim zespołem prowadziła do sprzedaży ponad 200 marek odzieżowych polskich i zagranicznych. Juror w wielu konkursach stylistycznych jak "BITWA STYLISTÓW" czy "PROJEKT PACKSHOT".
W ubiegłym roku dołączyła do zespołu ALLEGRO, gdzie jako Business Unit Manager odpowiada za operacje własne Allegro w zakresie mody.
dr Agnieszka Polkowska
Doktor w dyscyplinie sztuk projektowych ze specjalizacją z designu spekulatywnego. Z wykształcenia projektantka wzornictwa, z powołania trendwatcherka i strateżka. Założycielka pierwszego w Polsce studio obserwacji i wdrażania trendów TRENDSPOT. Wykłada m.in. na studiach Total Design Management i współpracuje z takimi instytucjami jak Instytut Wzornictwa Przemysłowego, Pomorski Park Naukowo-Technologiczny Gdynia oraz Łódź Design Festival. Przez prawie 10 lat pracowała w LPP. W latach 2015-2018 współtworzyła POP UP GRUPĘ na stanowisku Head of Trends – pierwszy w Polsce kolektyw strategiczny, gdzie zajmowała się rozwojem takich marek jak L37, BOHOBOCO, Fiore, TOVA czy Abriga. Obecnie realizuje projekty badawcze i wdrożeniowe m.in. dla MTV, Play, Vogue Polska, YES, Top Secret, Benericetti oraz wielu marek wzorniczych. Jej unikatowe podejście do budowania scenariuszów przyszłości docenił m.in. holenderski think tank MARE Amsterdam oraz portal trendwatching.com, dla których Agnieszka pracuje w charakterze eksperta. Członkini rady ekspertów plebiscytu must have na Łódź Design Festival.
Anna Sołtys
Manager branży fashion z kilkunastoletnim doświadczeniem, specjalizuje się w budowaniu strategii produktowych, procesach tworzenia kolekcji oraz zarządzaniu zespołami kreatywnymi.
Od 2005 roku związana z największą polską firmą segmentu mass-fashion – LPP S.A., gdzie zarządza kolekcjami w Dep. Przygotowania Produktu Reserved. Aktualnie prowadzi całkowicie nowy, pionierski projekt dla LPP – Studio Produktowe RESERVED w Warszawie, gdzie budując nowe struktury i wdrażając innowacyjne procesy, tworzy kolekcje kapsułowe.
Absolwentka nauk politycznych na UG, zarządzania kryzysowego na WSM w Gdyni oraz Sustainable Development na The Baltic Univerity Uppsalla. Specyfikę wiedzy branżowej w zakresie „Fashion buying and merchandising” konsultowała we współpracy z London Collage of Fashion i Central St.Martin’s w Londynie. Zdobytym doświadczeniem i wieloletnią praktyką dzieli się na wykładach, warsztatach i szkoleniach - na swoim koncie ma kolaboracje z SAPU, ViaModa, GGC.
Michał Biegaj
Przez wiele lat pracował jako Dyrektor Ekspansji dla takich marek z Grupy Inditex (Zara, Massimo Dutti, Bershka, Stradivarius, Oysho, Pull&Bear, Zara Home) oraz Grupy CCC (sklepy CCC i eObuwie). Pracę w sektorze nieruchomości komercyjnych rozpoczął w Grupie IKEA jako specjalista do spraw najmu. Obecnie pracuje w firmie Colliers, w Zespole Powierzchni Magazynowych i Przemysłowych. Specjalizuje się w przygotowaniu strategii związanych ze zwiększaniem sprzedaży, poszukiwaniem nowych kanałów zbytu oraz przyśpieszeniu procesów przepływu towaru do klienta.
Absolwent Uniwersytetu Warszawskiego na kierunku Socjologia. Mówi biegle po angielsku, hiszpańsku i rosyjsku.
Kasia Gola
Założycielka GeekGoesChic, industry advisor WEARFITS - researcherka, analityczka oraz strateżka użycia nowych technologii w biznesie i marketingu w branży modowej. Absolwentka socjologii na Akademii Górniczo-Hutniczej oraz Teen Vogue Fashion University w Nowym Jorku. Współzałożycielka Flowbox.io (języka programowania Luna i software’u efektów specjalnych w filmie - Flowbox), założycielka i twórczyni nominowanego do WGSN Global Fashion Awards - GeekGoesChic, w ramach którego łączy świat technologiczny z modowym. Współzałożycielka kursów GeekGoesChic University. Nominowana do nagrody Kobiety Roku Glamour, w kategorii “Online” oraz Central European Startup Awards w kategorii “Diversity role model”. Inicjatorka i organizatorka spotkań modowo-technologicznych GGC Fash&Tech oraz hackathonu modowego GGC LAB. Wykładowca na Akademii Górniczo-Hutniczej oraz Uczelni Łazarskiego. Globalna ambasadorka Converse’a w 2019 roku. Nad swoimi autorskimi projektami pracowała z takimi markami jak Microsoft, Google, Allegro, Allani, PayPal czy MasterCard. Fanka amerykańskiego Vogue'a i klasycznych trampek.
Magdalena Rozenfeld
Absolwentka Akademii Sztuk Pięknych w Łodzi, którą fascynuje i intryguje świat nieodkrytych możliwości jakim jest moda. Reżyser pokazów, projektantka, stylistka. Absolwentka, doktorantka, wykładowca łódzkiej ASP oraz warszawskiej MSKPU, finalistka i laureatka wielu, zarówno polskich jak i międzynarodowych konkursów dla projektantów.
Pracowała jako projektantka ubioru w kilku polskich firmach odzieżowych, w tym była wieloletnim projektantem w Hexeline. W swoim dorobku zawodowym ma stylizacje do kilkudziesięciu sesji zdjęciowych, reklam, teledysków, filmów oraz pokazów mody.
Reżyserowała pokazy dla takich marek jak Bruno Bannani, Agatha de la Prada, Gatta, Alles, Z.One Concept, Contifibre, Toyota w także w ramach Fashion Philosphy Fashion Week Poland.
Na swoim koncie ma między innymi reżyserię dla takich projektantów jak Mariusz Przybylski, Mads Dinesen, Natalia Jaroszewska, Agata Wojtkiewicz czy duetów projektowych: MMC, Paprocki i Brzozowski Hector i Karger.
Zbigniew Nasiłowski
Jest absolwentem renomowanych uczelni biznesowych: Harvard Business School, IESE University of Navarra oraz Szkoły Głównej Handlowej.
Posiada dwudziestoletnie wszechstronne doświadczenie zawodowe zdobyte w różnych branżach, zarówno w dobrze zorganizowanych korporacjach jak i firmach wymagających restrukturyzacji.
Odpowiadał za finanse, przejęcia innych firm, restrukturyzacje, optymalizacje kosztowe oraz wprowadzał strategie podnoszące wartość firm a ostatnio jako członek Zarządu Próchnik S.A. odpowiadał za sprzedaż marki Próchnik. Wcześniej także zarządzał spółkami giełdowymi. Najpierw jako dyrektor finansowy w spółce Drosed potem jako członek zarządu w ZPW Grajewo S.A a także jako Prezes Zarządu w Animex S.A.
Przez wiele lat był CFO w SAP Polska oraz CFO dla Regionu Europy Centralnej w SAP AG. Był także członkiem zarządu P4 (PLAY) oraz CFO w ENEL- MED S.A.
Katarzyna Nosal-Gorzeń
Doradca podatkowy z wieloletnim doświadczeniem w branżach: nieruchomości, energetyka, FMCG, ochrona zdrowia, partnerstwo publiczno - prywatne, telekomunikacja (Licencja doradcy podatkowego numer 09786 od 2002 roku). Wspiera klientów/zarządy korporacji w podejmowaniu i optymalizacji decyzji podatkowych przynoszących znaczne oszczędności podatkowe i korzyści finansowe. Posiada szerokie wykształcenie i biegłą znajomość przepisów podatkowych i rozwiązań finansowych zarówno polskich jak i międzynarodowych. Zajmuje się oceną ekonomiczną projektów inwestycyjnych od strony podatkowej, procesami merger & acqusition, stukturyzacją nabyć/sprzedaży oraz finansowania, wprowadzaniem firm na rynek polski. Współpracuje z polskimi i międzynarodowymi firmami, funduszami private equity, funduszami nieruchomościowymi oraz infrastrukturalnymi.
Monika Borzdyńska
Monika jest absolwentką Dziennikarstwa i Nauk Politycznych na Uniwersytecie Warszawskim. Specjalizowała się w komunikacji społecznej. Od początku kariery zawodowej związana była z dziennikarstwem oraz pracą w obszarze public relations . Przez trzy lata pełniła funkcję redaktor naczelnej jednej z elbląskich gazet internetowych. Przez rok pracowała jako rzecznik prasowy CSE „Światowid”, później kierowała biurem prasowym Prezydenta Elbląga Jerzego Wilka. Od stycznia 2016 do lutego 2021 roku pełniła funkcję Dyrektora Ds. Komunikacji i Promocji oraz Rzecznika Prasowego w spółce PL.2012+, operatora PGE Narodowego. Od lutego 2021 roku weszła do zarządu operatora PGE Narodowego. Na co dzień jest również wykładowcą akademickim na Wydziale Dziennikarstwa Uniwersytecie Warszawskiem, w Collegium Humanum oraz Uczelni Łazarskiego, specjalizuje się w budowie strategii komunikacyjnych i marketingowych, zarządzaniu komunikacją kryzysową, kształtowaniu społecznej odpowiedzialności biznesu oraz wprowadzaniu standardów etyki biznesu w przedsiębiorstwach. Jest autorką specjalistycznych artykułów publikowanych w wydawnictwach naukowych poświęconych zagadnieniom Public Relations oraz CSR.
dr Magda Rycak
Kierownik studiów podyplomowych "Prawo pracy i ubezpieczeń społecznych - kadry i płace” oraz "Ochrona danych osobowych i zarządzanie bezpieczeństwem informacji". Radca prawny, partner w Rycak Kancelaria Prawa Pracy i Hr, od 20 lat specjalizująca się indywidualnym i zbiorowym prawie pracy oraz w prawnych aspektach ochrony danych osobowych. Przeprowadziła z tej tematyki kilkaset szkoleń dla biznesu oraz sędziów sądów powszechnych. Referentka na wielu polskich i międzynarodowych konferencjach. Wieloletni wykładowca Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury. W latach 2010-2015 prodziekan Wydziału Prawa i Administracji Uczelni Łazarskiego. W latach 2012-2015 zastępca sędziego Trybunału Administracyjnego przy Radzie Europy. Autorka kilkudziesięciu publikacji naukowych i popularnonaukowych z prawa pracy.
Natalia Listowska
Stylistka, visual merchandiser, showroom manager
Ukończyła Prawo na Uczelni Łazarskiego, ale od zawsze jej pasją była moda. Przez co uczestniczyła w wielu kursach oraz szkoleniach z zakresu stylizacji oraz visualu. Jest absolwentką naszego kierunku podyplomowego Prawo i Zarządzanie w Sektorze Mody, gdzie od 5 lat chętnie z nami współpracuje. Od kilku lat prężnie działa w branży fashion na wielu płaszczyznach - personal shopping, analiza sylwetki, stylizacje sesji zdjęciowych, organizacja eventów branżowych, tworzenie oraz szkolenia visual merchandisingu dla sklepów sieciowych i sklepów marek premium, prowadzenie i doradztwo w zakresie social mediów.
Specjalizuje się w odzieży męskiej, ma doświadczenie w made to measure. Była w zespole tworzącym markę Grzegorza Krychowiaka, szycie na miarę - Balamonte. Zajmowała się tworzeniem kolekcji, wyborem materiałów i dodatków, sesjami zdjęciowymi oraz częścią wizualną sklepu. Głównie stylizuje sesje zdjęciowe biznesowe, np. dla LS Aiport Services, czy spot reklamowy dla PGNiG.
Pracuje w największej agencji multibrandowej w Polsce – Gpoland Group.
Zajmowała się visual merchandisingiem, m.in. takich marek jak:Elisabetta Franchi, Pinko, Liu Jo, Armani Exchange. Obecnie jest showroom managerem. Koordynuje pracę showroomu, działu visual merchandisingu oraz magazynu, wspiera dział sprzedaży podczas kampanii sprzedaży i nadzoruje jej przebieg pod kątem logistycznym.Anna Radke
Adwokat zarządzająca nowojorskim biurem kancelarii Brand Counsel, P.C. Specjalizuje się w prawie korporacyjnym, międzynarodowych transakcjach i prawie własności intelektualnej. Absolwentka Fashion Institute of Technology, Benjamin N. Cardozo School of Law i Cornell Law School. Pisali o niej m.in. WWD, Vogue, Elle, Glamour czy Harper’s Bazaar. Wykładała na Fashion Institute of Technology, LIM College, Art. Institute of Chicago, London College of Fashion, Ulster University, Uniwersytecie Warszawskim czy Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza.
Wojciech Jabłoński
Manager inwestycyjny w Funduszu Ekspansji Zagranicznej zarządzanym przez PFR TFI. Z rynkiem finansowym związany od 12 lat. Pracował także w Ministerstwie Spraw Zagranicznych. Absolwent Szkoły Głównej Handlowej na kierunku Międzynarodowe Stosunki Ekonomiczne.
Rafał Reif
EY
Rafał jest partnerem w EY Polska i ma ponad 16-letnie doświadczenie w branży konsultingowej, specjalizując się w takich obszarach jak rozwój kanałów sprzedaży, projektowanie modeli operacyjnych, łańcuchy dostaw, transformacja cyfrowa czy zrównoważony rozwój, zwłaszcza w kontekście sektora mody i produktów konsumenckich.
Jest aktywnie zaangażowany w badania zachowań konsumentów i analizę globalnych trendów w branży detalicznej i modowej. Swoją wiedzę i umiejętność interpretacji zmian w otoczeniu biznesowym wykorzystuje do efektywnego wsparcia marek w dostosowywaniu się do nowych wyzwań rynkowych, w tym wymogów ESG.
Absolwent studiów ekonomicznych na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu oraz Fashion Brand Management na Polimoda we Florencji.
Zuzanna Śleszyńska
Współzałożycielka i dyrektor kreatywna agencji influencer marketingu Lettly. Od 8 lat działa w branży e-commerce i digital marketingu. Tworzy kampanie w social mediach dla takich marek jak m.in. YSL, HBO, Skoda, Zalando, mBank, Giorgio Armani, Philips, Vichy. Lauretka rankingu Forbes 30 under 30 i brief 50 Kreatywnych. Wykłada na Akademii Leona Koźmińskiego i Akademii Pedagogiki Specjalnej. Mentor Google for Startups z zakresu marketingu, storytellingu i pitchngu. Uwielbia modę, sztukę i muzykę.
Olga Lemańska
Wnuczka krawcowej, córka stylistki fryzur, od 15 lat związana z branżą fashion. Magister stosunków międzynarodowych ze specjalizacją prawa międzynarodowego. Swoją przygodę z modą zaczęłam jako nastolatka próbując sił w modelingu. Szybko zorientowałam się, że zdecydowanie wolę być po drugiej stronie obiektywu. W branży najbardziej interesowały mnie mechanizmy i modele biznesowe funkcjonowania marek modowych. Podczas studiów pracowałam jako styliska, nabywając doświadczenie w branży współpracując z showroomami, stylizując sesje zdjęciowe dla takich magazynów jak: Viva, Gala czy K-mag. Współtworzyłam również kampanie reklamowe dla domu mody KLIF. Kolejnym etapem zdobywania mojego doświadczenia w biznesie modowym była współpraca z projektantem Bartoszem Malewiczem. Prowadząc jego atelier oraz odpowiadając za funkcjonowanie marki zdobyłam nieocenioną wiedzę na temat polskiego rynku modowego. Nabyte doświadczenie, wykorzystałam do prowadzenia showroomu marki Pepe Jeans London, aby finalnie przez klika lat odpowiadać za kampanie sprzedaży, tym samym współpracując z największymi sklepami on line oraz hurtownikami na polskim rynku. Wiedza zdobyta przy prowadzeniu i współtworzeniu firm modowych, zachęciła mnie w 2018 roku do stworzenia własnej marki ANDRAVE, opartej o koncept odzieży festiwalowej, sprzedawanej podczas masowych imprez muzycznych. Obecnie jestem brand managerem włoskiego brandu TWINSET, w multibrandowej agencji Gpoland. Odpowiadam za funkcjonowanie marki na polskim rynku spajając wszystkie elementy działań takie jak: kontraktacje, wholesale, franczyza, retail, marketing, opieka po sprzedażowa oraz szkolenia.
Katarzyna Kosicka-Polak
Współzałożycielka i partner Zarządzająca w kancelarii prawnej MKZPartnerzy. Radca prawny, od lat specjalizująca się w modowych markach własnych i branży e-commerce, szczególnie w obszarze dóbr luksusowych. Posiada bogate doświadczenie w pracy z agencjami i domami mediowymi. Z sukcesem doradza liderom w branży reklamy outdoorowej przy najbardziej rozpoznawalnych i nowoczesnych kampaniach reklamowych. Wspiera realizację uznanych produkcji filmowych, świadcząc usługi w szczególności na rzecz ich producentów. Sama realizuje się w tym zawodzie - produkuje filmy dokumentalne i fabularne w My Way Studio, którego jest współzałożycielką. Pomaga Klientom (w tym osobom publicznym) w zabezpieczeniu i ochronie ich praw autorskich oraz dóbr osobistych.
Jest sędzią i wiceprzewodniczącą Okręgowego Sądu Dyscyplinarnego Okręgowej Izby Radców Prawnych w Warszawie. Wykłada na aplikacji radcowskiej.
Doświadczenie w zarządzaniu przedsiębiorstwem zdobyła na studiach MBA.
Hobby - konie, psy, dalekie podróże i kino.
Agnieszka Rasztawicka
Od 20 lat związana jest z Przemysłem Mody. Obecnie, na stanowisku Chief Operating Officer, jest odpowiedzialna za organizację procesową i optymalizację spółek etapu wzrostowego. Bogate doświadczenie zarządcze i procesowe zdobyte w Spółkach Odzieżowych, baza wiedzy techniczno-technologicznej oraz fascynacje i praktykę Lean Management, angażuje we wszystkie obszary praktyki zawodowej, szczególnie w specjalizacjach takich jak zarządzanie produkcją, zarządzanie produktem, zarządzanie zmianą oraz wprowadzanie przedsiębiorstwa na Ścieżkę Zrównoważonego Rozwoju. Absolwentka Szkoły Głównej Handlowej kierunku Zarządzanie, wzbogaciła swój zakres wiedzy z zakresu Ekonomii Cyrkularnej oraz Strategii Zrównoważenia podczas programu Executive Education w Cambridge Judge Business School. Aktywnie angażuje się w inicjatywy związane ze Zrównoważonym Rozwojem w Sektorze Mody. Obecnie jako aktywna uczestniczka Okrągłego Stołu dla Zrównoważonej Mody oraz Grupy Roboczej realizowanej z inicjatywy UN Global Compact Network Poland.
Aleksandra Adrian
Senior Corporate Communications Manager & Spokesperson CEE
Od 2021 roku odpowiada za komunikację korporacyjną i pełni funkcję rzecznika prasowego Zalando na rynkach Europy Środkowo-Wschodniej. Posiada kilkunastoletnie doświadczenie w branży PR, które zdobywała w agencjach PR, obsługując polskich i międzynarodowych klientów z sektora e-commerce, a wcześniej farmaceutycznego. Ukończyła Dziennikarstwo i Komunikację Społeczną ze specjalnością Public Relations i Marketing Medialny na Uniwersytecie Warszawskim.
Alicja Jordan
Senior Manager Circularity Zalando
Ekspertka ds. zrównoważonego rozwoju i gospodarki obiegu zamkniętego.
Alicja pracuje jako senior circularity manager w Zalando, gdzie skupia się na nowych cyrkularnych rozwiązaniach biznesowych i partnerstwach ze szczególnym uwzględnieniem pełnego recyklingu textile to textile. Alicja jest odpowiedzialna za strategiczne partnerstwa z innowacyjnymi firmami recyklingowymi, takimi jak Circ.Earth, Infinited Fibre Company i Ambercycle, oraz budowę nowej infrastruktury dla programu take-back.
Poprzednio, Alicja pracowała jako menedżer ds. zrównoważonego rozwoju w duńskiej marce odzieżowej GANNI, gdzie współtworzyła strategię zrównoważonego rozwoju i pracowała nad wprowadzaniem i pozyskiwaniem certyfikowanych materiałów. Alicja zainicjowała i facylitowała wewnętrzne laboratorium innowacji GANNI, Fabrics of the Future, które działało jako research & development program dla innowacyjnych materiałów, oraz była odpowiedzialna za proces certyfikacji BCorp.
Anna Chaberek
Senior PR Manager Poland, Czech & Slovakia w Zalando
W Zalando pracuje od października 2021 r., gdzie odpowiada za strategię i działania PRowe na trzech rynkach Europy Środkowej i Wschodniej : Polski, Czech i Słowacji oraz współpracuje przy globalnych projektach. Wcześniej, przez 4 lata związana z L’Orealem i branża beauty, gdzie jako Media Brand Engagement Manager odpowiadała za PR, influencer marketing oraz zakup mediów dla trzech marek luksusowych: Armani, YSL i Valentino.
Ukończyła studia magisterskie na wydziale Zarządzania Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, w ramach których zrealizowała semestr z Luxury and Fashion Management we francuskiej Skema Business School. Wcześniej, ukończyła studia licencjackie z Finansów i Rachunkowości w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie.
Daniel Rogiński
General Manager Zalando CEE
Związany z Zalando od listopada 2021 r., gdzie pełni funkcję dyrektora generalnego na region Europy Środkowej i Wschodniej. Odpowiada za strategię i rozwój biznesu na rynkach: polskim, czeskim, słowackim, słoweńskim, chorwackim, rumuńskim i węgierskim.
Przed rozpoczęciem pracy w Zalando, zajmował stanowisko CEO w firmie CEPD.tech. Wcześniej pracował jako VP w sieci Drogerie Natura, a także Head E-commerce w CEPD N.V. W swojej karierze związany był także z Eobuwie, jako dyrektor do spraw e-commerce.
Ukończył studia magisterskie na wydziale Management and Command londyńskiego AON oraz licencjackie na wydziale Informatyki i Ekonometrii Uniwersytetu Warszawskiego.
Kamil Mirowski
Senior Lead Public Affairs Polska & CEE Zalando
Kamil jest pasjonatem życia publicznego, w tym polityk publicznych oraz regulacji, a także zrównoważonego rozwoju. Obecnie jest członkiem zespołu public affairs w Zalando, jednej z wiodących europejskich platform modowych i lifestylowych.
W poprzednich latach odpowiadał za public affairs u jednego z największych polskich producentów FMCG, a także doradzał i współpracował z firmami z sektora cyfrowego.
Joanna Cur
Radca prawny, właścicielka Kancelarii Radcy Prawnego Joanna Cur, posiada 25-letnie doświadczenie w biznesie, w tym 10-letnie w praktyce prawa pracy i HR, w szczególności w zakresie rekrutacji, zatrudniania i zwolnień pracowniczych. Specjalizuje się w zagadnieniach związanych z równym traktowaniem w zatrudnieniu. Jest ceniona za biznesowe podejście i skuteczność. Przez 8 lat zarządzała dużymi zespołami w T-Mobile Polska S.A. w rynku B2C.
Prowadzi szkolenia i warsztaty z zakresu prawa pracy i HR, występuje na konferencjach branżowych, jest autorką wielu artykułów o tematyce prawniczej i HR, które ukazały się m.in. w: „Forbes Polska”, „Rzeczpospolita”, „Dziennik Gazeta Prawna”, „Gazeta Wyborcza”, „Press.pl”, „HR Business Partner”, „Edukacja Prawnicza”, „HR na Szpilkach”, „Hello Zdrowie”.
W 2023 r. wyróżniona przez Forbes Polska w konkursie „50 po 50”. Absolwentka studiów podyplomowych „Prawo i zarządzanie w sektorze mody – zrównoważony i cyrkularny sektor mody”.
-
Program
Moduł I. Branża modowa w świetle prawa - własność intelektualna, dobra osobiste i dane osobowe na rynku mody
- Co zyskasz chroniąc swoje wzornictwo?
- „All rights reserved” czyli jak w polskim segmencie modowym chronić twórczość
- „Confidential” czyli czym jest tajemnica przedsiębiorstwa i jak ją skutecznie chronić na konkurencyjnym rynku
- Ochrona marki - co i jak chronić
- Umowy - „must have” każdego przedsiębiorcy
- Dobra osobiste i dane osobowe na rynku mody
- Jak chronić wizerunek?
- Bez kreatywnego personelu ani rusz - elementy prawa pracy
Moduł II. Świat online - promocja, reklama, konsument i uczciwa konkurencja
- Handel w Internecie a prawo
- Konsument w branży fashion - za co może nas pokochać, a za co hejtować?
- Prawne aspekty promocji i reklamy
- (Nie)uczciwa konkurencja: formy przekroczenia granic w walce o klienta i konsekwencje takich czynów
Moduł III. Strategia prawna w sektorze mody
- Jak założyć i prowadzić spółkę modową - aspekty prawne
- Aspekty prawne firmy przygotowującej się do ekspansji międzynarodowej
- Jak pracować z prawnikiem zagranicznym
- Jak powstaje prawo i jak uczestniczyć w jego tworzeniu?
Moduł IV. Biznesowe aspekty działalności w sektorze mody
- Wprowadzenie do programu
- Moda 101 - Wstęp do Rynku Mody
- Co czeka branżę fashion?
- Moda to biznes, czyli jak zarabiać na emocjach
- Budżetowanie i planowanie sprzedaży
- Strategie sprzedaży/ e-commerce
- Analiza danych
- Praca z galeriami handlowymi
- Kim jest klient galerii - mierzenie ruchu
- Pozyskiwanie inwestorów i środków z funduszy unijnych
- Ekspansja na rynki zagraniczne w polskich spółkach odzieżowych
- Skuteczna sprzedaż
- Technologie w modzie
- Zarządzanie produktem
- Visual Mechandising – zajęcia w siedzibie partnera studiów
- Wprowadzenie marki zagranicznej na polski rynek z perspektywy agencji multibrandowej
Moduł V. Produkt w sektorze mody
- Materiałoznawstwo
- Product development
- Kupiectwo
- Modelowanie biznesowe czyli jak policzyć swój biznes
- Brand Management czyli jak sprzedawać w kanale wholesale / B2B
- Zarządzanie kolekcją
- Trendwatching czyli Badanie trendów w modzie
Moduł VI. Komunikacja w sektorze mody
- Podstawy marketingu
- Kreowanie strategii komunikacji w Modzie/ Fashion Marketing (+ CASE STUDIES)
- Praca z agencją / Showbiznes
- Digital marketing i praca z mediami
- Social Media jako narzędzie sprzedaży
- Storytelling
- Zarządzanie kryzysem
- Produkcja i choreografia pokazów mody - kreowanie eventów od konceptu po realizację
- Budowanie marki eksperta na rynku
- Praca w modzie (HR)
Moduł VII. Sustainable fashion
- Cyrkularna i zrównoważona moda - wprowadzenie
- Inicjatywy sektorowe i regulacje - Strategia UE dla zrównoważonej mody
- Transformacja sektora w stronę cyrkularnego i zrównoważonego
- Zrównoważona produkcja
- Konsument i nowe modele biznesu
- Komunikacja, czyli jak unikać greenwashingu
- Strategia biznesowa i raportowanie zrównoważonego rozwoju
Moduł VIII. Repetytorium dyplomowe kończące się egzaminem dyplomowym
-
Opłaty za studia
Studia Podyplomowe czesne 2 raty 4 raty Prawo i zarządzanie w sektorze mody
- zrównoważony i cyrkularny sektor mody6 500 zł 6 700 zł 6 900 zł - opłata rekrutacyjna w wysokości 200zł
- 10% zniżki przy zapisie do 30 czerwca i spełnieniu wymogów rekrutacyjnych**
- 20% zniżki dla absolwentów Uczelni Łazarskiego**
*opłata za całość studiów obowiązuje do 30.11.2024 r.
**zniżki nie łączą się z innymi zniżkamiTerminy płatności
Płatność jednorazowa
- Opłatę czesnego uiszcza się jednorazowo w całości 7 dni przed rozpoczęciem zajęć.
Płatność ratalna
Terminy płatności czesnego w dwóch ratach
- I rata - 7 dni przed rozpoczęciem zajęć
- II rata - do 1 lutego 2025 r.
Terminy płatności czesnego w czterech ratach
- I rata - 7 dni przed rozpoczęciem zajęć
- II rata do 15 grudnia 2024 r.
- III rata do 1 lutego 2025 r.
- IV rata do 1 kwietnia 2025 r.
Opłaty za studia dokonujemy na indywidualny numer konta, podawany w procesie IRK.
Osoby zainteresowane otrzymaniem faktury proszone są o kontakt z działem finansowym, e-mail: kwestura@lazarski.edu.pl
-
Zasady rekrutacji
- Terminy i wymagania rekrutacyjne opisane są w zakładkach poszczególnych kierunków.
- Kandydaci muszą posiadać dyplom ukończenia studiów wyższych (tytuł zawodowy: licencjat, inżynier, lekarz, magister) lub odpis dyplomu doktorskiego **
- Należy wypełnić kompletny formularz zgłoszeniowy (uzupełnić wszystkie wymagane dane).
- Dokonać opłaty rekrutacyjnej w wysokości 200zł
- Załączyć komplet wymaganych dokumentów (CV, dyplom studiów wyższych oraz dowód opł. rekrutacyjnej)
- O przyjęciu decyduje kolejność zgłoszeń.
**W przypadku kandydatów posiadających dyplom zagraniczny i chcących kontynuować naukę w Polsce na poziomie podyplomowym, istnieją odrębne przepisy dotyczące uznawania dyplomów ukończenia studiów wyższych, wydanych w innych krajach.
Sprawdź szczegóły, aby dowiedzieć się, czy Twój zagraniczny dyplom wymaga dodatkowego procesu uznawania (nostryfikacji), aby umożliwić Ci rozpoczęcie studiów podyplomowych/MBA w Polsce: kliknij TU
Warunkiem przyjęcia zgłoszenia na studia jest:
- wypełnienie kompletnego formularza zgłoszeniowego, który dostępny jest na stronie rekrutacja-ckp.lazarski.pl
- dostarczenie wymaganych dokumentów:
- skan dyplomu ukończenia szkoły wyższej;
- CV
- dowód opł. rekrutacyjnej w wysokości 200zł. Opłaty dokonujemy na indywidualny numer subkonta bankowego, podany w procesie IRK. - Tytułem: ckp_imię i nazwisko kandydata_24_25.
- Uwaga: Jeśli posiadasz dyplom potwierdzający ukończenie studiów wyższych wydany przez zagraniczną uczelnię, pamiętaj dodatkowo skompletować:
- tłumaczenia powyższych dokumentów na język polski, sporządzonych lub poświadczonych przez tłumacza przysięgłego.
- dyplom potwierdzający ukończenie studiów wyższych oraz dodatku/suplementu - zalegalizowanym lub zaopatrzonym w klauzulę apostille (oryginał do wglądu).
- Oryginał dyplomu ukończenia studiów wyższych oraz dowód osobisty - dokumenty w celu ich weryfikacji należy okazać na wyznaczonych dyżurach Dziekanatu (o terminach dyżurów będziemy Państwa informować poprzez Wirtualną Uczelnię).
- Umowa o odpłatności za studia będzie umieszczona w systemie Wirtualna Uczelnia (podpisanie umowy odbędzie się za pośrednictwem Autenti, która jest bezpłatną, zewnętrzną platformą służącą do elektronicznego podpisywania umów).
OSOBA PRZYJĘTA NA STUDIA, PO OTRZYMANIU INFORMACJI O URUCHOMIENIU STUDIÓW, JEST ZOBLIGOWANA DO PRZEDŁOŻENIA W DZIEKANACIE CKP UCZELNI ŁAZARSKIEGO:
* Informacja o uruchomieniu studiów/szkolenia jest przekazywana uczestnikom wraz z upływem terminu końca rekrutacji drogą elektroniczną. Uruchomienie kierunku uzależnione jest od liczby kandydatów. W przypadku nieuruchomienia studiów opłata rekrutacyjna jest zwracana na wskazane konto.
W przypadku przesyłania danych osobowych droga mailową należy wysyłać pliki zaszyfrowane, skompresowane (np. programami 7 zip, winzip, winrar) oraz zabezpieczone hasłem. Wykorzystane hasło prosimy przesłać do dziekanatu CKP w odrębnym mailu lub wiadomości SMS pod numer telefonu: (+48) 518 017 404
Partnerzy
-
Zobacz także, kierunki które mogą Cię zainteresować