Rozdział I
§1 Postanowienia Ogólne
Regulamin Łazarski Executive Club zwany dalej Regulaminem określa warunki i zasady organizacji Łazarski Executive Club, zwanego dalej Klubem.
Słownik:
Uczelnia Łazarskiego, zwana dalej Uczelnią
Prezydent Uczelni Łazarskiego, zwana dalej Prezydentem
Łazarski Executive Education, zwany dalej Łazarski Executive
Dziekan Łazarski Executive Education, zwany dalej Dziekanem Łazarski Executive
Łazarski Executive Club, zwany dalej Klubem
Regulamin Łazarski Executive Club, zwany dalej Regulaminem
Rada Łazarski Executive Club, zwana dalej Radą
Pełnomocnik Dziekana ds. Łazarski Executive Club, zwany dalej Pełnomocnikiem
§2 Misja Klubu
Misją Klubu jest budowanie silnej, trwałej i aktywnej sieci absolwentów, która wspiera wymianę wiedzy, doświadczeń i kontaktów zawodowych, sprzyja współpracy biznesowej oraz integruje środowisko liderów i ekspertów związanych z Uczelnią Łazarskiego na rzecz odpowiedzialnego rozwoju gospodarczego, społecznego i naukowego.
§3 Cele
Łazarski Executive Club realizuje swoją misję poprzez następujące cele:
- stworzenie sieci wymiany informacji, wzajemnego wsparcia i możliwości, dzięki utrwalaniu wzajemnych kontaktów biznesowych,
- dzielenie się praktyczną wiedzą poprzez analizę studiów przypadków oraz prezentację sprawdzonych rozwiązań i najlepszych praktyk,
- umacnianie więzi absolwentów z Uczelnią,
- wspieranie przedsięwzięć związanych z pobudzaniem i kształtowaniem aktywności zawodowej absolwentów Uczelni,
- kształtowanie relacji ze środowiskiem Uczelni, otoczeniem społeczno- gospodarczym, społecznościami lokalnymi, instytucjami i mediami,
- upowszechnianie oferty edukacyjnej Uczelni w zakresie dokształcania i podnoszenia kwalifikacji zawodowych,
- wspieranie inicjatyw absolwentów Uczelni,
- inicjowanie i rozwój projektów badawczo-rozwojowych integrujących społeczność Uczelni z otoczeniem społeczno-gospodarczym,
- wspieranie wdrażania innowacji społecznych i gospodarczych,
- organizację i promowanie przedsięwzięć społeczno-kulturowych oraz sportowych,
- pozyskiwanie wszechstronnego wsparcia na realizację celów statutowych Uczelni,
- budowanie przestrzeni cyfrowej Klubu (np. profile na LinkedIn, social media, www Uczelni)
- popularyzacja odpowiedzialności społecznej i środowiskowej,
- inicjowanie i rozwój projektów mentoringowych.
§4 Organizacja Klubu
- Klub działa przy Biurze Dziekana Łazarski Executive Education.
- Członkostwo w Klubie jest dobrowolne.
- Klub jest otwarty na wszystkie inicjatywy i funkcjonuje na zasadach właściwych dla społeczności akademickiej.
- Działania Klubu są kształtowane przez członków Rady Łazarski Executive Club.
- W realizacji celów Klub współpracuje z innymi jednostkami Uczelni oraz jest koordynowany przez pełnomocnika Dziekana Łazarski Executive Education ds. Klubu.
Rozdział II
§5 Warunki Uczestnictwa
- Członkami Klubu, mogą być:
- absolwenci studiów MBA
- honorowi członkowie Łazarski Executive Club
- pracownicy Uczelni
- Warunkiem członkostwa jest wypełnienie i przesłanie elektronicznej deklaracji przystąpienia do Klubu
- Deklaracja przystąpienia do Klubu w formie elektronicznej powinna zostać wypełniona zgodnie z zasadami dla niej określonymi, co oznacza, że pola oznaczone jako obowiązkowe są wypełnione prawidłowo.
- Złożenie Deklaracji przystąpienia do Klubu jest równoznaczne z akceptacją przez Członka Klubu postanowień niniejszego Regulaminu.
§6 Status uczestnictwa
Członkowie Klubu mogą uzyskać statusy uczestnictwa: Status Absolwenta, Status Partnera i Status Członka Honorowego Klubu.
§7 Status Absolwenta
- Członek Klubu, po dopełnieniu warunków określonych w §6 uzyskuje automatycznie status Absolwenta.
- Status Absolwenta wiąże się z uzyskaniem następujących przywilejów:
- Otrzymywanie zaproszeń na konferencje, seminaria, spotkania naukowe oraz inne wydarzenia Łazarski Executive Club i Uczelni Łazarskiego.
- Otrzymanie Karty Łazarski Executive Club, która uprawnia do korzystania z usług partnerów wspierających projekt na preferencyjnych warunkach.
- Możliwość aktywnego kształtowania działalności Klubu poprzez inicjowanie propozycji i projektów naukowych, biznesowych, społecznych.
- Otrzymywanie pocztą elektroniczną newslettera z informacjami od Klubu
- Możliwość wypożyczania 3 książek na miesiąc z Biblioteki Uczelni bez kaucji pod warunkiem wcześniejszego wyrobienia Karty Bibliotecznej. Karta Biblioteczna wydawana jest zgodnie z zasadami Regulaminu Biblioteki Uczelni. Adres email powinien zawierać domenę Uczelni.
- Możliwość korzystania z zasobów elektronicznych biblioteki Uczelni po wcześniejszym wyrobieniu Karty Bibliotecznej.
- Możliwość uzyskania zniżki na kursy językowe organizowane przez Studium Języków Obcych.
- Możliwość uzyskania zniżki za uczestnictwo w studiach podyplomowych organizowanych przez Uczelnię
§8 Status Partnera
Partnerem Łazarski Executive Education są: instytucje edukacyjne, firmy lub przedsiębiorstwa, organizacje pozarządowe, instytucje publiczne, instytucje badawcze, które współpracują z Uczelnią, uczestniczą w projektach badawczo-rozwojowych, wspierają proces kształcenia, współorganizują wydarzenia naukowe i edukacyjne, finansują lub współfinansują działania Uczelni, wspierają umiędzynarodowienie Uczelni.
Jedna osoba może mieć status absolwencki i jednocześnie status przedstawiciela Partnera Programów MBA.
§9 Status Członka Honorowego
- Status honorowy otrzymują osoby szczególnie zasłużone dla Uczelni bądź Klubu obejmujące swoim patronatem działania Klubu, osoby publiczne, między innymi ze świata biznesu, kultury, nauki, sportu, mediów, życia społecznego.
- Status honorowy nadawany jest przez Radę Łazarski Executive Club.
- Status honorowy, oprócz korzyści wymienionych dla Absolwenta, wiąże się z uzyskaniem następujących przywilejów:
- Nadania tytułu Członka honorowego Łazarski Executive Club.
- Możliwości uczestniczenia w wydarzeniach organizowanych przez Klub.
- Możliwości uczestniczenia w spotkaniach Rady Łazarski Executive Club.
- Możliwości uczestniczenia w konferencjach i spotkaniach naukowych organizowanych przez Uczelnię.
§10 Rada Łazarski Executive Club
- Pierwszą kadencję Rady powołuje Dziekan Łazarski Executive na 3 letnią kadencję.
- Rada Łazarski Executive Club składa się z nie mniej niż 6 a maksymalnie 9 Członków Klubu i Pełnomocnika Dziekana Łazarski Executive ds. Łazarski Executive Club
- Każda kolejna kadencja Rady powstaje z inicjatywy Członków Klubu.
- Pełnomocnik Dziekana Łazarski Executive ds. Łazarski Executive Club raz na 3 lata kalendarzowe ogłasza wybory do Rady Łazarski Executive Club.
- Przedstawiciele Władz Uczelni i Doradcy Strategiczni mogą brać udział w posiedzeniach Rady z głosem doradczym.
- Członkowie Klubu mogą zgłaszać własną kandydaturę na Członka Rady w formie elektronicznej, przesyłając zgłoszenie do Pełnomocnika Dziekana w terminie 14 dni od dnia ogłoszenia wyborów. Zgłoszenie powinno zawierać imię i nazwisko kandydata, ukończony kierunek studiów MBA na Uczelni Łazarskiego oraz krótkie uzasadnienie wraz z informacją, w jaki sposób kandydat zamierza inspirować, kształtować i inicjować działania Łazarski Executive Club.
- Spośród wszystkich nadesłanych kandydatur Członkowie Łazarski Executive Club w głosowaniu internetowym wybierają 6 do 9 Członków Rady. Głosowanie trwa 30 dni. Głosować mogą tylko Członkowie Łazarski Executive Club.
- Kandydaci, którzy w wolnym głosowaniu internetowym uzyskają największa liczbę głosów zostaną powołani przez Dziekana Łazarski Executive na Członków Rady.
- Członkowie Rady pełnią swoją funkcję honorowo i bez wynagrodzenia.
- Kadencja Członków Rady trwa 3 lata kalendarzowe. Kadencja wygasa nie wcześniej niż z chwilą powołania Członków Rady następnej kadencji.
- Do kompetencji Rady należy:
- Planowanie, inicjowanie i organizowanie działań Klubu,
- Pełnienie funkcji organu doradczego dla Prezydenta Uczelni,
- Konsultowanie i sporządzanie opinii w sprawach Uczelni przedłożonych Radzie przez jednostki Uczelni,
- Sporządzanie opinii w sprawach Uczelni w imieniu Klubu,
- Nadawanie Statusu Partnerskiego i Honorowego Członkom Klubu,
- Wybór organów wewnętrznych Rady,
- Dokonywanie zmian Regulaminu Klubu.
- Rada wykonuje swoje kompetencje poprzez Zgromadzenia Rady, podejmowanie uchwał i decyzji oraz bieżące prace Rady. Zgromadzenie Rady zwoływane jest raz w miesiącu. Uchwały i decyzje Rady podejmowane są na Zgromadzeniu Rady w głosowaniu jawnym zwykłą większością głosów, co nie uchybia przepisom szczególnym Regulaminu.
- Pierwsze posiedzenie Rady Łazarski Executive Club zwołuje Pełnomocnik Prezydenta ds. Klubu
- Na pierwszym posiedzeniu Rada Łazarski Executive Club spośród swoich Członków wybiera Przewodniczącego, dwóch Wiceprzewodniczących i Sekretarza Rady Klubu. Wybór następuje na mocy uchwały podjętej zwykłą większością głosów w głosowaniu tajnym, przy obecności co najmniej połowy ogólnej liczby Członków Rady Klubu.
- Posiedzenie Rady Łazarski Executive Club prowadzi jej Przewodniczący lub Wiceprzewodniczący bądź Sekretarz, a w razie ich nieobecności Pełnomocnik Dziekana ds. Łazarski Executive Club, stwierdzając prawidłowość zwołania zebrania i jego zdolność do podejmowania uchwał i decyzji.
- Przewodniczący Rady Łazarski Executive Club reprezentuje Radę na zewnątrz, kieruje bieżącymi pracami Rady oraz zwołuje i przewodniczy Zgromadzeniu Rady. Przewodniczący Rady swoje funkcje wykonuje przy pomocy dwóch Wiceprzewodniczących działających samodzielnie.
- Sekretarz Rady Łazarski Executive Club dokumentuje działalność Rady.
- Członek Rady może w każdym czasie, złożyć rezygnację z wykonywanej funkcji. Rezygnacja jest składana w formie oświadczenia Pełnomocnikowi Prezydenta ds. Łazarski Executive Club. W przypadku złożenia rezygnacji przez Członka Rady albo wygaśnięcia mandatu Członka Rady z innej przyczyny Pełnomocnik Prezydenta ds. Łazarski Executive Club niezwłocznie zwołuje Radę Łazarski Executive Club celem uzupełnienia składu osobowego Rady. Na Członka Rady Łazarski Executive Club powołuje się osobę spośród kandydatów, która uzyskała kolejno największą liczbę głosów w ostatnich wyborach do Rady. Powołanie nowego Członka Rady dokonuje się na okres do końca kadencji Rady Łazarski Executive Club.
- Rada może odwołać z pełnionych funkcji Członka Rady Łazarski Executive Club przed upływem kadencji. Wniosek o odwołanie może złożyć każdy Członek Rady na ręce Pełnomocnika Dziekana ds. Łazarski Executive Club najpóźniej na 3 dni przed posiedzeniem Rady wraz z uzasadnieniem wniosku. O odwołaniu Członka Rady decyduje kwalifikowana większość 2/3 oddanych głosów.
- W przypadku, odwołania Członka Rady bądź zrzeczenia się mandatu przez Członka Rady, który pełnił funkcję Przewodniczącego, Wiceprzewodniczącego lub
Sekretarza Rada Łazarski Executive Club podczas tego samego posiedzenia, spośród swoich Członków przeprowadza uzupełniające wybory nowego Przewodniczącego lub
Wiceprzewodniczącego bądź Sekretarza Rady. Wybór następuje na mocy uchwały podjętej zwykłą większością głosów w głosowaniu tajnym, przy obecności co najmniej połowy ogólnej liczby Członków Rady. - Członkiem Rady nie może być Członek Łazarski Executive Club, wobec którego Sąd Koleżeński orzekł zawieszenie w prawach członka na okres jednego roku albo wykluczenie z Łazarski Executive Club.
§11 Sąd Koleżeński
Sąd Koleżeński składa się z 3 członków, w tym przewodniczącego, wybieranych na zebraniu członków Łazarski Executive Club. Sąd Koleżeński rozstrzyga spory między członkami Łazarski Executive Club, związane z jego działalnością.
Postępowanie przed Sądem Koleżeńskim wszczyna się na wniosek zainteresowanego członka Łazarski Executive Club. Sąd dąży do polubownego załatwienia sprawy. Sąd może orzec kary: upomnienia, nagany, zawieszenia w prawach członka na okres jednego roku oraz wykluczenia z Łazarski Executive Club. Sąd uchwala orzeczenia większością głosów. Orzeczenie jest podpisywane przez wszystkich członków. Do orzeczenia Sądu służy odwołanie do Rady.
§12 Logo Łazarski Executive Club
Logotypem Łazarski Executive Club jest logotyp Łazarski Executive Education.
§13 Dane osobowe
Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
(Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) informuję, iż:
- administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Uczelnia Łazarskiego z siedzibą w ul. Świeradowskiej 43, kod pocztowy 02-662 Warszawa.
- Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych, z którym można się skontaktować pod adresem - iod@lazarski.edu.pl.
- Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu:
- uzyskania członkostwa Łazarski Executive Club
- uczestniczenia w projekcie Karta Łazarski Executive Club - na podstawie art. 6 ust. 1 pkt a) ogólnego rozporządzenie o ochronie danych- RODO
- Pani/Pana dane osobowe mogą być również przetwarzane przez Administratora w celu:
- organizacji wydarzeń, konferencji konkursów, promocji, ankiet,
- prowadzenia kampanii promocyjnych, reklamowych i innych działań marketingowych związanych z usługami edukacyjnymi Administratora, w tym w formie mailingu,
- realizacji kampanii promocyjnych i budowania pozytywnego wizerunku Administratora w przestrzeni publicznej i w mediach
- realizacji obowiązków wynikających z umów wzajemnych w zakresie informowania o partnerach ich usługach i produktach, w tym w formie mailingu,
- założenia konta e-mail (Windows Live) w domenie @lazarski.edu.pl na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. a i f ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r., . art. 172 ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne (Dz.U. 2004 nr 171 poz. 1800). oraz ustawy z dnia 16 lipca 2002r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. z 2002r. r. nr 144 poz. 1204 z pózn. zm).
- Pani/Pana dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą poddawane profilowaniu,
- Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą:
- w przypadku przetwarzania na potrzeby marketingu produktów własnych na podstawie uzasadnionego interesu - do czasu istnienia uzasadnionego interesu lub zgłoszenia sprzeciwu przez osobę, której dane dotyczą,
- w przypadku wyrażenia zgody na ich przetwarzania - do czasu odwołania zgody,
- Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa, upoważnieni pracownicy i podmioty, którym Administrator powierzył lub zlecił ich przetwarzanie.
- Posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, a w przypadku wyrażenia zgody na ich przetwarzanie przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie (bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem).
- Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego,
- Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak konieczne do realizacji celów, do jakich zostały zebrane. Niepodanie danych może skutkować niemożliwością - uzyskania członkostwa w Łazarski Executive Club.
§14 Postanowienia końcowe
Zmiana Regulaminu Łazarski Executive Club może nastąpić na mocy uchwały Rady Łazarski Executive Club, powziętej większością głosów. Niniejszy Regulamin jest ogłaszany poprzez umieszczenie na stronie internetowej Uczelni Łazarskiego. Niniejszy Regulamin wchodzi w życie z dniem 30.09.2025.