Autor programu innowacyjnego kierunku studiów podyplomowych „Home staging i aranżacja wnętrz - nowy wymiar sprzedaży nieruchomości”. Dualne wykształcenie i doświadczenie zawodowe: 12 lat w obszarze marketingu i budowania marki, dyplomowany projektant wnętrz w tym ukończona aranżacja wnętrz na Uniwersytecie SWPS School of Form w Poznaniu, 8 lat w projektowaniu wnętrz, 5 lat doświadczenia w działalności home stagingowej. Wykładowca akademicki i szkoleniowiec z zakresu aranżacji wnętrz, home stagingu i warsztatów kreatywnych. Dyrektor Kreatywna w StudeoGroup, które od 2007 roku funkcjonowało jako autorska firma szkoleniowa, a od 2019 roku StudeoGroup jest w rękach Teamu Anita i Patryk Nowak. Działając wspólnie nadają szerszy wymiar pomysłom oraz planom, dążą by wzmocnić skuteczność wdrażania idei rozwoju home stagingu w Polsce. Zaprosili do realizacji tego przedsięwzięcia wybitne osoby, działające intensywnie w swoim obszarze działalności zawodowej, a do tego podzielające nowoczesne spojrzenie na wymiar i potrzebę rozwoju oraz ustandaryzowania home stagingu w Polsce.

Home staging i aranżacja wnętrz - nowy wymiar sprzedaży nieruchomości (zdalnie)
-
OFERTA
-
Studia podyplomowe
- Akademia Administracji Publicznej
- Akademia Nowych Technologii i Ochrony Danych Osobowych
- Akademia Biznesu i Prawa Mody
- Akademia HR
- Akademia IT
- Akademia Marketera
- Akademia Menedżera
- Akademia Praktyków Prawa
- Akademia Prawa Sądowego
- Akademia Rynku Nieruchomości
- Akademia Rynku Ochrony Zdrowia
- Akademia Skutecznej Komunikacji
- Akademia Transportu Lotniczego
- Akademia Trenera i Coacha
- Akademia Umiejętności Psychologicznych
- Akademia Zarządzania Jakością
- Akademia Zarządzania Procesowego
- Akademia Zarządzania Produkcją
- Akademia Compliance
-
MBA
- Executive MBA Master of Business Administration dla sektora ochrony zdrowia
- Master of Business Administration (MBA Energetyka)
- Master of Business Administration (MBA in Quality Management)
- Master of Business Administration (MBA w Lotnictwie)
- Master of Business Administration (MBA w Ochronie Zdrowia)
- Master of Business Administration (MBA Zarządzanie)
-
Szkolenia i kursy
-
Home staging i aranżacja wnętrz - nowy wymiar sprzedaży nieruchomości (zdalnie)
-
Adresaci i atuty studiów
Dla kogo?
- Agentów nieruchomości, obecnych i przyszłych, doradców na rynku nieruchomości, projektantów wnętrz, architektów, dekoratorów, osób indywidualnych, które pasje związane z wnętrzarstwem i nieruchomościami pragną zamienić w zawodowe kompetencje.
- Pośredników sprzedaży nieruchomości, właścicieli nieruchomości, osób które obecnie oraz w przyszłości planują obsługiwać rynek nieruchomości, specjalistów zajmujących się doradztwem na rynku nieruchomości, zarządców nieruchomości.
- Projektantów wnętrz i architektów oraz osób indywidualnych, którzy jako pasjonaci wnętrz, chciałyby nabyć profesjonalną wiedzę, umiejętności i praktykę z zakresu biznesu, marketingu i sprzedaży.
Atuty:
- Innowacyjny kierunek realizowany na podstawie autorskiego programu opracowanego przez Anitę Nowak i Patryka Nowak z ramienia StudeoGroup.
- Program całkowicie innowacyjny opiera się na skutecznym połączeniu dwóch filarów:biznesu & aranżacji wnętrz.
- Atutem studiów jest przekazanie w sposób niestandardowy wiedzy, warsztatu, kompetencji społecznych niezbędnych do stworzenia atrakcyjnego projektu nieruchomości do sprzedaży.
- Odpowiedzialność z zakresu ekologii - wartości jakimi kieruje się odpowiedzialny za środowisko home stager i projektant wnętrz.
- Popularyzacja i wpływ na rozwój home stagingu na rynku polskim.
- Uczestnicy kierunku poszerzą wiedzę i zdobędą nowe umiejętności, przejdą warsztat z zakresu przygotowania danego wnętrza w idei nowoczesnego home stagingu oraz wykształcą podstawy planowania i dekorowania wnętrz o różnym przeznaczeniu, będą potrafili wejść w proces twórczy i pobudzić kreatywność by najpełniej przejść w stan kreacji.
- W drugim panelu znajdą się tematy związane z nowoczesnymi formami i metodami pośrednictwa w obrocie nieruchomościami oraz marketingu, przekazana zostanie również wiedza z zakresu zarządzania, rynku nieruchomości, a także podstaw planowania kosztów.
- Każdy ze słuchaczy przez okres jednego roku będzie miał bezpłatny dostęp do programu komputerowego SketchUp na osobistym nośniku, który jest programem CAD służącym do modelowania trójwymiarowego.
-
Przesłanki i cele
Podwyższenie standardów home stagingu w Polsce - zdobycie świadomości i celu.
- Zdobycie nowego zawodu przyszłości.
- Zrozumienie różnicy pomiędzy home stagingiem, a aranżacją wnętrz.
- Umiejętność zaprojektowania wnętrza w kontekście home stagingu - rola home stagera.
- Umiejętność zaprojektowania wnętrza pod danego klienta - rola projektanta wnętrz.
- Nabycie wiedzy z zakresu zdiagnozowania potrzeb klienta i dostosowania projektu pod dane zlecenie. Umiejętność stworzenia koncepcji projektu wnętrza za pomocą profesjonalnego programu do tworzenie wizualizacji projektów wnętrz.
- Nabycie wiedzy dającej możliwość pracy jako home stager, projektant wnętrz, bądź możliwość połączenia dwóch funkcji zawodowych.
- Umiejętność pracy w zespole projektowym.
- Nabycie wiedzy z zakresu kompozycji, psychologii kolorów, trendów.
- Nabycie wiedzy i praktyki dotyczącej zarządzania, marketingu usług, działań promocyjnych w tym marketingu online, budowania kampanii w social mediach.
- Nabycie wiedzy i umiejętności z obszaru kompetencji twardych, negocjacyjnych i sprzedażowych.
- Nabycie wiedzy i umiejętności z zakresu stworzenia oferty swoich usług, prezentacji, mniejszych i większych wystąpień dotyczących prezentacji pomysłu i swoich usług.
- Umiejętność tworzenia i dobór dekoracji, w tym także kompozycji kwiatowych.
- Nabycie wiedzy i praktyki z zakresu poszukiwania inspiracji i zastosowania metod do stworzenia konceptu projektowego.
- Nabycie wiedzy i praktyki w obszarze wyciszenia, wejścia w proces twórczy.
- Wychodząc naprzeciw aktualnej sytuacji związanej z pandemią oraz wobec innowacyjnej formy kierunku zaplanowane zostały dwie ścieżki realizacji programu: w formie stacjonarnej lub zdalnej.
Organizacja zajęć:
- Studia trwają dwa semestry;
- Zajęcia odbywają się 1-3 razy w miesiącu w formie trzydniowych (piątkowo-niedzielnych) zdalnych zjazdów;
- Warunkiem ukończenia studiów jest zaliczenie wszystkich modułów kształcenia;
- Pozytywny wynik z egzaminu ustnego dyplomowego przed komisją, na podstawie wcześniej określonego problemu badawczego i przedstawienie go w formie prezentacji i planszy przedstawiającej wizualizację projektu z wykorzystaniem wszelkim elementów wiedzy poznanych podczas zajęć.
Uczelnia zastrzega sobie prawo do niewielkich zmian w programie.
Uruchomienie kierunku jest uzależnione od liczby kandydatów.
Harmonogram studiów przygotowany zostanie po zakończeniu procesu rekrutacji. -
Program
Moduł I Aranżacyjne przygotowanie nieruchomości do sprzedaży
- Wprowadzenie do świata Historii Sztuki w kontekście wnętrzarstwa i designu, poznanie ikon designu.
- Istota i znaczenie kreatywności – Trening kreatywny – wejście w stan flow.
- Home staging, a aranżacja wnętrz – różnice.
- Niezbędna wiedza home stagera.
- Światowi producenci, poznanie marek i ikon designu.
- Forma, kompozycja, przestrzeń i perspektywa we wnętrzu w modelowaniu przestrzenia.
- Działania poprzez zmysły: Znaczenie koloru we wnętrzu – psychologia koloru, trendy, zasady łączeń kolorystycznych.
- Działania poprzez zmysły: Zasady Oświetlenia
- Działania poprzez zmysły: Zapach w pomieszczeniach – aromaterapia.
- Harmonogram prac – współpraca z wykonawcami i nadzór nad pracami.
- Ergonomia przestrzeni, funkcji oraz układu pomieszczeń.
- Flowers – rola roślin we wnętrzu.
- Domoteka – wizyta studyjna/online.
- Warsztat dekoracji kwiatowych.
- Dekorian – wizyta studyjna/online.
- Prezentacja mieszkania/domu przeznaczonego do pracy dyplomowej.
- Warsztat fotografii wnętrz.
- Zajęcia komputerowe wizualizacji projektu – poziom podstawowy.
- Home staging w mieszkaniu modelowym - praca zespołowa.
Moduł II Marketing, Sprzedaż, Prawo, Relacje z klientem
- Przygotowanie nieruchomości do sprzedaży – plan działań.
- Analiza potencjału nieruchomości.
- Prawo – umowa z klientem o home staging oraz niezbędna wiedza prawna home stagera.
- Prawo – prawo autorskie.
- Prawo – podstawowe prawo budowlane.
- Przygotowanie wyceny nieruchomości.
- Strategia sprzedaży nieruchomości oparta o home staging.
- Diagnoza rynku home stagingu w Polsce w zestawieniu ze światem
- Rynek nieruchomości w Polsce wiedza dla początkującego home stagera
- Jak nauczyć się wyzwalać emocje warsztat improwizacyjny z aktorem w połączeniu z emisją głosu.
- Warsztat wystąpień publicznych – umiejętność przedstawienia konceptu i projektu.
- Słowem malowane – warsztat opowieści o wnętrzu- storytelling jako narzędzie sprzedażowe.
- Trening sprzedażowo – negocjacyjny.
- Przygotowanie oferty sprzedaży – nowoczesny marketing.
- Budowanie relacji z klientem.
- Asertywność nowe spojrzenie w kontekście pracy z klientem.
- Praca w zespole projektowym (praca dyplomowa).
- Działania marketingowe, social media w home stagingu.
- Automotywacja do działań – warsztat rozwojowy.
Moduł III Zasady budowania "mnie" jako marki
- Budowanie marki własnej – jak wypracować na zewnątrz swoją wyjątkowość. Jak się wyróżnić.
- Rola home stagera: Ja jako projektant, sprzedawca i home stager.
- Ekologiczna odpowiedzialność home stagera i projektanta wnętrz – nowa świadomość w tworzeniu przestrzeni życiowej człowieka.
- Portfolio – niezbędne narzędzie home stagera i projektanta.
Egzamin końcowy
-
Rekomendacje
-
Wykładowcy
mgr Anita Nowak
Kierownik i autor programu studiów podyplomowych „Home staging i aranżacja wnętrz - nowy wymiar sprzedaży nieruchomości"
Patryk Nowak
Kierownik kierunku studiów podyplomowych „Home staging i aranżacja wnętrz - nowy wymiar sprzedaży nieruchomości"
Wykładowca akademicki w panelu biznesowo - relacyjnym na innowacyjnym kierunku studiów podyplomowych „Home staging i aranżacja wnętrz nowy wymiar sprzedaży nieruchomości”.
Szeroko rozwinięte umiejętności managerskie, ponad siedmioletnie doświadczenie w kierowaniu zespołem i budowania relacji w klientem. Pasją są podróże, dlatego po części profil zawodowy był dotychczas z nimi związany. Pracował dla jednych z największych biur turystycznych w Polsce. Uwielbia pracę z ludźmi, traktuje ją jako proces zarówno nauki jak i budowania silnego teamu. Dlatego też od 2019 zdecydował się by swoją wiedzę i doświadczenie wdrożyć w filozofii StudeoGroup, gdzie pełni funkcję Dyrektora Zarządzającego.
Katarzyna Andrzejczyk-Briks
Historyk sztuki i pedagog, wykładowca historii sztuki i designu School of Form, Uniwersytetu Humanistycznospołecznego SWPS i Collegium da Vinci .
Od kilku lat zajmuje się obserwowaniem i analizą trendów, które wykorzystuje w pracy z projektantami i firmami do tworzenia nowych dostosowanych do potrzeb użytkowników: produktów, usług, zmian w kulturze organizacji i doświadczeń.
Współpracuje jako konsultant i trener creativity thinking z Concordia Design w Poznaniu, które łączy design, biznes i kreatywność.
Pisze o designie, architekturze, wnętrzach i trendach w projektowaniu dla: m.in. Newsweek Living, Newsweek Zdrowie i Slow oraz dla Magazynu Design Alive.
Jest współwłaścicielką pracowni Briks Architekci.
Marcin Banaszkiewicz
Trener LinkedIn
Wykładowca akademicki z zakresu Social Mediów. Autor jedynego w Polsce szkolenia Strategia Marki Personalnej, opartego o matematyczny algorytm portalu LinkedIn oraz algorytm ludzkiego oka.
Tworzy najlepsze strategie Social Selling i programy Employee Advocacy w największych firmach na świecie. Jest Twórcą programu H2H❤️POLSKA. Właściciel firmy mylogo.
dr Anna Bernaciak
Wykładowca z zakresu nieruchomości mieszkaniowych
Wykładowca akademicki z zakresu home stagingu z obszaru nieruchomości mieszkaniowych, kształtowania się rynku nieruchomości w miastach i funkcjonalności przestrzeni współczesnych miast polskich i europejskich. Studia doktoranckie na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu.
mgr Agnieszka Borowicz
Ekspert z zakresu technik sprzedaży
Urodzony sprzedawca, dyplomowany trener z ogromną pasją. Posiada ponad 10-letnie doświadczenie w sprzedaży, jak także doświadczenie trenersko - coachingowe. Jako Menadżer w Avivie zarządzała grupą agentów, zdobyte umiejętności pozwoliły na objęcie stanowisko Dyrektora Oddziału w NBS.
Absolwentka kierunku: Komunikacja w Biznesie na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu; studnia podyplomowe z Zarządzania Personelem w Firmie kierunku Menadżer Bankowości; ukończona Akademię Trenera Biznesu; Kontrakt OSH i zdobycie Międzynarodowego Certyfikatu Coacha ICF (ACC).
Ewa Brok
Trener i wykładowca z zakresu etykiety biznesu
Swój warsztat budowała w trakcie 17 letniej kariery zawodowej związanej z pracą z młodzieżą i dorosłymi na każdym szczeblu edukacji, poczynając od szkoły podstawowej, kończąc jako wykładowca akademicki. Jako pasjonatka kreowała zewnętrzny wizerunek szkoły, organizując wiele projektów z uczestnictwem m.in. jednostek samorządowych, władz miasta, przedstawicieli lokalnej społeczności. Jako trener prowadziła szkolenia dla młodzieży, środowiska nauczycielskiego, jak również indywidualne warsztaty z top management’em w zakresie etykiety w biznesie. Jest fanką zasad etykiety i obala mit, że savoir-vivre to relikt przeszłości.
"W czasach, gdy ludzie wolą „wyglądać, niż się zachowywać” warto mówić o tym, co przynosi prawdziwą wartość i gdzie jest złoty środek. Wierzę, że dobre nawyki mogą stać się naszym sprzymierzeńcem, że nie chodzi o ograniczające zasady, ale o naszą autentyczność wyrażaną z klasą!".
Michał Kanarkiewicz
Wykładowca z zakresu strategii i strategicznego myślenia
Trener strategicznego myślenia, szachista, wykładowca MBA, mówca inspiracyjny. Właściciel firmy szkoleniowo-doradczej Kanarkiewicz Strategy Consulting. Autor 6 książek, w tym bestsellera Strategie Szachowych Mistrzów w biznesie. Uczy myślenia strategicznego, budowania strategii i podejmowania decyzji poprzez grę w szachy. Prowadzi autorski program ABC Szachów w telewizji. W 2020 roku zremisował w partii szachów z dwunastym szachowym mistrzem świata Anatolijem Karpowem.
„Najważniejszy w życiu jest.... DRUGI ruch. To właśnie wtedy mierzymy się z pierwszą przeszkodą na drodze do realizacji naszego celu. Dlatego myśl jak szachista i bądź strategiem w swoim życiu!”
Tomasz Konieczny
Radca prawny
Radca prawny od 10 lat reprezentujący kredytobiorców w sporach z bankami; wspólnik kancelarii Konieczny, Polak Radcowie Prawni sp.p. w Poznaniu.
Wieloletnie doświadczenie w sporach sądowych i egzekucyjnych, w szczególności w sporach przeciwko bankom, które oferowały kredyty we franku szwajcarskim, gdzie z sukcesem reprezentuje poszkodowanych konsumentów.
Autor wielu publikacji w „Rzeczpospolitej”, serwisie Prawo.pl, „Gazecie Podatkowej”; prowadził konferencje i poradnictwo prawne, członek Forum Prawników Finansowych (FPF). Jest wykładowcą i szkoleniowcem z zakresu prawa dla home stagerów, agentów nieruchomości, architektów. Ekspert z zakresu prawa autorskiego.
Krzysztof Manthey
Wykładowca z zakresu negocjacji
Doświadczony konsultant, trener biznesu i coach. Praktyk zarządzania i pracy z klientem, wieloletni członek zarządów i dyrektor sprzedaży. Socjolog.
Współzałożyciel i członek zarządu Fundacji rozwoju przez Całe Życie.
Prowadzi zajęcia z zakresu negocjacji w programach Executive Doctor of Bussiness Administration i Executive Master of Bussiness Administration w Instytucie Nauk Ekonomicznych Polskiej Akademii Nauk.
Swoje zawodowe i intelektualne pasje realizuje w obszarach negocjacji i rozwiązywania konfliktów, komunikacjI, perswazjI i wywierania wpływu, wystąpień publicznych i prezentacji. Realizuje również programy rozwoju osobistego i profesjonalnego, innowacyjnego myślenia i działania, rezyliencji i higieny pracy menedżerskiej.
Specjalizuje się w zagadnieniach związanych z kompetencjami menadżerskimi i przywódczymi, takimi jak zarządzanie zmianą, zarządzanie konfliktem, motywacja i motywowanie, etyka i wartości w pracy menadżera, budowanie i rozwój zespołu.
dr Ewa Pawlak
Wykładowca z zakresu wystąpień publicznych
Doktor ekonomii (specjalność: marketing usług, usługi edukacyjne, public relations), absolwentka politologii oraz studiów podyplomowych z zarządzania zasobami ludzkimi. Posiada wieloletnie doświadczenie menedżerskie w zarządzaniu samodzielnymi organizacjami i zespołami ludzi. Od 2005 r. nauczyciel akademicki i trener w zakresie zarządzania, marketingu i wystąpień publicznych. Wystąpienia publiczne są także ogromną pasją, dlatego często bywa konferansjerem i moderatorem m.in. konferencji, debat czy różnych uroczystości.
Justyna Pytkowska
Inż. architekt - Architektura krajobrazu, dekoracje kwiatowe
Doświadczenie w projektowaniu ogrodów prywatnych oraz publicznych w Libanie, Luksemburgu i Francji. Absolwentka Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu, z zamiłowania pasjonatka roślin, jak również ekologii. Wykładowca i szkoleniowiec z zakresu roli roślin w home stagingu. Projektant zieleni do wnętrz.
dr Katarzyna Suszyńska
Wykładowca z zakresu wyceny nieruchomości
Adiunkt w Katedrze Inwestycji i Nieruchomości Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, autorka ponad 30 publikacji naukowych w tematyce nieruchomości. Zainteresowania naukowe: wycena nieruchomości, rynek mieszkaniowy w teorii i w praktyce, zachodnie rynki mieszkaniowe, budownictwo społeczne i innowacje na rynku mieszkaniowym, problematyka wyceny oraz gospodarowania nieruchomościami.
Łukasz Wolff
Wykładowca i ekspert od budowania marki w social media
Absolwent Politechniki Poznańskiej. Od ponad 10 lat związany zawodowo z marketingiem internetowym, kampaniami contentowymi i projektowaniem w duchu digital first. Na co dzień związany z Agencją Interaktywną Sigmeo. Współpracuje z agencjami reklamowymi i markami w zakresie planowania, analizy i optymalizacji wielokanałowych kampanii digitalowych oraz w szeroko pojętym designie. W ostatnich latach bardziej skoncentrowany na aspektach biznesowych, nadal jednak poszukujący nowych wyzwań.
Prywatnie zajmuje się propagowaniem kultury teatralnej, poprawnym mówieniem oraz zgłębianiem sztuki aktorskiej.
-
Opłaty za studia
Studia Podyplomowe czesne 2 raty 4 raty Home staging i aranżacja wnętrz - nowy wymiar sprzedaży nieruchomości (zdalnie) 4 960 zł 5 160 zł 5 360 zł - wpisowe w wysokości 400zł (zaliczane na poczet czesnego)
- 20 % zniżki dla absolwentów Uczelni Łazarskiego**
*cena obowiązuje do 30.11.2021 r.
**zniżki nie łączą się z innymi zniżkamiTerminy płatności
Płatność jednorazowa
- Opłatę czesnego (pomniejszoną o kwotę wpisowego) uiszcza się jednorazowo w całości 7 dni przed rozpoczęciem zajęć.
Płatność ratalna
Terminy płatności czesnego w dwóch ratach
- I rata - 7 dni przed rozpoczęciem zajęć (pomniejszona o kwotę wpisowego)
- II rata - do 1 lutego 2022 r.
Terminy płatności czesnego w czterech ratach
- I rata - 7 dni przed rozpoczęciem zajęć (pomniejszona o kwotę wpisowego)
- II rata do 15 grudnia 2021 r.
- III rata do 1 lutego 2022 r.
- IV rata do 1 kwietnia 2022 r.
Konto bankowe na które można dokonywać wpłat:
Uczelnia Łazarskiego
Santander Bank Polska S.A.
29 1910 1048 2209 0006 3981 0004
tytułem: ckp_imię i nazwisko kandydata_2021/2022
-
Partnerzy
Centrum Kształcenia Podyplomowego
Uczelni Łazarskiego
Zobacz naszą ofertę
Kliknij i dowiedz się więcej o ochronie Twoich danych,
w tym Twoich prawach i celach przetwarzania.
- Jak możesz się z nami skontaktować? e-mailem na adres: iod@lazarski.edu.pl.
- Jakie masz prawa?
- dostępu do Twoich danych,
- ich poprawiania,
- żądania ich usunięcia,
- ograniczenia przetwarzania,
- wniesienia sprzeciwu co do przetwarzania Twoich danych osobowych.
- Co zrobić gdy uważasz, że przetwarzamy Twoje dane niezgodnie z wymogami prawnymi? Możesz wnieść skargę do organu nadzorczego. W Polsce jest to Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
- Po co nam Twoje dane, czyli w jakim celu je przetwarzamy? W celu marketingowym, polegającym na wysyłaniu do Ciebie newsletterów, analizowaniu czy zapoznajesz się z ich treściami, i które z nich najchętniej czytasz.
- Czy musisz podawać nam swoje dane? Jest to dobrowolne. Bez ich podania nie będziesz jednak mógł otrzymywać newslettera.
- Na jakiej podstawie prawnej przetwarzamy Twoje dane?
- 1. Art. 6 ust. 1 lit. f RODO. Naszym prawnie uzasadnionym interesem jest analizowanie czy zapoznajesz się z naszymi newsletterami, i które z informacji w nich zawartych czytasz najchętniej.
- 2. Art. 10 ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną oraz art. 172 ustawy Prawo telekomunikacyjne.
- Komu przekażemy Twoje dane?
- 1. Dostawcom narzędzi do: a. analityki ruchu na stronie, b. wysyłki newsletterów.
- 2. Podmiotom zajmującym się hostingiem (przechowywaniem) strony oraz danych osobowych.
- Jak długo będziemy przetwarzać Twoje dane? Przez czas prowadzenia działań marketingowych przez nas albo do czasu wyrażenia przez Ciebie sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania danych w celach marketingowych, albo odwołania zgody na wysyłanie wiadomości na Twój adres e-mail. Odwołanie przez Ciebie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania przed wycofaniem zgody.
- Czy po przekazaniu nam danych możesz sprzeciwić się ich przetwarzaniu? Tak. Możesz to zrobić w dwóch sytuacjach, gdy przetwarzamy Twoje dane:
- 1. na potrzeby marketingu bezpośredniego; takiego sprzeciwu nie musisz uzasadniać,
- 2. na podstawie innych naszych prawnie uzasadnionych interesów; taki sprzeciw wymaga uzasadnienia Twoją szczególną sytuacją.