Dziennikarka lubelskiego oddziału Telewizji Polskiej (programy informacyjne, publicystyczne, reportaże). Posiada bezterminową kartę ekranową. Doświadczenie szkoleniowe w zakresie autoprezentacji i kreowania wizerunku, wystąpień medialnych i publicznych. Współpraca m.in. z KUL, WSPiA, Krajową Szkołą Sądownictwa i Prokuratury.
-
OFERTA
-
Studia podyplomowe
- Akademia Administracji Publicznej
- Akademia Nowych Technologii i Ochrony Danych Osobowych
- Akademia Biznesu i Prawa Mody
- Akademia HR
- Akademia IT
- Akademia Marketera
- Akademia Menedżera
- Akademia Praktyków Prawa
- Akademia Prawa Sądowego
- Akademia Rynku Nieruchomości
- Akademia Rynku Ochrony Zdrowia
- Akademia Transportu Lotniczego
- Akademia Umiejętności Psychologicznych
- Akademia Zrównoważonego Rozwoju i Środowiska
- Akademia Compliance
-
MBA
- Master of Business Administration (MBA Sport)
- MBA Healthcare Innovation & Technology – MBA HIT
- Master of Business Administration (MBA ESG)
- Master of Business Administration (MBA w Budownictwie)
- Master of Business Administration (MBA Energetyka)
- Master of Business Administration (MBA w Lotnictwie)
- Master of Business Administration (MBA w Ochronie Zdrowia)
- Master of Business Administration (MBA Zarządzanie)
- Szkolenia i kursy
-
Studia podyplomowe
Negocjacje i mediacje biznesowe
(edycja XIII)
Zobacz także, kierunki które mogą Cię zainteresować
-
O kierunku
Program studiów podyplomowych “Negocjacje i mediacje biznesowe” skierowany jest do profesjonalistów pragnących doskonalić umiejętności zarządzania konfliktami i negocjacji w środowisku korporacyjnym. Słuchacze zdobywają praktyczne narzędzia i umiejętności, niezbędne do skutecznego rozwiązywania sporów oraz osiągania porozumień.
Studia obejmują zarówno teorię, jak i praktyczne case studies, co umożliwia natychmiastowe stosowanie wiedzy w praktyce zawodowej. Instruktorzy to doświadczeni praktycy z bogatym doświadczeniem. Program jest elastyczny, umożliwiając dostosowanie się do harmonogramu zawodowego uczestników.
Absolwenci zyskują umiejętność prowadzenia efektywnych negocjacji, co przyczynia się do zwiększenia efektywności biznesowej i budowania trwałych relacji z klientami i partnerami biznesowymi. Kurs jest także doskonałym polem do budowania sieci kontaktów zawodowych z osobami o podobnych zainteresowaniach i doświadczeniu.
-
Adresaci i atuty studiów
Dla kogo?
- absolwentów studiów wyższych (przede wszystkim po kierunkach: prawo, psychologia, socjologia, resocjalizacja, ekonomia i zarządzanie),
- osób, które chcą uzyskać uprawnienia do prowadzenia mediacji w sądzie,
- menedżerów różnych szczebli i pracowników HR,
- właścicieli małych i średnich przedsiębiorstw,
- pracowników pionów windykacyjnych i prawnych w przedsiębiorstwach i bankach.
Atuty:
- kompleksowe przygotowanie do roli negocjatora i mediatora,
- zdobycie wiedzy i praktycznych umiejętności wykorzystywania alternatywnych metod w rozwiązywaniu sporów i łagodzeniu konfliktów w sferze biznesu,
- program realizowany w partnerstwie z Polskim Centrum Mediacji,
- uzyskanie certyfikatów PCM z zakresu mediacji w sprawach cywilnych i gospodarczych oraz pracowniczych,
- możliwość wpisu na listę mediatorów sądowych Polskiego Centrum Mediacji (po spełnieniu wymogów formalnych i odbyciu stażu w PCM),
- wykładowcy to praktycy zawodu - prawnicy, ekonomiści, psychologowie i profesjonalni mediatorzy, doradcy ds. rozwiązywania konfliktów, specjaliści posiadający certyfikaty uznawane w UE,
- część zajęć odbywa się w formie zdalnej.
-
Przesłanki i cele
Negocjacje i mediacje to alternatywa wobec drogi sądowej w biznesie. Szybkie, tanie i polubowne rozwiązanie sporu między partnerami na zasadzie dobrowolności, akceptowalnego porozumienia, bez wygranych i przegranych stron. Instytucja powszechnie stosowana w Europie i na świecie w Polsce zdobywa coraz większe zaufanie, także wśród przedsiębiorców. Mediacja gospodarcza stosowana jest w rozwiniętych krajach od ponad 30 lat. W Europie Zachodniej i Stanach Zjednoczonych na udział w mediacjach decyduje się 90% przedsiębiorców.
Mediacje mogą być stosowane w każdym sporze gospodarczym. Program studiów jest alternatywą dla rozproszonych szkoleń i kursów. Zakłada kompleksowe przygotowanie przyszłych negocjatorów i mediatorów. Zajęcia obejmują zagadnienia z zakresu psychologii konfliktu, negocjacji, mediacji (gospodarczych i pracowniczych), prawa oraz praktyki biznesowej, dotyczące przekształcania sytuacji konfliktowych w konstruktywne rozwiązania. Uczestnicy zdobywają też niezbędną wiedzę i praktyczne umiejętności z zakresu komunikacji interpersonalnej, zachowań asertywnych, budowania pozytywnego wizerunku i podstaw retoryki. W programie położony jest nacisk na praktykę biznesu w sytuacjach konfliktu, ale też taką organizację przedsiębiorstwa, która minimalizuje wystąpienie konfliktu. Zdobytą wiedzę i umiejętności uczestnicy będą mogli wykorzystać w działalności biznesowej, zarządzaniu przedsiębiorstwem, w sądach, działalności społecznej i związkowej.
Partnerem kierunku jest Polskie Centrum Mediacji, które alternatywnymi metodami rozwiązywania sporów zajmuje się od ponad 25 lat i szkoli mediatorów zgodnie z wymaganiami Ministerstwa Sprawiedliwości, a także standardami opracowanymi przez Społeczną Radę do spraw Alternatywnych Metod Rozwiązywania Konfliktów i Sporów. Mediacje podejmowane są na polecenie sądu lub z woli stron sporu. Jeśli sprawa trafiła już do sądu, ten może podjąć decyzję o skierowaniu stron na mediacje z urzędu. Uczestniczy w nich mediator wpisany na listę
Absolwenci studiów podyplomowych Negocjacje i mediacje biznesowe wraz zaliczeniem egzaminu otrzymują świadectwo ukończenia studiów oraz certyfikat PCM (z zakresu spraw cywilnych i gospodarczych i pracowniczych). W oparciu o te dokumenty i spełnienie wymogów formalnych (członkostwo w PCM) mogą swoją praktykę mediacyjną związać z PCM lub wybrać samodzielną ścieżkę kariery zawodowej. Partner kierunku stwarza możliwość odbycia praktyki i stażu w prowadzonych przez siebie oddziałach i wpisania na listę mediatorów sądowych PCM, która potem jest przekazywana do sądu. Absolwenci, którzy wybiorą niezależną działalność będą mogli samodzielnie starać się o wpis na listę mediatorów sądu okręgowego - PCM wydaje wtedy na prośbę absolwenta rekomendacje, które są wymagane we wniosku o wpis.
Celem kształcenia jest:
- kompleksowe przygotowanie przyszłych negocjatorów i mediatorów do prowadzenia negocjacji i mediacji cywilnych i gospodarczych i pracowniczych,
- zapoznanie uczestników z problematyką pracy mediatora w polskim systemie prawa;
- przygotowanie uczestników do prowadzenia mediacji cywilnych i gospodarczych oraz pracowniczych w sytuacji wystąpienia konfliktu w miejscu pracy (udział w symulacjach mediacji),
- przekazanie wiedzy o uwarunkowaniach,
- prawnych prowadzenia mediacji pracowniczych oraz cywilnych i gospodarczych,
- kształtowanie wiedzy oraz umiejętności z zakresu teorii konfliktu,
- kształtowanie praktycznych umiejętności w zakresie rozwiązywania sytuacji konfliktowych w biznesie i przekształcania ich w konstruktywne rozwiązania,
- nabycie praktycznych umiejętności komunikacji interpersonalnej i kształtowania wizerunku mediatora.
-
Organizacja studiów
Wymagania rekrutacyjne:
Dyplom ukończenia studiów wyższych co najmniej I stopnia.
* https://ckp.lazarski.pl/zasady-rekrutacji/
* https://ckp.lazarski.pl/regulaminy/Organizacja zajęć:
- studia trwają dwa semestry;
- zajęcia rozpoczynają się w październiku, zajęcia odbywają się dwa razy w miesiącu w formie dwudniowych (sobotnio-niedzielnych) zjazdów w godz.9-17;
- w tym nie więcej niż 20% godzin zajęć w formie zdalnej;
Warunkiem ukończenia studiów jest:
- egzamin końcowy w postaci testu, obowiązkowe uczestnictwo w symulacjach mediacji, zaliczenie poszczególnych bloków tematycznych;
- świadectwo ukończenia studiów otrzymuje osoba, która ukończyła:
- moduł podstawowy;
- moduł specjalizacyjny;
- moduł dyplomowy.
Uczelnia zastrzega sobie prawo do niewielkich zmian w programie lub organizacji zjazdów.
Uruchomienie kierunku jest uzależnione od liczby kandydatów.
Harmonogram studiów przygotowany zostanie po zakończeniu procesu rekrutacji. -
Wstępny terminarz:
26-27.X.24(z), 16-17.XI.24(s), 23-24.XI.24(s), 07-08.XII.24(s), 11-12.I.25(s), 25-26.I.25(s), 22-23.II.25(s), 08-09.III.25(s), 22-23.III.25(s), 12-13.IV.25(s), 26-27.IV.25(s), 17-18.V.25(s), 31.05-01.VI.25(s)
Informujemy, że są to wstępne daty zjazdów. Dokładny i pełny harmonogram dostępny będzie na Wirtualnej Uczelni na początku października.
-
Rekomendacje
Irena Malinowska - Absolwentka studiów podyplomowych Negocjacje i mediacje biznesowe (2016/17)
Program studiów i metod nauczania zgodny z sylabusami. Dostosowany do wymagań stosowanych w mediacji. Zajęcia dydaktyczne ukierunkowane na rzeczywiste potrzeby rynku.
Agnieszka Wiktorowska-Wachel - Absolwentka studiów podyplomowych Negocjacje i mediacje biznesowe (2022/23)
Polecam studia podyplomowe na Uczelni Łazarskiego: profesjonalni wykładowcy, nowoczesna forma kształcenia, ciekawe metody, dostępne, otwarte i przyjazne środowisko środowisko. Duża przydatność zawodowa pozyskanej wiedzy i kompetencji rozwiniętych podczas ćwiczeń i praktyki.
Marcin Melon - Absolwent studiów podyplomowych Negocjacje i mediacje biznesowe (2022/23)
Kierunek studiów ciekawy dla osób, które chcą rozwijać umiejętności w zakresie mediacji i komunikacji. Praktyczne podejście do przekazywanej wiedzy ułatwia słuchaczowi przyswojenie wiedzy.
Angelika Głaczkowska - Absolwentka studiów podyplomowych Negocjacje i mediacje biznesowe (2023/24)
Wyrażam pozytywną opinię na temat programu studiów podyplomowych, jak również wspaniałej kadry wykładowców. Jakość kształcenia poprzez warsztaty dała mi więcej pewności. Zdobyta wiedza merytoryczna doskonale sprawdza się w moim życiu zarówno prywatnym jak i zawodowym.
Joanna Rohde-Nowak - Absolwentka studiów podyplomowych Negocjacje i mediacje biznesowe (2023/24)
Polecam. ciekawi wykładowcy, warsztaty oparte na prawdziwych przykładach. Przydatne materiały w pracy mediatora. Praktyczne podejście do zawodu mediatora. Wspaniali ludzie, doświadczeni praktycy. Nowe, piękne znajomości.
Yurii Bukhtii- Absolwent studiów podyplomowych Negocjacje i mediacje biznesowe (2023/24)
Otworzyłem dla siebie nowe umiejętności w komunikacji ludzkiej i to jest istotny skill radzenia sobie nie tylko w pracy i też w życiu osobistym.
-
Wykładowcy
Anna Kurzępa
dr Przemysław Buczkowski
Adwokat, psycholog, specjalista prawa cywilnego. Zajmuje się obsługą prawną przedsiębiorców w zakresie prawa cywilnego, prawa handlowego i gospodarczego. Pełnomocnik w postępowaniach cywilnych oraz obrońca w sprawach karnych i karnoskarbowych. Mediator i negocjator. Nauczyciel akademicki, adiunkt w Katedrze Prawa Cywilnego Uczelni Łazarskiego w Warszawie, wykładowca w ramach studiów podyplomowych, szkoleniowiec.
Krzysztof Ciepliński
Psycholog, certyfikowany terapeuta, trener. Adiunkt Katedry Psychoterapii i Poradnictwa Psychologicznego w Akademii Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej. Wcześniej pracownik naukowy KUL. Prowadzi wykłady, seminaria oraz treningi z zakresu diagnozy psychologicznej, wspomagania rozwoju osobistego, dynamiki grupowej, komunikacji interpersonalnej, psychologii zdrowia. Zainteresowania naukowe: psychologia doświadczania wolności.
dr Magdalena Grudziecka
Prezes zarządu Polskiego Centrum Mediacji. Sekretarz w dwóch kadencjach Społecznej Rady ds. Alternatywnych Metod Rozwiązywania Sporów przy Ministrze Sprawiedliwości. Superwizor mediacji. Certyfikowany wykładowca i trener-szkoleniowiec od 2002 roku. Przeprowadziła kilka tysięcy mediacji sądowych i pozasądowych z różnego zakresu: sprawy karne, rodzinne, cywilne, gospodarcze, pracownicze (w tym ze związkami zawodowymi) społeczne, oświatowe. Współautorka programów szkoleniowych z zakresu mediacji dla wymiaru sprawiedliwości, biznesu i uczelni. Autorka pracy doktorskiej pt.: Etos pracy mediatora.
Iwona Jaśkiewicz-Wyrębska
Mediator, trener, superwizor, wykładowca. Prowadzi Mediacje od 1998 roku w sprawach karnych, rodzinnych, cywilnych, gospodarczych, pracowniczych, społecznych, z nieletnymi i administracyjnych.
Członek założyciel Polskiego Centrum Mediacji, pierwszy prezes I Oddziału PCM, pierwsza przewodnicząca grupy trenerskiej, autorka publikacji z rozwiązywania konfliktów. Prowadzi mediacje pomiędzy włazami dzielnicy a wspólnotami mieszkaniowymi. Na zlecenie Ministerstwa Edukacji prowadziła mediacje pomiędzy władzami samorządowymi a lokalnymi społecznościami i podmiotami gospodarczymi. W ramach wspierania inicjatyw obywatelskich wpierała procesy porozumiewania się zagrożonych partnerstw w projektach Eqell. Ma doświadczenia w prowadzeniu mediacji z mniejszościami narodowymi i mediacji gospodarczych. W 1999 roku wpisana na listę jako mediator sądu arbitrażowego w Warszawie. Współzałożycielka Polskiego Centrum Mediacji, wcześniej współpracująca w ramach zespołu ds. wprowadzania mediacji w Polsce.
Mediacją zajmuje się od 1997r. a szkolenia z zakresu mediacji i negocjacji prowadzi od 2000r. W ramach projektów unijnych prowadziła szkolenia dla sędziów i prokuratorów z zakresu mediacji gospodarczych na zlecenie Krajowej Szkoły Sądów i Prokuratury. Jako wykładowca współpracuje na stałe z kilkoma uczelniami wyższymi prowadząc min. zajęcia z mediacji. Mediator Komisji Nadzoru Finansowego.
Jolanta Kaczorek
Mediator, trener-szkoleniowiec Polskiego Centrum Mediacji, doradca ds. rozwiązywania konfliktów.
Certyfikat superwizora mediacji.
Aleksander Kasprowicz
Radca prawny w Rycak Kancelaria Prawa Pracy i Hr. W okresie ostatnich kilku lat sędzia VII Wydziału Pracy i Ubezpieczeń Społecznych Sądu Rejonowego dla m.st. Warszawy w Warszawie. Wcześniej przez wiele lat był asystentem sędziego w Sądzie Okręgowym w Toruniu. Absolwent UMK w Toruniu. Posiada ponad 20 lat doświadczenia w procesach sądowych z zakresu prawa pracy.
Robert Kaszczyszyn
Mediator, certyfikowany trener i superwizor w zakresie mediacji, certyfikowany doradca ds. rozwiązywania konfliktów. Członek Zespołu ds. Wprowadzenia Mediacji w Polsce. Założyciel i właściciel Ośrodka Mediacji i Negocjacji w Lublinie. Prowadzi mediacje w sprawach karnych, cywilnych, rodzinnych, gospodarczych, z zakresu prawa pracy i ubezpieczeń społecznych. Wykładowca na licznych uczelniach w Polsce w ramach studiów podyplomowych w zakresie mediacji. Przeprowadził kilka tysięcy udokumentowanych mediacji.
dr Jerzy Książek
Wiceprezes Polskiego Centrum Mediacji i współzałożyciel PCM. Przewodniczący Społecznej Rady ds. Alternatywnych Metod Rozwiązywania Sporów przy Ministrze Sprawiedliwości. Superwizor mediacji. Wykładowca, trener - szkoleniowiec i mediator od 1995 roku (kilka tysięcy przeprowadzonych mediacji sądowych i pozasądowych z zakresu spraw karnych, rodzinnych, cywilnych, gospodarczych i pracowniczych). Współautor programów szkoleniowych z zakresu mediacji dla wymiaru sprawiedliwości, uczelni i biznesu. Autor pracy doktorskiej z zakresu mediacji rodzinnych: Rola mediacji w sytuacji rozwodu. Na podstawie badań socjologicznych mediatorów warszawskich sądów okręgowych i rodzicielskich planów wychowawczych.
Mariusz Kurzępa
Sędzia orzekający w sprawach cywilnych od 2002 roku. Obecnie w Sądzie Okręgowym w Lublinie. Wcześniej sędzia Sądu Rejonowego w Puławach oraz sędzia i prezes Sądu Rejonowego w Rykach.
Wykładowca Centrum Kształcenia Podyplomowego Uczelni Łazarskiego od 2010 r. – wykłady z zakresu prawa cywilnego, procedury sądowej oraz zarządzania sądami dla pracowników sądów, aplikantów adwokackich, aplikantów radcowskich, asystentów sędziów i referendarzy sądowych.
Sławomir Wyspiański
Trener biznesu z ponad 20-letnim doświadczeniem w szkoleniach, posiada tytuł MBA i międzynarodowy dyplom Francuskiego Instytutu Zarządzania (IFG). Od kilkunastu lat prowadzi konwersatoria i warsztaty z negocjacji na Uczelni Łazarskiego w ramach studiów podyplomowych „Negocjacje i mediacje”, a także analogiczne warsztaty dla przedsiębiorstw (in company). Zarządza firmą WYSPIAŃSKI CONSULTING, specjalizującą się w doradztwie negocjacyjnym i budowie strategii przedsiębiorstw. Przed założeniem własnej firmy doradczej pracował jako menedżer różnych szczebli w korporacjach międzynarodowych. Jego pasje to żeglarstwo (stopień kapitana jachtowego), a także filmmaking, który stał się jego drugą profesją.
-
Program
Moduł I. Elementy i podstawy procesu negocjacji i mediacji
- Spotkanie wprowadzające-organizacyjne z kierownikiem studiów
- Podstawy negocjacji - teoria, strategie, taktyki negocjacyjne
- Trening technik negocjacyjnych - podstawy
- Negocjacje w biznesie, strategie i techniki. Relacje z partnerami/klientami
- Teoria konfliktu. Mechanizmy powstawania, eskalacji i rozwiązywania konfliktów
- Mediacja a inne alternatywne metody rozwiązywania i rozstrzygania sporów. Akty prawne. Mediacja w Europie i na świecie. Mediacja sądowa i pozasądowa
- Standardy i zasady prowadzenia mediacji ,przebieg i etapy mediacji. Typy mediacji i różne role mediatora. Etyka i kompetencje mediatora. Monolog mediatora
Moduł II. Konflikt w biznesie - prawo i ekonomia
- Podstawy prawne funkcjonowania przedsiębiorstw w Polsce
- Specyfika sporów między gospodarczych. Renegocjowanie umów w biznesie
- Windykacja długów. Sądowe postępowanie egzekucyjne
Moduł III. Praktyka mediacji
- Mediacje cywilno-gospodarcze - specyfika, aspekty prawne, ugoda
- Mediacje cywilno-gospodarcze, mediacje B2B, mediacje sądowe i pozasądowe, procedury i stosowanie - symulacje
- Mediacje w sporach pracowniczych - specyfika sporu w miejscu pracy, uwarunkowania prawne, udział i rola mediatora
- Mediacje pracowniczo-sądowe i wewnątrzorganizacyjne; konflikt w miejscu pracy, udział mediatorów zewnętrznych i wewnętrznych, lobbing; mediacje administracyjne, procedury i stosowanie - symulacje
- Praktyka mediacji w sądach powszechnych. Oczekiwania sądu wobec mediatorów
Moduł IV. Doskonalenie umiejętności mediacyjnych i negocjacyjnych
- Kompetencje psychologiczne mediatora - podstawy komunikacji interpersonalnej
- Trening umiejętności komunikacyjnych
- Emocje i stres w czasie negocjacji/mediacji. Manipulacja, perswazja, wywieranie wpływu
- Wizerunek i autoprezentacja negocjatora/mediatora. Podstawy retoryki
Moduł V. Repetytorium dyplomowe kończące się egzaminem dyplomowym
Rozmowa kwalifikacyjna poprzedzająca wpisanie studenta na listę mediatorów PCM
-
Opłaty za studia
Studia Podyplomowe czesne 2 raty 4 raty Negocjacje i mediacje biznesowe
(edycja XIII)6 500 zł 6 700 zł 6 900 zł - opłata rekrutacyjna w wysokości 200zł
- 10% zniżki przy zapisie do 30 czerwca i spełnieniu wymogów rekrutacyjnych**
- 20% zniżki dla absolwentów Uczelni Łazarskiego**
*opłata za całość studiów obowiązuje do 30.11.2024 r.
**zniżki nie łączą się z innymi zniżkamiTerminy płatności
Płatność jednorazowa
- Opłatę czesnego uiszcza się jednorazowo w całości 7 dni przed rozpoczęciem zajęć.
Płatność ratalna
Terminy płatności czesnego w dwóch ratach
- I rata - 7 dni przed rozpoczęciem zajęć
- II rata - do 1 lutego 2025 r.
Terminy płatności czesnego w czterech ratach
- I rata - 7 dni przed rozpoczęciem zajęć
- II rata do 15 grudnia 2024 r.
- III rata do 1 lutego 2025 r.
- IV rata do 1 kwietnia 2025 r.
Opłaty za studia dokonujemy na indywidualny numer konta, podawany w procesie IRK.
Osoby zainteresowane otrzymaniem faktury proszone są o kontakt z działem finansowym, e-mail: kwestura@lazarski.edu.pl
-
Zasady rekrutacji
- Terminy i wymagania rekrutacyjne opisane są w zakładkach poszczególnych kierunków.
- Kandydaci muszą posiadać dyplom ukończenia studiów wyższych (tytuł zawodowy: licencjat, inżynier, lekarz, magister) lub odpis dyplomu doktorskiego **
- Należy wypełnić kompletny formularz zgłoszeniowy (uzupełnić wszystkie wymagane dane).
- Dokonać opłaty rekrutacyjnej w wysokości 200zł
- Załączyć komplet wymaganych dokumentów (CV, dyplom studiów wyższych oraz dowód opł. rekrutacyjnej)
- O przyjęciu decyduje kolejność zgłoszeń.
**W przypadku kandydatów posiadających dyplom zagraniczny i chcących kontynuować naukę w Polsce na poziomie podyplomowym, istnieją odrębne przepisy dotyczące uznawania dyplomów ukończenia studiów wyższych, wydanych w innych krajach.
Sprawdź szczegóły, aby dowiedzieć się, czy Twój zagraniczny dyplom wymaga dodatkowego procesu uznawania (nostryfikacji), aby umożliwić Ci rozpoczęcie studiów podyplomowych/MBA w Polsce: kliknij TU
Warunkiem przyjęcia zgłoszenia na studia jest:
- wypełnienie kompletnego formularza zgłoszeniowego, który dostępny jest na stronie rekrutacja-ckp.lazarski.pl
- dostarczenie wymaganych dokumentów:
- skan dyplomu ukończenia szkoły wyższej;
- CV
- dowód opł. rekrutacyjnej w wysokości 200zł. Opłaty dokonujemy na indywidualny numer subkonta bankowego, podany w procesie IRK. - Tytułem: ckp_imię i nazwisko kandydata_24_25.
- Uwaga: Jeśli posiadasz dyplom potwierdzający ukończenie studiów wyższych wydany przez zagraniczną uczelnię, pamiętaj dodatkowo skompletować:
- tłumaczenia powyższych dokumentów na język polski, sporządzonych lub poświadczonych przez tłumacza przysięgłego.
- dyplom potwierdzający ukończenie studiów wyższych oraz dodatku/suplementu - zalegalizowanym lub zaopatrzonym w klauzulę apostille (oryginał do wglądu).
- Oryginał dyplomu ukończenia studiów wyższych oraz dowód osobisty - dokumenty w celu ich weryfikacji należy okazać na wyznaczonych dyżurach Dziekanatu (o terminach dyżurów będziemy Państwa informować poprzez Wirtualną Uczelnię).
- Umowa o odpłatności za studia będzie umieszczona w systemie Wirtualna Uczelnia (podpisanie umowy odbędzie się za pośrednictwem Autenti, która jest bezpłatną, zewnętrzną platformą służącą do elektronicznego podpisywania umów).
OSOBA PRZYJĘTA NA STUDIA, PO OTRZYMANIU INFORMACJI O URUCHOMIENIU STUDIÓW, JEST ZOBLIGOWANA DO PRZEDŁOŻENIA W DZIEKANACIE CKP UCZELNI ŁAZARSKIEGO:
* Informacja o uruchomieniu studiów/szkolenia jest przekazywana uczestnikom wraz z upływem terminu końca rekrutacji drogą elektroniczną. Uruchomienie kierunku uzależnione jest od liczby kandydatów. W przypadku nieuruchomienia studiów opłata rekrutacyjna jest zwracana na wskazane konto.
W przypadku przesyłania danych osobowych droga mailową należy wysyłać pliki zaszyfrowane, skompresowane (np. programami 7 zip, winzip, winrar) oraz zabezpieczone hasłem. Wykorzystane hasło prosimy przesłać do dziekanatu CKP w odrębnym mailu lub wiadomości SMS pod numer telefonu: (+48) 518 017 404
Partnerzy
-
Zobacz także, kierunki które mogą Cię zainteresować