Dla kogo są studia marketingu internetowego?
Studia digital marketingu skierowane są do:
- osób rozpoczynających karierę w branży internetowej lub chcących się przebranżowić;
- każdego, kto chciałby rozpocząć własny biznes w Internecie;
- pracowników korporacji i urzędników państwowych;
- właścicieli i pracowników mniejszych i średnich firm;
- właścicieli sklepów internetowych
- pracowników agencji reklamowych i marketingowych
Atuty studiów marketingu internetowego:
• Studia E-marketing w praktyce zgodnie z obecną sytuacją i narastającym kryzysem ekonomicznym zostały dostosowane do wymagań rynku. Pozwalają w szybki i skuteczny sposób nawet „od zera” zacząć biznes i efektywnie kontynuować sprzedaż i działania promocyjne w Internecie;
• Nasze studia digital marketingu posiadają najszerszy na rynku szkoleniowym zakres dotyczący działań internetowych, uwzględniając dodatkowo multichannel i omnichannel, efektywny e-commerce oraz bieżące trendy społecznościowe jak blogging i vlogging. Studia prowadzone są na wysokim poziomie merytorycznym, co gwarantuje partnerstwo strategiczne z IAB Polska oraz znani i wysoko cenieni praktycy rynku internetowego;
• Program umożliwia uzyskanie wiedzy z zakresu szeroko pojętego marketingu cyfrowego, w tym: realizacji projektów internetowych, prowadzenia kampanii online, mechanizmu, wykorzystania i analizy badań prowadzonych w sieci, planowania strategii i zarządzania marką, modeli biznesowych i nowoczesnych narzędzi oraz systemów do prowadzenie biznesu w Internecie, wykorzystywania social mediów, e-mail marketingu, performance, e-commerce, kontent marketingu oraz marketingu zintegrowanego;
• Szczególną uwagę na naszych studiach marketingu internetowego poświęcamy na zajęcia praktyczne i warsztatowe, przygotowując absolwentów do realnych zadań, zarówno w firmach klienckich, agencjach reklamowych czy domach mediowych, o co dbają wykładowcy z wieloletnim doświadczeniem;
• Zajęcia prowadzone są przez praktyków z branży internetowej. Wykładowcy to osoby zajmujące kierownicze/dyrektorskie stanowiska w różnych agencjach interaktywnych oraz firmach SEM (SEO i PPC), social media i PR, e-mail marketingowych. Wśród naszych ekspertów znajdziecie również przedstawicieli największych na rynku wydawców, internetowych firm badawczych oraz firm zajmujących się tematyką usability;
• W programie studiów uwzględniliśmy, przygotowanie do egzaminu do oficjalnej certyfikacji IAB Polska - Digital Marketing Qualification (DIMAQ). To międzynarodowy standard kwalifikacji digital marketingowych, który definiuje niezbędny poziom wiedzy i kompetencji specjalistów z obszaru marketingu cyfrowego oraz pozwala na jego porównywanie i ewaluację;
• Studia oferują profesjonalne materiały dydaktyczne z możliwością nagrywania oraz prowadzenie projektów praktycznych dostępnych jedynie dla słuchaczy kierunku;
• Nasi Absolwenci są wysoko cenionymi specjalistami, poszukiwanymi na rynku pracy marketingu internetowego.
Kierownik kierunku: Maciej Hoffmann, tel: 602 197 522