Obecna sytuacja i ostatnie wydarzenia pokazują, że rozwój zawodowy i biznes są bezpieczne tylko w Internecie. Zauważają to korporacje, średnie i małe firmy, jak i pojedynczy przedsiębiorcy, dlatego popyt na specjalistów z Digital Marketingu rośnie w niesamowitym tempie.
Dzięki naszym efektywnym i merytorycznym studiom można natychmiast rozpocząć swój własny biznes w Internecie, zostać managerem marketingu internetowego lub specjalistą w dziedzinie e-commerce, nabyć umiejętności strategiczno - promocyjnych (SEO, Ads, e-mail marketing, afiliacja, kontent), stać się analitykiem internetowym, jak również zostać social media ninją czy popularnym blogerem/vlogerem lub wzmocnić znacząco swoje umiejętności.
Wychodząc naprzeciw dynamicznie rozwijającemu się rynkowi branży internetowej został stworzony program studiów podyplomowych E-marketing w praktyce. Studia współtworzone są we współpracy z partnerem merytorycznym Związkiem Pracodawców Branży Internetowej IAB. Program jest nowoczesny, dopasowany do aktualnych trendów panujących na rynku, a główny nacisk kładziony jest na zajęcia praktyczne, przygotowujące do pracy w branży marketingu internetowego.
Program umożliwia uzyskanie wiedzy z zakresu szeroko pojętego e-marketingu, w tym w szczególności: wykorzystywania nowych mediów, realizacji projektów internetowych, prowadzenia kampanii online, mechanizmu, wykorzystania i analizy badań prowadzonych w sieci, planowania strategii i zarządzania marką, modeli biznesowych i nowoczesnych narzędzi do prowadzenie e - biznesu, kontent marketingu, wykorzystania video, e-commerce, social i marketingu zintegrowanego.
Celem studiów jest przygotowanie profesjonalnej kadry specjalistów marketingu internetowego zarówno po stronie pracodawców branży jak i klientów. Absolwenci studiów zdobędą wiedzę z zakresu szeroko pojętego e-marketingu, w tym w szczególności: wykorzystywania nowych mediów, realizacji projektów internetowych, prowadzenia kampanii online, mechanizmu, wykorzystania i analizy badań prowadzonych w sieci, planowania strategii i zarządzania marką, modeli biznesowych i nowoczesnych narzędzi do prowadzenie e- biznesu, e-commerce oraz marketingu zintegrowanego.
Organizacja zajęć:
- studia trwają dwa semestry w edycji standardowej (stacjonarne na miejscu);
- zajęcia rozpoczynają się w II połowie października, odbywają się co 2 tygodnie, w soboty i niedziele, w godzinach 9-18.
Uczelnia zastrzega sobie prawo do niewielkich zmian w programie lub organizacji zjazdów.
Uruchomienie kierunku jest uzależnione od liczby kandydatów.
Harmonogram studiów przygotowany zostanie po zakończeniu procesu rekrutacji.
W zależności od sytuacji epidemiologicznej w kraju, liczebności zrekrutowanej grupy liczba godzin zdalnych (na odległość) i form on-line może ulec zwiększaniu.