Rekrutacja otwarta
Marketing Management
Szukasz kierunku, który łączy teorię z praktyką? Jeśli zależy Ci na zdobyciu umiejętności, które umożliwią Ci pracę w firmach marketingowych, agencjach reklamowych czy start-upach – to ten kierunek to doskonały wybór!
Nasz program nauczania obejmuje szeroki zakres zagadnień, takich jak:
- teoretyczne i fundamentalne podstawy holistycznego zrozumienia marketingu,
- podstawowe umiejętności w zakresie badań rynku, strategii marketingowej, kampanii marketingowej, zarządzania marką, zachowań konsumenckich,
- analityka, techniki analizy danych konsumenckich,
- badanie zasad odpowiedzialnego marketingu i nowoczesnego podejścia do nich, takich jak narzędzia sztucznej inteligencji,
- rozwijanie szerokiego zakresu umiejętności w zakresie kreatywności, planowania, komunikacji, prezentacji, badań rynku i pracy zespołowej,
- doświadczanie marketingu poprzez projekty grupowe.
Opis kierunku i cele kształcenia
- analityka marketingowa
- komunikacja marketingowa
- Social media
- PR
- reklama internetowa
- e-commerce
- doradztwo marketingowe, i wiele więcej.
Dla kogo są to studia?
Program nauczania
Korzyści z wyboru studiów
Dlaczego warto wybrać naszą specjalność?
- program nauczania dostosowany do potrzeb rynku pracy: zdobędziesz podstawy wiedzy na temat zachowań konsumenckich, psychologii rynkowej i trendów, co jest kluczowe dla skutecznych działań marketingowych,
- nauczysz się identyfikować i stosować najbardziej efektywne strategie marketingowe, dostosowane do różnych modeli biznesowych,
- doświadczeni wykładowcy: zajęcia prowadzone przez wykwalifikowaną kadrę akademicką oraz praktyków biznesowych.
Kadra
Dr hab. Dominika Dzwonkowska
Naukowo zajmuje się społeczną odpowiedzialnością biznesu, ESG etyki środowiskowej, zrównoważonym rozwojem oraz etyką biznesową. Wieloletnia wykładowczyni UŁa.
Dominika Chirek
prawnik, badacz i ekspert ds. mediów społecznościowych
Alfonso de Paolini
General Manager (Digital Dentistry Society), konsultant interdyscyplinarny i międzykulturowy, menedżer z różnorodnym doświadczeniem w biznesie międzynarodowym
Natalia Głowacka
Wykształcona w dziedzinie lingwistyki, psychologii przywództwa, coachingu oraz zasobów ludzkich. Doświadczenie biznesowe budowała w sektorze dóbr luksusowych. Nauczycielka z wyboru.
Karol Strzała, MBA
Wicedyrektor programu Finanse i Rachunkowość z ainteresowaniami badawczymi i zawodowymi skupionymi wokół finansów, prawa, AML, zarządzania, oraz nowych technologii, w tym m.in. technologii blockchain.
Opłaty za studia
- opłata rekrutacyjna w wysokości 200zł
- 10% zniżki przy zapisie do 30 czerwca i spełnieniu wymogów rekrutacyjnych**
- 20% zniżki dla absolwentów Uczelni Łazarskiego**
*opłata za całość studiów obowiązuje do 30.11.2025 r.
**zniżki nie łączą się z innymi zniżkami
Zasady rekrutacji
- Zarejestruj się online
Możesz rozpocząć swoje studia na naszej Uczelni w kilku prostych krokach- sprawdź zasady kwalifikacji,
- skompletuj wymagane dokumenty,
- wypełnij formularz rekrutacyjny.
- Dokonaj opłaty rekrutacyjnej i złóż wszystkie dokumenty
Opłata rekrutacyjna wynosi 85 zł * (dane do przelewu znajdują się na Koncie Kandydata po rejestracji online).
*Absolwenci studiów wyższych i podyplomowych Uczelni Łazarskiego są zwolnieni z opłaty rekrutacyjnej.
Opłata rekrutacyjna jest bezzwrotna. Jest zwracana w całości w przypadku nieuruchomienia kierunku studiów. - Dostarcz wymagane dokumenty do Biura Rekrutacji.
- Sprawdź czy jesteś na liście przyjętych studentów
Decyzję o przyjęciu na studia otrzymasz mailem oraz znajdziesz ją na swoim Koncie Kandydata. - Gratulacje - jesteś studentem!
Jesteś już studentem Łazarskiego? Przygotowaliśmy dla Ciebie zbiór najważniejszych informacji, które ułatwią pierwsze tygodnie nauki - sprawdź nasz Niezbędnik studenta.