Rekrutacja otwarta

Master of Business Administration (MBA Sport)

Przyszłość sportu w rękach profesjonalnych menedżerów. Zarządzanie, marketing, komunikacja, sprzedaż.

Sport to dziś potężna branża, która wymaga nowoczesnego zarządzania, strategicznego podejścia i znajomości trendów. Program MBA Sport to praktyczne studia dla osób, które chcą łączyć pasję do sportu z karierą menedżerską. Poznasz tajniki marketingu, komunikacji i sprzedaży w branży sportowej na doświadczeniach z Polski i ze świata.

Zarejestruj się
Edycja studiów: I edycja
Stopień studiów: Studia MBA
Czas trwania studiów: 2 lata (4 semestry, 434 godzin)
Forma studiów:
  • Niestacjonarny

Opis kierunku i cele kształcenia

MBA Sport – rozwój kariery w branży, która rośnie szybciej niż kiedykolwiek

Sport stał się jednym z najdynamiczniej rozwijających się sektorów gospodarki. To przestrzeń łącząca emocje z biznesem, technologią i komunikacją. Studia MBA Sport w Łazarski Executive Education to program przygotowany z myślą o osobach, które chcą łączyć swoją pasję z pracą zawodową lub rozwijać karierę w zarządzaniu sportem. 

Kierunek studiów łączy zarządzanie w sporcie z innymi dziedzinami, takimi jak prawo, marketing, finanse oraz aspekty gospodarcze i społeczne. Taki interdyscyplinarny charakter kształcenia przygotowuje uczestników do dynamicznego rozwoju kariery zawodowej w zróżnicowanych obszarach biznesu i sportu.

Celem studiów jest wyposażenie uczestników w praktyczne umiejętności menedżerskie, znajomość najnowszych modeli biznesowych, narzędzi marketingowych i wiedzy o organizacji wydarzeń sportowych. Program pozwala zrozumieć złożoność branży, nauczyć się zarządzać zespołami i projektami w środowisku opartym na emocjach, technologii i ciągłych zmianach. 

MBA Sport - dowiedz się więcej o kierunku!

Sport to dziś jeden z najbardziej dochodowych biznesów na świecie

Według Forbes w 2023 roku 50 najdroższych klubów sportowych świata były warte łącznie 256 miliardów dolarów. Biznes sportowy rośnie w tempie, za którym nadążyć mogą tylko najlepiej przygotowani liderzy.

Dla kogo są to studia?

Program MBA Sport został stworzy dla:

  • Menedżerów średniego i wyższego szczebla z branży sportowej
  • Przedstawicieli firm działających w branży sportowej, eventowej, marketingowej
  • Menedżerów korporacyjnych zaangażowanych w projekty sportowe
  • Eksperctów i konsultantów pragnących rozwinąć kompetencje w sporcie i nowych technologiach
  • Sportowców (czynnych i byłych), planujący karierę menedżerską
  • Menedżerów administracji samorządowej i centralnej związanych ze sportem
  • Osób zainteresowanych tytułem MBA – poznaniem świata biznesu na podstawie przykładów sportowych 

Możliwość skorzystania z dofinansowania KFS

Harmonogram naboru wniosków o przyznanie środków z Krajowego Funduszu Szkoleniowego (KFS) na finansowanie kosztów kształcenia ustawicznego pracowników i pracodawców w Polsce na 2025 ogłaszany jest przez powiatowe urzędy pracy lub wojewódzkie urzędy pracy pod koniec poprzedniego roku lub na początku roku, w którym realizowane będą nabory. Aby uzyskać aktualne informacje na temat naboru wniosków na 2025 rok, należy śledzić komunikaty zamieszczane na stronach internetowych wojewódzkich urzędów pracy, a także na stronie internetowej Ministerstwa Rodziny i Polityki Społecznej (MRiPS), które koordynuje program KFS. Zazwyczaj nabory są organizowane w trybie ciągłym lub w określonych okresach w roku, w zależności od dostępnych środków. Warto na bieżąco śledzić ogłoszenia na stronach urzędów pracy, aby nie przegapić terminów.

Więcej informacji o dofinansowaniu.

Program nauczania

Warunkiem przystąpienia do procesu rekrutacji na program MBA jest posiadanie dyplomu magisterskiego oraz min. 2-letniego doświadczenia na stanowisku menadżerskim i rozmowa kwalifikacyjna. Dodatkowo znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym rozumienie tekstu (wybrane kursy oraz praca na materiałach anglojęzycznych).

Osoby nieposiadające jeszcze doświadczenia menedżerskiego mogą przystąpić do programu przedkładając list referencyjny od doświadczonego menedżera, który może potwierdzić potencjał menedżerski kandydata. Osoby, które legitymują się dyplomem inżyniera lub licencjata mogą aplikować do programu pod warunkiem posiadania min. 5 letniego doświadczenia menadżerskiego.

Studia trwają cztery semestry. Zajęcia rozpoczynają się w w II połowie października, odbywają się 1-3 razy w miesiącu w formie dwudniowych (sobotnio-niedzielnych) sesji w godz. 9-18. Program zakłada nie więcej niż 30% godzin w formie zdalnej.


Moduł I. Zarządzanie organizacjami sportowymi (64h)
  • Wprowadzenie do MBA
  • Zarządzanie strategiczne
  • Zarządzanie zmianą i Leadership
  • Budżetowanie i controlling
  • Psychologia w zarządzaniu
  • Zarządzanie potencjałem ludzkim
Moduł II. Aspekty gospodarcze i społeczne sportu (80h)
  • Struktura, wielkość i trendy sektora sportu
  • Organizacja imprez sportowych
  • Kibic czy klient - emocje a sport
  • Sport jako rozrywka, a sport jako biznes
  • Sport w samorządzie
  • Sport a ESG
  • Sport niepełnosprawnych jako płaszczyzna inkluzywności i motywacji
  • Sport jako narzędzie CSR i działalności charytatywnej
  • Piętra piramidy sportowej: profesjonaliści, półprofesjonaliści, amatorzy
  • Sporty zespołowe, a indywidualne i sport dorosłych oraz dzieci
  • Sport a zdrowie publiczne
Moduł III. Sport jako biznes (66h)
  • Ekonomia sportu
  • Wielowymiarowość finansów w sporcie
  • Sport w dobie monetyzacji
  • Etyka biznesowa
  • Big data w sporcie
  • Decision Making w Sporcie
  • Sport jako przykład narzędzia soft power politics
  • Budowanie przewagi biznesowej i wizerunkowej przez sport
Moduł IV. Prawo w sporcie (26h)
  • Prawodawstwo sportowe - wprowadzenie
  • Prawa mediowe oraz licencje w sporcie
  • Zamówienia publiczne
  • Prawo a organizacja imprez sportowych w Polsce i na świecie
  • Aspekty prawne działalności sportowej z perspektywy JST
Moduł V. Marketing sportowy, marketing przez sport i komunikacja sportowa (96h)
  • Sponsoring sportu
  • Budowanie marki osobistej w sporcie
  • Budowanie marki organizacji sportowych
  • Marketing sportu i marketing usług w sporcie?
  • Marketing przez sport i marketing sportowy?
  • Komunikacja przez sport
  • Social Media i Internet Rzeczy a sport
  • Sport jako zjawisko medialne - telewizja, radio, Internet
  • AI w sporcie i rozrywce
  • E-sport i Metaverse - ewolucja czy rewolucja
  • Narzędzia analizy marketingowej
  • Ekwiwalent mediowy - ile znaczy dla biznesu
Moduł VI. Lider 4.0 (66h)
  • Budowanie pozycji eksperta. Autoprezentacja
  • Warsztat samoświadomości lidera
  • Mentoring
  • Zarządzanie konfliktem w zespole - przykład drużyn i trenerów w sporcie
  • Coaching
  • Neuroprzywództwo
  • Agile leadership
  • Zarządzanie różnorodnością i komunikacją społeczną
  • Sesje inspiracyjne
Moduł VII. Seminarium dyplomowe (36h)
  • Wizyty studyjne
  • Metodologia pracy dyplomowej
  • Sesje eksperckie
  • Seminarium dyplomowe
Warunki ukończenia studiów
  • uzyskanie pozytywnych wyników z zaliczeń wszystkich wymaganych modułów/przedmiotów,
  • obecność na poziomie min. 70%,
  • pozytywny wynik egzaminu dyplomowego - obrona pracy dyplomowej przed komisją. 

Uczelnia zastrzega sobie prawo do niewielkich zmian w programie lub organizacji zjazdów. Uruchomienie kierunku jest uzależnione od liczby kandydatów. Harmonogram studiów przygotowany zostanie po zakończeniu procesu rekrutacji.

Wstępny terminarz

Informujemy, że są to wstępne daty zjazdów. Dokładny i pełny harmonogram dostępny będzie na Wirtualnej Uczelni na początku października.

Korzyści z wyboru studiów

  • Zdobędziesz konkretne umiejętności przywódcze w kontekście sportu – nauczysz się zarządzać zespołami w sytuacjach dużej presji, budować autorytet i podejmować trafne decyzje w dynamicznym otoczeniu. To idealne przygotowanie do roli menedżera, lidera projektu czy dyrektora organizacji sportowej.
  • Poznasz konkretne case studies z takich dyscyplin jak piłka nożna, siatkówka czy koszykówka. Dowiesz się, jak działają najlepsze kluby i ligi na świecie – i jak można przenieść te doświadczenia na polski grunt lub do własnego biznesu.
  • Program obejmuje cały przekrój kluczowych obszarów: marketing, sprzedaż, komunikację, zarządzanie wydarzeniami, finanse, prawo, sponsoring, nowe technologie. Dzięki temu możesz działać strategicznie i świadomie planować swoją karierę lub rozwój firmy.
  • Uczysz się od osób, które na co dzień pracują w branży: ekspertów z doświadczeniem w takich organizacjach jak UEFA, FIFA czy FC Barcelona i innych globalnych marek. Dzięki temu zdobywasz aktualną, rynkową wiedzę, której nie znajdziesz w podręcznikach.
  • Poznasz ludzi, którzy – podobnie jak Ty – chcą rozwijać się w świecie sportu i biznesu.
  • Uzyskasz świadectwo ukończenia studiów podyplomowych Master of Business Administration (MBA) zgodnie z zapisem w Ustawie o zasadach zarządzania mieniem państwowym z dnia 16 grudnia 2016r. poz.2259 art.19 upoważnia do zasiadania w radach nadzorczych spółek z udziałem Skarbu Państwa.

Czy musisz być związany z branżą sportową?

Do kogo skierowany jest kierunek MBA Sport?

Co da ukończenie kierunku MBA Sport?

Kadra

Andrzej Worotyński

Pracował w Sieci Hoteli Marriott w Polsce i Niemczech, Ambasadzie Amerykańskiej w Warszawie, Sony Music Polska i Grupie Kapitałowej Impel S.A jako pracownik oraz manager średniego i wyższego szczebla.

Marcin Animucki

Menedżer z ponad 20-letnim doświadczeniem w zarządzaniu organizacjami sportowymi, ekspert w zakresie praw mediowych, w wymiarze krajowym i międzynarodowym.

Simon Chadwick

Zajmuje się sportem od prawie 30 lat jako badacz, autor publikacji, wykładowca akademicki, konsultant czy doradca. Specjalista w dziedzinach marketingu, rozwoju komercyjnego, polityki i strategii.

dr r. pr. Mateusz Dróżdż

Prawnik oraz wykładowca Uczelni Łazarskiego. Członek Stałej Grupy Ekspertów Rady Bezpieczeństwa Imprez Sportowych oraz Komisji Sportu Międzynarodowego przy Staffordshire University and Thompson Rivers University.

Jakub Zajdel

Założyciel i CEO agencji doradztwa wizerunkowego more communications agency – 17 lat na rynku. Posiada ponad 20-letnie doświadczenie na rynku komunikacyjnym, wieloletni doradca w zakresie wizerunku w Polsce i zagranicą Roberta Lewandowskiego.

Kacper Domański

Teamwear Manager marki 4F w spółce OTCF SA. Jest absolwentem Politechniki Warszawskiej z tytułem magistra ze specjalizacją marketing i zarządzanie. Współtworzył markę TEDx Warsaw Universtity of Technology oraz prowadził konferencje w ramach tych wydarzeń.

Przemysław Świercz

Uczestniczył w wielu konferencjach oraz spotkaniach z zespołami biznesowymi, m.in. na konferencji TEDx w Koszalinie. Organizator wyjazdów zimowych i letnich dla dzieci, młodzieży i dorosłych. Koordynator Akademii Trenera Sprzedaży.

Aida Bella

Menedżerka specjalizująca się w komunikacji korporacyjnej, zarządzaniu wizerunkiem i sponsoringu sportowym. Przez 8 lat odpowiadała za wizerunek i budowanie marki korporacyjnej w Totalizatorze Sportowym, pełniąc jednocześnie funkcję rzecznika prasowego.

Marcin Dulnik

Ekspert komunikacji i strategii medialnej z niemal 20-letnim doświadczeniem w branży public relations. Specjalizuje się w komunikacji korporacyjnej oraz zarządzaniu kryzysowym. Pracował dla marek o zasięgu międzynarodowym m.in. 4F, ASICS i The Color Run.

dr Ewa Hartman

Certyfikowana trenerka metody Points of You™ oraz certyfikowana trenerka metody HeartMath™, wykładowca. Doktor Szkoły Biznesu Bournemouth University (Wielka Brytania).

prof. dr hab. Joanna M. Moczydłowska

Profesor nauk społecznych, konsultant w obszarze doradztwa personalnego oraz diagnozy relacji w organizacjach, autorka i współautorska bestsellerów wydawniczych tj. Zjawiska kryzysowe w organizacji, Przemysł 4.0 (?). Ludzie i technologie.

Łukasz Gąsior

Manager Sprzedaży B2B z ponad 20-letnim międzynarodowym doświadczeniem, specjalizujący się w obszarze Sales Enablement. Związany z firmą Canon EMEA. Odpowiedzialny za budowanie oraz egzekucję strategii rozwoju sprzedaży marki Canon w obszarze B2B.

Michał Bartnicki

Ekspert ds. social mediów, certyfikowany strateg i specjalista ds. marketingu. Obecnie Social Media Coordinator and Creator w FIFA.

Paweł Kapusta

Redaktor naczelny Wirtualnej Polski. Wcześniej szef redakcji WP SportoweFakty oraz WP Magazynu. Jako dziennikarz sportowy relacjonował finały mistrzostw świata w piłce nożnej 2010, 2014, 2018 i 2022 roku, a także finały mistrzostw Europy czy Ligi Mistrzów

Jerzy Mieńkowski

Od 16 lat zdobywam doświadczenie w sektorach sportu, praw medialnych, sponsoringu, hospitality, turystyki oraz marketingu wydarzeń. Obecnie odpowiadam za obszar międzynarodowego sponsoringu sportowego w Grupie InPost.

Grzegorz Łagowski

International Sponsorship and Communications Manager w InPost. Członek zespołu pracującego przy największych współpracach i aktywacjach sponsoringowych w polskim sporcie.

Małgorzata Kiełpińska

Ekspertka z ponad 14-letnim doświadczeniem z zakresu prowadzenia projektów marketingu sportowego i sponsoringu. Od 6 lat pracuje w strukturach spółki OTCF, właściciela marki 4F, gdzie jako Senior Sports Marketing Manager zarządza projektami sportowymi.

Marek Adamski

Przedsiębiorca i manager, doradca i konsultant biznesowy, kieruje projektami wdrożeniowymi systemów wspomagających zarządzanie procesami HR i BI w największych polskich i międzynarodowych organizacjach.

Tomek Bartnik

Jest doświadczonym strategiem marketingowym z bogatym doświadczeniem w pracy dla czołowych agencji reklamowych. Partner Pracowni Koncepcyjnej One Eleven.

Paweł Bogusław

Trener, coach, absolwent uczelni Łazarski na kierunku Executive MBA HR, Wiceprezes Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu. Prowadzi szkolenia, konsultacje oraz Coaching dla kadry menedżerskiej oraz handlowców.

Tadeusz Czarniecki

Dyrektor Marketingu z ponad 20-letnim doświadczeniem w branży FMCG, specjalizujący się w marketingu strategicznym i komunikacji marketingowej. Dyrektor Marketingu w Oshee.

dr n. ekon. Małgorzata Gałązka-Sobotka

Dziekan Łazarski Executive Education oraz Dyrektor Instytutu Zarządzania w Ochronie Zdrowia Uczelni Łazarskiego. Od 2015 r. wiceprzewodnicząca Rady Narodowego Funduszu Zdrowia (członek rady od 2010 r.)

Tomasz Koprowski

Doradca dla organizacji oraz przedsiębiorstw funkcjonujących w świecie sportu oraz biznesu. Posiada ugruntowaną wiedzę oraz wieloletnie doświadczenie z zakresu marketingu sportowego, sponsoringu oraz organizacji wydarzeń sportowych.

Sławomir Lasota

Trener biznesu i Konsultant z 25-letnim doświadczeniem w zakresie samodzielnego prowadzenia projektów i wdrożeń systemów z zakresu: Rachunkowości Zarządczej, Budżetowania, Controllingu i Zarządzania Płynnością finansową w ponad 50 firmach, różnych branż.

Michał Banasik

Prezes i pomysłodawca Polskiego Instytutu Dyplomacji Sportowej. Analityk relacji sportu i polityki. Autor analiz, komentarzy i wywiadów z zakresu dyplomacji sportowej i ekonomii sportu. Współpracownik portalu XYZ.pl i Raportu o stanie świata.

Agata Pniewska

Ekspertka w zakresie komunikacji, stosowania niestandardowych formatów, narzędzi i kanałów podnoszących efektywność działalności sponsorskiej.

Dawid Prokopowicz

Ekspert w dziedzinie marketingu online, z dziesięcioletnim doświadczeniem w Google, gdzie specjalizuje się w strategicznym doradztwie dla największych firm e-commerce, wspierając ich ekspansję zagraniczną.

Cezary Zubik

Ekspert AI w biznesie i transformacji organizacyjnej. Założyciel FutureOrgDesign, doradca zarządów i liderów w zakresie strategii wdrażania sztucznej inteligencji.

Piotr Iwańczyk

Współzałożyciel Polskiego Instytutu Dyplomacji Sportowej. Dyrektor Komunikacji i Rzecznik Prasowy PGE Projektu Warszawa. Członek Wydziału Marketingu Polskiego Związku Piłki Siatkowej.

Kazimierz Romaniec

Radca prawny. Obecnie odpowiada w kancelarii DGTL Kibil Piecuch i Wspólnicy za Praktykę Prawa Sportowego oraz  Praktykę Prawa Podatkowego. Specjalista w zakresie prawa sportowego, prawa podatkowego i prawa gospodarczego.

Bartosz Tkaczyk

Doradca ds. Strategii  dla Prezesów i Zarządów Spółek, przeszkolony m.in. w Birkbeck, University of London w Wielkiej Brytanii. Członek Egzekutywny w prestiżowej Akademii Zarządzania w USA.

Marta Pawłowska

Ma 25 lat doświadczenia w zarządzaniu kampaniami zdrowotnymi, społecznymi, edukacyjnymi, jak również w komunikacji kryzysowej. Od 2022 roku jest członkiem Narodowej Rady Profilaktyki Zdrowotnej, wspiera w zakresie komunikacji Stowarzyszenie IFIC Polska.

Dr Katarzyna Kopeć-Ziemczyk

Od lat działa w obszarze PR, koncentrując się przede wszystkim na branży sportowej. Realizuje zadania związane rzecznictwem prasowym, relacjami z mediami, a także działania z zakresu CSR. TOP 50 Najbardziej Wpływowych Kobiet w Polskim Biznesie Sportowym.

Partnerzy

Opłaty za studia

Dostępne formy opłat na kierunku Master of Business Administration (MBA Sport) :

Płatność jednorazowa

Opłata rekrutacyjna: 200 zł

Czesne: 35 000 zł

Raty: 1 x 35 000,00 zł

Wyświetl terminy płatności czesnego

Terminy płatności czesnego:

∙ 1 rata - 10 października 2025

Całkowity koszt: 35 200 zł

Po zastosowaniu zniżki 10%

Płatność w 3 ratach

Opłata rekrutacyjna: 200 zł

Czesne: 35 000 zł

Raty: 3 x 11 666,67 zł

Wyświetl terminy płatności czesnego

Terminy płatności czesnego:

∙ 1 rata - 10 października 2025
∙ 2 rata - 1 lutego 2026
∙ 3 rata - 15 września 2026

Całkowity koszt: 35 200 zł

Po zastosowaniu zniżki 10%

Płatność w 6 ratach

Opłata rekrutacyjna: 200 zł

Czesne: 36 200 zł

Raty: 6 x 6 033,33 zł

Wyświetl terminy płatności czesnego

Terminy płatności czesnego:

∙ 1 rata - 10 października 2025
∙ 2 rata - 15 grudnia 2025
∙ 3 rata - 1 lutego 2026
∙ 4 rata - 1 kwietnia 2026
∙ 5 rata - 15 września 2026
∙ 6 rata - 15 grudnia 2026

Całkowity koszt: 36 400 zł

Po zastosowaniu zniżki 10%

Płatność w 9 ratach

Opłata rekrutacyjna: 200 zł

Czesne: 36 800 zł

Raty: 9 x 4 088,89 zł

Wyświetl terminy płatności czesnego

Terminy płatności czesnego:

∙ 1 rata - 10 października 2025
∙ 2 rata - 15 listopada 2025
∙ 3 rata - 15 stycznia 2026
∙ 4 rata - 1 lutego 2026
∙ 5 rata - 15 kwietnia 2026
∙ 6 rata - 15 czerwca 2026
∙ 7 rata - 15 września 2026
∙ 8 rata - 15 listopada 2026
∙ 9 rata - 15 grudnia 2026

Całkowity koszt: 37 000 zł

Po zastosowaniu zniżki 10%

Dostępne zniżki:

**zniżki nie łączą się z innymi zniżkami


Zasady rekrutacji

Warunki przyjęcia

Aby zgłosić się na studia, kandydat musi:

  1. Posiadać dyplom ukończenia studiów wyższych (tytuł zawodowy: licencjat, inżynier, lekarz, magister) lub odpis dyplomu doktorskiego.
  2. Wypełnić kompletny formularz zgłoszeniowy dostępny na stronie rekrutacja-ckp.lazarski.pl.
  3. Dokonać opłaty rekrutacyjnej w wysokości 200 zł na indywidualny numer subkonta bankowego podany w procesie IRK. Tytułem przelewu: ckp_imię i nazwisko kandydata_25_26.
  4. Załączyć wymagane dokumenty:
    • skan dyplomu ukończenia studiów wyższych,
    • CV,
    • dowód dokonania opłaty rekrutacyjnej.

O przyjęciu decyduje kolejność zgłoszeń.

Kandydaci z dyplomem zagranicznym

Osoby posiadające zagraniczny dyplom i chcące kontynuować naukę w Polsce na poziomie podyplomowym podlegają odrębnym przepisom dotyczącym uznawania dyplomów.

W przypadku cudzoziemców wymagany jest posiadanie:

  • dyplomu ukończenia studiów wyższych w Polsce, albo dyplomu ukończenia studiów wyższych za granicą uznanego za równoważny z dyplomem polskim lub nostryfikowanego na zasadach określonych w odrębnych przepisach
  • kandydaci legitymujący się dyplomem ukończenia studiów wydanym za granicą, który nie uprawnia do kontynuacji kształcenia w Polsce (tj. nieobjętym uznawalnością na podstawie umów międzynarodowych lub nostryfikacji), są zobowiązani do przedstawienia pisemnej informacji wydanej przez dyrektora NAWA, potwierdzającej ich uprawnienie do ubiegania się o przyjęcie na studia podyplomowe.
  • tłumaczenie wymaganych dokumentów na język polski przez tłumacza przysięgłego
  • legalizacja dyplomu lub klauzula apostille (oryginał do wglądu)
  • zaleca się uzyskanie pisemnego potwierdzenia akceptacji dyplomu zagranicznego przez Narodową Agencję Wymiany Akademickiej (NAWA).
  • certyfikatu, który będzie stanowił podstawę do uznania poziomu znajomości języka (B2) do studiowania w Polsce wydany przez uprawnione instytucje (opracowany zostanie katalog certyfikatów)

Po przyjęciu na studia

Osoby przyjęte na studia, po otrzymaniu informacji o uruchomieniu kierunku, są zobowiązane do:

  • przedstawienia w Dziekanacie Łazarski Executive Education oryginału dyplomu ukończenia studiów wyższych oraz dowodu osobistego w celu weryfikacji (terminy dyżurów będą podawane przez Wirtualną Uczelnię),
  • podpisania umowy o odpłatności za studia za pośrednictwem platformy Autenti (bezpłatnej, zewnętrznej platformy do podpisywania umów elektronicznych).

Ważne informacje

  • Informacja o uruchomieniu kierunku przekazywana jest uczestnikom drogą elektroniczną po zakończeniu rekrutacji.
  • Uruchomienie studiów zależy od liczby kandydatów. W przypadku nieuruchomienia kierunku opłata rekrutacyjna jest zwracana na wskazane konto.
  • W przypadku przesyłania danych osobowych drogą mailową należy przesyłać pliki zaszyfrowane i skompresowane (np. programami 7-Zip, WinZip, WinRAR) oraz zabezpieczone hasłem. Hasło należy przesłać w osobnej wiadomości e-mail lub SMS pod numer telefonu: (+48) 518 017 404.
Zarejestruj się