Rekrutacja otwarta

Master of Business Administration (MBA w Ochronie Zdrowia)

Szukasz praktycznej wiedzy, która pomoże Ci skutecznie zarządzać jednostką medyczną?

Łączymy nasze unikatowe kompetencje na rzecz rozwoju Liderów zdolnych do budowy zrównoważonego i odpornego na kryzysy sektora ochrony zdrowia. Studia MBA w Ochronie Zdrowia certyfikowane przez Uczelnię Łazarskiego oraz Gdański Uniwersytet Medyczny to potwierdzenie najwyższych kompetencji oraz odpowiedzialnego, wizjonerskiego przywództwa.

Zarejestruj się
Edycja studiów: XVI edycja
Stopień studiów: Studia MBA
Czas trwania studiów: 2 lata (4 semestry, 460 godzin)
Forma studiów:
  • Niestacjonarny

Opis kierunku i cele kształcenia

Dlaczego warto wybrać MBA w Ochronie Zdrowia?

Ochrona zdrowia to strategiczny filar państwa, determinujący rozwój społeczno-gospodarczy, wymagający coraz skuteczniejszych i bardziej odpornych systemów zarządzania. W obliczu rosnących kosztów, deficytu zasobów i postcovidowego długu zdrowotnego konieczne są innowacyjne rozwiązania i kompetentne przywództwo. Nasz program MBA odpowiada na te potrzeby, kształcąc liderów zdolnych wdrażać reformy zgodne z ideą Value Based Healthcare – opieki zdrowotnej opartej na wartości zorientowanej na pacjenta. 

Czego się nauczysz?

Program MBA w Ochronie Zdrowia kształci praktyczne umiejętności niezbędne w codziennej pracy menedżera ochrony zdrowia – zarówno na poziomie strategicznym, jak i operacyjnym. Niezależnie od formy organizacyjno-prawnej jednostki, uczestnicy zdobędą wiedzę w takich obszarach jak:

  • zarządzanie strategiczne i operacyjne w placówkach medycznych,
  • restrukturyzacja i rozwój organizacji ochrony zdrowia,
  • orientacja w realiach systemu – zarówno na szczeblu centralnym, jak i samorządowym,
  • kierowanie zespołami, zarządzanie zmianą, negocjacje i rozwiązywanie konfliktów,
  • przywództwo oparte na odpowiedzialności społecznej i efektywnej komunikacji.

Jak zarządzać, gdy system się nie bilansuje?

Dane MZ wskazują, że wiele podmiotów leczniczych zmaga się z niską efektywnością swojej działalności. Wartość zobowiązań wymagalnych systematycznie rośnie, przekraczając wartość 3,5 mld zł, co stanowi prawie 14% ogółu zobowiązań. Jak przy tak ograniczonych zasobach zapewnić pacjentom lepszą opiekę i zbudować odporny system? Odpowiedź to profesjonalne przywództwo i nowoczesne zarządzanie.

Dla kogo są to studia?

Program MBA w Ochronie Zdrowia skierowany jest dla ambitnych menedżerów ochrony zdrowia, kadry zarządzającej lub przygotowującej się do zarządzania podmiotami leczniczymi, urzędników rządowych i pracowników lub osób odpowiedzialnych dzisiaj lub w przyszłości za organizację i nadzór w ochronie zdrowia.

W szczególności oferta studiów adresowana jest do:

  • kadry zarządzającej podmiotami leczniczymi, np. dyrektorów, managerów ochrony zdrowia
  • kadry medycznej posiadającej w zakresie swoich obowiązków funkcje administracyjne
    np. ordynatorów, pielęgniarek oddziałowych
  • pracowników Narodowego Funduszu Zdrowia, Ministerstwa Zdrowia, AOTMIT
  • pracowników organów założycielskich podmiotów leczniczych tj. jednostek samorządu terytorialnego, uczelni medycznych (pracownicy administracyjni), ministerstw, urzędów wojewódzkich, centralnych urzędów administracji rządowej (uczestnikami mogą być wyłącznie pracownicy komórek organizacyjnych odpowiedzialnych za nadzór nad utworzonymi przez ten organ podmiotami leczniczymi)
  • konsultantów krajowych i wojewódzkich
  • pracowników firm sektora farmaceutycznego

Program nauczania

Warunkiem przystąpienia do procesu rekrutacji na program MBA jest posiadanie dyplomu magisterskiego oraz min. 6 letniego doświadczenia zawodowego oraz min. 2-letniego doświadczenia na stanowisku menadżerskim i rozmowa kwalifikacyjna. Dodatkowo znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym rozumienie tekstu (wybrane kursy oraz praca na materiałach anglojęzycznych).

Osoby nieposiadające jeszcze doświadczenia menedżerskiego mogą przystąpić do programu przedkładając list referencyjny od doświadczonego menedżera, który może potwierdzić potencjał menedżerski kandydata. Osoby, które legitymują się dyplomem inżyniera lub licencjata mogą aplikować do programu pod warunkiem posiadania min. 5 letniego doświadczenia menadżerskiego.

Cały program MBA w ochronie zdrowia to min. 460 godzin. Zajęcia odbywają się 1-2 razy w miesiącu w formie dwudniowych (sobotnio-niedzielnych) sesji w godz. 9:00 - 17:00. Program zakłada nie więcej niż 40% godzin planowanych w wersji zdalnej. Cały program składa się z modułu podstawowego, dyplomowego oraz czterech modułów specjalistycznych (realizacja w kolejności: moduł podstawowy, moduły specjalistyczne, moduł dyplomowy).

W sprawach organizacyjnych zapraszamy do kontaktu z opiekunem kierunku: Anna Dubiel-Kwaśniewska, specjalista ds. dydaktycznych, e-mail: anna.dubiel-kwasniewska@lazarski.edu.pl


Moduł podstawowy realizowany przez Uczelnię Łazarskiego - Podstawy organizacji i zarządzania podmiotem leczniczym (140h)
  • Wprowadzenie do MBA
  • Współczesne modele organizacji ochrony zdrowia
  • Zarządzanie strategiczne w ochronie zdrowia
  • Ekonomika zdrowia
  • Zarządzanie finansami w placówce medycznej
  • Zarządzanie zmianą
  • Decision Making. Critical Evidence Appraisal
  • Zarządzanie marketingowe i PR w ochronie zdrowia
  • Lean Management w ochronie zdrowia
  • Zarządzanie kapitałem ludzkim w podmiotach leczniczych
  • Zarządzanie jakością w podmiotach leczniczych
  • Podstawy prawa ochrony zdrowia
  • Leadership
  • Psychologia w zarządzaniu
Moduły specjalistyczne realizowane przez Uczelnię Łazarskiego
  • Skuteczne przywództwo (64h)
    • Samoświadomość Lidera
    • Zarządzanie zespołem
    • Performance management w placówce medycznej
    • Warsztat negocjacji i mediacji
    • Zarządzanie konfliktem
    • Budowa efektywnych systemów wynagradzania
    • Ekspert ma głos – czyli sztuka wystąpień i prezentacji. Personal branding
    • Liderzy zmian w ochronie zdrowia - sesja inspiracyjna
    • Zaliczenie modułu - prezentacja projektów końcowych
  • Zarządzanie finansami w podmiotach leczniczych (64h)
    • Budżetowanie i controlling
    • Rachunek kosztów
    • Strategiczna karta wyników
    • Zarządzanie ryzykiem
    • Zasady taryfikacji i finansowania świadczeń opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych
    • Zasady rozliczania świadczeń opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych
    • Restrukturyzacja podmiotu leczniczego
    • Optymalizacja decyzji inwestycyjnych w oparciu o HB-HTA
    • Kontrole w zakresie zarządzania i gospodarki finansowej w jednostkach ochrony zdrowia
    • Zaliczenie modułu
  • Zarządzanie innowacjami: New Product Development – od idei do komercjalizacji (64h)
    • Droga rozwoju technologii - od idei do rynku. Aspekty biznesowe i rejestracyjne
    • Warsztat kreatywności
    • Strategie i modele biznesu w branży wysokich technologii
    • Zarządzanie projektami high-tech - rozwój technologii B+R. Perspektywa badacza, ośrodka, instytucji finansującej
    • Zarządzanie biznesem innowacyjnym
    • Źródła finansowania działalności innowacyjnej w ochronie zdrowia
    • Warsztat negocjacji z inwestorami
    • Prezentacja i storytelling: jako narzędzie do budowania silnych marek
    • Strategie marketingowe dla przedsięwzięć innowacyjnych
    • Innowacje w zakresie zarządzania podmiotami leczniczymi
    • Zaliczenie modułu
Moduły specjalistyczne realizowane przez Gdański Uniwersytet Medyczny
  • Badania kliniczne i eksperymenty medyczne – przykłady projektów badawczych, narzędzia, testy, metody certyfikacji (64h)
    • Organizacja badania klinicznego
    • Organizacja eksperymentu medycznego
    • Współpraca z uczelniami i startupami w zakresie prowadzania eksperymentów medycznych i badań klinicznych
    • Przykłady testów i eksperymentów medycznych. Badania na danych
    • Narzędzia planowania testów i eksperymentów. Ochrona wyników IP. Przygotowanie publikacji
    • Odpowiadanie na potrzeby użytkowników. Współpraca z użytkownikami
    • Certyfikacja rozwiązań, współpraca z regulatorami polskimi i zagranicznymi. Metody wprowadzenia na rynek.
    • Zaliczenie modułu
  • Prawo medyczne (64h)
    • Prawne ramy prowadzenia działalności leczniczej
    • Przygotowanie dokumentacji medycznej do procesu odszkodowawczego
    • Transplantologia – regulacje prawne i przypadki
    • Rzecznik Praw Pacjenta
    • Działalność komercyjna w szpitalu publicznym
    • Tematy kontrowersyjne: Świadoma zgoda pacjenta oraz stosowanie przymusu bezpośredniego, terapia daremna, konflikt lekarz-pacjent, zastąpienie oświadczenia woli pacjenta lub opiekuna prawnego
    • Prawo pracy
    • Budowanie systemów płacowych
    • Związki zawodowe - partner czy przeciwnik
    • Przeprowadzenie przesłuchania świadka w procesie odszkodowawczym - symulacja
    • Przeprowadzenie procedury sporu zbiorowego - symulacja
    • Zaliczenie - temat do wyboru
  • Jakość, certyfikacja, akredytacja (64h)
    • Jakość i certyfikacja
      • Podejście procesowe w opiece medycznej
      • Miary jakości kliniczne
      • Analiza niezgodności i zdarzeń niepożądanych
      • Działania korekcyjne i korygujące
      • Projekty poprawy jakości - pomost pomiędzy certyfikacją a akredytacją
      • Cele jakości
    • Akredytacja
      • Koncepcja akredytacji, rys historyczny
      • Przebieg oceny akredytacyjnej CMJ
      • Omówienie standardów akredytacyjnych
      • Narzędzia autooceny akredytacyjnej
      • Akredytacje szczegółowe
    • Akredytacja JCI
      • Strategia - ocena makroekonomiczna i SWOT
      • Analiza zgonów
      • Analiza zastosowania przymusu bezpośredniego
      • Analiza niezgodności i zdarzeń niepożądanych
      • Wizualizacja klinicznych miar jakości
      • QMM - metodyka i przykłady
      • Wizytacja testowa na oddziale
  • Zaliczenie - temat do wyboru
Moduł dyplomowy (64h)
  • Wprowadzenie do metodyki pracy dyplomowej
  • Seminarium dyplomowe
  • Sesje inspiracyjne i wizyty studyjne
Warunki ukończenia studiów
  • zrealizowanie na wybranej uczelni moduł podstawowego i dyplomowego oraz czterech modułów specjalistycznych z spośród sześciu proponowanych ścieżek;
  • uzyskanie pozytywnych ocen z egzaminów i zaliczeń przewidzianych w planie studiów;
  • uzyskanie pozytywnych wyników z zaliczeń wszystkich wymaganych modułów/przedmiotów;
  • obecność na poziomie min.70%,
  • przygotowanie i obrona pracy dyplomowej przed Komisją egzaminacyjną.

Uczelnia zastrzega sobie prawo do niewielkich zmian w programie lub organizacji zjazdów. Uruchomienie kierunku jest uzależnione od liczby kandydatów. Harmonogram studiów przygotowany zostanie po zakończeniu procesu rekrutacji.

Wstępny terminarz MBA w Ochronie Zdrowia

Informujemy, że są to wstępne daty zjazdów. Dokładny i pełny harmonogram dostępny będzie na Wirtualnej Uczelni na początku października.

Korzyści z wyboru studiów

  • Poznasz kluczowe, praktyczne aspekty zarządzania podmiotami działającymi w systemie ochrony zdrowia
  • Przygotujesz się do zarządzania podmiotami leczniczymi na różnych szczeblach hierarchii tych organizacji
  • Wykształcisz praktyczne umiejętności w zakresie analiz i metod rozwiązywania problemów zarządczych, podejmowania decyzji operacyjnych i strategicznych w tak skomplikowanym obszarze jakim jest polski system opieki zdrowotnej
  • Rozwiniesz techniki skutecznego negocjowania, budowania relacji międzyludzkich w organizacji, rozwiązywania konfliktów i kształtowania relacji z interesariuszami jednostek ochrony zdrowia
  • Uzyskasz świadectwo ukończenia studiów podyplomowych Master of Business Administration (MBA) zgodnie z zapisem w Ustawie o zasadach zarządzania mieniem państwowym z dnia 16 grudnia 2016r. poz.2259 art.19 upoważnia do zasiadania w radach nadzorczych spółek z udziałem Skarbu Państwa.

Program, który rozwijasz na własnych zasadach

Stworzony we współpracy z dwoma renomowanymi uczelniami medycznymi program daje Ci możliwość dopasowania ścieżki kształcenia do Twoich celów zawodowych. Elastyczny wybór modułów specjalistycznych oraz miejsce realizacji studiów pozwala Ci uczyć się dokładnie tego, czego potrzebujesz.

Uczysz się od praktyków

95% wykładowców programu MBA w Ochronie Zdrowia to praktycy zarządzania w sektorze ochrony zdrowia oraz wybitni akademicy z doświadczeniem badawczym w tym obszarze.

Kadra

dr n. ekon. Małgorzata Gałązka-Sobotka

Dziekan Łazarski Executive Education oraz Dyrektor Instytutu Zarządzania w Ochronie Zdrowia Uczelni Łazarskiego. Od 2015 r. wiceprzewodnicząca Rady Narodowego Funduszu Zdrowia (członek rady od 2010 r.)

Marek Adamski

Przedsiębiorca i manager, doradca i konsultant biznesowy, kieruje projektami wdrożeniowymi systemów wspomagających zarządzanie procesami HR i BI w największych polskich i międzynarodowych organizacjach.

Paweł Bogusław

Trener, coach, absolwent uczelni Łazarski na kierunku Executive MBA HR, Wiceprezes Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu. Prowadzi szkolenia, konsultacje oraz Coaching dla kadry menedżerskiej oraz handlowców.

Gen. dyw. prof. dr hab. n. med. Grzegorz Gielerak

Dyrektor Wojskowego Instytutu Medycznego – Państwowego Instytutu Badawczego w Warszawie. Konsultant Krajowy ds. Obronności. Odznaczony m.in. Złotym Krzyżem Zasługi, odznaczeniami resortowymi oraz wpisem w Księdze Honorowej Wojska Polskiego.

dr n. med. Jakub Gierczyński, MBA

Ekspert z zakresu systemów ochrony zdrowia, HTA, EBM, farmakoekonomiki, VBHC, zarządzania chorobą, analizy decyzyjnej, zarządzania ryzykiem i polityki zdrowotnej. Założyciel Polskiego Towarzystwa Farmakoekonomicznego.

dr Jerzy Gryglewicz, MBA

Doradca firm audytorskich, farmaceutycznych oraz towarzystw ubezpieczeniowych. Autor wielu raportów i analiz dotyczących rynku medycznego. Główny Specjalista w Departamencie Gospodarki Lekami i Departamencie Kontroli Centrali NFZ.

dr hab. Iwona Kowalska-Bobko

Prowadzi badania naukowe oraz zajęcia dydaktyczne w takich obszarach jak: polityka zdrowotna, organizacja ochrony zdrowia, decentralizacja w ochronie zdrowia, systemy zdrowotne, polityka zdrowotna Unii Europejskiej. Kierownik Zakładu Polityki Zdrowotnej.

mgr Jakub Marczak

Członek zarządu Perfectus Group sp. z o.o. Certyfikowany trener biznesu od ponad 10 lat związany z doskonaleniem procesów wg Lean Management i Six Sigma. osiada wieloletnie doświadczenie w zakresie organizacji i optymalizacji procesów w różnych branżach.

prof. dr hab. Joanna M. Moczydłowska

Profesor nauk społecznych, konsultant w obszarze doradztwa personalnego oraz diagnozy relacji w organizacjach, autorka i współautorska bestsellerów wydawniczych tj. Zjawiska kryzysowe w organizacji, Przemysł 4.0 (?). Ludzie i technologie.

mgr Izabela Murawska – Chojnowska

Prezes Zarządu Carolina Medical Center. Posiada 20-letnie doświadczenie w obszarze ubezpieczeń i prywatnej opieki medycznej.

mgr Marzena Smolińska

Doradca Zarządu InviMed ds. Public Relations i Komunikacji. Doświadczony ekspert ds. komunikacji i PR specjalizujący się w służbie zdrowia i farmacji.

dr hab. Christoph Sowada

Od 2021 roku przewodniczący Rady Szkole Doktorskiej Nauk Medycznych i Nauk o Zdrowiu Uniwersytetu Jagiellońskiego. Autor ponad 120 publikacji naukowych, uczestnik i kierownik licznych międzynarodowych i krajowych naukowych projektów badawczych.

Bartosz Tkaczyk

Doradca ds. Strategii  dla Prezesów i Zarządów Spółek, przeszkolony m.in. w Birkbeck, University of London w Wielkiej Brytanii. Członek Egzekutywny w prestiżowej Akademii Zarządzania w USA.

Arkadiusz Trela

Pełnomocnik, Doradca Zarządów, Kierownik projektów wdrożeniowych oraz Trener systemów zarządzania wg norm ISO w organizacjach ochrony zdrowia, hurtowniach farmaceutycznych, w podmiotach wytwarzających wyroby medyczne.

dr hab. n. pr. Radosław Tymiński

Adwokat, specjalista w zakresie prawa medycznego i farmaceutycznego, prowadzi obsługę prawną i procesową osób wykonujących zawody medyczne, podmiotów leczniczych i aptek, autor ponad 150 publikacji naukowych i dydaktycznych.

dr hab. Maria Węgrzyn

Od 2004 r. członek Prezydium Rady Narodowego Funduszu Zdrowia Oddziału Dolnośląskiego, gdzie opiniując podejmowane decyzje bierze czynny udział we wszystkich aktualnych zmianach zachodzących w systemie ochrony zdrowia.

Paulina Gumowska

Odpowiada za rozwój treści segmentu zdrowie w Grupie PTWP, w tym serwisu rynekzdrowia.pl i magazynu Rynek Zdrowia, których jest redaktor naczelną. Przed dołączeniem do Grupy PTWP, przez blisko dziewięć lat związana była z Wirtualną Polską.

dr Ewa Hartman

Certyfikowana trenerka metody Points of You™ oraz certyfikowana trenerka metody HeartMath™, wykładowca. Doktor Szkoły Biznesu Bournemouth University (Wielka Brytania).

dr Joanna Jończyk

Specjalista w dziedzinach zarządzania w organizacjach publicznych sektora ochrony zdrowia, zarządzania zasobami ludzkimi, przywództwa oraz zarządzania zmianą. Członkini Instytutu dla Zdrowej i Lepszej Starości.

Dorota Kuzimska

Zastępca Dyrektora Naczelnego ds. Sprzedaży i Rozliczeń Usług Medycznych Uniwersyteckie Centrum Kliniczne w Gdańsku.

Joanna Liksza

Ekspert w zakresie wynagrodzeń i budowania efektywności organizacji. Dyrektor Generalny firmy konsultingowej ProPeople Sp. z o.o. oraz technologicznej Tempurio Sp. z o.o. Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego oraz Akademii Leona Koźmińskiego (MBA).

dr n. o zdr. Jakub Kraszewski

Magister prawa, doktor nauk o zdrowiu, z Uniwersyteckim Centrum Klinicznym związany jest od 2009 r., początkowo jako zastępca dyrektora naczelnego ds. personalnych, a następnie, od listopada 2016 roku, jako dyrektor naczelny.

dr Anna Anders - Szymańska

Ekspert z zakresu zarządzania kosztami i controllingu. Współtworzy firmę COplus wspierającą podmioty medyczne w zakresie wyceny procedur medycznych oraz prawidłowego stosowania zasad standardu rachunku kosztów zgodnie z wytycznymi rozporządzenia MZ.

dr Dominik Dziura

Studiował na Uniwersytecie Georga Augusta w Getyndze i Uniwersytecie Jagiellońskim w Krakowie. Ukończył specjalizację jako lekarz ginekolog w Klinikum Traunstein.

dr Patryk Filipiak

Adwokat i partner w kancelarii Filipiak Babicz Kancelaria Prawna. Doktor nauk prawnych. Kwalifikowany doradca restrukturyzacyjny, od 2025 r. członek Zespołu Problemowego ds. Prawa Upadłościowego i Restrukturyzacyjnego w ramach Komisji Kodyfikacyjnej P.C.

dr Andrzej Krupa

Doktor nauk medycznych, absolwent AM w Łodzi, z wykształcenia lekarz medycyny o specjalnościach: lekarz chorób wewnętrznych, specjalista radiodiagnostyki, organizacji ochrony zdrowia i zdrowia publicznego.

mgr Piotr Magdziarz

Założyciel FORMEDIS Medical Management & Consulting, ekspert prywatnego rynku usług medycznych i specjalista z zakresu zarządzania ochroną zdrowia. Posiada 30-letnie doświadczenie w branży medycznej.

Sylwia Modrzyk, MBA

Dyrektor Wojewódzkiego Centrum Szpitalnego Kotliny Jeleniogórskiej.

dr n. med. Artur Prusaczyk

Współzałożyciel i Wiceprezes Zarządu Centrum Medyczno-Diagnostycznego. Należy do zespołu projektowo-badawczego CMD oraz jest odpowiedzialny m.in. za działalność w zakresie profilaktyki onkologicznej i zarządzanie projektami.

dr Jolanta Sobierańska-Grenda

Prawnik z doświadczeniem menedżerskim w zakresie zarządzania dużymi podmiotami medycznymi oraz umiejętnością negocjowania i dogadywania porozumień zarówno po stronie społecznej, jak i instytucjonalnej. Prezes Zarządu Szpitali Pomorskich Sp. z o.o. w Gdyni

Dariusz Szplit

Kierownik Zespołu Oceny Wdrożeń Technologii Medycznych Uniwersyteckiego Centrum Klinicznego w Gdańsku. Ekspert HB-HTA, specjalista ds. jakości w opiece zdrowotnej (BQMM).

mgr Piotr Nowicki

Menadżer ochrony zdrowia i wykładowca akademicki, z wykształcenia magister socjologii. Od 2017 r. jest członkiem Rady ds. Taryfikacji przy Prezesie AOTMiT, a od 2019 r. jej wiceprzewodniczącym.

Partnerzy

Opłaty za studia

Dostępne formy opłat na kierunku Master of Business Administration (MBA w Ochronie Zdrowia) :

Płatność jednorazowa

Opłata rekrutacyjna: 200 zł

Czesne: 35 000 zł

Raty: 1 x 35 000,00 zł

Wyświetl terminy płatności czesnego

Terminy płatności czesnego:

∙ 1 rata - 10 października 2025

Całkowity koszt: 35 200 zł

Po zastosowaniu zniżki 10%

Płatność w 3 ratach

Opłata rekrutacyjna: 200 zł

Czesne: 35 000 zł

Raty: 3 x 11 666,67 zł

Wyświetl terminy płatności czesnego

Terminy płatności czesnego:

∙ 1 rata - 10 października 2025
∙ 2 rata - 1 lutego 2026
∙ 3 rata - 15 września 2026

Całkowity koszt: 35 200 zł

Po zastosowaniu zniżki 10%

Płatność w 6 ratach

Opłata rekrutacyjna: 200 zł

Czesne: 36 200 zł

Raty: 6 x 6 033,33 zł

Wyświetl terminy płatności czesnego

Terminy płatności czesnego:

∙ 1 rata - 10 października 2025
∙ 2 rata - 15 grudnia 2025
∙ 3 rata - 1 lutego 2026
∙ 4 rata - 1 kwietnia 2026
∙ 5 rata - 15 września 2026
∙ 6 rata - 15 grudnia 2026

Całkowity koszt: 36 400 zł

Po zastosowaniu zniżki 10%

Płatność w 9 ratach

Opłata rekrutacyjna: 200 zł

Czesne: 36 800 zł

Raty: 9 x 4 088,89 zł

Wyświetl terminy płatności czesnego

Terminy płatności czesnego:

∙ 1 rata - 10 października 2025
∙ 2 rata - 15 listopada 2025
∙ 3 rata - 15 stycznia 2026
∙ 4 rata - 1 lutego 2026
∙ 5 rata - 15 kwietnia 2026
∙ 6 rata - 15 czerwca 2026
∙ 7 rata - 15 września 2026
∙ 8 rata - 15 listopada 2026
∙ 9 rata - 15 grudnia 2026

Całkowity koszt: 37 000 zł

Po zastosowaniu zniżki 10%

Dostępne zniżki:

**zniżki nie łączą się z innymi zniżkami


Istnieje możliwość dokonywania opłaty za każdy moduł osobno:

  • Czesne za moduł podstawowy wynosi 10 000 zł
  • Czesne za każdy moduł specjalistyczny wynosi 4 000 zł
  • Czesne za każdy moduł dyplomowy wynosi 9 000 zł
  • Opłatę za każdy moduł uiszcza się każdorazowo 7 dni przed rozpoczęciem zajęć

Płatności ratalne

Istnieje możliwość płatności ratalnej:

  • Czesne za moduł podstawowy płatne w dwóch ratach: 2 x 5 100 zł = 10 200 zł
  • Czesne za każdy moduł specjalistyczny płatne w dwóch ratach: 2 x 2 100zł = 4 200 zł
  • Czesne za moduł dyplomowy płatne w dwóch ratach: 2 x 4 600 zł = 9 200 zł

Opłaty za studia dokonujemy na indywidualny numer konta, podawany w procesie IRK.

Osoby zainteresowane otrzymaniem faktury proszone są o kontakt z działem finansowym, email: kwestura@lazarski.edu.pl  

Zasady rekrutacji

Warunki przyjęcia

Aby zgłosić się na studia, kandydat musi:

  1. Posiadać dyplom ukończenia studiów wyższych (tytuł zawodowy: licencjat, inżynier, lekarz, magister) lub odpis dyplomu doktorskiego.
  2. Wypełnić kompletny formularz zgłoszeniowy dostępny na stronie rekrutacja-ckp.lazarski.pl.
  3. Dokonać opłaty rekrutacyjnej w wysokości 200 zł na indywidualny numer subkonta bankowego podany w procesie IRK. Tytułem przelewu: ckp_imię i nazwisko kandydata_25_26.
  4. Załączyć wymagane dokumenty:
    • skan dyplomu ukończenia studiów wyższych,
    • CV,
    • dowód dokonania opłaty rekrutacyjnej.

O przyjęciu decyduje kolejność zgłoszeń.

Kandydaci z dyplomem zagranicznym

Osoby posiadające zagraniczny dyplom i chcące kontynuować naukę w Polsce na poziomie podyplomowym podlegają odrębnym przepisom dotyczącym uznawania dyplomów.

W przypadku cudzoziemców wymagany jest posiadanie:

  • dyplomu ukończenia studiów wyższych w Polsce, albo dyplomu ukończenia studiów wyższych za granicą uznanego za równoważny z dyplomem polskim lub nostryfikowanego na zasadach określonych w odrębnych przepisach
  • kandydaci legitymujący się dyplomem ukończenia studiów wydanym za granicą, który nie uprawnia do kontynuacji kształcenia w Polsce (tj. nieobjętym uznawalnością na podstawie umów międzynarodowych lub nostryfikacji), są zobowiązani do przedstawienia pisemnej informacji wydanej przez dyrektora NAWA, potwierdzającej ich uprawnienie do ubiegania się o przyjęcie na studia podyplomowe.
  • tłumaczenie wymaganych dokumentów na język polski przez tłumacza przysięgłego
  • legalizacja dyplomu lub klauzula apostille (oryginał do wglądu)
  • zaleca się uzyskanie pisemnego potwierdzenia akceptacji dyplomu zagranicznego przez Narodową Agencję Wymiany Akademickiej (NAWA).
  • certyfikatu, który będzie stanowił podstawę do uznania poziomu znajomości języka (B2) do studiowania w Polsce wydany przez uprawnione instytucje (opracowany zostanie katalog certyfikatów)

Po przyjęciu na studia

Osoby przyjęte na studia, po otrzymaniu informacji o uruchomieniu kierunku, są zobowiązane do:

  • przedstawienia w Dziekanacie Łazarski Executive Education oryginału dyplomu ukończenia studiów wyższych oraz dowodu osobistego w celu weryfikacji (terminy dyżurów będą podawane przez Wirtualną Uczelnię),
  • podpisania umowy o odpłatności za studia za pośrednictwem platformy Autenti (bezpłatnej, zewnętrznej platformy do podpisywania umów elektronicznych).

Ważne informacje

  • Informacja o uruchomieniu kierunku przekazywana jest uczestnikom drogą elektroniczną po zakończeniu rekrutacji.
  • Uruchomienie studiów zależy od liczby kandydatów. W przypadku nieuruchomienia kierunku opłata rekrutacyjna jest zwracana na wskazane konto.
  • W przypadku przesyłania danych osobowych drogą mailową należy przesyłać pliki zaszyfrowane i skompresowane (np. programami 7-Zip, WinZip, WinRAR) oraz zabezpieczone hasłem. Hasło należy przesłać w osobnej wiadomości e-mail lub SMS pod numer telefonu: (+48) 518 017 404.
Zarejestruj się