Rekrutacja – podstawowe informacje
Czy obecnie są przyjmowani nowi uczestnicy?
Rejestracji na studia podyplomowe i programy MBA można dokonać w momencie, kiedy przy kierunku widnieje status „Rekrutacja trwa”. Ilość miejsc na studiach podyplomowych i MBA może być ograniczona. W zależności od wyboru kierunku, może decydować kolejność zgłoszeń i dokonanej płatności.
Zapraszamy do zapisania się na wybrane kierunki online poprzez zakładkę Aplikuj → https://rekrutacja-ckp.lazarski.pl/, formularze będą aktywne od maja do 30 września.
Do kiedy trwa rekrutacja na nasze studia podyplomowe i programy MBA?
Rekrutacja trwa od maja do 30 września bądź do wyczerpania limitu miejsc na danym kierunku. Na wielu kierunkach istnieje możliwość przyjęcia na studia także po 1 zjeździe, o szczegóły zapytaj w Dziekanacie Centrum Kształcenia Podyplomowego.
Co decyduje o przyjęciu na nasze studia podyplomowe i/lub na programy MBA?
Warunkiem koniecznym dla wszystkich kierunków jest wgranie w formularzu rekrutacyjnym kompletu wymaganych dokumentów rekrutacyjnych: https://ckp.lazarski.pl/zasady-rekrutacji/
W przypadku dużej liczby osób zainteresowanych, decyduje również kolejność złożenia dokumentów.
W przypadku niektórych kierunków (MBA) wymagane jest także złożenie dodatkowych dokumentów i uzyskanie pozytywnego wyniku rozmowy rekrutacyjnej.
Dlaczego muszę złożyć CV?
Jest to wymóg rekrutacji wynikający z regulaminu studiów: https://ckp.lazarski.pl/pl/regulaminy/
CV to jeden z dokumentów wymaganych w procesie rekrutacji. Kierownik danego kierunku, na podstawie weryfikacji CV kandydata może dostosować program i zakres tematyczny zajęć do doświadczeń i oczekiwań grupy, tak aby słuchacz mógł wynieść z nich jak najwięcej.
Kiedy będzie wiadomo, czy dany kierunek zostanie uruchomiony?
Informacja o uruchomieniu studiów/programu MBA zostanie przekazana drogą elektroniczną w postaci wiadomości e-mail wraz z upływem terminu końca rekrutacji (1-2.X). Uruchomienie kierunku uzależnione jest od liczby kandydatów. W przypadku nieuruchomienia studiów opłata rekrutacyjna jest zwracana na wskazane konto.
Studia podyplomowe & pogramy MBA - podstawowe informacje
Kto może się zapisać na studia podyplomowe i/lub programy MBA?
Podstawowym warunkiem zapisania się na studia podyplomowe jest posiadanie dyplomu ukończenia studiów wyższych, co najmniej I stopnia (licencjat/inżynier). Na niektórych kierunkach wymagane jest wykształcenie II stopnia, szczegóły umieszczone na stronie kierunku.
Warunkiem przystąpienia do procesu rekrutacji na program MBA jest posiadanie dyplomu magisterskiego oraz min. 2-letniego doświadczenia na stanowisku menadżerskim i rozmowa kwalifikacyjna. Dodatkowo znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym rozumienie tekstu (wybrane kursy oraz praca na materiałach anglojęzycznych).
Wymagania rekrutacyjne: MBA w Ochronie Zdrowia i MBA Zarzadzanie:
Warunkiem przystąpienia do procesu rekrutacji na program MBA jest posiadanie dyplomu magisterskiego, min. 6 letniego doświadczenia zawodowego oraz min. 2-letniego doświadczenia na stanowisku menadżerskim i rozmowa kwalifikacyjna. Dodatkowo znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym rozumienie tekstu (wybrane kursy oraz praca na materiałach anglojęzycznych).
Osoby nieposiadające jeszcze doświadczenia menedżerskiego mogą przystąpić do programu przedkładając list referencyjny od doświadczonego menedżera, który może potwierdzić potencjał menedżerski kandydata. Osoby, które legitymują się dyplomem inżyniera lub licencjata mogą aplikować do programu pod warunkiem posiadania min. 5 letniego doświadczenia menadżerskiego.
* https://ckp.lazarski.pl/zasady-rekrutacji/
* https://ckp.lazarski.pl/regulaminy/
Więcej informacji można znaleźć na TUTAJ.
Czy studia podyplomowe to inna forma studiów magisterskich?
Studia podyplomowe to odrębna forma studiów. Nie jest to w żadnym wypadku rodzaj studiów magisterskich.
Jaki tytuł naukowy zyskuje absolwent studiów podyplomowych?
Po ukończeniu studiów podyplomowych absolwent nie otrzymuje żadnego dodatkowego tytułu naukowego.
Ile trwają studia podyplomowe i/lub programy MBA?
Studia podyplomowe trwają 2 semestry, czyli 1 rok akademicki. Programy MBA trwają trzy lub cztery semestry w zależności od wybranego programu.
W jaki sposób możesz zapisać się nasze studia podyplomowe i programy MBA?
Jak mogę zapisać się na studia podyplomowe i/lub programy MBA?
Zapisu na studia dokonujesz online. Celem zapisania się na studia podyplomowe i/lub programy MBA należy wejść w zakładkę Aplikuj → https://rekrutacja-ckp.lazarski.pl/ i postępować zgodnie z opisanymi wskazówkami:
- Załóż konto w systemie Internetowej Rekrutacji Kandydatów podając adres e-mail oraz hasło.
- Sprawdź potwierdzenie rejestracji wysłane na adres e-mail, który podałeś/aś podczas rejestracji.
- Zapamiętaj swoje hasło. Będziesz go używał/a przy każdym logowaniu do systemu.
- Zaloguj się do systemu, zapisz się na studia i uzupełnij wymagane dane.
Należy:
- uzupełnić formularz zgłoszeniowy,
- dokonać opłaty rekrutacyjnej w wysokości 200zł
- załączyć do formularza wymagane dokumenty rekrutacyjne (CV, podpisany w miejscu posiadacza dyplom studiów wyższych).
W razie jakichkolwiek problemów w czasie rejestracji, prosimy o kontakt na adres: ckp@lazarski.edu.pl
Czy po przyjęciu na studia dokumenty należy dostarczyć osobiście?
OSOBA PRZYJĘTA NA STUDIA, PO OTRZYMANIU INFORMACJI O URUCHOMIENIU STUDIÓW, JEST ZOBLIGOWANA DO PRZEDŁOŻENIA W DZIEKANACIE CKP UCZELNI ŁAZARSKIEGO:
- Oryginał dyplomu ukończenia studiów wyższych oraz dowód osobisty - dokumenty w celu ich weryfikacji należy okazać na wyznaczonych dyżurach Dziekanatu (o terminach dyżurów będziemy Państwa informować poprzez Wirtualną Uczelnię).
- Umowa o odpłatności za studia będzie umieszczona w systemie Wirtualna Uczelnia w zakładce finanse (podpisanie umowy odbędzie się za pośrednictwem Autenti, która jest bezpłatną, zewnętrzną platformą służącą do elektronicznego podpisywania umów).
Forma zajęć & terminy
Czy zajęcia będą odbywać się stacjonarnie czy zdalnie?
W bieżącym roku akademickim wszystkie kierunki będą realizowane w trybie stacjonarnym, z możliwością prowadzenia zajęć w formie zdalnej w maksymalnie 30% godzin. Szczegółowe informacje dotyczące organizacji zajęć znajdują się na stronach poszczególnych kierunków.
Kiedy rozpoczynają się zajęcia na studiach podyplomowych i programach MBA?
Zajęcia zazwyczaj rozpoczynają się w II połowie października każdego roku.
W jakich dniach odbywają się zajęcia na studiach podyplomowych i programach MBA?
Zajęcia na studiach podyplomowych i programach MBA realizowane są w trybie sobotnio-niedzielnych zjazdów, organizowanych średnio co dwa tygodnie w godz.: 9.00-17.00.
Kiedy poznam terminarz i plan zajęć dla mojego kierunku na studiach podyplomowych?
O terminarzu zjazdów poinformujemy Cię mailowo tak szybko, jak będzie to możliwe. Harmonogram studiów przygotowany zostanie po zakończeniu procesu rekrutacji. Szczegółowy plan zajęć udostępnimy najpóźniej na 7 dni przed pierwszymi zajęciami na Wirtualnej Uczelni.
Ile kosztują nasze studia podyplomowe i programy MBA? Pozostałe kwestie finansowe
Ile kosztują studia podyplomowe i/lub programy MBA?
Koszt jest uzależniony od rodzaju studiów. Szczegółowe informacje znajdziesz w zakładce → Opłaty za studia na stronie interesującego Cię kierunku. Słuchacz w momencie rejestracji dokonuje opłaty rekrutacyjnej w wysokości 200zł i nie ponosi żadnych dodatkowych kosztów z tytułu m.in.:
- opłaty administracyjnej,
- wydania świadectwa ukończenia studiów podyplomowych,
- egzaminu poprawkowego.
Na jakie konto należy wnosić opłaty?
Wpłaty dokonujemy na indywidualny numer subkonta bankowego, nadany po rejestracji. Znajduje się w zakładce " Moje finanse" - Dane do przelewu. Tytułem: ckp_imię i nazwisko kandydata_24/25
Jakie są formy płatności za studia i w jakich terminach mam dokonywać wpłat?
Dostępne formy płatności:
Płatność jednorazowa
- Opłatę czesnego uiszcza się jednorazowo w całości 7 dni przed rozpoczęciem zajęć.
Płatność ratalna
Terminy płatności czesnego w dwóch ratach
- I rata - 7 dni przed rozpoczęciem zajęć
- II rata - do 1 lutego 2025 r.
Terminy płatności czesnego w czterech ratach
- I rata - 7 dni przed rozpoczęciem zajęć
- II rata do 15 grudnia 2024 r.
- III rata do 1 lutego 2025 r.
- IV rata do 1 kwietnia 2025 r.
Wpłaty dokonujemy na indywidualny numer subkonta bankowego, nadany po rejestracji. Znajduje się w zakładce " Moje finanse" - Dane do przelewu.
Czy mogę otrzymać fakturę?
Oczywiście. Istnieje możliwość otrzymania zarówno dokumentu proforma przed opłaceniem zamówienia, jak również faktury właściwej po opłaceniu wybranego kierunku studiów podyplomowych.
Celem otrzymania dokumentu proforma należy przesłać niezbędne dane drogą mailową bezpośrednio na adres kwestury. Kwestura - Dział Rozliczeń ze Studentami pokój 205, sektor D, II piętro e-mail: kwestura@lazarski.edu.pl, telefon: 22 54 35 463
W przypadku chęci otrzymania faktury właściwej po opłaceniu kierunku, słuchacz składa wniosek o fakturę poprzez swoje indywidualne konto na platformie Wirtualnej Uczelni. Po akceptacji wniosku, słuchacz ma możliwość pobrania faktury właściwej na indywidualnym koncie na platformie.
Czy po złożeniu dokumentów na studia podyplomowe mogę zmienić formę płatności z indywidualnej na płatność dokonywaną przez pracodawcę?
Tak. Faktura wystawiana jest na kandydata, a płatnikiem jest pracodawca. Proszę o kontakt w tej sprawie z działem finansowym kwestura@lazarski.edu.pl. Zostaniesz poproszony o przesłanie takiej prośby w formie elektronicznej.
Czy otrzymam zwrot wpisowego, jeśli zrezygnuję z podjęcia studiów?
Wpisowe zostaje zwrócone w przypadku nieuruchomienia danego kierunku. Jeśli sam podejmiesz decyzję o rezygnacji, opłata nie zostaje zwrócona.
Realizacja praktyk na studiach podyplomowych
Jak wygląda realizacja praktyk?
Uczelnia nie realizuje praktyk, tylko przygotowuję do tych praktyk, a ich ukończenie leży po stronie słuchacza studiów.
Wirtualna uczelnia, materiały dydaktyczne, Microsoft Teams
Jak wyglądają materiały dydaktyczne, nauka na platformie?
Informacje, dotyczące studiów podyplomowych i programów MBA (terminy i formy zjazdów oraz umowy) będą znajdowały się na platformie WIRTUALNA UCZELNIA, która znajduje się pod adresem: https://wu-ckp.lazarski.pl, do której każdy z uczestników otrzyma dostęp w październiku.
W trakcie trwania studiów będą tam udostępniane przez wykładowców materiały dydaktyczne m.in. w postaci: czytelnych prezentacji, kazusów, ćwiczeń oraz testów.
Gdzie uzyskam pomoc w przypadku problemów z zalogowaniem się do zajęć zdalnych (Teams)?
Wszelkie zapytania dotyczące Platformy MS Teams (logowanie, dostępy, hasła) należy kierować do działu Centrum e-learningu e-mail: ithelp@lazarski.pl tel.: (22) 54 35 517, dyżur od poniedziałku do niedzieli: 8.00 - 20.00
Uczelnia & dziekanat – podstawowe informacje
Czy mogę uzyskać więcej informacji o Uczelni?
Uczelnia Łazarskiego Centrum Kształcenia Podyplomowego, ul. Świeradowska 43, 02-662 Warszawa.
Podstawą prawną do prowadzenia szkoleń jest wpis do WPIS DO EWIDENCJI UCZELNI NIEPUBLICZNYCH prowadzonej przez Ministra Edukacji i Nauki zgodnie z art. 37 ust. 2 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. – Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (Dz.U. z 2021 r. poz. 478 z późn. zm.).
Uczelnia Łazarskiego wpisana jest do ewidencji uczelni niepublicznych pod numerem 22. Kod PKD firmy szkoleniowej obejmujący sekcję „EDUKACJI” - 85.42.B
Uczenia działa w systemie szkolnictwa wyższego i nauki na podstawie przepisów ustawy Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce zwanej dalej „ustawą” oraz Statutu. Na podstawie & 8 pkt 2.Statutu, Uczelnia powadzi: kształcenia na studiach podyplomowych lub inne formy kształcenia.
Zachęcamy do zapoznania się z zakładką: → https://ckp.lazarski.pl/o-nas/
Gdzie znajduje się siedziba Uczelni?
Siedziba Uczelni znajduje się w Warszawie, ul. Świeradowska 43,02-662 Warszawa.
Kampus znajduje się w dogodnej lokalizacji na Mokotowie. Usytuowany jest niedaleko stacji metra Wilanowska oraz pętli autobusowej i tramwajowej, dlatego na naszą Uczelnię dotrzesz bardzo szybko z niemal każdego zakątka Warszawy.
Czy na uczelni znajduje się parking? Jakie są opłaty?
Na kampusie uczelni znajdują się dwa bezpłatne przestronne parkingi dla osób zmotoryzowanych - nadziemny i podziemny - z łączną ilością 250 miejsc.
Czy na terenie uczelni znajdują się jakieś restauracje czy kawiarnie?
Oczywiście, na terenie znajdują się dwa barki, które oferują szeroki wybór produktów śniadaniowych, kanapek, sałatek, dań obiadowych, napojów bezalkoholowych i deserów. Istnieje również kafeteria oferujących przekąski, kawę i inne napoje.
Punkty gastronomiczne: stołówka (sektor F), kawiarnie (sektory A, E, F), bar bistro (sektor A) oraz automaty z napojami i przekąskami, gdzie naładujesz baterie przed kolejnymi zajęciami.
W jakich godzinach czynne jest Biuro Centrum Studiów Podyplomowych?
Dziekanat CKP pracuje w trybie hybrydowym od poniedziałku do piątku w godzinach 8.30-16.00. W soboty zjazdowe 9.00- 14.00. W okresie wakacyjnym świadectwa można odebrać osobiście w poniedziałki i środy w godz.: 9.00 - 16.00.
Kadra akademicka
Czy mogę otrzymać informację o kadrze Uczelni?
Na chwilę obecną kadra liczy ponad 600 wykładowców. Kadra naukowo-dydaktyczna Centrum Kształcenia Podyplomowego Uczelni Łazarskiego tworzona jest przez wielu specjalistów z danej dziedziny nauczania. Kadrę stanowią nie tylko wybitni profesorowie oraz wykładowcy akademiccy, to również znani eksperci i liderzy opinii, konsultanci, praktycy biznesu z różnych sektorów gospodarki, przedstawiciele instytucji administracji publicznej i samorządowej oraz organizacji non-profit.
Zachęcamy do zapoznania się z zakładką → Wykładowcy dostępną na stronie poszczególnych kierunków.
Świadectwo i inne dokumenty
Czy na świadectwie będzie informacja, że były to studia z wykorzystaniem kształcenia online i jak otrzymam świadectwo?
Na świadectwie nie ma informacji, że studia lub programy MBA zostały zrealizowane z wykorzystaniem metod i technik kształcenia na odległość.
Absolwenci Centrum Kształcenia Podyplomowego Uczelni Łazarskiego otrzymują dokładnie takie samo świadectwo ukończenia studiów podyplomowych, jak w przypadku ukończenia studiów podyplomowych w formie stacjonarnej.
Uczestnik studiów podyplomowych po ukończeniu studiów podyplomowych otrzymuje świadectwo ukończenia w jednym egzemplarzu w języku polskim.
W ilu egzemplarzach i w jakim języku wydawane jest świadectwo ukończenia studiów podyplomowych?
Świadectwo studiów podyplomowych wydawane jest w jednym egzemplarzu w języku polskim.
Kiedy dostanę świadectwo ukończenia studiów podyplomowych?
Uczelnia ma obowiązek w ciągu 30 dni od daty egzaminu dyplomowego przygotować świadectwo.
Nie zaliczyłem wszystkich modułów, czy otrzymam świadectwo?
Warunkiem ukończenia studiów podyplomowych i otrzymaniem świadectwa jest uzyskanie zaliczeń i zdanie egzaminów, przewidzianych w planie studiów.
Kiedy są wpisywane oceny z zaliczeń/egzaminów?
Oceny są wpisywane po otrzymaniu przez dziekanat CKP protokołu zaliczenia przez osobę przeprowadzającą zaliczenie/egzamin.
Jakie dokumenty otrzymam po studiach podyplomowych i/lub programach MBA?
Absolwent studiów podyplomowych otrzymuje świadectwo ukończenia studiów podyplomowych. Świadectwo jest zgodne z Rozporządzeniem Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 12 września 2018 r. w sprawie dokumentów wydawanych w związku z przebiegiem lub ukończeniem studiów podyplomowych i kształcenia specjalistycznego.
Po ukończeniu programów MBA absolwent otrzymuje świadectwo ukończenia studiów podyplomowych Master of Business Administration (MBA) zgodnie z zapisem w Ustawie o zasadach zarządzania mieniem państwowym z dnia 16 grudnia 2016r. poz.2259 art.19 upoważnia do zasiadania w radach nadzorczych spółek z udziałem Skarbu Państwa).
Czy uczelnia wydaje zaświadczenia słuchaczom studiów podyplomowych potwierdzające ich udział w studiach podyplomowych?
Tak, na prośbę słuchacza wystawiane są zaświadczenia potwierdzające ich udział w studiach podyplomowych. Wystawiamy także zaświadczenia do KFS, PFRON i inne. Skontaktuj się w tej sprawie z dziekanatem Centrum Studiów Podyplomowych dziekanat.ckp@lazarski.edu.pl
Czy dostanę legitymację studencką na studiach podyplomowych?
Słuchacze studiów podyplomowych, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, nie otrzymują legitymacji studenckiej. Studiując na studiach podyplomowych posiadasz status uczestnika, a nie studenta.
PERFON
Czy studia mogą być finansowane przez PEFRON?
Dofinansowanie studiów dla osób niepełnosprawnych w ramach programu „Aktywny Samorząd”. Program jest finansowany ze środków PFRON, a realizowany przez samorządy powiatowe w ramach działalności (PCPR, MOPS, MOPR, WCPR). PFRON kontynuuje realizację modułu II - pomoc w uzyskaniu wykształcenia na poziomie wyższym, który jest adresowany do osób ze znacznym lub umiarkowanym stopniem niepełnosprawności.
Gdzie: Wnioski należy składać osobiście do samorządów powiatowych właściwych dla miejsca zamieszkania wnioskodawcy.
Formularze wniosków nie są jednolite na całą Polskę. Samorządy powiatowe przygotowują swoje indywidualne formularze.
Każdy samorząd powiatowy indywidualnie decyduje kiedy będą rozpatrywane złożone wnioski i kiedy będzie wypłacane dofinansowania.
Prosimy o regularne sprawdzanie stron internetowych samorządów powiatowych właściwych dla miejsca Państwa zamieszkania w celu uzyskania informacji na temat formularzy wniosków, terminów składania wniosków, procedur, itp.
Dofinansowanie & stypendia
Czy mogę otrzymać dofinansowanie?
Uwaga: Możliwość uzyskania dofinansowania nie dotyczy województwa mazowieckiego i pomorskiego.
Baza Usług Rozwojowych (BUR) to ogólnopolska baza ofert szkoleniowych prowadzona przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP). Dzięki temu narzędziu przedsiębiorcy sektora MSP mogą znaleźć m.in. szkolenia czy doradztwo z dofinansowaniem z funduszy europejskich. W ramach projektu istnieje możliwość skorzystania z dofinansowania na studia podyplomowe realizowane na Uczelni Łazarskiego. Oferta kierunków umieszczana jest każdego roku na przełomie VIII/IX. Więcej informacji znajdziesz TUTAJ.
Czy będąc słuchaczem studiów podyplomowych można wnioskować o przyznanie stypendium (naukowe, socjalne)?
Nie, na studiach podyplomowych nie są przyznawane stypendia.
Jak uzyskać dofinansowanie z KFS 2025?
Kto może skorzystać z dofinansowania?
O wsparcie finansowe na szkolenia mogą ubiegać się wszyscy pracodawcy, także osoby fizyczne, zatrudniający co najmniej jednego pracownika. Nie ma znaczenia rodzaj umowy o pracę ani to, czy jest to praca na pełen czy część etatu. Nie jest pracodawcą podmiot prowadzący działalność gospodarczą i niezatrudniający pracowników w ramach umowy o pracę, zatrudniający osoby na podstawie umowy o dzieło.
Terminy składania wniosków o dofinansowanie z KFS
Nabory wniosków są prowadzone przez powiatowe urzędy pracy (PUP). Każdy PUP zamieszcza informacje o terminach składania wniosków na swojej stronie internetowej. Złożenie wniosku poza wyznaczonym terminem jest niemożliwe. Aktualne informacje można znaleźć w bazie powiatowych urzędów pracy. Baza powiatowych urzędów pracy: https://psz.praca.gov.pl/wybor-urzedu. (rynek pracy_aktualności urzędu)
Wzór wniosku o dofinansowanie z KFS
Obecnie nie istnieje jednolity wzór wniosku; każdy powiatowy urząd pracy posiada własny wzór i instrukcję jego wypełniania. Wzór wniosku o dofinansowanie studiów i szkoleń z KFS, obowiązujący w danym PUP, znajduje się na stronie internetowej każdego urzędu pracy do pobrania:
https://psz.praca.gov.pl/wybor-urzedu.
Gdzie złożyć wniosek?
Właściwość miejscową PUP określa powiat, w którym znajduje się siedziba lub miejsce prowadzenia działalności przedsiębiorstwa składającego wniosek.
Priorytety wydatkowania środków na 2025 rok https://www.gov.pl/web/rodzina/kfs-2025
Priorytety wydatkowania środków KFS na rok 2025 są określane przez Ministerstwo Rodziny i Polityki Społecznej. Wnioskodawca powinien wybrać odpowiedni priorytet i zaznaczyć go w formularzu wniosku. Wnioski spełniające przynajmniej jeden z priorytetów są brane pod uwagę do rozpatrzenia. Jeśli istnieje możliwość wskazania kilku priorytetów, zaleca się to zrobić, aby zwiększyć szanse na uzyskanie dofinansowania. Kolejność, w jakiej są wymienione priorytety, nie oznacza ich hierarchii ważności.
Otwórz stronę https://barometrzawodow.pl/modul/prognozy-na-plakatach
- Wybierz obszar prognozy, oznaczając go jako "wojewódzki" lub "powiatowy" (upewnij się wcześniej w swoim Powiatowym Urzędzie Pracy, który obszar prognozy jest zgodny z ich wytycznymi)
- Wybierz rok 2025
- Odznacz grupy zawodów, oznaczając "zawody deficytowe"
Jeśli udało Ci się znaleźć zawody uznawane za deficytowe, sprawdź, czy stanowiska, na których pracują Twoi pracownicy, są uwzględnione na tej liście. Deficyt jest określany w dwóch stopniach: "Duży deficyt" i "Deficyt". Jeśli Twoi pracownicy kwalifikują się jako "Duży deficyt", rozważ rozsądne wybranie tego priorytetu w swoim wniosku.
Uzasadnienie wniosku:
Uzasadnienie wniosku odgrywa kluczową rolę w procesie oceny przez PUP. Należy uwzględnić następujące kryteria:
- Zgodność proponowanych działań z określonymi priorytetami alokacji środków KFS.
- Zgodność zdobywanych przez uczestników szkolenia kompetencji z aktualnymi potrzebami lokalnego lub regionalnego rynku pracy.
- Adekwatność kosztów szkolenia w porównaniu do podobnych usług dostępnych na rynku.
- Plany dotyczące dalszego zatrudnienia osób objętych wnioskiem.
- Posiadanie przez jednostkę prowadzącą szkolenie certyfikatów jakości.
Uzasadnienie powinno być zwięzłe i kompletne, uwzględniając powyższe informacje, aby zwiększyć szanse na przyznanie dofinansowania. Brak uwzględnienia tych informacji może skutkować odmową przyznania dofinansowania.
Uzasadnienie wyboru realizatora usługi kształcenia ustawicznego
W treści wniosku należy uzupełnienie dane realizatora usługi.
NAZWA I MIEJSCE SIEDZIBY:
Uczelnia Łazarskiego, ul. Świeradowska 43, 02-662 Warszawa, NIP 527-02-09-936, REGON 010286164
MIEJSCE REALIZACJI STUDIÓW/SZKOLENIA, JEGO NAZWA, LICZBA GODZIN ORAZ CENA:
zgodnie z informacjami na stronie danego kierunku
Studia podyplomowe: https://ckp.lazarski.pl/studia-podyplomowe/
Programy MBA: https://ckp.lazarski.pl/mba/
POSIADANE PRZEZ UŁ CERTYFIKATY JAKOŚCI OFEROWANYCH USŁUG
Uczelnia Łazarskiego to jedna z wyżej ocenianych polskich, niepublicznych uczelni akademickich z siedzibą w Warszawie, na której funkcjonują trzy Wydziały: Prawa i Administracji, Ekonomii i Zarządzania oraz Medyczny. Oferta edukacyjna Uczelni obejmuje studia licencjackie, magisterskie (w tym studia anglojęzyczne i z dyplomem dwóch uczelni - polskiej i brytyjskiej), doktoranckie, podyplomowe, MBA, LLM, seminaria doktorskie, szkolenia i kursy językowe. Od początku swojego istnienia zdobywała wiele nagród, wyróżnień oraz wysokich miejsc w kluczowych rankingach szkolnictwa wyższego. Na przestrzeni ostatnich lat uzyskaliśmy mnóstwo prestiżowych nagród za jakość kształcenia, takich jak: U-Multirank, Międzynarodowa Akredytacja CEEMAN, wysokie miejsca w wielu edycjach rankingu magazynu Perspektywy czy dziennika Rzeczpospolita,
Najnowsze osiągnięcia naszej Uczelni to m.in:
- w 2024 roku Wydział Prawa i Administracji Uczelni Łazarskiego po raz 16 uplasował się na 1 miejscu rankingu wydziałów prawa uczelni niepublicznych „Dziennika Gazety Prawnej”,
- w 2024 roku Wydział Prawa i Administracji zajął I miejsce wśród uczelni niepublicznych w rankingu wydziałów prawa dziennika „Rzeczpospolita”,
- w 2023 roku, studenci kierunku “Lekarski”, osiągnęli drugi najlepszy wynik w Polsce w Lekarskim Egzaminie Końcowym,
- w 2023 roku, w ramach ewaluacji jakości działalności naukowej otrzymaliśmy najwyższą możliwą kategorię A+ oraz aktualny status wiodącego ośrodka naukowego w dyscyplinie nauki prawne,
- w 2023 roku nasza uczelnia otrzymaliśmy prestiżową nagrodę "BLUESKY AWARDS", w kategorii "Pilotage University of the year",
- w 2021 roku Wydziałowi Ekonomii i Zarządzania przyznano akredytację CEEMAN IQA, potwierdzającą jej profesjonalizm jako instytucji edukacyjnej, kształcącej w dziedzinie zarządzania na terenie Europy Środkowej i Wschodniej,
- w latach 2019-2024 Centrum Kształcenia Podyplomowego uzyskało liczne wyróżnienia i Certyfikaty Akredytacyjne „Studia z Przyszłością” realizowanych kierunków studiów podyplomowych
CENA SZKOLENIA W PORÓWNANIU Z CENĄ PODOBNYCH USŁUG OFEROWANYCH NA RYNKU, O ILE SĄ DOSTĘPNE WSKAZUJĄC ODPOWIEDZI NA WW.
Należy dokonać porównania ofert kilku dostawców.
Dodatkowo przy składaniu wniosku należy przedstawić poniższe dokumenty wystawiane przez Uczelnie:
- Wzór certyfikatu / dokumentu potwierdzającego kompetencje (świadectwo ukończenia studiów podyplomowych)
- Certyfikaty jakości posiadane przez realizatora
- Program szkolenia
- Umowa szkoleniowa (opcjonalne - do wyjaśnienia z właściwym PUP)
Pełna informacja znajduje się na stronie Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej: https://www.gov.pl/web/rodzina/krajowy-fundusz-szkoleniowy