Managing Director i Partner w Bluerank - agencji dostarczającej usługi marketingu w wyszukiwarkach internetowych (SEM) oraz Digital Analytics.
Od kilkunastu lat obecny w branży internetowej. Doradza najważniejszym graczom rynku finansowego, telekomunikacyjnego, e-commerce oraz sektora FMCG. Jako współwłaściciel Bluerank jest odpowiedzialny za rozwój i zarządzanie firmą, jednocześnie pasjonat digital analytics.
Aktywny członek takich stowarzyszeń branżowych jak CXPA, DAA, IAB, PTBRiO oraz Izby Gospodarki Elektronicznej. Pionier obszaru badań doświadczeń i satysfakcji użytkowników, współtwórca platformy opiniac.com. Prelegent konferencji branżowych w Polsce i zagranicą.
Prywatnie - tata, maratończyk, fan hardrocka i psów rasy labrador retriever.
Zobacz także sylwetki innych wykładowców studiów podyplomowych E-commerce Uczelni Łazarskiego TUTAJ. Rekrutacja na studia podyplomowe trwa do 15 października. Możesz jeszcze dołączyć do grupy. Masz pytania? Zapraszamy do kontaktu z Sylwią Chojnacką, tel.: 22 54 35 322, e-mail: ckp@lazarski.edu.pl.