Wkraczanie nowych technologii, w tym sztucznej inteligencji, powoduje zmianę sił na rynku retail oraz fashion. Wyrównuje szanse działających w niej podmiotów. Świetny produkt to dziś za mało, by osiągnąć sukces. Jaka jest zatem droga do osiągnięcia sukcesu?
Zapraszamy na wykład gościnny Marka A. Olbricha, międzynarodowego eksperta w zakresie nowych technologii, w tym – sztucznej inteligencji w branży retail oraz fashion, który odbędzie się w ramach działalności Akademii Biznesu i Prawa Mody Uczelni Łazarskiego.
Gościem Marka, a jednocześnie głosem digitalowego pokolenia będzie Kasia Gola, założycielka GeekGoesChic.Co.
Informacje organizacyjne:
- Termin: 25 października
- Wymiar godzinowy: 1,5 godziny
- Godzina rozpoczęcia: 17.30
- Miejsce: Uczelnia Łazarskiego, sala 106
- Zapisy: Wykład jest bezpłatny i otwarty dla wszystkich zainteresowanych osób, w celu zapisu prosimy o wysłanie zgłoszenia na adres: ckp@lazarski.edu.pl
- Termin zapisów: do 23 października
- Charakter spotkania: wykład jest bezpłatny i otwarty dla wszystkich zainteresowanych
- Uwagi: wykład odbędzie się w języku angielskim
Wykładowcy:
Mark A. Olbrich
Over 30 years’ experience in business management with a strong international element – in many economic sectors: retail, foodservice, healthcare, industry, energy (including nuclear) and others – and in various ownership regimes: quoted, private, private equity, start-ups, charities.
Running companies: as Chairman of the Board, Chief Executive and Director, including non-executive. M&A activities and overseeing and transforming retail investments of private equity organisations for the last 20 years. International markets: The UK, USA, Benelux, Scandinavia, France, Portugal, Luxembourg, Canada, SA and since 2000: Poland, Czech Republic (including Czechoslovakia), Romania.
Advising: UK blue chips boards on international development strategies.
Mentoring: Promising pure play start-ups on behalf of government agency Growth Accelerator.
Other: Advisory Committee, Speaker & Judge – World Retail Congress.
Education: MSc Economics (Best Thesis Award).
Kasia Gola
Założycielka GeekGoesChic.Co oraz współzałożycielka Flowbox.io (języka programowania Luna i software’u efektów specjalnych w filmie - Flowbox). Researcherka oraz strateżka działań biznesowych i marketingowych w branży modowej, przy użyciu nowych technologii. Absolwentka socjologii na Akademii Górniczo-Hutniczej oraz Teen Vogue Fashion University w Nowym Jorku. Współzałożycielka Flowbox.io, założycielka i twórczyni nominowanego do WGSN Global Fashion Awards bloga GeekGoesChic.Co, poświęconego obecności i wykorzystywaniu nowych technologii w modzie. Wykładowca na Akademii Górniczo-Hutniczej oraz Uczelni Łazarskiego. Nominowana do nagrody Kobiety Roku Glamour, w kategorii Online. Inicjatorka i organizatorka spotkań modowo-technologicznych GGC Fash&Tech oraz hackathonu modowego GGC LAB. Fanka amerykańskiego Vogue'a. Gym freak.
Founder at GeekGoesChic, co-founder of Flowbox (Luna programming language and software to VFX in movies - Flowbox). Researcher and strategist of new technologies and marketing in fashion industry. Graduate in Sociology at the AGH University of Science and Technology as well as Teen Vogue Fashion University in New York. Co-founder of Flowbox.io, founder and creator of GeekGoesChic.Co blog nominated for WGSN Global Fashion Awards, on the presence and use of high technologies in fashion. Lecturer at AGH University of Science and Technology and Lazarski University. Nominated for the Glamour Woman of the Year Award in the category Online. Initiator and organizer of fashion and technology meetings GGC Fash&Tech as well as GGC LAB - fashion tech hackathon. Fan of American Vogue. Gym freak.
Klauzula informacyjna:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Uczelnia Łazarskiego z siedzibą w Warszawie przy ul. Świeradowskiej 43, 02-662 Warszawa.
2. Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych, z którym można się skontaktować pod adresem - iod@lazarski.edu.pl.
3. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu organizacji wykładu otwartego pt. „Fashion in AI era. Blessing or curse? czyli Moda w erze sztucznej inteligencji – przekleństwo czy błogosławieństwo?” na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b i f RODO, realizacja oraz podejmowanie działań w celu wykonania umowy oraz uzasadnionego interesu jakim jest zapewnienie kontaktu z uczestnikami, promocja i rozwój nauki.
4. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez Administratora przez okres niezbędny do realizacji wykładu otwartego pt. „Fashion in AI era. Blessing or curse? czyli Moda w erze sztucznej inteligencji – przekleństwo czy błogosławieństwo?”.
5. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa, upoważnieni pracownicy i podmioty, którym Administrator powierzył lub zlecił ich przetwarzanie.
6. Pani/Pana dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą poddawane profilowaniu.
7. Posiada Pani/Pan prawo do żądania od Administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych.
8. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
9. Posiada Pani/Pan prawo wniesienia, w dowolnym momencie, sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/Pana danych osobowych, opartego na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO.
10. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak konieczne do realizacji celów, do jakich zostały zebrane. Niepodanie danych może skutkować niemożliwością realizacji tych celów.