Szkolenie koncentrować się będzie na aspektach dotyczących ochrony oznaczenia i wyglądu produktu na poszczególnych etapach: od koncepcji produktu, przez wprowadzenie go na rynek, do przeciwdziałania naruszeniom.
Podczas szkolenia omówione zostaną następujące zagadnienia:
- Badanie rynku – wcześniejsze produkty i prawa osób trzecich.
- Współpraca z zewnętrznymi dostawcami projektów graficznych.
- Relacje z personelem twórczym.
- Co i w jaki sposób chronić?
- Przeciwdziałanie naruszeniom (znaczenie zabezpieczenia dowodów naruszenia, strategia sposobu ochrony marki i produktu przed naruszeniami, kluczowe aspekty postępowania sądowego).
Szkolenie kierowane jest do właścicieli marek i producentów odzieży, kosmetyków i chemii gospodarczej, a także przedsiębiorców z rynku FMCG czy właścicieli marek luksusowych. Spotkanie zainteresuje również producentów i importerów wyrobów medycznych oraz suplementów diety, a także wydawców prasy.
Szkolenie odbędzie się 10 grudnia 2016 r. na Uczelni Łazarskiego. Zgłoszenia przyjmowane są do 8 grudnia 2016 r. Spotkanie zaplanowane jest na 2,5 godziny, a koszt uczestnictwa w szkoleniu wynosi 400 zł.
Więcej informacji znajduje się TUTAJ.