SEMCAMP to cykliczna konferencja specjalistów branży SEM. Celem spotkań jest zarówno szerzenie wiedzy związanej z zagadnieniami marketingu w wyszukiwarkach, jak również integracja osób zajmujących się tą formą marketingu internetowego.
Tematy poruszane na spotkaniach to przede wszystkim: seo i pozycjonowanie; marketing w sponsorowanych wynikach wyszukiwarek; analityka internetowa i mierzenie rezultatów kampanii reklamowych; reklama wideo; rynek mobile i reklama mobilna.
Najbliższe spotkanie będzie już XXIII edycją SEMCAMPU, a uczestnicy będą mogli m.in. wysłuchać prezentacji takich jak:
- „Automatyzacja w tworzeniu kampanii Google Shopping i Display Product Ads z dynamicznym remarketingiem”,
- „Odkrywanie marek w świecie mobile. O skutecznej reklamie na Facebooku”,
- „Autobidding w AdWords – wszystko, co powinieneś wiedzieć, aby robić efektywne kampanie”,
- „Automatyzacja oparta o dane – DoubleClick Search”,
- „Integracja danych – Pierwszy krok to prawdziwego marketingu opartego na danych (data-driven marketing)”,
- „Venturing beyond last click with Google!”.
Pełny program spotkania dostępny jest na stronie wydarzenia.
Wydarzenie odbędzie się na Uczelni Łazarskiego, a Centrum Kształcenia Podyplomowego Uczelni Łazarskiego jest Partnerem spotkania.
Opłata za uczestnictwo jest w całości przekazywana na wskazaną przez organizatorów fundację.
Więcej informacji znajduje się TUTAJ.