Uczestnicy będą mieli okazję zdobyć wiedzę z zakresu procesu powstawania i rozwoju trendów, metod obserwacji tendencji, implementacji trendów w odniesieniu do DNA marki, a także czytania i interpretowania treści zawartych w trendbookach.
Kurs poprowadzi Agnieszka Polkowska – naukowczyni, trendwatcher, strateg, a także m.in. założycielka studia obserwacji i wdrażania trendów w sektorach mody i lifestyle'u TRENDSPOT.
Szkolenie skierowane są do obecnych oraz przyszłych profesjonalistów branży mody, przede wszystkim: właścicieli firm, projektantów, stylistów, kupców, specjalistów ds. visual merchandisingu czy też wszystkich osób, które pragną poszerzyć swoją wiedzę w tym obszarze.
Kurs odbędzie się w dniach 19-20 października 2018 r. i łącznie potrwa 20h. Program i wszystkie szczegółowe informacje znajdują się TUTAJ.
Wszystkich zainteresowanych zapraszamy też na nasze studia podyplomowe Prawo i zarządzanie w sektorze mody – zostały jeszcze ostatnie wolne miejsca na rok akademicki 2018/2019.