Konferencja Fashion Economy Moda 4.0 jest organizowana przez Akademię Biznesu i Prawa Mody Uczelni Łazarskiego. Będzie dotyczyła polskiego rynku fashion i perspektyw jego rozwoju. Podczas wydarzenia zostaną zaprezentowane m.in. wnioski z najnowszego raportu KPMG w Polsce na temat polskiego rynku mody, zachowań konsumenckich i perspektyw rozwoju tego sektora. Raport m.in. charakteryzuje stan polskiej branży odzieżowej i tekstylnej, przedstawia zwyczaje zakupowe i czynniki decyzyjne konsumentów oraz obserwacje przedsiębiorstw działających na rynku.
Część raportu dotyczy wyzwań i szans w edukacji branży mody i została opracowana przez Akademię Biznesu i Prawa Mody Uczelni Łazarskiego. „Branża mody rozwija się obecnie niezwykle dynamicznie. Przemysł mody w coraz większym stopniu wykorzystuje nowe technologie. Wpływ postępu technologicznego rodzi zapotrzebowanie na specjalistów posiadających wiedzę i umiejętności również w tym zakresie. Specjalizacje i zawody powstają szybciej niż programy edukacyjne. Stwarza to zarówno szanse, jak i ogromne wyzwania dla edukacji w branży mody” mówi radca prawny Agnieszka Oleksyn-Wajda, kierownik Akademii Biznesu i Prawa Mody Uczelni Łazarskiego.
W programie konferencji przewidziano także panele dyskusyjne dotyczące m.in. nowych technologii w modzie, mody męskiej i marketingu modowego. Konferencja zostanie zwieńczona dyskusją ekspercką dotyczącą przyszłości branży fashion w Polsce.
Podczas konferencji wystąpią m.in. Lidia Kalita, Anna Puślecka, Katarzyna Niezgoda, Bogusław Słaby, Beata Tadla, Mark Olbrich, Michał Kędziora (Mr Vintage), Ula Wiszowata, przedstawiciele DH Vitkac, Warsaw Creatives, a także eksperci KPMG i Uczelni Łazarskiego.
Organizatorem konferencji jest Uczelnia Łazarskiego. Partnerem strategicznym konferencji jest KPMG w Polsce. Patronat medialny: Elle, Lounge Magazyn oraz Fashion Biznes.
Na wydarzenie obowiązują zaproszenia. Więcej informacji, a także formularz rejestracyjny można znaleźć na stronie konferencji.