Forum IAB 2015 poświęcone będzie głównie wpływowi użytkowników internetu na zmiany modeli biznesowych firm. Zagadnienie to zostanie omówione z różnych perspektyw - począwszy od komunikacji, w której coraz większą rolę odgrywają nowe kanały, poprzez sprzedaż, która coraz częściej zostaje przeniesiona do sieci, aż po aspekt organizacyjny.
Podczas pierwszego dnia konferencji o erze mobilnej i sposobach adaptacji firm do nowoczesnej rzeczywistości opowiedzą światowej sławy eksperci, znani ze współpracy z wielkimi koncernami - m.in. Martin Lindstorm (specjalista do spraw brandingu i neuromarketingu), Guillaume Bacuvier (Managing Director, Solutions & Innovation, EMEA, Google) i Martin Ott (Managing Director Northern, Central and Eastern Europe, Facebook).
W drugim dniu konferencji, swoimi doświadczeniami podzielą się najwięksi specjaliści z branży marketingu internetowego w Polsce. Ich prelekcje będą odbywały się w ramach bloków tematycznych, takich jak: adaptacja strategiczna, adaptacja do wielokanałowości, adaptacja do cyfrowej sprzedaży, adaptacja treści, adaptacja badawcza, adaptacja do konsumenta i adaptacja do automatyzacji. Wystąpią m.in.Anna Sakowicz (Chief Digital Officer, Członek Zarządu grupy komunikacji marketingowej Starcom MediaVest), Michał Brański (VP Strategia Produktu w Grupie WP), Jacek Dzięcielak (CEO Media Impact Polska oraz Członek Zarządu Grupa Onet.pl S.A.) oraz Barbara Sołtysińska (Prezes Zarządu, Life Tube).
Organizatorem konferencji jest Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska - partner studiów podyplomowych E-marketing Uczelni Łazarskiego.
Polecamy!