Autorki Alison Maitland i Avivah Wittenberg-Cox twierdzą, że w świetle obecnej sytuacji na rynku pracy warunkiem sukcesu współczesnego przedsiębiorstwa jest wykorzystanie potencjału kobiet jako konsumentek i zarządzających oraz zainwestowanie środków w rozwój ich talentu. Przedstawiają argumenty za dokonaniem zmiany w świecie korporacyjnym i proponują rozwiązania dla przedsiębiorstw rozumiejących czynniki motywujące kobiety na światowych rynkach i w miejscach pracy.
W publikacji znajdziecie odpowiedzi na pytania:
- Dlaczego przedsiębiorstwa dostosowujące się do potrzeb kobiet staną się pracodawcami z wyboru i skutecznymi graczami na współczesnym rynku?
- Jak przedsiębiorstwa mogą się rozwijać poprzez wykorzystanie mocnych stron zarówno mężczyzn, jak i kobiet?
- Dlaczego wiele obecnych podejść do społeczno-kulturowej tożsamości płci się nie sprawdziło?
- Jak zagadnienia związane z biznesowym aspektem płci są rozumiane na całym świecie?
Jak wygrać książkę?
- Odpowiedz na pytanie: Jakim liderem jest kobieta?
- Swoją propozycję odpowiedzi prześlij na adres: ckp@lazarski.edu.pl, wpisując w tytule "Konkurs".
- Wygrywa osoba, która najciekawiej odpowie na pytanie.
- Na odpowiedzi czekamy do 2 listopada 2015 r. do godz. 9:00.
Fundatorem nagrody jest Wydawnictwo Wolters Kluwer, partner strategiczny Centrum Kształcenia Podyplomowego Uczelni Łazarskiego.
Powodzenia!
Książkę możecie także nabyć w księgarni internetowej Profinfo.pl.