W ramach rocznego programu studiów podyplomowych E-commerce Uczelni Łazarskiego możesz zdobyć szeroką wiedzę w zakresie e-commerce oraz umiejętności niezbędne do poprowadzenia własnego sklepu internetowego. Dzięki interaktywnej formie warsztatów i ćwiczeń poznasz metody i techniki skutecznego zarządzania sprzedażą i kanałami dystrybucji z uwzględnieniem internetu.
Jeśli chcesz w sposób trwały budować poparcie społeczne i reputację osoby publicznej, to dołącz do grupy studentów kierunku Kreator wizerunku publicznego Uczelni Łazarskiego. Przed Tobą zajęcia z praktycznego wykorzystywania przepisów obowiązującego prawa w zakresie ochrony dóbr osobistych, własności intelektualnej, prawa prasowego i mediów elektronicznych. Poznasz także metody analizowania i rozwiązywania sytuacji problemowych w przypadku wystąpienia kryzysu wizerunkowego w mediach.
Jako słuchacz studiów podyplomowych Analityk rynku Uczelni Łazarskiegozdobędziesz wiedzę i kompetencje niezbędne by ubiegać się o zatrudnienie w wiodących firmach i instytucjach przygotowujących lub wykorzystujących analizy rynku. Zajęcia poprowadzą doświadczeni praktycy z wieloletnim stażem. W programie: definiowanie elementów rynku, wywiad konkurencyjny, badania rynku, infobrokering, analiza klienta, analiza finansowa konkurentów oraz partnerów handlowych, informacja biznesowa, due dilligence.
Sprawdź także programy studiów rekomendowane przez naszych absolwentów: E-marketing i Architekt marki. Zapraszamy.
Masz pytania? Zapraszamy do kontaktu z Sylwią Chojnacką, tel.: 22 54 35 322, e-mail: ckp@lazarski.edu.pl.
Zobacz także Uzyskaj 100 lub 80% dofinansowania na studia podyplomowe, MBA i szkolenia Uczelni Łazarskiego.