Pracujesz w branży mody i chcesz dowiedzieć się, jak tworzyć teksty modowe, które przyciągają klientów? A może chcesz nauczyć się pisać efektywne informacje prasowe i budować komunikację modową w social mediach? Zapraszamy na praktyczne warsztaty udoskonalające komunikację ze współczesnym konsumentem. Szkolenie odbędzie się w dniach 1-2 lutego 2020 r.
Warsztat poprowadzą Anna Jurgaś (przygodę z mediami zaczęła w dziale mody Elle, potem była redaktor naczelną VivaModa i Hot Moda&Shopping), a także Adrian Szlaga (Social Media Manager w Showroom.pl) oraz Joanna Weremijewicz (Head of Content w Showroom.pl).
Szkolenie może zainteresować:
- osoby pracujących w PR lub marketingu firm modowych,
- osoby, które mają lub zamierzają mieć własną firmę w branży mody,
- studentów PR i marketingu,
- studentów dziennikarstwa i pracujących dziennikarzy, którzy chcieliby specjalizować się w dziennikarstwie modowym.
Więcej informacji oraz możliwość aplikacji znajduje się TUTAJ.