Szkolenie ma na celu wypracowanie koncepcji siebie, zdefiniowanie misji, celów życiowych i zawodowych oraz swoich mocnych i słabych stron pod kątem pozycjonowania swojej marki osobistej. Kluczowe dla zarządzania swoim wizerunkiem są social media. Uczestnicy poznają zasady funkcjonowania i narzędzia, dzięki którym będą mogli w pełni wykorzystać potencjał mediów społecznościowych.
Adresatami szkolenia są w szczególności:
- eksperci i liderzy zainteresowani skutecznym zarządzaniem kapitałem reputacji osobistej, pracą nad koncepcją siebie oraz strategią swojego rozwoju na interesujących rynkach i w interesujących relacjach. Profesjonaliści i liderzy zdeterminowani do budowania wysokiej jakości kompetencji i marki eksperta lub marki lidera.
- profesjonaliści w trakcie prac nad strategią rozwoju osobistego i zawodowego, wprowadzający istotne zmiany w swoim życiu, organizacji lub zespole, chcący zmienić własną reputację w ważnych relacjach, w organizacji lub na rynku pracy.
- management w procesie rozwoju indywidualnego przywództwa i budowania kapitału osobistej reputacji w ważnych relacjach zawodowych.
Szkolenie poprowadzi Marek Parzydło - doradca strategiczny i ekspert w obszarze marketingu, zarządzania, innowacji, przywództwa i zarządzania marką osobistą.
Informacje organizacyjne:
- program szkolenia obejmuje 12 h zajęć realizowanych w blokach sześciogodzinnych,
- terminy szkolenia: 21.03.2015 i 28.03.2015,
- rekrutacja trwa do 18.03.2015,
- koszt szkolenia: 1800 zł
Uwaga! Studenci i absolwenci Uczelni Łazarskiego mogą skorzystać z 20% rabatu.
Kontakt:
tel.: 22 54 35 322
e-mail: ckp@lazarski.edu.pl
Obserwuj Lazarski po dyplomie na Facebooku!