Program studiów Strategiczna analiza rynku i konkurencji Uczelni Łazarskiego opiera się na wieloletnich doświadczeniach firmy badawczo-analitycznej PMR oraz ekspertów od rozwiązań analitycznych, zarządzania projektami badawczymi, analizy konkurencji, zarządzania strategicznego i informatyki w zarządzaniu.
Studia adresowane są do menedżerów i specjalistów, chcących doskonalić umiejętności w zakresie wyszukiwania, przetwarzania i weryfikowania pozyskanych informacji, a także przygotowywania raportów biznesowych i analiz konkurencji.
Tematyka zajęć:
- definiowanie elementów rynku
- wywiad konkurencyjny
- badania rynku
- infobrokering
- analiza klienta
- analiza finansowa konkurentów i partnerów handlowych
- informacja biznesowa
- zastosowanie analiz rynkowych w ocenie projektów inwestycyjnych
Dzięki projektowej formule studiów słuchacze wypracują kompetencje współdziałania i pracy w grupie oraz nabędą umiejętności określania priorytetów czy zdolność działania pod presją czasu. Wykorzystaną wiedzę będą mogli zastosować w wielu obszarach działalności firmy (budowanie strategii, komunikacja i marketing, zarządzanie finansami, sprzedaż produktów czy usług).
- Oczekiwania kompetencyjne pracodawców wobec analityków rynku i brokerów informacji stają się coraz bardziej wymagające. Kandydaci do pracy na stanowiskach analitycznych muszą doskonalić swoją wiedzę, umiejętności oraz kompetencje w zakresie analiz rynkowych, aktualnych trendów i wykorzystywania sprawdzonych narzędzi. Już od października na Łazarskim będziemy przygotowywać słuchaczy do prowadzenia samodzielnych projektów doskonalących i poprawiających jakość pozyskanych informacji oraz wyniki analiz otoczenia biznesowego firmy. Pokażemy na praktycznych przykładach, jak sprawnie wykorzystywać i zarządzać informacją biznesową, aby uzyskać przewagę konkurencyjną. Pod opieką doświadczonych trenerów będziemy także rozwijać dobrą organizację pracy, systematyczność, cierpliwość, a także kreatywność w poszukiwaniu niestandardowych rozwiązań analitycznych. Kompetencje te są niezbędne w procesie pracy z informacjami i danymi biznesowymi, wpływają także na efektywność i szybkość realizowanych zadań - mówi dr Bartłomiej Bańkowski, kierownik studiów podyplomowych Strategiczna analiza rynku i konkurencji Uczelni Łazarskiego.
Więcej informacji o kierunku i procesie rekrutacji TUTAJ.
Uwaga. Przy zapisach do 30 czerwca obowiązuje 10% zniżki.
Masz pytania? Zapraszamy do kontaktu z Aleksandrą Bonarską-Dzięcioł, tel.: 22 54 35 322, e-mail: ckp@lazarski.edu.pl.