W kontekście wyzwań, jakie stoją przed współczesnymi mediami, ważne jest, aby specjaliści z zakresu PR czy media relations, posiadali wiedzę teoretyczną oraz umiejętności praktyczne, pozwalające na świadome kształtowanie przekazów kierowanych do opinii publicznej.
Studia „Public Relations i marketing medialny” przygotowują profesjonalną kadrę, gotową do pracy w każdej dziedzinie public relations w różnych obszarach, z uwzględnieniem najnowszych technologii używanych w mediach. Program kształtuje również kadrę profesjonalnych trenerów dziennikarstwa nowych mediów i PR, trenerów coachingu medialnego i PR, fachowców w zakresie relacji z mediami (media relations), animatorów kultury medialnej, ekspertów wiedzy o mediach we współczesnej kulturze i edukacji oraz pedagogów i wychowawców medialnych. Program studiów obejmuje m.in. zagadnienia takie jak: PR polityczny, PR w organizacji, trening wystąpień publicznych, copywriting w strategii PR, warsztat rzecznika prasowego.
Studia adresowane są do absolwentów wszystkich kierunków studiów wyższych, którzy chcą wykształcić lub rozwinąć swoje kompetencje w zakresie komunikacji medialnej. W szczególności mogą zainteresować absolwentów kierunków humanistycznych (takich jak: „Dziennikarstwo i komunikacja społeczna”, „Media i komunikacja społeczna”) oraz filologicznych (takich jak: „Filologia polska”), a także marketingu i zarządzania (takich jak: „Marketing”, „Zarządzanie informacją” czy „Zarządzanie kulturą i mediami”).
Program trwa 2 semestry (około 182 godzin), a zjazdy odbywają się średnio co dwa tygodnie w soboty i niedziele. Rozpoczęcie zajęć zaplanowane jest na październik 2017 r.
Zapraszamy do zapoznania się z pełnym programem TUTAJ.
Rekrutacja w Centrum Kształcenia Podyplomowego Uczelni Łazarskiego trwa do 30 września lub do wyczerpania limitu miejsc. Aplikuj już dziś: aplikuj on-line.
W przypadku pytań, zapraszamy do kontaktu z naszym Działem Rekrutacji, tel.: 22 54 35 322, e-mail: ckp@lazarski.edu.pl.