Studia podyplomowe E-marketing w praktyce umożliwiają uzyskanie wiedzy z zakresu szeroko pojętego e-marketingu, w tym w szczególności: wykorzystywania nowych mediów, realizacji projektów internetowych, prowadzenia kampanii online, mechanizmu, wykorzystania i analizy badań prowadzonych w sieci, planowania strategii i zarządzania marką, modeli biznesowych i nowoczesnych narzędzi do prowadzenia e-biznesu, e-commerce, social i marketingu zintegrowanego.
Studia uwzględniają również przygotowanie do egzaminu certyfikowanego przez IAB Polska – Digital Marketing Qualification (DIMAQ). Jest to pierwszy na polskim rynku, a zarazem najbardziej rozpoznawalny program standaryzacji i weryfikacji kompetencji digital marketingowych, który stanowi potwierdzenie posiadanych kwalifikacji w tym obszarze.
W programie studiów duży nacisk położony jest na pozyskanie przez słuchaczy praktycznych umiejętności. Studia kierowane są do osób, które chcą rozwijać swoją wiedzę nie tylko na poziomie teoretycznym, ale także poprzez rozbudowane ćwiczenia warsztatowe i case studies, które przygotowują absolwentów do pracy zawodowej, zarówno w firmach klienckich, jak i agencjach reklamowych czy domach mediowych.
Zajęcia prowadzą eksperci z branży internetowej z wieloletnim doświadczeniem w biznesie. Większość wykładowców to osoby zajmujące kierownicze i dyrektorskie stanowiska w agencjach interaktywnych oraz firmach SEO/SEM, buzz marketingowych czy e-mail marketingowych. Wśród ekspertów znajdują się również przedstawiciele największych na rynku wydawców, internetowych firm badawczych oraz przedsiębiorstw zajmujących się tematyką usability.
Pełny program studiów można znaleźć TUTAJ.
Rekrutacja trwa do 30 września (w przypadku wyczerpania limitu miejsc, rekrutacja może zakończyć się w terminie wcześniejszym).
Przy zapisie na studia do 30 czerwca 2018 r. można otrzymać 10% rabatu (sprawdź regulamin promocji).
Aplikuj TUTAJ.