Działalność w branży odzieżowej wiąże się z koniecznością znajomości zagadnień prawnych takich jak m.in. prawo własności intelektualnej, czy aspektów związanych z komunikacją, wynikających chociażby z potrzeby uwzględnienia stale zmieniających się kanałów dotarcia do klientów.
Studia "Prawo mody" odpowiadają na potrzeby rynku, a celem programu jest przekazanie słuchaczom praktycznej i teoretycznej wiedzy z zakresu polskiego oraz unijnego prawa własności intelektualnej, regulacji dotyczących e-commerce, a także zasad ochrony dóbr osobistych, danych osobowych oraz reguł uczciwej konkurencji.
"Wykłady w ramach programu prowadzone będą przez praktyków prawa własności intelektualnej, prawa nowych technologii oraz danych osobowych, prawa spółek oraz prawa podatkowego. Wśród wykładowców pojawią się także przedstawiciele biznesu, którzy podzielą się swoim doświadczeniem z zakresu funkcjonowania branży odzieżowej" - mówi radca prawny Agnieszka Oleksyn-Wajda, kierownik programu "Prawo mody".
Studia przeznaczone są dla tych, którzy założyli lub chcą założyć biznes w branży odzieżowej (np. założycieli start-upów) oraz osób działających w branży modowej ? fotografów, projektantów, wizażystów i stylistów. Jest to też ciekawa oferta dla menedżerów aktorów i innych osób publicznych oraz komercjalizujących swój wizerunek, a także przedstawicieli agencji modelek, agencji aktorskich oraz agencji reklamowych. Program może również zainteresować blogerów, czy osoby realizujące działalność kulturalną i rozrywkową. Oferta trafia również w potrzeby podmiotów prowadzących sprzedaż online (m.in. poprzez media społecznościowe) oraz prawników doradzających w dziedzinie ochrony własności intelektualnej, dóbr osobistych czy e-commerce.
Więcej informacji o tym kierunku znajduje się TUTAJ. Aplikuj on-line.
Masz pytania? Zapraszamy do kontaktu z Aleksandrą Bonarską-Dzięcioł, tel.: 22 54 35 322, e-mail: ckp@lazarski.edu.pl.