Przed Tobą całodzienny showcase, podczas którego 16 duetów agencja-klientzaprezentuje najciekawsze polskie kampanie internetowe.
Czas i miejsce: 19 listopada 2015 w Palladium w Warszawie, godz. 9:00-16:20
MIXX Conference to konferencja prezentująca najefektywniejsze i najlepsze digitalowe kampanie ostatnich 12 miesięcy. 16 duetów agencja-klient przedstawi case studies kampanii, które wykorzystują najnowocześniejsze narzędzia digital marketingu, takie jak Snapchat, Instagram, technologię DoubleClick, Hyperlapse, geotargetowanie czy pozyskiwanie leadów.
Duety, które wystąpia podczas MIXX Conference, tworzą liderzy marketingu (m. in. Coca-Cola Polska, Novartis, PKO BP, Orange Polska, Nestle, Johnson & Johnson) oraz najlepsi twórcy digitalowych kampanii (SMG Next, GoldenSubmarine, MediaCom, GlossyMedia, Starcom MediaVest Group, Mint Media, Freshmail, VML Poland, K2, Bluerank, Liquid/MEC, Primus GroupM, They.pl). Uczestnictwo w prelekcjach jest zatem okazją do poznania najefektywniejszych rozwiązań od najlepszych praktyków polskiej branży digitalowej.
Pełen program konferencji znajduje się TUTAJ.
Skorzystaj z atrakcyjnej ceny biletu. Twoja inwestycja to jedyne 122 zł. brutto. Aby kupić bilet, prosimy skontaktować się z Honoratą Stępień-Dąbrowską: h.stepien@iab.org.pl
Organizatorem wydarzenia jest IAB Polska - partner strategiczny Uczelni Łazarskiego.
Polecamy!