Jak wynika z raportu pt. "Kapitał ludzki w sektorze komunikacji marketingowej*"zatrudnienie w sektorze komunikacji marketingowej sukcesywnie wzrasta, a postępująca cyfryzacja będzie powodowała jego dalszy rozwój i wpływała na tworzenie nowych miejsc pracy. Wraz ze zmieniającą się rzeczywistością, zmieniają się także ramy zawodowe, pojawia zapotrzebowanie na nowe kompetencje oraz profesje. Warto więc podnosić swoje kwalifikacje i zdobywać kolejne umiejętności, aby odnieść sukces w tej intensywnie rozwijającej się branży.
Studia podyplomowe "E-marketing w praktyce" umożliwiają uzyskanie wiedzy z zakresu szeroko pojętego e-marketingu, w tym w szczególności: wykorzystywania nowych mediów, realizacji projektów internetowych, prowadzenia kampanii online, mechanizmu, wykorzystania i analizy badań prowadzonych w sieci, planowania strategii i zarządzania marką, modeli biznesowych i nowoczesnych narzędzi do prowadzenia e- biznesu, e-commerce, social i marketingu zintegrowanego.
Program studiów stworzony został zgodnie z ideą Centrum Kształcenia Podyplomowego Uczelni Łazarskiego: kształcenia praktyków przez praktyków, a zajęcia prowadzą eksperci z branży internetowej z wieloletnim doświadczeniem w biznesie, dzięki czemu słuchacze zdobywają praktyczne umiejętności. Większość wykładowców to osoby zajmujące kierownicze i dyrektorskie stanowiska w agencjach interaktywnych oraz firmach SEO/SEM, buzz marketingowych czy e-mail marketingowych. Wśród ekspertów znajdują się również przedstawiciele największych na rynku wydawców, internetowych firm badawczych oraz przedsiębiorstw zajmujących się tematyką usability.
Studia kierowane są do osób, które chcą nie tylko poznać zagadnienia związane z kierunkiem studiów na poziomie teoretycznym, ale także poprzez rozbudowane ćwiczenia warsztatowe i case studies, które przygotowują absolwentów pracy zawodowej, zarówno w firmach klienckich, jak i agencjach reklamowych czy domach mediowych.
"Studia "E-marketing w praktyce" wyróżnia najszerszy na rynku szkoleniowym zakres tematyczny dotyczący działań internetowych, włączając dodatkowo Multichannel i Omnichannel, efektywny e-commerce, a także bieżące trendy społecznościowe takie jak blogging i vlogging. Jest to również program uwzględniający przygotowanie i egzamin do oficjalnej certyfikacji IAB Polska - Digital Marketing Qualification (DIMAQ), a więc zdobycie najbardziej rozpoznawalnego certyfikatu w branży internetowej" - mówi Maciej Hoffmann, kierownik kierunku "E-marketing w praktyce" w Centrum Kształcenia Podyplomowego Uczelni Łazarskiego.
* Raport zrealizowany przez Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska - we współpracy z SKM/SAR oraz ZFPR. Więcej informacji oraz pełna wersja raportu dostepne są: TUTAJ.