Do projektu zaproszonych zostanie 10 przedstawicieli sztuki i 10 przedstawicieli biznesu, wybranych drogą rekrutacji (formularz dostępny jest na stronie). W ciągu 4 weekendów uczestnicy wezmą udział w wykładach, warsztatach i spotkaniach z ekspertami ze świata sztuki i biznesu, którzy przekażą im swoją wiedzę i doświadczenie z zakresu: kreatywności, tworzenia, sztuki, budowania marki osobistej, sprzedaży, promocji, social media, strategii i innych. To wszystko w celu budowania samoświadomości, definiowania swojej marki osobistej i wyznaczania nowych celów.
Program edukacyjny „bizneSztuka – budujemy pomosty” jest dla studentów oraz absolwentów ASP i szeroko rozumianych kierunków o profilu ekonomicznym lub pracujących w świecie biznesu w wieku 25-33 lata z całej Polski. Osób, które chcą świadomie budować swoją karierę zawodową oraz otworzyć się na nowe ciekawe wyzwania i doświadczenia związane ze sztuką i biznesem.
To już II edycja programu, I edycja zakończyła się ogromnym sukcesem i przyczyniła do dalszego rozwoju karier uczestników projektu. Okazało się, że pozornie odległe światy mają sobie nawzajem bardzo dużo do zaoferowania.
Zapraszamy do wysyłania zgłoszeń – rekrutacja trwa do 1 lutego 2017 r., a projekt startuje już 11 marca 2017 r. Zajęcia odbędą się: 11-12 marca, 18-19 marca, 25-26 marca, 1-2 kwietnia 2017 r. w godzinach 10:00-16:00 w Warszawie.
Pomysłodawczynią i autorką programu jest Małgorzata Lisowska, Kierownik studiów podyplomowych Architekt Marki. W projekt zaangażowana jest również dr Małgorzata Gałązka-Sobotka, Dyrektor Centrum Kształcenia Podyplomowego Uczelni Łazarskiego, która zgodziła się podzielić swoją wiedzą i doświadczeniem z uczestnikami projektu. Program jest inicjatywą społeczną.
Więcej informacji oraz formularz zgłoszeniowy znajduje się TUTAJ.