W dzisiejszych realiach szansę na pozyskanie klientów mają te firmy, które wyróżniają się najwyższą jakością, a jednocześnie docierają i potrafią się komunikować z właściwą grupą odbiorców. Studia „Neuro-Marketing i Neuro-Sprzedaż” dostarczają kompleksowej wiedzy na temat tego, jak trafiać do nowych klientów, jak komunikować się z osobami, których motywy zakupowe są często bardzo różnorodne, jak skutecznie sprzedawać i budować przewagę konkrecyjną oraz jak wychodzić poza utarte schematy i aktywnie szukać nowych rozwiązań. Ponadto słuchacze dowiedzą się w jaki sposób opowiadać historie, wzbudzające zainteresowanie marką, a także jak wykorzystywać social media w procesie marketingu i sprzedaży czy budować markę osobistą.
„Uważam, że w przekazywaniu wiedzy najważniejsze jest wzbudzenie zainteresowania u odbiorcy, dlatego też zawsze opieram swój przekaz na praktycznych przykładach, sprawdzonych metodach oraz storytelling’u. Takie założenie przyjęliśmy również tworząc program studiów podyplomowych „Neuro-Marketing i Neuro-Sprzedaż”. Wykładowcy kierunku to praktycy biznesu – doradcy biznesowi, trenerzy, wykładowcy i mówcy, którzy dzielą się swoim wieloletnim doświadczeniem z rynku” – mówi dr Ewa Hartman, kierownik studiów podyplomowych „Neuro-Marketing i Neuro-Sprzedaż”.
Wiedza i umiejętności przekazywane w toku programu mają swoje umocowanie w neuronauce, czyli nauce badającej funkcjonowanie mózgu. Procesy warsztatowe sięgają po międzynarodowe narzędzia STRUCTOGRAM i TRIOGRAM, które w oparciu o analizę biostrukturalną mózgu, pozwalają w sposób precyzyjny określić predyspozycje własne, a także klientów i kontrahentów. Podczas nauki wykorzystywana jest też międzynarodowa metoda Points of You™, która pozwala na wyjście poza utarte schematy myślowe.
Studia przeznaczone są przede wszystkim dla przedsiębiorców, freelancerów, sprzedawców, doradców, trenerów czy coachów. Dzięki wskazaniu skutecznych strategii biznesowego działania, mogą również dać przewagę konkurencyjną osobom, planującym uruchomić własne przedsięwzięcia.
Rekrutacja w Centrum Kształcenia Podyplomowego Uczelni Łazarskiego trwa do 30 września lub do wyczerpania limitu miejsc. Program studiów podzielony jest na dwa semestry (łącznie 164 godziny). Zajęcia z reguły rozpoczynają się w październiku, a zjazdy odbywają się średnio dwa razy w miesiącu, w soboty i niedziele. Przy zapisach na studia do 30 czerwca przysługuje 10% zniżki.
Więcej informacji o studiach podyplomowych „Neuro-Marketing i Neuro-Sprzedaż” znajduje się TUTAJ.
Pełna oferta Centrum Kształcenia Podyplomowego Uczelni Łazarskiego dostępna jest TUTAJ.