Rynek produktów finansowych jest dziś bardzo dynamiczny i obejmuje już nie tylko tradycyjne usługi czy instytucje takie jak banki, ale także te nowoczesne obszary jak np. technologię blockchain. Rozwijający się rynek wymaga więc wszechstronnie wykształconych specjalistów, posiadających zarówno kompetencje w zakresie tworzenia produktów, jak i umiejętności marketingowe czy wiedzę dotyczącą ryzyka w tym obszarze.
Centrum Kształcenia Podyplomowego Uczelni Łazarskiego wzbogaciło właśnie swoją ofertę o studia podyplomowe Nowoczesna wielokanałowa sprzedaż produktów finansowych. W toku studiów poruszane są m.in. zagadnienia takie jak: prawo produktów finansowych, logistyka sprzedaży produktów finansowych, wieloaspektowa segmentacja klientów w pośrednictwie finansowym, marketing i nowoczesne zarządzanie sprzedażą czy zarządzanie ryzykiem produktów finansowych.
„Program studiów odzwierciedla nowatorskie podejście do rynku finansowego, uwzględniające strategię omnichannel i prezentujące sprzedaż produktów holistycznie, bez rozdziału na marketing, sprzedaż czy produkt. Chcemy, aby absolwenci studiów rozumieli mechanizmy sukcesów i porażek produktów finansowych, dzięki uwzględnieniu szerokiego spektrum zagadnień – od ekonomicznych potrzeb stojących za produktem, przez proces jego budowy, promocji i sprzedaży, aż po obsługę posprzedażową” – mówi Marcin Żukowski, kierownik studiów.
Program został stworzony z myślą o praktykach, którzy na co dzień zajmują się tworzeniem, promocją oraz sprzedażą usług i produktów finansowych. Oferta ta może więc zainteresować pracowników firm z sektora finansowego (banków, firm ubezpieczeniowych, doradców inwestycji, fintech itp.), pracowników branży reklamowej i mediowej pragnących rozwijać się w obszarze marketingu produktów finansowych, a także twórców i planujących tworzyć start-upy czy analityków rynku finansowego.
Zgodnie z ideą Centrum Kształcenia Podyplomowego, którą odzwierciedla hasło: kształcenie praktyków przez praktyków, główny nacisk w programie został położony na zajęcia praktyczne i wiedzę przydatną w codziennych działaniach sprzedażowych, produktowych i marketingowych. Wykłady są prowadzone przez zespół doświadczonych ekspertów i specjalistów – teoretyków i praktyków, ze świata finansów, technologii, marketingu i sprzedaży, dzięki czemu słuchacze uzyskują unikalną dawkę wiedzy.
Rekrutacja w Centrum Kształcenia Podyplomowego trwa do 30 września 2018 r. lub do wyczerpania limitu miejsc. Więcej informacji oraz szczegółowy program studiów można znaleźć TUTAJ.
Zapraszamy do zapisów poprzez formularz rekrutacyjny.