Specyfika działalności w branży odzieżowej przejawia się z jednej strony w konieczności poruszania się w dość złożonych uwarunkowaniach prawnych – dotyczących np. kwestii takich jak prawo własności intelektualnej, z drugiej zaś znajomości aspektów związanych z zarządzaniem marką i komunikacją, wynikających chociażby z potrzeby uwzględnienia stale zmieniających się kanałów dotarcia do klientów.
Studia „Prawo i zarządzanie w sektorze mody” mają na celu przekazanie praktycznej wiedzy oraz doświadczeń dotyczących skutecznego zarządzania i promocji w sektorze mody z uwzględnieniem polskich i unijnych regulacji mających zastosowanie w tej działalności, w szczególności prawa własności intelektualnej.
„Program „Prawo i zarządzanie w sektorze mody” powstał we współpracy z najlepszymi specjalistami w swoich dziedzinach, a także z jedynym portalem na polskim rynku poruszającym problematykę biznesu w modzie (FashionBiznes.pl). Studia pozwolą słuchaczom na zdobycie kompleksowej wiedzy z zakresu biznesu w tym m.in.: kupiectwa, product managementu, e-commerce, handlu międzynarodowego, komunikacji, finansów oraz prawa oscylującego wokół wyżej wymienionych zagadnień. Program studiów porusza wszystkie zagadnienia, z którymi na co dzień spotyka się każda firma kosmetyczno-odzieżowa. Co więcej, zaproszona do współpracy kadra oraz relacje z inni słuchaczami to bezcenne kontakty niezbędne do budowania swojej kariery w branży mody – stawiamy na networking” – mówi radca prawny Agnieszka Oleksyn-Wajda, kierownik programu „Prawo i zarządzanie w sektorze mody”, która problemy branży poznała „od podszewki” prowadząc własną firmę odzieżową.
Studia przeznaczone są dla osób pracujących w sektorze odzieżowym i pragnących rozwinąć swoją karierę, a także przedsiębiorców, którzy założyli lub chcą założyć firmę w tej branży. Program może więc szczególnie zainteresować: twórców start-upów, fotografów, projektantów, wizażystów, stylistów, managerów artystów, celebrytów, aktorów, a także przedstawicieli agencji modelek, agencji aktorskich oraz agencji reklamowych i PR. Może to być także interesująca propozycja dla blogerów czy osób realizujących działalność kulturalną i rozrywkową. Oferta trafia również w potrzeby podmiotów prowadzących sprzedaż online (m.in. poprzez media społecznościowe) oraz prawników doradzających w dziedzinie ochrony własności intelektualnej, dóbr osobistych, e-commerce czy obsługujących branżę kreatywną. Studia przeznaczone są również dla przyszłych menedżerów segmentu kosmetyczno-odzieżowego – osób, które fascynują się tą branżą, a do tej pory zdobywały doświadczenie w innych sektorach.
Zapraszamy do zapoznania się z pełnym programem TUTAJ.
Studia trwają 2 semestry (około 180 godzin), a zjazdy odbywają się średnio co dwa tygodnie w soboty i niedziele. Zajęcia rozpoczynają się w październiku 2017 r.
Rekrutacja w Centrum Kształcenia Podyplomowego Uczelni Łazarskiego trwa do 30 września lub do wyczerpania limitu miejsc. Zapisz się już dziś: aplikuj on-line.
W przypadku pytań, zapraszamy do kontaktu z naszym Działem Rekrutacji, tel.: 22 54 35 322, e-mail: ckp@lazarski.edu.pl.