Celem corocznie aktualizowanego projektu jest stworzenie usystematyzowanego kompendium wiedzy o podmiotach działających na polskim rynku internetowym. Mapa ma stanowić aktualny drogowskaz dla firm korzystających z usług internetowych.
Przejrzyste uporządkowanie firm w kategoriach i obszarach ułatwia odnalezienie na Mapie poszukiwanego partnera do współpracy, a także obrazuje całą drogę marketingową – od stworzenia kreacji reklamowej, poprzez wykorzystanie odpowiednich narzędzi i zakup powierzchni reklamowej, analizę kampanii, aż po sprzedaż i usługi.
Dziewiąta edycja Mapy Podmiotów Internetowych IAB Polska zawiera interaktywne logotypy firm pogrupowane w 54 kategorie w 7 kolejnych obszarach.
Centrum Kształcenia Podyplomowego Uczelni Łazarskiego, które realizuje m.in. studia E-marketing w praktyce, również znajduje się na Mapie Podmiotów Internetowych IAB Polska – szukajcie nas w kategorii Uczelnie wyższe.
Mapę Podmiotów Internetowych IAB znaleźć można TUTAJ.