Siły oraz reputacji marki nie można zbudować w jedną chwilę. To długi proces, który wymaga nie tylko poświęcenia czasu, ale również wkładu pracy, wiedzy i narzędzi. W dzisiejszym świecie personal branding nie jest modą, a koniecznością zaistnienia na coraz bardziej wymagającym rynku. W budowaniu silnej marki firmy coraz większą rolę zaczynają odgrywać marki osobiste ich właścicieli oraz przedstawicieli.
Podczas Konferencji wystąpi 9 znakomitych ekspertów, w tym m.in.:
- Anna Szubert, strateg personal brandingu, członkini Stowarzyszenia Mówców Profesjonalnych, wielokrotnie nagradzana w plebiscytach za sukcesy i osiągnięcia
- Witold Moszyński, doradca biznesu w zakresie HRM i zarządzania personelem w cHmuRze, wykładowca i współtwórca programu Executive MBA for Human Resources Professionals Uczelni Łazarskiego
- Joanna Górska, wydawca, dziennikarka, prezenterka "Informacji", gospodyni "Nowego dnia" w Telewizji Polsat i reporterka Polsat News
- Renata Driscoll, doświadczona manager, certyfikowany project manager i praktyk biznesu, blogerka
To wydarzenie dla:
- wszystkich przedsiębiorców, którzy chcąc rozwijać własne biznesy, poszukują rzetelnej wiedzy z zakresu e-marketingu, komunikacji, brandingu, mediów społecznościowych i tradycyjnych
- menedżerów zarządzających przedsiębiorstwami i chcących uczynić swoje działania efektywniejszymi
- osób, które dopiero dojrzewają do podjęcia decyzji o założeniu własnej firmy i od samego początku chcą świadomie kształtować jej wizerunek oraz pozycję na rynku
Dołącz do wydarzenia na Facebooku i zaproś znajomych.
Uczelnia Łazarskiego jest Partnerem V Konferencji Personal Branding Polska. Polecamy!
Zapraszamy również do lektury newsa: Zdobądź kompleksową wiedzę o budowaniu silnych marek!