Konkurs jest efektem szeroko zakrojonych działań edukacyjnych, jakie IAB Polska prowadzi już od lat. Jego celem jest zwrócenie uwagi studentów i absolwentów uczelni wyższych na potencjał marketingu internetowego oraz promocja Internetu jako medium reklamowego. W tym roku konkurs został otwarty także dla autorów prac studiów podyplomowych. Do udziału w nim zatem dopuszczone są prace magisterskie, licencjackie inżynierskie lub podyplomowe zakresu marketingu internetowego obronione w okresie od 1 stycznia 2015 r. do dnia 31 lipca 2019 r. Przesłane prace oceniać będzie jury, w skład którego wchodzą certyfikowani trenerzy DIMAQ.
Nagrodą dla autora najlepszej pracy podyplomowej z marketingu internetowego jest m.in. udział w Akademii DIMAQ wraz podejściem do egzaminu DIMAQ. Akademia to czterodniowe, kompleksowe szkolenie z digital marketingu przygotowujące do zdobycia certyfikatu DIMAQ.
Harmonogram konkursu:
- do 31.07.2019 – zgłaszanie prac
- 01.08.2019 – 15.09.2018 – I etap – wybór 20 najlepszych merytorycznie prac dyplomowych (w tym przynajmniej 3 prac magisterskich)
- 16.09.2019 – 03.10.20189– II etap – ocena prac dyplomowych wyłonionych w I etapie Konkursu
- 03.10.2019 – ogłoszenie wyników
Szczegółowe informacje, regulamin konkursu oraz formularz zgłoszeniowy dostępne na stronie dimaquni.com
Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska jest partnerem studiów podyplomowych E-marketing w praktyce realizowanych w Centrum Kształcenia Podyplomowego Uczelni Łazarskiego, na których kolejną edycję trwa właśnie rekrutacja. Przypominamy, że przy zapisie na studia do 30 czerwca 2019 r. przysługuje 10% zniżki w czesnym.