„Celem konferencji jest to, aby każdy jej uczestnik wyszedł z praktyczną i aktualną wiedzą wykraczającą poza to, co może znaleźć w literaturze i Internecie. Dlatego nie zapraszamy „konferencyjnych guru”, tylko osoby praktykujące z sukcesem od lat w dziedzinach, o których będą mówić. Nie stawiamy na ekspertów celebrytów, lecz na osoby, które bez dużego rozgłosu obsługują topowych klientów, dostarczając im rozwiązań zapewniających przewagę na rynku. Nasi eksperci szkolą przedstawicieli Parlamentu Europejskiego, prezesów największych spółek giełdowych, wykładają na wyższych uczelniach, a także dbają o PR i promocję międzynarodowych marek modowych i urodowych” – wyjaśnia Ilona Adamska, pomysłodawczyni konferencji.
Tematyka wykładów:
- Czym jest PR i dlaczego warto inwestować we współpracę z agencjami Public Relations? - Ilona Adamska
- Asertywność i wysoka samoocena podstawą dobrego startu w biznesie - Monika Zamachowska
- Zaufanie decydującym elementem sukcesu w budowaniu marki - dr Ewa Hartman
- Bądź ekspertem w swojej dziedzinie. Współpraca z mediami - Piotr Cieszewski
- Buduj wyjątkowe relacje z klientami - Alex Barszczewski
Wśród ekspertów wystąpią m.in. dr Ewa Hartman – kierownik programu Neuro-Przywództwo, a pomysłodawczynią wydarzenia jest Ilona Adamska, która także jest wykładowcą Centrum Kształcenia Podyplomowego Uczelni Łazarskiego.
Panele dyskusyjne:
- Blogosfera i jej ogromny potencjał PR-owy. Dlaczego warto współpracować w blogerami? Wśród gości m.in. znani blogerzy.
- Event marketing jako jedno z najskuteczniejszych narzędzi komunikacyjnych. PR-owcy prestiżowych firm opowiedzą o niestandardowych akcjach marketingowych mających na celu promocję marki.
- Współpraca z gwiazdami jako skuteczne narzędzie budowania marki. Znani projektanci opowiedzą o współpracy z gwiazdami show-biznesu.
Szkolenie kierowane jest do:
- właścicieli małych i średnich przedsiębiorstw
- osób budujących własną markę
- projektantów mody stawiających pierwsze kroki w biznesie
- osób pragnących zgłębić tajniki budowania relacji z klientami
- osób zainteresowanych współpracą z gwiazdami jako ambasadorami ich mark
- firm zajmujących się organizacją eventów
- blogerów
Konferencja odbędzie się 25 marca w godzinach 10:00 – 16.00 w Warszawie.
Bilety dostępne są TUTAJ.
Organizatorem jest I.D. Media Agencja Wydawniczo-Promocyjna.