Zapraszamy do wzięcia udziału w II edycji raportu nt. rynku mody i stojących przed nim wyzwań.
Już wkrótce KPMG w Polsce we współpracy z Akademią Biznesu i Prawa Mody Uczelni Łazarskiego opublikuje wyniki II edycji raportu na temat rynku mody. Motywem przewodnim tegorocznej edycji będą m.in. wyzwania stojące przed branżą: różnice pomiędzy podejściem do mody poszczególnych pokoleń konsumentów, a także ich preferencje zakupowe w zależności od wieku oraz wpływ zmian klimatycznych zarówno na branżę mody, jak i postawy konsumenckie.
Wszystkich zainteresowanych działających w branży modowej: producentów, projektantów, sprzedawców oraz dostawców, którzy chcieliby przedstawić w formie studium przypadku wyzwania z jakimi spotykają się na co dzień w swojej pracy zapraszamy do kontaktu z Biurem Prasowym KPMG pod adresem mailowym: biuroprasowe@kpmg.pl.
Wyniki raportu zostaną zaprezentowane podczas drugiej edycji konferencji Fashion Economy organizowanej przez Akademię Biznesu i Prawa Mody Uczelni Łazarskiego w dniu 21 listopada w Centrum Kreatywności Targowa.
Zapraszamy do udziału!