Na spotkaniu pt. „COMPLIANCE. Zapobieganie stratom finansowym i utracie reputacji firmy” uczestnicy dowiedzą się jak dzięki prawidłowemu wdrożeniu i stosowaniu reguł compliance przedsiębiorcy mogą uniknąć lub istotnie ograniczyć wiele ryzyk, wśród których najistotniejsze są: nadużycia gospodarcze, przestępstwa finansowe, nieuczciwe działania pracowników i kadry zarządzającej oraz niewłaściwe prowadzenie dokumentacji firmy.
Eksperci opowiedzą też, czym jest konflikt interesów oraz na czym polega odpowiedzialność karna i karnoskarbowa przedstawicieli oraz pracowników przedsiębiorcy.
Prelegenci podczas konferencji wyjaśnią również jakie zachowania charakteryzuje nieuczciwa konkurencja, dyskryminacja i mobbing oraz naruszenie zasad ochrony danych osobowych, a także jak wystrzegać się utraty danych, cyberprzestępczości oraz korupcji.
Organizatorem wydarzenia jest redakcja miesięcznika My Company Polska, Kancelaria Łaszczuk oraz Polskie Stowarzyszenie Prawników Przedsiębiorstw.
W trakcie konferencji wykładowcy programu Executive MBA for Human Resources Professionals – Joanna Liksza oraz Michał Chodkowski, poprowadzą warsztat: Efektywne wdrożenie oraz stosowanie kodeksów etycznych i wewnętrznych procedur compliance.
Konferencja odbędzie się 13 października w Warszawie, w hotelu Novotel Warszawa Airport, ul. 1 Sierpnia 1.
Szczegóły znajdują się na stronie wydarzenia.
Udział w konferencji jest bezpłatny – zapraszamy!