Celem powstania AMM jest tworzenie i kształcenie kadry menedżerskiej gotowej do współpracy z artystami i zespołami oraz do skutecznego działania na rynku muzycznym.
Ósma edycja Akademii Menedżerów Muzycznych rozpocznie się zjazdem 5 i 6 lutego 2016 r. W sumie w jej ramach odbędzie się 20 spotkań. Pod hasłem przewodnim programu ósmej edycji Akademii, którym jest "nowoczesna promocja" kryje się wiele zagadnień.
- W dobie internetu i komunikacyjnego szumu, trzeba znaleźć alternatywne narzędzia promocji, które będą równie skuteczne bądź skuteczniejsze od sieciowych - mówiPrzemek Kubajewski, koordynator Akademii Menedżerów Muzycznych. - O tym, jakie to metody oraz specyfikę ich synergii z klasyczną promocją muzyczną przybliży Kamil `Jakuza` Jaczyński odpowiedziany m.in. za promocję wytwórni Wielkie Joł!, który z naszą szkołą związany jest od początku jej istnienia. Poruszymy również ważne kwestie związane z promocją za granicą, zajmie się tym Krzysztof Halicz, niegdyś członek zespołu The Car Is On Fire, obecnie pracownik Instytutu Adama Mickiewicza - dodaje.
Jak zwykle na nowych uczestników czekają także praktyki podczas festiwali muzycznych - selekcja rozpocznie się już w okresie wiosennym.
Nowa edycja Akademii Menedżerów Muzycznych, to także nowa lokalizacja. Zajęcia będą odbywały się na Uczelni Łazarskiego, przy ulicy Świeradowskiej 43 w Warszawie.
Osoby zainteresowane udziałem w Akademii Menedżerów Muzycznych proszone są o kontakt pod adresem mailowym: p.kubajewski@akademiamm.pl lub dzwoniąc na nr 536 026 266.
Więcej informacji na www.akademiamm.pl