Manager z międzynarodowym doświadczeniem, ekspert w zakresie zarządzania w branży automotive. Swoją karierę zawodową rozpoczynał jako attaché naukowy w Konsulacie Generalnym Republiki Francuskiej w Szanghaju. Przez kilkanaście lat był odpowiedzialny za wdrażanie narzędzi Lean Manufacturing w azjatyckich fabrykach koncernu Valeo. Od prawie 10 lat związany z drugim największym producentem samochodów na świecie - grupą PSA (Peugeot, Citroen, Opel), jako Lean Manager, a obecnie Chief Quality Officer. Obecnie nadzoruje pod kątem strategicznym system jakości, jak również uczestniczy w pracach nad uruchamianiem innowacyjnych rozwiązań przemysłowych.
-
OFERTA
-
Studia podyplomowe
- Akademia Administracji Publicznej
- Akademia Nowych Technologii i Ochrony Danych Osobowych
- Akademia Biznesu i Prawa Mody
- Akademia HR
- Akademia IT
- Akademia Marketera
- Akademia Menedżera
- Akademia Praktyków Prawa
- Akademia Prawa Sądowego
- Akademia Rynku Nieruchomości
- Akademia Rynku Ochrony Zdrowia
- Akademia Skutecznej Komunikacji
- Akademia Transportu Lotniczego
- Akademia Trenera i Coacha
- Akademia Umiejętności Psychologicznych
- Akademia Zarządzania Jakością
- Akademia Zarządzania Procesowego
- Akademia Zarządzania Produkcją
- Akademia Compliance
-
MBA
- Executive MBA Master of Business Administration dla sektora ochrony zdrowia
- Master of Business Administration (MBA Energetyka)
- Master of Business Administration (MBA in Quality Management)
- Master of Business Administration (MBA w Lotnictwie)
- Master of Business Administration (MBA w Ochronie Zdrowia)
- Master of Business Administration (MBA Zarządzanie)
-
Szkolenia i kursy
-
Manager Industry 4.0
-
Adresaci i atuty studiów
Dla kogo?
Studia Manager Industry 4.0 zostały stworzone z myślą o przekazywaniu wiedzy i omawianiu praktycznych rozwiązań związanych z 4 rewolucją przemysłową, która staje się faktem również w polskich przedsiębiorstwach produkcyjnych. Studia kierowane są do:
- menedżerów średniego i niższego szczebla w organizacji,
- pracowników wszystkich działów przedsiębiorstw produkcyjnych,
- inżynierów procesu.
Wszystkie studia LUQAM realizowane są w 100% przez praktyków.
Atuty:
Największym atutem programu studiów jest ich praktyczna forma oraz zajęcia prowadzone w całości przez menadżerów Lean, doświadczonych konsultantów, zagranicznych ekspertów.
Dodatkowe korzyści:
- Praktyczna strona studiów: case studies, warsztaty.
- Rozwój kompetencji przywódczych.
- Zajęcia prowadzone przez zagranicznych ekspertów.
- Możliwość zdobycia dodatkowych certyfikatów:
° certyfikat „Manager Industry 4.0” (LUQAM) w języku polskim,
° certyfikat ukończenia szkolenia „Transformational Leadership” (LUQAM) w języku polskim,
° certyfikat ukończenia szkolenia „Lider Lean Manufacturing” (LUQAM) w języku polskim,
° certyfikat „Agile Company” (SwissCert) w języku polskim i angielskim.
Wszystkie certyfikaty są wliczone w cenę studiów.
Opiekun merytoryczny: Karolina Antos
tel: 507 174 084 lub (12) 296 49 31 -
Przesłanki i cele
Celem studiów jest przekazanie słuchaczom wiedzy i umiejętności wdrażania praktycznych rozwiązań związanych z 4 rewolucją przemysłową. Przemysł 4.0 jest pojęciem oznaczającym system produkcyjny umożliwiający elastyczne zmiany asortymentu i zwiększanie wydajności wytwarzania dzięki zastosowaniu zaawansowanych narzędzi wspierających produkcję. Narzędzia te to m.in. Internet Rzeczy czy symulacja produkcji. Aby wdrożyć ideę Industry 4.0 należy standaryzować procesy wytwórcze, zapewnić stuprocentowe pozyskiwanie użytecznych i wiarygodnych danych z maszyn i systemów produkcyjnych oraz stworzyć infrastrukturę sieciową łączącą systemy sterowania maszyn i pozwalającą na przesyłanie danych. Przemysł 4.0 nie dotyczy jednak wyłącznie technologii, ale także wydajnych sposobów pracy, roli ludzi w przemyśle i reagującego na zmieniającą się sytuację rynkową „szczupłego” i „zwinnego” zarządzania. Uczestnicy aktywizowani są poprzez czynny udział w projektowaniu, badaniu, analizowaniu i wprowadzaniu nowych rozwiązań w zarządzaniu. Dodatkowo ważnym atutem jest trening miękkich umiejętności menadżerskich.
Organizacja zajęć:
- Studia trwają dwa semestry;
- Zajęcia rozpoczynają się w październiku, odbywają się co 2 tygodnie, w soboty i niedziele, w godzinach 9-15.30
Uczelnia zastrzega sobie prawo do niewielkich zmian w programie lub organizacji zjazdów.
Uruchomienie kierunku jest uzależnione od liczby kandydatów.
Harmonogram studiów przygotowany zostanie po zakończeniu procesu rekrutacji.
W zależności od sytuacji epidemiologicznej w kraju, liczba godzin zdalnych (na odległość) i form on-line może ulec zwiększaniu. -
Program
Moduł I - Industry 4.0
- Wybrane technologie Industry 4.0 (zdalnie)1
- Agile Company
- Wybrane rozwiązania intralogistyczne dla przemysłu 4.0 – case studies (zdalnie)1,2
- Projektowanie layoutu i przepływu przy użyciu symulatora
Moduł II - Zarządzanie i optymalizacja produkcji
- Budowanie systemu produkcyjnego – narzędzia zarządzania i optymalizacji produkcji2.
- Wyznaczanie i monitorowanie KPI2.
Moduł III -Zarządzanie zespołem
- Transformational leadership2.
- Trening kompetencji przywódczych – warsztaty2.
- Budowanie zespołu (zdalnie)2
- Change Management (zdalnie)2
Moduł IV - Case studies
- Internet of Things, Big Data and Cyber-Physical System – case studies (zdalnie)1,2.
- Innovation in manufacturing – case studies (zdalnie)1,2.
- Informatyczne rozwiązania kontroli jakości i analizy braków – case studies (zdalnie)1,2
- Quality success stories (zdalnie)1,2
Egzamin dyplomowy (pisemny)
1 Zajęcia prowadzone przez zagranicznych ekspertów w języku angielskim.
2 Zajęcia mogą zostać połączone na kierunkach Zarządzanie produkcją w praktyce i Manager Industry 4.0
(zdalnie) - zajęcia prowadzone w sposób zdalny (na odległość) 68h
W ramach programu 60% zajęć prowadzonych jest stacjonarnie, 40% w trybie on-line w formie videokonferencji prowadzonej na żywo.
-
Rekomendacje
-
Wykładowcy
Cyril Bourguignon
Alasdair Gilchrist
Ekspert w zakresie rozwiązań Industry 4.0. Specjalizuje się w zagadnieniach związanych z Internetem Rzeczy (IoT), bezpieczeństwem systemów informatycznych, zarządzaniem identyfikacją i dostępem (AIM), systemami i sieciami komputerowymi oraz transformacją cyfrową. Zdobywał doświadczenie m.in. na stanowiskach IT Director, Chief Technical Officer i Cloud Technology Consultant. Realizował projekty związane m.in. z zewnętrzną oceną technicznych studiów wykonalności projektów. Był architektem projektów migracji licznych przedsiębiorstw do Google Cloud, czego efektem było zwiększenie wydajności i obniżenie kosztów. Autor licznych publikacji książkowych, m.in.: Industry 4.0: The Industrial Internet of Things, Supply Chain 4.0: From Stocking Shelves to Running the World, IoT Security Issues, Creating Thinking Machines: Robotics, from Mechanical to Sentient Machine, Digital Success: A Holistic Approach to Digital Transformation for Enterprise and Manufacturing.
dr inż. Paweł Skruch
Absolwent Wydziału Elektrotechniki, Automatyki, Informatyki i Elektroniki Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie, na którym w 2001 r. ukończył studia magisterskie. Stopień doktora nauk technicznych w dyscyplinie automatyka i robotyka uzyskał z wyróżnieniem w 2006 r., a w 2016 r. został mu nadany stopień doktora habilitowanego. Obecnie jest pracownikiem Katedry Automatyki i Inżynierii Biomedycznej na stanowisku profesora uczelni. Dodatkowo, dr hab. inż. Paweł Skruch kieruje Działem Badań i Rozwoju w Centrum Technicznym Aptiv (dawniej Delphi) w Krakowie, gdzie zarządza grupami inżynierów i naukowców odpowiedzialnych za badania i rozwój technologii opartych na sztucznej inteligencji i uczeniu maszynowym. Zainteresowania naukowe i zawodowe dr. hab. inż. Pawła Skrucha dotyczą teorii sterowania, modelowania matematycznego i symulacji komputerowych, weryfikacji i testowania cyfrowych układów automatyki oraz zagadnień sterowania dla pojazdów autonomicznych.
-
Opłaty za studia
Studia Podyplomowe czesne 2 raty 4 raty Manager Industry 4.0 5 700 zł 5 900 zł 6 100 zł - wpisowe w wysokości 400zł (zaliczane na poczet czesnego)
- 20 % zniżki dla absolwentów Uczelni Łazarskiego**
*cena obowiązuje do 30.11.2021 r.
**zniżki nie łączą się z innymi zniżkamiTerminy płatności
Płatność jednorazowa
- Opłatę czesnego (pomniejszoną o kwotę wpisowego) uiszcza się jednorazowo w całości 7 dni przed rozpoczęciem zajęć.
Płatność ratalna
Terminy płatności czesnego w dwóch ratach
- I rata - 7 dni przed rozpoczęciem zajęć (pomniejszona o kwotę wpisowego)
- II rata - do 1 lutego 2022 r.
Terminy płatności czesnego w czterech ratach
- I rata - 7 dni przed rozpoczęciem zajęć (pomniejszona o kwotę wpisowego)
- II rata do 15 grudnia 2021 r.
- III rata do 1 lutego 2022 r.
- IV rata do 1 kwietnia 2022 r.
Konto bankowe na które można dokonywać wpłat:
Uczelnia Łazarskiego
Santander Bank Polska S.A.
29 1910 1048 2209 0006 3981 0004
tytułem: ckp_imię i nazwisko kandydata_2021/2022
-
Partnerzy
Centrum Kształcenia Podyplomowego
Uczelni Łazarskiego
Zobacz naszą ofertę
Kliknij i dowiedz się więcej o ochronie Twoich danych,
w tym Twoich prawach i celach przetwarzania.
- Jak możesz się z nami skontaktować? e-mailem na adres: iod@lazarski.edu.pl.
- Jakie masz prawa?
- dostępu do Twoich danych,
- ich poprawiania,
- żądania ich usunięcia,
- ograniczenia przetwarzania,
- wniesienia sprzeciwu co do przetwarzania Twoich danych osobowych.
- Co zrobić gdy uważasz, że przetwarzamy Twoje dane niezgodnie z wymogami prawnymi? Możesz wnieść skargę do organu nadzorczego. W Polsce jest to Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
- Po co nam Twoje dane, czyli w jakim celu je przetwarzamy? W celu marketingowym, polegającym na wysyłaniu do Ciebie newsletterów, analizowaniu czy zapoznajesz się z ich treściami, i które z nich najchętniej czytasz.
- Czy musisz podawać nam swoje dane? Jest to dobrowolne. Bez ich podania nie będziesz jednak mógł otrzymywać newslettera.
- Na jakiej podstawie prawnej przetwarzamy Twoje dane?
- 1. Art. 6 ust. 1 lit. f RODO. Naszym prawnie uzasadnionym interesem jest analizowanie czy zapoznajesz się z naszymi newsletterami, i które z informacji w nich zawartych czytasz najchętniej.
- 2. Art. 10 ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną oraz art. 172 ustawy Prawo telekomunikacyjne.
- Komu przekażemy Twoje dane?
- 1. Dostawcom narzędzi do: a. analityki ruchu na stronie, b. wysyłki newsletterów.
- 2. Podmiotom zajmującym się hostingiem (przechowywaniem) strony oraz danych osobowych.
- Jak długo będziemy przetwarzać Twoje dane? Przez czas prowadzenia działań marketingowych przez nas albo do czasu wyrażenia przez Ciebie sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania danych w celach marketingowych, albo odwołania zgody na wysyłanie wiadomości na Twój adres e-mail. Odwołanie przez Ciebie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania przed wycofaniem zgody.
- Czy po przekazaniu nam danych możesz sprzeciwić się ich przetwarzaniu? Tak. Możesz to zrobić w dwóch sytuacjach, gdy przetwarzamy Twoje dane:
- 1. na potrzeby marketingu bezpośredniego; takiego sprzeciwu nie musisz uzasadniać,
- 2. na podstawie innych naszych prawnie uzasadnionych interesów; taki sprzeciw wymaga uzasadnienia Twoją szczególną sytuacją.