Lider sprzedaży z 14 letnim doświadczeniem w międzynarodowej i polskiej instytucji bankowej. Zajmował się opracowaniem i wdrażaniem strategii biznesowych zarządzając ludźmi (+300, w tym rozproszone zespoły) generując nawet trzycyfrowe kluczowych wskaźników biznesowych. Wdrażał narzędzia, metody i procesy do zarządzania sprzedażą współpracując z najwyższym kierownictwem w firmie i zewnętrznymi partnerami. Od półtora roku przedsiębiorca - właściciel konsultingowej w zakresie zarządzania sprzedażą i bankowości biznesowej. Współpracuje z PwC w zakresie zarządzania sprzedażą i bankowości mikro, MŚP i korporacyjnej.
-
OFERTA
-
Studia podyplomowe
- Akademia Administracji Publicznej
- Akademia Biznesu i Prawa Nowych Technologii
- Akademia Biznesu i Prawa Mody
- Akademia HR
- Akademia IT
- Akademia Marketera
- Akademia Menedżera
- Akademia Nowoczesnej Edukacji
- Akademia Praktyków Prawa
- Akademia Prawa Sądowego
- Akademia Rynku Nieruchomości
- Akademia Rynku Ochrony Zdrowia
- Akademia Skutecznej Komunikacji
- Akademia Transportu Lotniczego
- Akademia Trenera i Coacha
- Akademia Umiejętności Psychologicznych
- Akademia Zarządzania Jakością
- Akademia Zarządzania Procesowego
- Akademia Zarządzania Produkcją
-
MBA
-
Szkolenia i kursy
-
Zarządzanie sprzedażą

Rekrutacja
zakończona

Ilość semestrów
2
Wymiar godzinowy
176

Początek zajęć
17.10.2020
-
Adresaci i atuty studiów
Dla kogo?
- absolwenci studiów wyższych (przede wszystkim kierunków: zarządzanie, ekonomia, prawo);
- pracownicy działów sprzedaży;
- menedżerowie sprzedaży różnych szczebli;
- właściciele małych i średnich przedsiębiorstw;
- wszystkie osoby zainteresowane zwiększeniem kompetencji w zarządzaniu sprzedażą.
Atuty:
- kompleksowe przygotowanie do roli menedżera sprzedaży;
- wyposażenie studentów w praktyczne umiejętności, wiedzę i narzędzia z zakresu zarządzania sprzedażą - niezbędne do samodzielnego przygotowania i wdrożenia strategii sprzedaży;
- wykładowcy to praktycy zawodu – menedżerowie z wieloletnim doświadczeniem, ekonomiści, psychologowie i profesjonalni konsultanci.
-
Przesłanki i cele
Zarządzanie sprzedażą, jak inne obszary prowadzenia działalności biznesowej, opiera się na konkretnych metodach, działaniach i narzędziach. Wyzwaniem jest identyfikacja i umiejętność wykorzystania tych metod, działań i narzędzi w konkretnej sytuacji rynkowej. Dla przykładu - strategia nastawiona na dynamiczny wzrost ilości klientów na danym rynku będzie składała się z innych elementów, niż ta nastawiona na maksymalizację zysku na pojedynczym kliencie.
Dodatkowo rzeczywistość jest dużo bardziej skomplikowana i w praktyce często pojawia się konieczność godzenia ze sobą pozornie sprzecznych oczekiwań biznesowych, z dodatkowymi wyzwaniami wewnątrz firmy jak np. cięcia kosztów, czy wprowadzanie nowych bardziej restrykcyjnych regulacji ładu korporacyjnego wymaganego przez właściciela.
Celem kształcenia jest wyposażenie studentów w praktyczne umiejętności, wiedzę i narzędzia z zakresu zarządzania sprzedażą. Niezbędne do samodzielnego przygotowania i wdrożenia strategii sprzedaży z uwzględnieniem różnych sytuacji rynkowych i wewnętrznych przedsiębiorstwa.
Organizacja zajęć:
- studia trwają dwa semestry;
- zajęcia rozpoczynają się w II połowie października, odbywają się co 2 tygodnie, w soboty i niedziele, w godzinach 9-18.
Uruchomienie kierunku jest uzależnione od liczby kandydatów.
Uczelnia zastrzega sobie prawo do niewielkich zmian w programie lub organizacji zjazdów.
Harmonogram studiów przygotowany zostanie po zakończeniu procesu rekrutacji. -
Program
- Wstęp do zarządzania sprzedażą;
- Audyt procesu sprzedaży;
- Strategiczna i operacyjna organizacja procesu sprzedaży;
- Marketing i komunikacja z rynkiem;
- Proces sprzedaży:
- WALLET SIZING - o tym co sprzedawać i o szacowaniu możliwych przychodów;
- KANAŁY SPRZEDAŻY - określenie kanałów dotarcia do klienta i ich współpracy między sobą;
- ACCOUNT PLANNING - o tym jak planować i rozwijać sprzedaż;
- OFERTA I KOMUNIKACJA Z KLIENTEM - budowa i prezentacja oferty;
- NEGOCJACJE - docieranie do właściwych osób i ich role w procesie sprzedaży. Określanie scenariuszy negocjacyjnych;
- TECHNIKI SPRZEDAŻY - badanie potrzeb klienta. Profesjonalna struktura rozmowy sprzedażowej. Przegląd rynku;
- NETWORKING - usystematyzowane podejście do pracy z potencjalnymi klientami;
- RETENCJA - przewidywanie i zapobieganie odejść klientów.
- Technologia wspierająca sprzedaż i zarządzanie;
- Wdrażanie zmian;
- Seminarium i praca dyplomowa.
-
Rekomendacje
-
Wykładowcy
Karol Stępień
Kierownik studiów
Marek Chlebicki
Dyrektorem Zespołu doradztwa Strategy & Operations dla sektora finansowego w Polsce, jednocześnie lider centrum kompetencji w zakresie doradztwa biznesowego dla instytucji finansowych w Regionie CEE. Posiada 15 letnie doświadczenie pracy w sektorze finansowym (bankowość i consulting), w tym w roli
dyrektora zarządzającego w europejskiej grupie bankowej. Specjalizuje się w tworzeniu strategii i prowadzeniu złożonych transformacji biznesowych i operacyjnych. Realizuje projekty dla polskich oraz międzynarodowych instytucji finansowych (w tym Grup bankowych z Austrii, Francji i Rosji). Entuzjasta nowych technologii i analityki danych w usługach finansowych, wspiera innowacje i transformacje sektora finansowego w Polsce i Regionie. W ostatnich latach aktywnie wspierał banki w budowie nowych modeli biznesowych i operacyjnych oraz nowych strategii omnikanałowych opartych o wykorzystanie danych i nowych technologii. Prowadził także mentoring firm fintech w ramach PwC Startup Collider. Praktyk sprzedaży oraz jeden z liderów rozwoju metod analitycznych dla zarządzania sprzedażą w ramach PwC w Polsce i globalnie. Posiada certyfikacje w zakresie kierowania projektami, analizy biznesowej, budowy Customer Experience, jest też certyfikowanym Lean Six Sigma Master Black Belt.
Robert Chojnacki
Zarządzał sprzedażą i marketingiem w wielu organizacjach. Od 20 lat prowadzi szkolenia, warsztaty i seminaria w których wzięło udział kilkanaście tysięcy osób (ponad 2500 zrealizowanych dni szkoleniowych). Zarządzał lub współzarządzał jednymi z największych biznesowych wdrożeń edukacyjnych w Polsce. Trener i partner w uznanych organizacjach doradczo – szkoleniowych. Uczestnik projektu Mastery Club Harvard Business Review Polska, konsultant typów psychologicznych JTI i Extended DISC, laureat nagrody Menedżer Najwyższej Jakości 2009. Certyfikowany trener i coach IMC, Hous of Skills, Sandler Training. Autor projektu System Edukacji Menedżerskiej ZEBRA®
Sebastian Cieślak
Jako Konsultant HR, od ponad 14 lat, pomagam menedżerom tworzyć środowisko pracy, dzięki któremu realizują swoje cele biznesowe, a pracownikom pracuje się lepiej i są bardziej zaangażowani. Wspieram ich we wszystkich procesach HR, w tym w rekrutacji i selekcji, motywowaniu pracowników, przejściu przez zmianę, w ich własnym rozwoju i budowaniu ich zespołów. Prowadziłem liczne projekty: oceny pracowniczej, due dilligance, rekrutacyjne, Assessment i Development Center, badania opinii pracowników. Prowadzę szkolenia i warsztaty w następujących obszarach: rozwój kompetencji menedżerskich, budowanie zespołów, oceny pracowniczej, feedbacku, integracyjne. Specjalizuję się w projektowaniu systemów służących ocenie pracowniczej i budowaniu modeli kompetencyjnych. Jestem osobą empatyczną i zaangażowaną w realizację zadań. Łatwo nawiązuje kontakty, lubię pracować zarówno indywidualnie jak i w zespole, chętnie podejmuję się nowych wyzwań i elastycznie podchodzę do zmieniającej się rzeczywistości.
Radek Drzewiecki
Założyciel Leanpassion – lidera transformacji LEAN STRATEGY w Polsce. Zdobył doświadczenie, współpracując z ponad 300 firmami, między innymi Solaris, Infosys, MAN, mLeasing, EFL, Amway, Credit Agricole, P&G, PZU, Allianz, LOT, PKP Intercity, Fresh Logistics, Capgemini, Adamed, Mars, Medicover, Wavin. Autor książki „Strategia LEAN-Dlaczego w WIELKICH FIRMACH ludzie nie mogą doczekać się PONIEDZIAŁKÓW?”, która odchodzi od stereotypowego postrzegania LEAN jako narzędzi i projektów wdrożeniowych, a kładzie nacisk na autorski, 5-krokowy proces transformacji strategicznej. Współzałożyciel start upu Sherlock Waste – aplikacji zmieniającej frustrację w innowację.
Jego motto to "Wielkie Firmy i Szczęśliwi Ludzie”.
Rafał Kołodziej
Założyciel i lider Greenhat Innovation, gdzie współtworzy innowacje, rozwiązując realne problemy biznesowe i społeczne. Specjalizuje się w projektowaniu strategii, projektowaniu usług oraz futures thinking. W zespole Greenhat realizował projekty strategiczne m.in. dla Allegro, ING Bank, BZ, WBK, Raiffeisen Polbank, Ergo Hestia, Amica Wronki, Urząd Patentowy, Endo, PKP Energetyka, Śląski Klaster Designu, Otomoto, Polpharma, Tatrzański Park Narodowy, Uniwersytet SWPS, TFI BZ WBK, Allianz, Składy VOX, YES, SELENA, PZU, mBank. W 2016 roku był liderem prac nad Strategią Rozwoju Miasta Poznania oraz strategią komunikacji miasta, które powstawała w procesie design thinking, angażując ponad 600 mieszkańców w proces współtworzenia. Współautor programu studiów i kierownik studiów podyplomowych. Projektowanie Usług / Service Design na Uniwersytecie SWPS. Prowadzi i facylituje zajęcia z projektowania usług, propozycji wartości, modelowania biznesu i współtworzenia wartości na Uniwersytecie SWPS.
Tomasz Owczarek
• Psycholog
• Absolwent Uniwersytetu Gdańskiego
• Trener i konsultant z 20 letnim doświadczeniem w realizacji projektów dla organizacji biznesowych
• Wykładowca na studiach MBA (Master of Bussiness Administration) GFKM
• Facylitator London Bussiness School
• Absolwent Podyplomowego Studium Terapii Poznawczo - Behawioralnej SWPS
• Certyfikowany coach organizacji International Coaching Community
• Specjalista w zakresie przywództwa i współpracy w biznesie
• Prezes Stowarzyszenia Nauk Behawioralnych w Zastosowaniu Biznesowym i Społecznym
Michał Stachura
CFO w Waimea Holding SA. Absolwent studiów MBA na Akademii Leona Koźmińskiego. Współtwórca stowarzyszenia dla menedżerów - studentów MBA - MBA Inspire. W latach 2016-2018 odpowiadał za Wydział Wsparcia Sprzedaży Bankowości Korporacyjnej w Raiffeisen’ie. Pracował również w regionach sprzedażowych Raiffeisn’a, na różnych stanowiskach. Zajmował się zarządzaniem sprzedażą, sprzedażą, obsługą klientów korporacyjnych i finansowaniem projektów inwestycyjnych.
Grzegorz Turniak
Inspirujący mówca, mentor. Niestrudzony orędownik i pasjonat idei networkingu. Mingling maven – poprowadził ponad 1300 sesji networkingowych dla przeszło 130.000 uczestników. W lutym 2006 wprowadził na rynek krajowy firmę BNI Polska. Obecnie jest prezesem spółki szkoleniowo-doradczej Akademia Rekomendacji. Prowadzi Networking Concierge Club, Sesje Pozytywnych Relacji na eventach.
Poprzednio: Prezes Jobpilot Polska; HR Sector Sales Manager – SAP Polska; Managing Director – Neumann Management Institute; Dyrektor Polskiej Międzynarodowej Szkoły Zarządzania. Absolwent Wydziału Elektroniki Politechniki Warszawskiej. Certyfikowany konsultant OD (OD Institute Ohio). Nauczyciel przedsiębiorczości (Babson College). Certyfikowany coach ICC (International Coaching Community). W latach 2003 członek Zarządu PSZK. Od 2006 Prezes Stowarzyszenia Profesjonalnych Mówców w Polsce.
-
Opłaty za studia
Studia Podyplomowe czesne 2 raty 4 raty Zarządzanie sprzedażą 9 500 zł 9 700 zł 9 900 zł - 20 % zniżki dla absolwentów Uczelni Łazarskiego**
*cena obowiązuje do 30.11.2019 r.
**zniżki nie łączą się z innymi zniżkamiTerminy płatności
Płatność jednorazowa
- Opłatę czesnego (pomniejszoną o kwotę wpisowego) uiszcza się jednorazowo w całości 7 dni przed rozpoczęciem zajęć.
Płatność ratalna
Terminy płatności czesnego w dwóch ratach
- I rata - 7 dni przed rozpoczęciem zajęć (pomniejszona o kwotę wpisowego)
- II rata - do 1 lutego 2020 r.
Terminy płatności czesnego w czterech ratach
- I rata - 7 dni przed rozpoczęciem zajęć (pomniejszona o kwotę wpisowego)
- II rata do 15 grudnia 2019 r.
- III rata do 1 lutego 2020 r.
- IV rata do 1 kwietnia 2020 r.
Konto bankowe na które można dokonywać wpłat:
Uczelnia Łazarskiego
Santander Bank Polska S.A.
29 1910 1048 2209 0006 3981 0004
tytułem: ckp_imię i nazwisko kandydata_2019/2020
-
Partnerzy
Kliknij i dowiedz się więcej o ochronie Twoich danych,
w tym Twoich prawach i celach przetwarzania.
- Jak możesz się z nami skontaktować? e-mailem na adres: iod@lazarski.edu.pl.
- Jakie masz prawa?
- dostępu do Twoich danych,
- ich poprawiania,
- żądania ich usunięcia,
- ograniczenia przetwarzania,
- wniesienia sprzeciwu co do przetwarzania Twoich danych osobowych.
- Co zrobić gdy uważasz, że przetwarzamy Twoje dane niezgodnie z wymogami prawnymi? Możesz wnieść skargę do organu nadzorczego. W Polsce jest to Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
- Po co nam Twoje dane, czyli w jakim celu je przetwarzamy? W celu marketingowym, polegającym na wysyłaniu do Ciebie newsletterów, analizowaniu czy zapoznajesz się z ich treściami, i które z nich najchętniej czytasz.
- Czy musisz podawać nam swoje dane? Jest to dobrowolne. Bez ich podania nie będziesz jednak mógł otrzymywać newslettera.
- Na jakiej podstawie prawnej przetwarzamy Twoje dane?
- 1. Art. 6 ust. 1 lit. f RODO. Naszym prawnie uzasadnionym interesem jest analizowanie czy zapoznajesz się z naszymi newsletterami, i które z informacji w nich zawartych czytasz najchętniej.
- 2. Art. 10 ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną oraz art. 172 ustawy Prawo telekomunikacyjne.
- Komu przekażemy Twoje dane?
- 1. Dostawcom narzędzi do: a. analityki ruchu na stronie, b. wysyłki newsletterów.
- 2. Podmiotom zajmującym się hostingiem (przechowywaniem) strony oraz danych osobowych.
- Jak długo będziemy przetwarzać Twoje dane? Przez czas prowadzenia działań marketingowych przez nas albo do czasu wyrażenia przez Ciebie sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania danych w celach marketingowych, albo odwołania zgody na wysyłanie wiadomości na Twój adres e-mail. Odwołanie przez Ciebie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania przed wycofaniem zgody.
- Czy po przekazaniu nam danych możesz sprzeciwić się ich przetwarzaniu? Tak. Możesz to zrobić w dwóch sytuacjach, gdy przetwarzamy Twoje dane:
- 1. na potrzeby marketingu bezpośredniego; takiego sprzeciwu nie musisz uzasadniać,
- 2. na podstawie innych naszych prawnie uzasadnionych interesów; taki sprzeciw wymaga uzasadnienia Twoją szczególną sytuacją.