Lider sprzedaży z 14 letnim doświadczeniem w międzynarodowej i polskiej instytucji bankowej. Zajmował się opracowaniem i wdrażaniem strategii biznesowych zarządzając ludźmi (+300, w tym rozproszone zespoły) generując nawet trzycyfrowe kluczowych wskaźników biznesowych. Wdrażał narzędzia, metody i procesy do zarządzania sprzedażą współpracując z najwyższym kierownictwem w firmie i zewnętrznymi partnerami. Od półtora roku przedsiębiorca - właściciel konsultingowej w zakresie zarządzania sprzedażą i bankowości biznesowej. Współpracuje z PwC w zakresie zarządzania sprzedażą i bankowości mikro, MŚP i korporacyjnej.

Nowoczesne zarządzanie sprzedażą
Strategie, Technologie, Leadership
-
OFERTA
-
Studia podyplomowe
- Akademia Administracji Publicznej
- Akademia Nowych Technologii i Ochrony Danych Osobowych
- Akademia Biznesu i Prawa Mody
- Akademia HR
- Akademia IT
- Akademia Marketera
- Akademia Menedżera
- Akademia Praktyków Prawa
- Akademia Prawa Sądowego
- Akademia Rynku Nieruchomości
- Akademia Rynku Ochrony Zdrowia
- Akademia Skutecznej Komunikacji
- Akademia Transportu Lotniczego
- Akademia Trenera i Coacha
- Akademia Umiejętności Psychologicznych
- Akademia Zarządzania Jakością
- Akademia Zarządzania Procesowego
- Akademia Zarządzania Produkcją
- Akademia Compliance
-
MBA
- Executive MBA Master of Business Administration dla sektora ochrony zdrowia
- Master of Business Administration (MBA Energetyka)
- Master of Business Administration (MBA in Quality Management)
- Master of Business Administration (MBA w Lotnictwie)
- Master of Business Administration (MBA w Ochronie Zdrowia)
- Master of Business Administration (MBA Zarządzanie)
-
Szkolenia i kursy
-
Nowoczesne zarządzanie sprzedażą
Strategie, Technologie, Leadership
-
Adresaci i atuty studiów
Dla kogo?
- absolwenci studiów wyższych (przede wszystkim kierunków: zarządzanie, ekonomia, prawo);
- pracownicy działów sprzedaży;
- menedżerowie sprzedaży różnych szczebli;
- właściciele małych i średnich przedsiębiorstw;
- wszystkie osoby zainteresowane zwiększeniem kompetencji w zarządzaniu sprzedażą.
Atuty:
- kompleksowe przygotowanie do roli menedżera sprzedaży;
- wyposażenie studentów w praktyczne umiejętności, wiedzę i narzędzia z zakresu zarządzania sprzedażą - niezbędne do samodzielnego przygotowania i wdrożenia strategii sprzedaży;
- przegląd i omówienie narzędzi rozwiązań technologicznych wspierających sprzedaż i zarządzanie;
- wykładowcy to praktycy zawodu – menedżerowie z wieloletnim doświadczeniem, ekonomiści, psychologowie i profesjonalni konsultanci.
-
Przesłanki i cele
Zarządzanie sprzedażą, jak inne obszary prowadzenia działalności biznesowej, opiera się na konkretnych metodach, działaniach i narzędziach. Wyzwaniem jest identyfikacja i umiejętność wykorzystania tych metod, działań i narzędzi w konkretnej sytuacji rynkowej. Dla przykładu - strategia nastawiona na dynamiczny wzrost ilości klientów na danym rynku będzie składała się z innych elementów, niż ta nastawiona na maksymalizację zysku na pojedynczym kliencie.
Dodatkowo rzeczywistość jest dużo bardziej skomplikowana i w praktyce często pojawia się konieczność godzenia ze sobą pozornie sprzecznych oczekiwań biznesowych, z dodatkowymi wyzwaniami wewnątrz firmy jak np. cięcia kosztów, czy wprowadzanie nowych bardziej restrykcyjnych regulacji ładu korporacyjnego wymaganego przez właściciela.
Celem kształcenia jest wyposażenie studentów w praktyczne umiejętności, wiedzę i narzędzia z zakresu zarządzania sprzedażą. Niezbędne do samodzielnego przygotowania i wdrożenia strategii sprzedaży z uwzględnieniem różnych sytuacji rynkowych i wewnętrznych przedsiębiorstwa.
Organizacja zajęć:
- studia trwają dwa semestry; rozpoczynają się w II połowie października;
- zajęcia dydaktyczne odbywają się raz w miesiącu w ramach dwudniowych, weekendowych sesji zajęciowych w godzinach od 09:00 do 17:00;
- w tym 48 godzin zajęć w formie zdalnej.
Warunkiem zaliczenia jest:
- zaliczenie modułów 1-5 na podstawie kolokwiów na poziomie min 80%;
- zaliczenie modułu 6 na podstawie projektu przygotowania strategii zarządzania (prezentacja);
- egzamin dyplomowy w formie testu.
Uczelnia zastrzega sobie prawo do niewielkich zmian w programie lub organizacji zjazdów.
Uruchomienie kierunku jest uzależnione od liczby kandydatów.
Harmonogram studiów przygotowany zostanie po zakończeniu procesu rekrutacji.
W zależności od sytuacji epidemiologicznej w kraju, liczba godzin zdalnych (na odległość) i form on-line może ulec zwiększaniu. -
Program
I. Wstęp do zarządzania sprzedażą - otoczenie gospodarcze
- Trendy społeczne, ekonomiczne i technologiczne
- Analiza rynku w Polsce i na Świecie pod kątem działań sprzedażowych
II. Audyt procesu sprzedaży
- Od czego zacząć? W GEMBA, czyli gdzie Narzędzia lean do weryfikacji procesu sprzedaży
- Audyt zaawansowania procesu sprzedaży
III. Strategiczna i operacyjna organizacja procesu sprzedaży
- Projektowanie wartości dla klienta. Misja i wizja firmy
- Cele strategiczne i misja, główne wskaźniki biznesowe (Key Performance Indicators), struktura organizacyjna
- Przywództwo i jego wpływ na efektywność zespołów sprzedażowych
- Zatrudnianie i zwalnianie pracowników
- Systemy motywacyjne
- Rozwój kompetencji sprzedażowych
IV. Proces marketingowy i sprzedażowy
1. Marketing i komunikacja z rynkiem
- Co chcesz powiedzieć klientowi? Gdzie i jak Cię widać? NPS
- ATL i BTL
- Internet: brand marketing, performance marketing, SEO, SEM, social media
- Content marketingi PR
2. Proces sprzedaży
- Maksymalna wartość handlowa klienta: target market - czyli o tym komu sprzedawać, wallet sizing i account planing, polityka cenowa i modele cenowe, kampanie sprzedażowe i produkty flagowe
- Target market - czyli o tym komu nie sprzedawać
- Inicjowanie sprzedaży, kanały sprzedaży i omnichannel
- Oferta i komunikacja z klientem, cross-sell i up-sell
- Docieranie do właściwych osób w procesie sprzedaży
- Techniki badania potrzeb i sprzedaży
- Networking a sprzedaż
- Retencja - przewidywanie utraty klientów
- Środki zapobiegające utracie klientów i obsługa retencyjna
V. Narzędzia IT
- Narzędzia sprzedażowe - przegląd
- Narzędzia do monitoringu i planowania sprzedaży
- Narzędzia sprzedażowe - business case
- Narzędzia do monitoringu i planowania sprzedaży - business case
VI. Wdrażanie zmian
- Buy-in zespół wdrożeniowy
- Planowanie i przygotowanie
- Zwinne wdrożenia - testy
- Komunikacja i zdarzenia krytyczne
Egzamin dyplomowy
-
Rekomendacje
-
Wykładowcy
Karol Stępień
Kierownik studiów
Cezary Andrzejczyk
Ekspert ds. komunikacji korporacyjnej i relacji inwestorskich.
Specjalista w zakresie komunikacji korporacyjnej, relacji inwestorskich i PR finansowego. Komunikacją marketingową zajmuje się od 2007 roku. Przez pierwsze lata kariery pracował w polskich oddziałach największych globalnych agencji PR – Edelman Polska, H+K Strategies oraz MSL Group. Następnie przez rok pełnił funkcję rzecznika prasowego FM Banku, a w latach 2011-2017 pracował w międzynarodowym Domu Maklerskim X-Trade Brokers, gdzie był Dyrektorem PR na Polskę i Europę Centralną. Od lipca 2018 roku do marca 2019 zajmował stanowisko dyrektora komunikacji korporacyjnej w grupie Open Finance. Obecnie prowadzi własną działalność doradczą. Jest członkiem Rady Ekspertów fundacji Rada Biznesu, a także przewodniczącym Rady Programowej fundacji Invest Cuffs.
Absolwent stosunków międzynarodowych na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu oraz studiów doktoranckich w Szkole Głównej Handlowej na kierunku ekonomia. Ukończył także London School of Public Relations. Od 2015 roku wykłada relacje inwestorskie w Instytucie Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego.
Ewa Baranek
Związała się z branżą Executive Search w 2006, zaraz po studiach z psychologii społecznej. Na przestrzeni ostatnich 14 lat, zbudowała silne więzi z kandydatami i klientami z regionu CEE. Doświadczenie Ewy obejmuje bliską współpracę z organizacjami zarówno polskimi, jak i międzynarodowymi z różnych sektorów (IT, Produkcja, Farmacja, FMCG). Buduje dla swoich klientów strategie poszukiwania talentów jak i programy oceny kompetencji.
Zdobyła swoje doświadczenie w dwóch firmach, które są czołowymi graczami w branży Executive Search, a jedna z nich znajduje się w pierwszej piątce światowych firm tej branży. Uzyskała tytuł Magistra Psychologii Społecznej na Uniwersytecie SWPS. Ukończyła również dwa podyplomowe kierunki:Prawo Pracy na Uniwersytecie Warszawskim w 2013 roku oraz Leadership 2.0 w Szkole Głównej Handlowej w 2016 roku.
Robert Chojnacki
Zarządzał sprzedażą i marketingiem w wielu organizacjach. Od 20 lat prowadzi szkolenia, warsztaty i seminaria w których wzięło udział kilkanaście tysięcy osób (ponad 2500 zrealizowanych dni szkoleniowych). Zarządzał lub współzarządzał jednymi z największych biznesowych wdrożeń edukacyjnych w Polsce. Trener i partner w uznanych organizacjach doradczo – szkoleniowych. Uczestnik projektu Mastery Club Harvard Business Review Polska, konsultant typów psychologicznych JTI i Extended DISC, laureat nagrody Menedżer Najwyższej Jakości 2009. Certyfikowany trener i coach IMC, Hous of Skills, Sandler Training. Autor projektu System Edukacji Menedżerskiej ZEBRA®
Sebastian Cieślak
Jako Konsultant HR, od kilkunastu lat, pomaga menedżerom tworzyć środowisko pracy, dzięki któremu realizują swoje cele biznesowe, a pracownikom pracuje się lepiej i są bardziej zaangażowani. Wspiera ich we wszystkich procesach HR, w tym w rekrutacji i selekcji, motywowaniu pracowników, przejściu przez zmianę, w ich własnym rozwoju i budowaniu ich zespołów.
Prowadził liczne projekty: oceny pracowniczej, due dilligance, rekrutacyjne, Assessment i Development Center, badania opinii pracowników.
Prowadzi szkolenia i warsztaty w następujących obszarach: rozwój kompetencji menedżerskich, budowanie zespołów, oceny pracowniczej, feedbacku, integracyjne.
Specjalizuję się też w projektowaniu systemów służących ocenie pracowniczej, budowaniu modeli kompetencyjnych.
Od kilku lat pracuje również jako psycholog sportu z zawodnikami, trenerami. Pomaga m.in. dobrze stawiać cele, zarządzać emocjami i radzić sobie ze stresem, utrzymywać i rozwijać motywację.
Radek Drzewiecki
Założyciel Leanpassion – lidera transformacji LEAN STRATEGY w Polsce. Zdobył doświadczenie, współpracując z ponad 300 firmami, między innymi Solaris, Infosys, MAN, mLeasing, EFL, Amway, Credit Agricole, P&G, PZU, Allianz, LOT, PKP Intercity, Fresh Logistics, Capgemini, Adamed, Mars, Medicover, Wavin. Autor książki „Strategia LEAN-Dlaczego w WIELKICH FIRMACH ludzie nie mogą doczekać się PONIEDZIAŁKÓW?”, która odchodzi od stereotypowego postrzegania LEAN jako narzędzi i projektów wdrożeniowych, a kładzie nacisk na autorski, 5-krokowy proces transformacji strategicznej. Współzałożyciel start upu Sherlock Waste – aplikacji zmieniającej frustrację w innowację.
Jego motto to "Wielkie Firmy i Szczęśliwi Ludzie”.
Rafał Kołodziej
Założyciel i lider Greenhat Innovation, gdzie współtworzy innowacje, rozwiązując realne problemy biznesowe i społeczne. Specjalizuje się w projektowaniu strategii, projektowaniu usług oraz futures thinking. W zespole Greenhat realizował projekty strategiczne m.in. dla Allegro, ING Bank, BZ, WBK, Raiffeisen Polbank, Ergo Hestia, Amica Wronki, Urząd Patentowy, Endo, PKP Energetyka, Śląski Klaster Designu, Otomoto, Polpharma, Tatrzański Park Narodowy, Uniwersytet SWPS, TFI BZ WBK, Allianz, Składy VOX, YES, SELENA, PZU, mBank. W 2016 roku był liderem prac nad Strategią Rozwoju Miasta Poznania oraz strategią komunikacji miasta, które powstawała w procesie design thinking, angażując ponad 600 mieszkańców w proces współtworzenia. Współautor programu studiów i kierownik studiów podyplomowych. Projektowanie Usług / Service Design na Uniwersytecie SWPS. Prowadzi i facylituje zajęcia z projektowania usług, propozycji wartości, modelowania biznesu i współtworzenia wartości na Uniwersytecie SWPS.
Tomasz Owczarek
• Psycholog
• Absolwent Uniwersytetu Gdańskiego
• Trener i konsultant z 20 letnim doświadczeniem w realizacji projektów dla organizacji biznesowych
• Wykładowca na studiach MBA (Master of Bussiness Administration) GFKM
• Facylitator London Bussiness School
• Absolwent Podyplomowego Studium Terapii Poznawczo - Behawioralnej SWPS
• Certyfikowany coach organizacji International Coaching Community
• Specjalista w zakresie przywództwa i współpracy w biznesie
• Prezes Stowarzyszenia Nauk Behawioralnych w Zastosowaniu Biznesowym i Społecznym
Michał Padała
Absolwent Zarządzania na Uniwersytecie Warszawskim (specjalizacja: Doradztwo organizacyjne). Z „wykształcenia” SEMowiec z doświadczeniem w branży marketingu online sięgającym 2011 roku. Oprócz kompetencji w zakresie SEM specjalizuje się również w analityce internetowej oraz budowaniu zintegrowanych strategii działań performance w Internecie (SEM, SEO, remarketing, display, email marketing, afiliacja, etc).
Przygodę z marketingiem internetowym rozpoczął w grupie K2, gdzie zgłębiał tajniki performance marketingu pracując dla takich marek jak PZU, Vistula Group, czy Audioteka. Obecnie, od 2015 roku współtworzy agencję interaktywną Marketing Match, oferującą usługi SEO, SEM oraz tworzenie serwisów www.
Grzegorz Turniak
Inspirujący mówca, mentor. Niestrudzony orędownik i pasjonat idei networkingu. Mingling maven – poprowadził ponad 1300 sesji networkingowych dla przeszło 130.000 uczestników. W lutym 2006 wprowadził na rynek krajowy firmę BNI Polska. Obecnie jest prezesem spółki szkoleniowo-doradczej Akademia Rekomendacji. Prowadzi Networking Concierge Club, Sesje Pozytywnych Relacji na eventach.
Poprzednio: Prezes Jobpilot Polska; HR Sector Sales Manager – SAP Polska; Managing Director – Neumann Management Institute; Dyrektor Polskiej Międzynarodowej Szkoły Zarządzania. Absolwent Wydziału Elektroniki Politechniki Warszawskiej. Certyfikowany konsultant OD (OD Institute Ohio). Nauczyciel przedsiębiorczości (Babson College). Certyfikowany coach ICC (International Coaching Community). W latach 2003 członek Zarządu PSZK. Od 2006 Prezes Stowarzyszenia Profesjonalnych Mówców w Polsce.
Adrianna Wardzała
Ekspert ds. nowoczesnego marketingu B2B
Marketer z doświadczeniem w przeprowadzaniu projektów na styku technologii, marketingu i sprzedaży. Zarządza zespołami marketingowymi, które mają za zadanie realizację budżetów i dostarczanie leadów B2B. Tworzy strategie marketingowe wykorzystujące nowe media i narzędzia digital marketingu do budowania silnych marek firm i liderów.
Współtworzyła i wdrażała strategię marketingową dla wydawcy “Harvard Business Review Polska” oraz “MIT Sloan Management Review Polska”. Prowadziła oraz merytorycznie opracowywała konferencje biznesowe z takimi ekspertami jak Daniel Shaprio (negocjacje) czy Alexander Osterwalder (model biznesowy).
Przeprowadza wywiady z ekspertami z obszaru nowych nowych mediów i sprzedaży m in. Markiem Roberge (twórca sukcesu hubspot) czy Perrym van Beekiem (ekspert social selling), które zostały opublikowane na łamach Harvard Business Review Polska. Aktywnie publikuje również na LinkedIn.
-
Opłaty za studia
Studia Podyplomowe czesne 2 raty 4 raty Nowoczesne zarządzanie sprzedażą
Strategie, Technologie, Leadership9 500 zł 9 700 zł 9 900 zł - wpisowe w wysokości 400zł (zaliczane na poczet czesnego)
- 20 % zniżki dla absolwentów Uczelni Łazarskiego**
*cena obowiązuje do 30.11.2021 r.
**zniżki nie łączą się z innymi zniżkamiTerminy płatności
Płatność jednorazowa
- Opłatę czesnego (pomniejszoną o kwotę wpisowego) uiszcza się jednorazowo w całości 7 dni przed rozpoczęciem zajęć.
Płatność ratalna
Terminy płatności czesnego w dwóch ratach
- I rata - 7 dni przed rozpoczęciem zajęć (pomniejszona o kwotę wpisowego)
- II rata - do 1 lutego 2022 r.
Terminy płatności czesnego w czterech ratach
- I rata - 7 dni przed rozpoczęciem zajęć (pomniejszona o kwotę wpisowego)
- II rata do 15 grudnia 2021 r.
- III rata do 1 lutego 2022 r.
- IV rata do 1 kwietnia 2022 r.
Konto bankowe na które można dokonywać wpłat:
Uczelnia Łazarskiego
Santander Bank Polska S.A.
29 1910 1048 2209 0006 3981 0004
tytułem: ckp_imię i nazwisko kandydata_2021/2022
-
Partnerzy
Centrum Kształcenia Podyplomowego
Uczelni Łazarskiego
Zobacz naszą ofertę
Kliknij i dowiedz się więcej o ochronie Twoich danych,
w tym Twoich prawach i celach przetwarzania.
- Jak możesz się z nami skontaktować? e-mailem na adres: iod@lazarski.edu.pl.
- Jakie masz prawa?
- dostępu do Twoich danych,
- ich poprawiania,
- żądania ich usunięcia,
- ograniczenia przetwarzania,
- wniesienia sprzeciwu co do przetwarzania Twoich danych osobowych.
- Co zrobić gdy uważasz, że przetwarzamy Twoje dane niezgodnie z wymogami prawnymi? Możesz wnieść skargę do organu nadzorczego. W Polsce jest to Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
- Po co nam Twoje dane, czyli w jakim celu je przetwarzamy? W celu marketingowym, polegającym na wysyłaniu do Ciebie newsletterów, analizowaniu czy zapoznajesz się z ich treściami, i które z nich najchętniej czytasz.
- Czy musisz podawać nam swoje dane? Jest to dobrowolne. Bez ich podania nie będziesz jednak mógł otrzymywać newslettera.
- Na jakiej podstawie prawnej przetwarzamy Twoje dane?
- 1. Art. 6 ust. 1 lit. f RODO. Naszym prawnie uzasadnionym interesem jest analizowanie czy zapoznajesz się z naszymi newsletterami, i które z informacji w nich zawartych czytasz najchętniej.
- 2. Art. 10 ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną oraz art. 172 ustawy Prawo telekomunikacyjne.
- Komu przekażemy Twoje dane?
- 1. Dostawcom narzędzi do: a. analityki ruchu na stronie, b. wysyłki newsletterów.
- 2. Podmiotom zajmującym się hostingiem (przechowywaniem) strony oraz danych osobowych.
- Jak długo będziemy przetwarzać Twoje dane? Przez czas prowadzenia działań marketingowych przez nas albo do czasu wyrażenia przez Ciebie sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania danych w celach marketingowych, albo odwołania zgody na wysyłanie wiadomości na Twój adres e-mail. Odwołanie przez Ciebie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania przed wycofaniem zgody.
- Czy po przekazaniu nam danych możesz sprzeciwić się ich przetwarzaniu? Tak. Możesz to zrobić w dwóch sytuacjach, gdy przetwarzamy Twoje dane:
- 1. na potrzeby marketingu bezpośredniego; takiego sprzeciwu nie musisz uzasadniać,
- 2. na podstawie innych naszych prawnie uzasadnionych interesów; taki sprzeciw wymaga uzasadnienia Twoją szczególną sytuacją.