Inżynier budownictwa. Poprzez pracę naukowo-dydaktyczną w Katedrze Konstrukcji Metalowych Politechniki Gdańskiej oraz pracę zawodową w biurze projektowym uzyskał doświadczenie i praktyczne umiejętności w projektowaniu obiektów budowlanych. Autor publikacji technicznych, szkoleniowych, warsztatów oraz szkoleń propagujących wykorzystanie nowoczesnych narzędzi przy projektowaniu w myśl idei BIM. Specjalista w zakresie oprogramowania Advance Steel. W PROCAD odpowiedzialny za procesy wdrażania BIM na różnych etapach realizacji inwestycji budowlanych w ramach ośrodka kształcenia BIM Certification Center.
-
OFERTA
-
Studia podyplomowe
- Akademia Administracji Publicznej
- Akademia Nowych Technologii i Ochrony Danych Osobowych
- Akademia Biznesu i Prawa Mody
- Akademia HR
- Akademia IT
- Akademia Marketera
- Akademia Menedżera
- Akademia Praktyków Prawa
- Akademia Prawa Sądowego
- Akademia Rynku Nieruchomości
- Akademia Rynku Ochrony Zdrowia
- Akademia Transportu Lotniczego
- Akademia Umiejętności Psychologicznych
- Akademia Zarządzania Procesowego
- Akademia Zrównoważonego Rozwoju i Środowiska
- Akademia Compliance
-
MBA
-
Manager BIM
Zobacz także, kierunki które mogą Cię zainteresować
-
Adresaci i atuty studiów
Dla kogo?
- Menedżerowie BIM, pracujący w środowiskach firm projektowych, wykonawczych oraz po stronie zamawiającego.
Atuty:
- kompleksowa wiedza z zakresu BIM i kompetencji miękkich;
- przewaga zajęć warsztatowych z możliwością zadawania pytań i dyskusji;
- wykładowcy to: wybitni przedstawiciele praktyki;
- program nastawiony na budowanie kontaktów oraz wymianę wiedzy pomiędzy uczestnikami studiów;
- zajęcia prowadzone przez ekspertów praktyków z wieloletnim doświadczeniem w BIM;
- pozytywna atmosfera podczas zajęć dzięki profesjonalnym i doświadczonym wykładowcom;
- konkurencyjna cena.
-
Przesłanki i cele
Celem studiów jest doskonalenie nowoczesnych kompetencji odnoszących się do nowoczesnego zarządzania inwestycjami budowlanymi.
W trakcie kształcenia szczególny nacisk położony jest na praktykowanie rozwiązań związanych z najnowszymi trendami i wyzwaniami odnoszącymi się do nowoczesnego zarządzania inwestycjami budowlanymi Managera BIM, ze szczególnym naciskiem na kompetencje miękkie z uwzględnieniem kompetencji twardych.
-
Organizacja studiów
Wymagania rekrutacyjne:
O przyjęcie mogą starać się osoby, które posiadają dyplom wyższej uczelni studia min. I-go stopnia.
Organizacja zajęć:
- studia trwają dwa semestry;
- zajęcia rozpoczynają się w II połowie października, odbywają się dwa razy w miesiącu w ramach dwudniowych sobotnio-niedzielnych zjazdów w godz.9-17;
- w tym 80 godzin zajęć przewidzianych w trybie zdalnym.
Warunkiem ukończenia studiów jest:
- uzyskanie zaliczeń z każdego modułu/przedmiotu kształcenia,
- obecność na poziomie 70%
- pozytywny wynik z egzaminu ustnego przed komisją.
Uczelnia zastrzega sobie prawo do niewielkich zmian w programie lub organizacji zjazdów.
Uruchomienie kierunku jest uzależnione od liczby kandydatów.
Harmonogram studiów przygotowany zostanie po zakończeniu procesu rekrutacji. -
Rekomendacje
-
Wykładowcy
Tomasz Białek
Dariusz Kasznia
Absolwent Wydziału Budownictwa Lądowego, Politechniki Krakowskiej, specjalność Konstrukcje Budowlane i Inżynierskie, absolwent Wydziału Elektrotechniki, Automatyki, Informatyki i Elektroniki Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie, kierunek Informatyka. Od ponad 20 lat związany z branżą informatyka dla budownictwa. Specjalizuje się w zagadnieniach związanych z wdrożeniem BIM od strony Zamawiającego. Wykładowca studiów podyplomowych BIM (WSB, AGH, PK). Współautor książki "BIM w praktyce. Standardy, wdrożenie, case study” PWN 2018. Członek zespołu autorskiego inicjatywy „BIM Standard PL”. Jest autorem lub współautorem dokumentów BIM Zamawiającego dla wielu inwestycji publicznych, uznawanych obecnie za „dobry wzór”. Kieruje zespołem ekspertów wspierającym GDDKiA w realizacji projektu pilotażowego BIM „projekt Zator”. Prezes Zarządu Fundacji Europejskie Centrum Certyfikacji BIM, członek prezydium Komitetu BIM PZITB, ekspert BIM Stowarzyszenia Techników Polskich w Wielkiej Brytanii, właściciel firmy BIMind.
Julian Malaka
Audytor i trener audytorów ADMA (ADvanced MAnufacturing) z certyfikatami agencji Agoria, autor i redaktor merytoryczny opracowań publikowanych przez Fundację Platforma Przemysłu Przyszłości (FPPP), prelegent podczas wydarzeń konferencyjnych i medialnych dot. rozwoju przemysłu o zasięgu krajowym oraz międzynarodowym organizowanych m.in. przez: Fundację Platforma Przemysłu Przyszłości (FPPP), Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP), Narodowe Centrum Badań i Rozwoju (NCBiR), Bank Gospodarstwa Krajowego (BGK), Polskie Naukowo-Techniczne Towarzystwo Eksploatacyjne (PNTTE), fundacje, izby, parki, centra i inne jednostki działające na rzecz rozwoju przedsiębiorczości, współtwórca (w zakresie koncepcji i zawartości merytorycznej) interaktywnych narzędzi wsparcia przedsiębiorców Fundacji Platforma Przemysłu Przyszłości (FPPP), m.in.: E-learningu Przemysłu Przyszłości, Słownika Przemysłu Przyszłości, bazy artykułów oraz opracowań, przewodnika i asystenta Transformacji, Grup roboczych Platformy Cyfrowej, trener, szkoleniowiec w zakresach mechaniki, elektroniki, automatyzacji i robotyzacji produkcji, nauczyciel akademicki, badacz, autor publikacji i prelegent konferencji naukowych w obszarach budowy i eksploatacji maszyn oraz inżynierii mechanicznej, autor publikacji popularnonaukowych dot. zagadnień przemysłowych, pracownik zakładów przemysłowych.
Jędrzej Pasalski
Z wykształcenia architekt. Związany z jednym z wiodących brytyjskich biur projektowych jako Head of BIM i Associate Director. Do jego głównych zadań należy prowadzenie kilkunastoosobowego, międzynarodowego zespołu BIM, współtworzenie standaryzacji i procesów w firmie, organizacja szkoleń, zarządzanie środowiskiem projektowym, testowanie i wdrażanie oprogramowania oraz opieka nad modelami.
Jest Certyfikowanym Trenerem Autodesk w Europie i Azji Środkowej oraz certyfikowanym Managerem BIM Level 2 BRE Academy. Jako członek ARB i IARP jest czynnym architektem, wiedząc, że stosowanie BIM może być efektywne jedynie przy harmonii pomiędzy działaniami projektowymi i środowiskiem pracy.
Politechnika Wrocławska - magister inżynier architekt, Architektura.
Tomasz Rajpold
Certyfikowany BIM Managerem i absolwent dwóch kierunków studiów podyplomowych o tematyce BIM. Aktywny członek organizacji BIM Klaster, Europejskie Centrum Certyfikacji BIM, Stowarzyszenie BIM.
Założył i kieruje Biurem Projektowym HydroBIM, które specjalizuje się w zastosowaniach metodyk BIM i SCRUM w inwestycjach budownictwa wodnego.
dr inż. Paweł Tadejko
Przez ostatnie 15 lat współpracuje z korporacjami i startupami, jako analityk biznesowy, badacz UX, naukowiec i software/solution architect - głównie w projektach Smart City i e-Administracji. Ekspert Fundacji Platforma Przemysłu Przyszłości w obszarach transformacji cyfrowej, "data-driven" organization oraz sztucznej inteligencji. Pracownik dydaktyczno-naukowy na Wydziale Informatyki Politechniki Białostockiej. Organizuje i kieruje studiami podyplomowymi "Marketing Internetowy”, "Data Science" czy "Projektowanie UX" na Politechnice Białostockiej. Współpracuje z Podlaskim Klastrem Obróbki Metali oraz Polskim Klastrem Budowlanym w zakresie regionalnych działań współpracy na rzecz budowania kompetencji Przemysłu 4.0 na Podlasiu.
Trzykrotnie doceniony i wyróżniony na “Lista 100” osób szczególnie zasłużonych w zakresie rozwijania kompetencji cyfrowych w Polsce. Aktywny działacz podlaskiego Klastra Technologicznego InfoTECH i współzałożyciel Technikum Programistycznego InfoTECH w Białymstoku. Brał udział w pracach nad Strategią Gospodarczą Miasta Białegostoku 2020+ oraz jako ekspert warsztatów 2020 nad opracowaniem scenariuszy rozwoju miasta Białegostoku do 2030 roku. W ramach zainteresowań naukowych zajmował się przetwarzaniem sygnałów biomedycznych. Obronił doktorat z przetwarzania sygnałów EKG z wykorzystaniem transformaty falkowej i narzędzi machine learning. Obecnie jego zainteresowania dotyczą zastosowania narzędzi kognitywnych i ich implementacji chmurowych (ang. Cloud Cognitive Services) w przetwarzaniu wiedzy.
Pasjonat fotografii i dobrego UX.
Bartosz Zamara
Inżynier budownictwa, absolwent Wydziału Inżynierii Lądowej Politechniki Gdańskiej, odbył studia podyplomowe EDBA w Instytucie Nauk Ekonomicznych PAN oraz Zarządzanie Projektami w Trinity College w Dublinie. Uzyskał stopień doktora nauk ekonomicznych nadany przez Radę Wydziału Organizacji i Zarządzania Politechniki Łódzkiej. Autor licznych publikacji o charakterze naukowym i branżowym. Zawodowo zaangażowany w proces budowlany na różnych etapach jego cyklu, w charakterze projektanta, inwestora, wykonawcy i producenta materiałów budowlanych. Aktualnie zaangażowany w digitalizację procesów wewnętrznych, jak i związanych z realizacją usług doradczych przez Trebbi Polska sp. z o.o. Entuzjasta digitalizacji procesu inwestycyjnego z wykorzystaniem BIM i innych narzędzi informatycznych operujących danymi. Członek założyciel inicjatywy mającej na celu promowanie digitalizacji w budownictwie o nazwie Digital Construction Navigator. Specjalizuje się w definiowaniu wartości i doborze rozwiązań technologicznych na poziomie strategicznym organizacji w odniesieniu do zachodzących w niej procesów wewnętrznych i interakcji z otoczeniem.
Aleksandra Zielazna-Pawlukiewicz
Inżynier budownictwa, Project Manager, BIM Manager. Specjalizuje się w prowadzeniu projektów dla inwestycji budowlanych. W branży pracuje od ponad 18 lat. Współpracowała z takimi firmami jak VINCI, SARAIVA & ASSOCIADOS, JSK ARCHITEKCI, WXCA, MOSTOSTAL WARSZAWA oraz Fort Polska , gdzie pełniła funkcję Project Managera i Bim Managera. Obecnie Kierownik działu BIM w SRDK Studio Projektów. Od roku 2020 BIM Ekspert fundacji ECCBIM. Na swoim koncie ma kilkadziesiąt zrealizowanych projektów, w tym nadzory nad realizacją projektu na budowie, a także obsługę budów w charakterze inżyniera budowy w Polsce i za granicą. W swoim portfolio projektowym posiada bardzo duże projekty, np. CH Cloud w Czelabińsku ( 560 000m2), CH OZ w Krasnodarze (360 000m2), hotel w Turkmenistanie (ok.100 000m2), a także nagrodzony prestiżową nagrodą BIM d’OR Awards 2018 projekt Narodowego Centrum Onkologiczno-Badawczego w Astanie (95 000m2).
Wiedzę inżynierską zdobyła ucząc się na Uniwersytecie Technologiczno-Przyrodniczym w Bydgoszczy. Ukończyła Psychologię w Biznesie na WSB w Toruniu oraz BIM Management na WSB w Poznaniu.
Pasjonatka i praktyk metodologii BIM - nowoczesnego systemu zarządzania projektami i inwestycjami budowalnymi. Odpowiada za wdrożenie wewnętrznych standardów BIM w biurze. Organizuje wewnętrzne szkolenia przybliżające zespołowi tę metodologię oraz szkolenia z oprogramowania.
Dzięki pracy przy budowie w Turkmenistanie oraz prowadzeniu projektów w moskiewskim oddziale biura Fort Polska poznała jak ogromne znaczenie w pracy menedżera projektu odgrywa czynnik ludzki, wielokulturowość oraz precyzja komunikacji.
W swojej pracy duży nacisk kładzie na koordynację współpracy, transparentność i jednoznaczność przekazywania informacji wszystkim uczestnikom procesu inwestycyjnego. Jest nastawiona zrozumienie potrzeb Klienta i budowanie z Nim długofalowej relacji. Twierdzi, że drzwi do sukcesu każdej inwestycji otwiera się czterema kluczami: umiejętnym zaplanowaniem całego procesu, dbałością o przepływ informacji w projekcie/procesie inwestycyjnym, umiejętnym zarzadzaniem zespołem ludzkim oraz właściwą technologią. Przy czym do czasu pojawienia się oprogramowania typu machine learning w budownictwie i projektowaniu, najważniejszym czynnikiem warunkującym sukces inwestycji będzie zawsze czynnik ludzki.
Jako współtwórca H2H❤ Bydgoszcz angażuje się w budowanie społeczności opartej o rozwój człowieka, budowanie autentycznych relacji międzyludzkich, świadomego zarządzania rozwojem kariery zawodowej czy rozwojem własnego biznesu.
-
Program
Moduł I - Prawo i dobre praktyki dla Managera BIM
- Wprowadzenie do BIM
- Prawo budowlane i specustawy okołobudowlane związane z BIM
- Prawo dla menadżera BIM
- Postępowanie administracyjne
- Standaryzacja zarządzania informacją BIM normy ISO 19650
- Prawo zamówień publicznych
- Polski Standard BIM
- Sesja ekspercka
Moduł II - Kompetencje miękkie dla Managera BIM
- Coaching w środowisku BIM
- Umiejętności tworzenia harmonijnego środowiska pracy oraz budowania zespołu w środowisku BIM
- Komunikacja międzyludzka w środowisku BIM
- Motywowanie w środowisku BIM
- Zarządzanie konfliktem w środowisku BIM
Moduł III - Zarządzanie BIM
- Strategiczne zarządzanie BIM
- Operacyjne zarządzanie BIM
- Technologiczne zarządzanie BIM
Moduł IV - Dobre praktyki BIM
- Wdrażanie BIM w organizacjach
- Zarządzanie projektami BIM /Lean, Agile, Prince2
- Zarządzanie ryzykiem w kontraktach budowlanych
- BIM w paradygmacie Industry 4.0
Egzamin dyplomowy
-
Opłaty za studia
Studia Podyplomowe czesne 2 raty 4 raty Manager BIM 7 000 zł 7 200 zł 7 400 zł - wpisowe w wysokości 400zł (zaliczane na poczet czesnego)
- 10% zniżki przy zapisie do 30 czerwca i spełnieniu wymogów rekrutacyjnych**
- 20% zniżki dla absolwentów Uczelni Łazarskiego**
*cena obowiązuje do 30.11.2022 r.
**zniżki nie łączą się z innymi zniżkamiTerminy płatności
Płatność jednorazowa
- Opłatę czesnego (pomniejszoną o kwotę wpisowego) uiszcza się jednorazowo w całości 7 dni przed rozpoczęciem zajęć.
Płatność ratalna
Terminy płatności czesnego w dwóch ratach
- I rata - 7 dni przed rozpoczęciem zajęć (pomniejszona o kwotę wpisowego)
- II rata - do 1 lutego 2023 r.
Terminy płatności czesnego w czterech ratach
- I rata - 7 dni przed rozpoczęciem zajęć (pomniejszona o kwotę wpisowego)
- II rata do 15 grudnia 2022 r.
- III rata do 1 lutego 2023 r.
- IV rata do 1 kwietnia 2023 r.
Wpłaty dokonujemy na indywidualny numer subkonta bankowego, które otrzymają Państwo w zwrotnym mailu po rejestracji. Tytułem: ckp_imię i nazwisko kandydata_23/24
-
Zasady rekrutacji
- Terminy i wymagania rekrutacyjne opisane są w zakładkach poszczególnych kierunków.
- Kandydaci muszą posiadać dyplom ukończenia studiów wyższych (tytuł zawodowy: licencjat, inżynier, lekarz, magister) lub odpis dyplomu doktorskiego **
- Należy wypełnić formularz zgłoszeniowy dostępny na stronie: https://ckp-rekrutacja.lazarski.pl/ i dołączyć komplet wymaganych dokumentów.
- Dokonać opłaty rekrutacyjnej w wysokości 400zł zaliczanej na poczet czesnego.
- O przyjęciu decyduje kolejność zgłoszeń.
**W przypadku kandydatów posiadających dyplom zagraniczny i chcących kontynuować naukę w Polsce na poziomie podyplomowym, istnieją odrębne przepisy dotyczące uznawania dyplomów ukończenia studiów wyższych, wydanych w innych krajach.
Sprawdź szczegóły, aby dowiedzieć się, czy Twój zagraniczny dyplom wymaga dodatkowego procesu uznawania (nostryfikacji), aby umożliwić Ci rozpoczęcie studiów podyplomowych/MBA w Polsce: kliknij TU
Warunkiem przyjęcia zgłoszenia na studia jest:
- wypełnienie formularza zgłoszeniowego dostępnego na stronie: https://ckp-rekrutacja.lazarski.pl/
- dostarczenie skanu dyplomu ukończenia szkoły wyższej (podpisanego w miejscu posiadacza dyplomu). Dyplom bez podpisu uznawany jest za nieważny;
- w przypadku cudzoziemców: Kandydaci muszą posiadać dyplom potwierdzający ukończenie studiów min. licencjackich lub odpowiednik ze średnią ocen równą co najmniej 55%. Dyplom musi posiadać apostille lub legalizację z Ambasady/Konsulatu RP. Wszystkie obcojęzyczne dokumenty powinny zostać przetłumaczone na język polski przez tłumacza przysięgłego wpisanego na listę polskiego Ministerstwa Sprawiedliwości;
- CV;
- opłaty wpisowego w wysokości 400 zł zaliczanego na poczet czesnego (na podstawie umowy o odpłatności za studia);
- Wpłaty dokonujemy na indywidualny numer subkonta bankowego, które otrzymają Państwo w zwrotnym mailu po rejestracji. Tytułem: ckp_imię i nazwisko kandydata_23/24
OSOBA PRZYJĘTA NA STUDIA, PO OTRZYMANIU INFORMACJI O URUCHOMIENIU STUDIÓW, JEST ZOBLIGOWANA DO PRZEDŁOŻENIA W DZIEKANACIE CKP UCZELNI ŁAZARSKIEGO:
- Oryginał dyplomu ukończenia studiów wyższych oraz dowód osobisty - dokumenty w celu ich weryfikacji należy okazać na wyznaczonych dyżurach Dziekanatu (o terminach dyżurów będziemy Państwa informować poprzez Wirtualną Uczelnię).
- Umowa o odpłatności za studia będzie umieszczona w systemie Wirtualna Uczelnia w zakładce finanse (podpisanie umowy odbędzie się za pośrednictwem Autenti, która jest bezpłatną, zewnętrzną platformą służącą do elektronicznego podpisywania umów).
* Informacja o uruchomieniu studiów/szkolenia jest przekazywana uczestnikom wraz z upływem terminu końca rekrutacji drogą elektroniczną. Uruchomienie kierunku uzależnione jest od liczby kandydatów. W przypadku nieuruchomienia studiów opłata operacyjna jest zwracana na wskazane konto.
W przypadku przesyłania danych osobowych droga mailową należy wysyłać pliki zaszyfrowane, skompresowane (np. programami 7 zip, winzip, winrar) oraz zabezpieczone hasłem. Wykorzystane hasło prosimy przesłać do dziekanatu CKP w odrębnym mailu lub wiadomości SMS pod numer telefonu: (+48) 501 622 513
Partnerzy
-
Zobacz także, kierunki które mogą Cię zainteresować