Neurologopeda i terapeuta wczesnego wspomagania rozwoju dziecka, pedagog specjalny, specjalista w zakresie zaburzeń komunikacji w mowie i piśmie u dzieci oraz dorosłych. Założycielka Centrum Terapii Dziecka, ekspert w zakresie logopedii i pedagogiki specjalnej Ministerstwa Edukacji Narodowej. Specjalizuje się we wczesnym wspomaganiu logopedycznym i w terapii dzieci z uszkodzeniami oraz dysfunkcjami OUN, pracy z dziećmi i dorosłymi z zaburzeniami ze spektrum autyzmu. W kręgu jej zainteresowań pozostaje także dyslalia oraz pokonywanie trudności w czytaniu i pisaniu. Pracuje również jako logopeda medialny i pracuje nad wymową aktorów, dziennikarzy, polityków, posiada ponad 20- letni staż zawodowy w różnych placówkach oświatowych i medycznych. Jest autorką 4 książek, skryptów dla studentów logopedii oraz kilkudziesięciu artykułów.
-
OFERTA
-
Studia podyplomowe
- Akademia Administracji Publicznej
- Akademia Nowych Technologii i Ochrony Danych Osobowych
- Akademia Biznesu i Prawa Mody
- Akademia HR
- Akademia IT
- Akademia Marketera
- Akademia Menedżera
- Akademia Praktyków Prawa
- Akademia Prawa Sądowego
- Akademia Rynku Nieruchomości
- Akademia Rynku Ochrony Zdrowia
- Akademia Skutecznej Komunikacji
- Akademia Transportu Lotniczego
- Akademia Trenera i Coacha
- Akademia Umiejętności Psychologicznych
- Akademia Zarządzania Jakością
- Akademia Zarządzania Procesowego
- Akademia Zarządzania Produkcją
- Akademia Compliance
-
MBA
- Executive MBA Master of Business Administration dla sektora ochrony zdrowia
- Master of Business Administration (MBA Energetyka)
- Master of Business Administration (MBA in Quality Management)
- Master of Business Administration (MBA w Lotnictwie)
- Master of Business Administration (MBA w Ochronie Zdrowia)
- Master of Business Administration (MBA Zarządzanie)
-
Szkolenia i kursy
-
Logopedia
-
Adresaci i atuty studiów
Dla kogo?
- Studia kierowane są do absolwentów wyższych uczelni posiadających stopień magistra i przygotowanie pedagogiczne ( dopuszcza się przyjęcie kandydata, który posiada wykształcenie I stopnia (licencjat) będący na ostatnim roku studiów II stopnia (uzupełniających magisterskich) a szczególnie do osób kończących studia językoznawcze, pedagogiczne, psychologiczne, medyczne, aktorskie, dziennikarskie, które interesują się zaburzeniami komunikacji językowej zarówno w mowie jak i w piśmie. Kandydaci powinni posiadać przygotowanie pedagogiczne lub je uzupełnić podczas studiów;
- Oferta skierowana jest także do rodziców z wyższym wykształceniem, którzy chcieliby świadomie stymulować rozwój mowy, kształcić sposób komunikacji i usuwać jej zaburzenia u własnych dzieci;
- Kierowane są do osób, które chcą odkryć możliwości swojego głosu i mowy, aby wykorzystywać je w różnych sferach rozwoju osobistego i zawodowego;
- Studia mogą stanowić bazę teoretyczno-praktyczną dla osób ubiegających się o przyjęcie na studia podyplomowe specjalizacyjne z zakresu neurologopedii, surdologopedii, wczesnej interwencji logopedycznej czy logopedii medialnej.
Atuty:
- Zdobycie atrakcyjnego zawodu, który pozwoli w sposób profesjonalny diagnozować i prowadzić terapię zaburzeń mowy u dzieci i dorosłych;
- Możliwość nauki zawodu od wybitnych i doświadczonych specjalistów w zakresie diagnozy i terapii logopedycznej;
- Kadra naukowa z całej Polski reprezentująca różne szkoły logopedii. Do współpracy dr Ewa Jeżewska-Krasnodębska zaprosiła między innym prof. Zbigniewa Tarkowskiego, dr hab. prof. UMCS Jolantę Panasiuk, dr hab. prof. UAM Małgorzatę Rutkiewicz-Hanczewską, dr hab. prof. UJK Barbarę Skałbanię, dr hab. Ewę Humeniuk,dr hab. Olgę Jauer-Niworowską, dr Agnieszkę Borowiec, dr Annę Jakubiuk-Tomaszuk, dr Marlenę Kurowską, dr Iwonę Palicką, dr Annę Prożych, dr Ewa Urbanowicz, dr Ewę Winnicką, dr Ewę Wolańską oraz praktyków mgr Agnieszkę Rosę, mgr Jarosława Krasnodębskiego, mgr Monikę Wałaszek, mgr Ewę Przebindę;
- Holistyczne podejście do pacjenta/ucznia i uczestnika studiów podyplomowych;
- Praktyczna nauka zawodu podczas praktyk organizowanych przez uczelnię.
Kształcenie logopedów wspomagane jest przez platformę internetową wiodącego portalu internetowego ,,Forum logopedy’’ doskonalącego kompetencje logopedów-praktyków dzięki nagranym przez naszych wykładowców filmów instruktażowych i scenariuszy diagnozy i terapii logopedycznej więcej na: www.pracownialogopedy.pl
Realizacja wymaganej liczby godzin kształcenia logopedów - a mniej zjazdów, bowiem w nauczaniu logopedów zostały przedstawione innowacyjne i skuteczne metody kształcenia wykorzystaniem zasobów ,,Forum logopedy".
-
Przesłanki i cele
Przesłanki
- rosnąca liczba osób z zaburzeniami mowy, dzieci w wieku przedszkolnym i szkolnym stanowiąca 80%;
- częste urodzenia dzieci z uszkodzeniami okołoporodowym, występowanie chorób cywilizacyjnych i neurodegeneracyjnych mózgu;
- starzejące się społeczeństwo;
- poszukiwanie przez kandydatów (pedagogów, psychologów, humanistów szans na zdobycie nowego atrakcyjnego zawodu, chęć założenia własnej działalności gospodarczej w formie gabinetu logopedycznego lub poradni psychologiczno-pedagogicznej.
Celem studiów jest:
- Zdobycie atrakcyjnego zawodu, który pozwoli w sposób profesjonalny diagnozować i prowadzić terapię zaburzeń mowy u dzieci i dorosłych;
- Możliwość nauki zawodu od wybitnych i doświadczonych specjalistów w zakresie diagnozy i terapii logopedycznej;
- Kadra naukowa reprezentująca różne szkoły logopedii z całej Polski;
- Holistyczne podejście do pacjenta/ucznia i uczestnika studiów podyplomowych;
- Praktyczna nauka zawodu.
Organizacja zajęć:
- Studia rozpoczynają się w II połowie października;
- Zjazdy odbywają się co 2 tygodnie, w soboty i niedziele, w godzinach 9-18;
- Praktyki poza uczelnią co 2-3 tyg. w poniedziałki i piątki przy zjazdach;
- W tym przewidziane ok.120 godzin na platformie w formie zdalnej;
- Warunkiem otrzymania świadectwa ukończenia studiów jest zaliczenie wszystkich przedmiotów ujętych w programie kształcenia oraz pozytywny wynik egzaminu dyplomowego (praca dyplomowa prezentująca studium przypadku i egzamin dyplomowy);
- Studia nie dają przygotowania pedagogicznego należy je posiadać lub uzupełnić, ale spełniają standardy kształcenia przygotowującego do wykonania zawodu logopedy.
Uczelnia zastrzega sobie prawo do niewielkich zmian w programie lub organizacji zjazdów.
Uruchomienie kierunku jest uzależnione od liczby kandydatów.
Harmonogram studiów przygotowany zostanie po zakończeniu procesu rekrutacji.
W zależności od sytuacji epidemiologicznej w kraju, liczba godzin zdalnych (na odległość) i form on-line może ulec zwiększaniu.Wymagania dla kandydatów:
- Prawidłowa wymowa i budowa narządów mowy sprawdzana podczas rozmowy kwalifikacyjnej planowanej w dniach: 19 czerwca (piątek) 2020 r., 11 września 2020 r. i 9 października 2020 r., lub zaświadczenie od logopedy o prawidłowej wymowie kandydata;
- Dla osób mających przygotowanie pedagogiczne również nauczyciela logopedy rozmowa kwalifikacyjna - sprawdzenie tzw. warunków twarzowo-zgryzowych;
- Przygotowanie pedagogiczne lub rozpoczęte studia podyplomowe z zakresu przygotowania pedagogicznego weryfikowane przez kierownika studiów (w przypadku osób z wykształceniem medycznym pracujących w placówkach służby zdrowia przygotowanie pedagogiczne nie jest wymagane);
- Prawidłowy słuch potwierdzony audiogramem;
- Kandydat musi posiadać dyplom ukończenia studiów magisterskich lub posiadać wykształcenie I stopnia (licencjat) będący na ostatnim roku studiów II stopnia (uzupełniających magisterskich).
-
Program
I semestr (210h)
- Autokorekcja;
- Profilaktyka logopedyczna;
- Kształtowanie mowy dziecka;
- Wstęp do logopedii;
- Wstęp do praktyk;
- Anatomia narządu mowy i foniatria;
- Lingwistyczne podstawy logopedii: fonetyka i fonologia;
- Audiologia;
- Dydaktyka specjalna;
- Ortodoncja;
- Elementy psychopatologii i psychiatrii;
- Praktyki zawodowe (30h praktyk poza uczelnią organizowane przez studenta);
- Praktyki zawodowe (20h praktyk organizowane przez uczelnię, 4 grupy po 5-6 osób).
II semestr (200h)
- Anatomia i fizjologia układu nerwowego z elementami neurologii;
- Elementy pediatrii i zaburzeń genetycznych;
- Lingwistyczne podstawy logopedii: gramatyka języka polskiego;
- Psychologiczne podstawy logopedii;
- Pedagogiczne podstawy logopedii: diagnoza i terapia dyslekcji;
- Zaburzenia komunikacji językowej: jąkanie i giełkot;
- Psycholingwistyka;
- Kultura języka polskiego;
- Diagnoza i terapia zaburzeń mowy o typie dyslalii obwodowej;
- Diagnostyka w pedagogice specjalnej;
- Praktyki zawodowe (30h praktyk poza uczelnią organizowane przez studenta);
- Praktyki zawodowe (25h praktyk organizowane przez uczelnię, 4 grupy po 5-6 osób).
III semestr (180h)
- Wczesna interwencja logopedyczna;
- Zaburzenia komunikacji językowej: pochodzenia korowego;
- Zaburzenia komunikacji językowej: z powodu niedosłuchu;
- Zaburzenia komunikacji językowej: w opóźnionym rozwoju mowy i innych zaburzeniach psychogennych;
- Zaburzenia komunikacji językowej: autyzm;
- Zaburzenia komunikacji językowej: afazja;
- Warsztat pracy logopedy;
- Metodyka logopedyczna;
- Metody i techniki badań logopedycznych;
- Emisja głosu i logorytmika;
- Podstawy fizjoterapii niemowląt i małych dzieci;
- Praktyki zawodowe (20h praktyk organizowanych przez uczelnię, 4 grupy po 5-6 osób).
- Seminarium: przygotowanie studium przypadku.
IV semestr (151h)
- Zaburzenia komunikacji językowej: dyzartria;
- Zaburzenia komunikacji językowej: w niepełnosprawności intelektualnej;
- Metody komunikacji wspomagającej alternatywnej;
- Klasyfikacja zaburzeń mowy;
- podstawy onkolologopedii i rehabilitacji głosu po laryngektomii;
- Podstawy gerontologopedii;
- Postępowanie diagnostyczne;
- Praktyki zawodowe (30h praktyk poza uczelnią organizowane przez studenta);
- Praktyki zawodowe (25h praktyk organizowane przez uczelnię, 4 grupy po 5-6 osób);
- Seminarium: prezentacja studium przypadku;
- Egzamin dyplomowy.
Część zajęć realizowana jest w formie e-learningu jako praca samodzielna słuchacza w pracowni logopedy.
-
Rekomendacje
-
Wykładowcy
dr Ewa Jeżewska-Krasnodębska
Kierownik Studiów Podyplomowych
dr Agnieszka Adameczek-Stolarska
Doktor nauk medycznych, fizjoterapeuta w trakcie specjalizacji, terapeuta NDT Bobath dla dzieci i NDT Bobath Baby, terapeuta PNF, terapeuta integracji sensorycznej. Jest absolwentką Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego, gdzie ukończyła studia magisterskie na Oddziale Fizjoterapii, a następnie studia doktoranckie na II Wydziale Lekarskim. Autorka publikacji naukowych z zakresu fizjoterapii pediatrycznej.
dr Agnieszka Borowiec
Jest absolwentką Podyplomowego Studium Logopedycznego na Uniwersytecie Warszawskim oraz Studiów Doktoranckich na Wydziale Polonistyki UW. Aktualnie przed obroną pracy doktorskiej: „Fizjologia artykulacji. Pozycja spoczynkowa języka oraz przełykanie jako biologiczna podstawa rozwoju i funkcjonowania mowy”. Zajmuje się badaniami dotyczącymi zależności czynnościowo-morfologicznych rejonu orofacjalnego. Prowadzi Laboratorium Mowy – gabinet logopedyczny specjalizujący się w mioterapii, współpracujący z ortodontami, ortognatykami, laryngologami, foniatrami i fizjoterapeutami w leczeniu sprzężonych zaburzeń czynnościowo-morfologicznych układu stomatognatycznego. Prowadzi szkolenia dla logopedów i lekarzy dotyczące terapii czynnościowej w układzie oralnym. Zajmuje się także logopedią artystyczną jako absolwentka Wydziału Aktorskiego Państwowej Wyższej Szkoły Teatralnej im. L. Solskiego w Krakowie.
Jarosław Krasnodębski
Pedagog specjalny, logopeda dyplomowany, nauczyciel terapii pedagogicznej, terapeuta Integracji sensorycznej, diagnozy i integracji odruchów INPP, neuroterapeuta Biofeedback, metodyk edukacji wczesnoszkolnej. Właściciel poradni: Centrum Terapii Dziecka, gdzie prowadzi praktykę w zakresie diagnozy i terapii zaburzeń rozwojowych u dzieci.
dr hab. Jolanta Panasiuk
prof. UMCS w Lublinie i UWM w Olsztynie, prowadzi badania naukowe z zakresu teorii komunikacji, tekstologii i neurologopedii – ich wyniki prezentowała na wielu konferencjach naukowych organizowanych przez środowiska lingwistów, psychologów, logopedów, lekarzy w kraju i za granicą. Specjalizuje się w diagnozie i terapii zaburzeń językowych u dzieci i dorosłych ze schorzeniami neuropsychiatrycznymi, jest autorką standardów postępowania logopedycznego w przypadkach zespołu zamknięcia, afazji, pragnozji, alalii i niedokształcenia mowy o typie afazji, zaburzeń mowy w przebiegu schorzeń dezintegracyjnych i neurodegeneracyjnych oraz zespołu Aspergera. Uczestniczyła w pracach Komisji Rozwoju i Zaburzeń Mowy Polskiej Akademii Nauk, była członkiem grupy ekspertów tworzących obowiązujący program specjalizacji w neurologopedii, wypełniała obowiązki krajowego konsultanta w dziedzinie neurologopedii przy Ministerstwie Zdrowia. Przez trzy kadencje pełniła funkcję Sekretarza Zarządu Głównego Polskiego Towarzystwa Logopedycznego, a od 2017 roku jest Przewodniczącą ZG PTL. Jest też członkiem Komisji Egzaminacyjnej na Państwowym Egzaminie Specjalizacyjnym w zakresie neurologopedii, działa w Sekcji Psychologii Klinicznej i Edukacji Zdrowotnej Komisji Nauk Medycznych lubelskiego oddziału PAN, należy do komitetów redakcyjnych i rad recenzenckich kilku czasopism naukowych oraz Rady Patronackiej Fundacji 21. Za pracę na rzecz środowiska logopedycznego została odznaczona przez Prezydenta RP Brązowym Krzyżem Zasługi, za osiągnięcia dydaktyczne otrzymała z rąk Minister Edukacji Narodowej Medal Komisji Edukacji Narodowej, a za książkę „Afazja a interakcja. TEKST – metaTEKST – konTEKST" (Lublin 2012, Wydawnictwo UMCS), uznaną za wybitne osiągnięcie naukowe, w 2014 roku otrzymała nagrodę Prezesa Rady Ministrów RP.
Na studiach Neurologopedia w Uczelni Łazarskiego prowadzi główne bloki zajęć:
Diagnoza i terapia neurologopedyczna afazji - 20h,
Diagnoza i terapia neurologopedyczna w chorobach neurodegeneracyjnych- 8h,
Niespecyficzne zaburzenia mowy u chorych neurologicznie -10h,
Specyficzne zaburzenia mowy u dzieci i dorosłych chorych neurologicznie -10 h,
Marta Sierocka
Certyfikowany analityk zachowania (BCBA), superwizor behawioralny, logopeda, oligofrenopedagog.
Współzałożycielka i od 2004 dyrektor merytoryczny Fundacji Scolar.
Prowadzi zajęcia dotyczące komunikacji dzieci z autyzmem na Uniwersytecie Warszawskim, a także warsztaty z oceny umiejętności językowych i społecznych dzieci z autyzmem przy pomocy narzędzia VBMAPP.
prof. Barbara Skałbania
Dr hab. w zakresie nauk społecznych, pedagog-terapeuta. Zainteresowania koncentruje się wokół problematyki diagnozy i terapii pedagogicznej, trudności w zakresie czytania i pisania, poradnictwa edukacyjnego i wychowawczego. Jest autorem 7 publikacji tematycznych oraz kilkudziesięciu artykułów. Jest członkiem Polskiej Akademii Nauk (sekcja Pedagogiki Społecznej) oraz Naukowego Towarzystwa Poradoznawczego. Od lat współpracuje z Ośrodkiem Rozwoju Edukacji w Warszawie. Jako nauczyciel akademicki i pedagog terapeuta dąży do integrowania nauki z praktyką edukacyjną.
prof. Zbigniew Tarkowski
Prof. zw. dr hab. Zbigniew Tarkowski, psychopatolog mowy, specjalista w dziedzinie neurologopedii, terapeuta. Kierownik Zakładu Patologii i Rehabilitacji Mowy Uniwersytetu Medycznego w Lublinie. Autor ponad 100 publikacji różnych językach. Ostatnio wydane jego monografie:
- Dzieci z zaburzeniami zachowania, emocji i mowy. Harmonia Uniwersalis: Gdańsk 2016.
- Patologia mowy. Harmonia Uniwersalis: Gdańsk 2017
- A New Approach to Stuttering. Diagnosis and Therapy. Nova Science Publishers: New York 2017
- A Systems Approach to the Psychosomatics of Stuttering, Nova Science Publishers, New York , 2018
W przygotowaniu Shyness Logophobia Mutism. Diagnosis and Therapy. Nova Science Publishers,
New York, 2020 (współautor : E. Humeniuk)
Jąkanie w wieku szkolnym. Terapia metodą Tarkowskiego. Harmonia Uniwersalis. Gdańsk: 2020 ( współautor : A. Okrasińska )
Afazjologia. Organiczne zaburzenia mowy. Wydawnictwo Lekarskie PZWL Warszawa 2020 -2021.
Jest autorem pierwszych polskich wystandaryzowanych i znormalizowanych testów językowych :
- Przesiewowy Test Logopedyczny
- Test Słownika Dziecka
- Test Sprawności Językowej
a w trakcie prac normalizacyjnych znajduje się:
- Test Kompetencji Komunikacyjnej ( współautor A. Majewska - Tworek )
Jest autorem programów terapeutycznych dla dzieci opóźnionych w rozwoju mowy oraz osób jąkających się.
Ewa Urbanowicz
Absolwentka Wydziału Lekarskiego Akademii Medycznej w Gdańsku. Ukończyła specjalizację II stopnia z Psychiatrii Dzieci i Młodzieży. Odbyła podstawowy i zaawansowany kurs z zakresu psychoterapii i systemowej terapii rodzin. Uczestniczyła w wielu konferencjach i zjazdach naukowych.
Była prelegentem na wielu konferencjach (m.in. na XLII Zjeździe Psychiatrów Polskich, na międzynarodowej konferencji „Autism and vaccinations: is there a link?”, na konferencjach z cyklu „Warszawska Jesień Pediatryczna), prowadziła zajęcia w ramach szkoleń podyplomowych dla lekarzy psychiatrów. Była biegłym sądowym. Doświadczenie zawodowe zbierała również podczas lat pracy w Poradniach Zdrowia Psychicznego oraz w Poradni dla Dzieci Autystycznych i Ich Rodzin w Instytucie Psychiatrii i Neurologii, gdzie pracuje do dziś. Opracowała i prowadzi wiele autorskich szkoleń związanych z tematyką całościowych zaburzeń rozwoju. Jest autorem publikacji naukowych. Prowadzi konsultacje lekarskie dla dzieci i młodzieży oraz diagnozy pod kątem całościowych zaburzeń rozwoju. Od 1992 roku jest czynna zawodowo, od 2004 roku związana z Fundacją SCOLAR. Od września 2015 roku kieruje zespołem diagnostycznym Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej SCOLAR.
dr Ewa Winnicka
Dr n. społ. Neurologopeda, oligofrenopedagog, terapeuta NDT-Bobath. Ukończyła wiele szkoleń dotyczących wczesnego wspomagania rozwoju, trudności z karmieniem i zaburzeń połykania. W roku 2014 odbyła staż w Ann & Robert H. Lurie Children’s Hospital of Chicago, gdzie obserwowała pracę specjalistów w zakresie żywienia i karmienia dzieci z różnymi problemami klinicznymi. Od 2016 roku jest instruktorem metody VitalStim wykorzystującej elektrostymulację w zaburzeniach połykania. Jest autorką artykułów i badań opisujących trudności z karmieniem dzieci. Efekty swojej pracy prezentuje na krajowych i zagranicznych konferencjach poświęconych gastroenterologii dziecięcej i dysfagii.
W latach 2001-2006 pracowała na Oddziale Rehabilitacji Neurologicznej w Mazowieckim Centrum Neuropsychiatrii, 2005-2011 w Klinice Neonatologii i Intensywnej Terapii Noworodkowej w Instytucie Matki i Dziecka w Warszawie. Od 2011 roku pracuje w Klinice Gastroenterologii, Hepatologii, Zaburzeń Odżywiania i Pediatrii w Instytut-Pomnik „Centrum Zdrowia Dziecka”, gdzie do 2018 roku była członkiem Zespołu Zaburzeń Karmienia, a aktualnie zajmuje się tam diagnozą i terapią zaburzeń połykania u dzieci. Jest doświadczonym wykładowcą akademickim. W praktyce zajmuje się:
· diagnozą zaburzeń połykania i karmienia,
· terapią zaburzeń karmienia na tle nadwrażliwości sensorycznej oraz zaburzeń zachowania,
· terapią zaburzeń połykania z wykorzystaniem elektrostymulacji,
· wspieraniem rozwoju funkcji pokarmowych,
· wspieraniem rozwoju mowy we wczesnych etapach życia (niemowlęta i małe dzieci z obciążonym wywiadem).
-
Opłaty za studia
Studia Podyplomowe czesne 2 raty 4 raty Logopedia 9 200 zł 9 400 zł 9 600 zł - wpisowe w wysokości 400zł (zaliczane na poczet czesnego)
- 20 % zniżki dla absolwentów Uczelni Łazarskiego**
*cena obowiązuje do 30.11.2020 r.
**zniżki nie łączą się z innymi zniżkamiTerminy płatności
Płatność jednorazowa
- Opłatę czesnego (pomniejszoną o kwotę wpisowego) uiszcza się jednorazowo w całości 7 dni przed rozpoczęciem zajęć.
Płatność ratalna
Terminy płatności czesnego w dwóch ratach
- I rata - 7 dni przed rozpoczęciem zajęć (pomniejszona o kwotę wpisowego)
- II rata - do 1 lutego 2021 r.
Terminy płatności czesnego w czterech ratach
- I rata - 7 dni przed rozpoczęciem zajęć (pomniejszona o kwotę wpisowego)
- II rata do 15 grudnia 2020 r.
- III rata do 1 lutego 2021 r.
- IV rata do 1 kwietnia 2021 r.
Konto bankowe na które można dokonywać wpłat:
Uczelnia Łazarskiego
Santander Bank Polska S.A.
29 1910 1048 2209 0006 3981 0004
tytułem: ckp_imię i nazwisko kandydata_2020/2021
-
Zasady rekrutacji
- Terminy rekrutacji opisane są w zakładkach poszczególnych kierunków.
- Należy złożyć komplet wymaganych dokumentów.
- O przyjęciu decyduje kolejność zgłoszeń.
Warunkiem przyjęcia zgłoszenia na studia jest dostarczenie:
- wypełnionego formularza zgłoszeniowego,
- CV,
- dowodu wpłaty wpisowego w wysokości 400 zł zaliczanego na poczet czesnego (na podstawie umowy o odpłatności za studia),
- dostarczenie skanu/ksero dyplomu magistra.
W przypadku przesyłania danych osobowych droga mailową należy wysyłać pliki zaszyfrowane, skompresowane (np. programami 7 zip, winzip, winrar) oraz zabezpieczone hasłem. Wykorzystane hasło prosimy przesłać do dziekanatu CKP w odrębnym mailu.
Osoba przyjęta na studia po otrzymaniu informacji o uruchomieniu studiów* jest zobligowania do przedłożenia:
- oryginałów dyplomu magistra wraz z dowodem osobistym w celu weryfikacji zgodności,
- dowodu wpłaty czesnego,
- umowy o odpłatności za studia (wydrukowana w dwóch egzemplarzach, dwustronnie. Umowa będzie zamieszczona na Wirtualnej Uczelni, do której otrzymają Państwo dostęp na początku października po ogłoszeniu wyników rekrutacji.
*Informacja o uruchomieniu studiów jest przekazywana uczestnikom wraz z upływem terminu końca rekrutacji.
Kontakt
Centrum Kształcenia Podyplomowego
Uczelnia Łazarskiego
ul. Świeradowska 43
02-662 WarszawaSektor "E" pokój 56
e-mail: ckp@lazarski.edu.pl
tel. 22 54-35-322**Zgodnie z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych- RODO, Dz. U. UE. L. z 2016 r. Nr 119) informuję, iż:
- Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Uczelnia Łazarskiego z siedzibą w Warszawie, ul. Świeradowskiej 43, 02-662 Warszawa
- Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych, z którym można się skontaktować pod adresem - iod@lazarski.edu.pl.
- Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu:
- realizacji procesu kształcenia,
- dokumentacji przebiegu studiów, kursu, warsztatu,
- wykonania przez Administratora obowiązków informacyjnych, archiwizacyjnych i statystycznych
- Pani/Pana dane osobowe mogą być również przetwarzane w celu:
- organizacji wydarzeń, konferencji konkursów, promocji, ankiet,
- prowadzenia kampanii promocyjnych, reklamowych i innych działań marketingowych związanych z usługami edukacyjnymi Administratora, w tym w formie mailingu,
- realizacji obowiązków wynikających z umów wzajemnych w zakresie informowania o partnerach ich usługach i produktach, w tym w formie mailingu,
- prowadzenia monitoringu wizyjnego
- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez Administratora przez okres niezbędny do realizacji wyżej wymienionych celów lub do momentu odwołania zgody.
- odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa,
- Pani/Pana dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą poddawane profilowaniu,
- posiada Pani/Pan prawo do żądania od Administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie oraz prawo do przenoszenia danych, prawo do wniesienia sprzeciwu,
- ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego,
- w niektórych sytuacjach mamy prawo przekazać dalej Pani/Pana dane – jeśli będzie to konieczne, aby Administrator mógł świadczyć usługi, przy czym dane te będą przekazywane wyłącznie osobom i podmiotom, których Administrator upoważni i którym zleci czynności przetwarzania danych,
- podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak konieczne do realizacji celów, do jakich zostały zebrane. Niepodanie danych może skutkować niemożliwością realizacji tych celów. Podanie danych osobowych w zakresie wymaganym ustawą Prawo o szkolnictwie wyższym jest obligatoryjne.
Partnerzy
Centrum Kształcenia Podyplomowego
Uczelni Łazarskiego
Zobacz naszą ofertę
Kliknij i dowiedz się więcej o ochronie Twoich danych,
w tym Twoich prawach i celach przetwarzania.
- Jak możesz się z nami skontaktować? e-mailem na adres: iod@lazarski.edu.pl.
- Jakie masz prawa?
- dostępu do Twoich danych,
- ich poprawiania,
- żądania ich usunięcia,
- ograniczenia przetwarzania,
- wniesienia sprzeciwu co do przetwarzania Twoich danych osobowych.
- Co zrobić gdy uważasz, że przetwarzamy Twoje dane niezgodnie z wymogami prawnymi? Możesz wnieść skargę do organu nadzorczego. W Polsce jest to Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
- Po co nam Twoje dane, czyli w jakim celu je przetwarzamy? W celu marketingowym, polegającym na wysyłaniu do Ciebie newsletterów, analizowaniu czy zapoznajesz się z ich treściami, i które z nich najchętniej czytasz.
- Czy musisz podawać nam swoje dane? Jest to dobrowolne. Bez ich podania nie będziesz jednak mógł otrzymywać newslettera.
- Na jakiej podstawie prawnej przetwarzamy Twoje dane?
- 1. Art. 6 ust. 1 lit. f RODO. Naszym prawnie uzasadnionym interesem jest analizowanie czy zapoznajesz się z naszymi newsletterami, i które z informacji w nich zawartych czytasz najchętniej.
- 2. Art. 10 ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną oraz art. 172 ustawy Prawo telekomunikacyjne.
- Komu przekażemy Twoje dane?
- 1. Dostawcom narzędzi do: a. analityki ruchu na stronie, b. wysyłki newsletterów.
- 2. Podmiotom zajmującym się hostingiem (przechowywaniem) strony oraz danych osobowych.
- Jak długo będziemy przetwarzać Twoje dane? Przez czas prowadzenia działań marketingowych przez nas albo do czasu wyrażenia przez Ciebie sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania danych w celach marketingowych, albo odwołania zgody na wysyłanie wiadomości na Twój adres e-mail. Odwołanie przez Ciebie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania przed wycofaniem zgody.
- Czy po przekazaniu nam danych możesz sprzeciwić się ich przetwarzaniu? Tak. Możesz to zrobić w dwóch sytuacjach, gdy przetwarzamy Twoje dane:
- 1. na potrzeby marketingu bezpośredniego; takiego sprzeciwu nie musisz uzasadniać,
- 2. na podstawie innych naszych prawnie uzasadnionych interesów; taki sprzeciw wymaga uzasadnienia Twoją szczególną sytuacją.