Doktor habilitowana w dziedzinie nauk ekonomicznych w dyscyplinie nauki o zarządzaniu, doktor nauk humanistycznych w dyscyplinie psychologia. Absolwentka KUL i SGH. Odbywała staże naukowe w Uniwersytecie Katolickim w Mediolanie i w Uniwersytecie Bocconi. Konsultantka w obszarze doradztwa personalnego oraz diagnozy relacji w organizacjach. Jako nauczyciel akademicki współpracuje z Instytutem Nauk Ekonomicznych PAN, Politechniką Białostocką, Uczelnią Łazarskiego, Uniwersytetem Medycznym w Białymstoku. Stały ekspert Fundacji Technotalenty oraz Instytutu Zarządzania w Ochronie Zdrowia. Autorka bestsellerów wydawniczych takich jak: Organizacja inteligentna generacyjnie, Zarządzanie kompetencjami zawodowymi a motywowanie pracowników, Zachowania organizacyjne, Zarządzanie zasobami ludźmi, Nowe koncepcje zarządzania ludźmi i wielu innych prac naukowych oraz popularnonaukowych dotyczących psychologicznych aspektów zarządzania i przedsiębiorczości. Uczestnik licznych projektów badawczych, w tym międzynarodowego programu ASSESS: Integration of Vulnerable Migrant Groups. Kierownik merytoryczny studiów: Psychologia w zarządzaniu oraz Zarządzanie zasobami ludzkimi.
-
OFERTA
-
Studia podyplomowe
- Akademia Administracji Publicznej
- Akademia Biznesu i Prawa Nowych Technologii
- Akademia Biznesu i Prawa Mody
- Akademia HR
- Akademia IT
- Akademia Marketera
- Akademia Menedżera
- Akademia Nowoczesnej Edukacji
- Akademia Praktyków Prawa
- Akademia Prawa Sądowego
- Akademia Rynku Nieruchomości
- Akademia Rynku Ochrony Zdrowia
- Akademia Skutecznej Komunikacji
- Akademia Transportu Lotniczego
- Akademia Trenera i Coacha
- Akademia Umiejętności Psychologicznych
- Akademia Zarządzania Jakością
- Akademia Zarządzania Procesowego
- Akademia Zarządzania Produkcją
-
MBA
-
Szkolenia i kursy
-
Coaching w edukacji

Rekrutacja
zakończona

Ilość semestrów
2
Wymiar godzinowy
180
-
Adresaci i atuty studiów
Dla kogo?
Adresatami studiów są:
- nauczyciele pracujący w szkołach podstawowych, średnich i policealnych;
- pedagodzy i psychologowie szkolni;
- pracownicy poradni psychologicznych i terapeutycznych;
- wychowawcy w internatach, bursach, świetlicach socjoterapeutycznych, ośrodkach kuratorskich;
- wychowawcy w młodzieżowych ośrodkach socjoterapii, młodzieżowych ośrodkach wychowawczych i innych placówkach o charakterze socjalizacyjnym i resocjalizacyjnym;
- kuratorzy sądowi, pracownicy socjalni.
Atuty:
Łączna liczba godzin ukierunkowanych na rozwój kluczowych kompetencji coachingowych prowadzonych przez certyfikowanych coachów pozwala na ubieganie się o certyfikację umiejętności metodą portfolio w PCC ICF (Professional Certified Coach International Coach Federation).
Słuchacze:
- poznają nowoczesne metody coachingowej pracy z uczeniem i wychowankiem, w tym z osobami z problemami adaptacyjnymi, rozwojowymi i zaburzeniami w zachowaniu;
- mają możliwość rozwijania własnej samoświadomości i uczą się stosować profesjonalne narzędzia do diagnozy predyspozycji osobowościowych;
- poznają uwarunkowania w zakresie efektywnego uczenia się mózgu wynikające z najnowszych osiągnięć neuronauki;
- doskonalą własne kompetencje interpersonalne oraz kreatywność.
-
Przesłanki i cele
Nauczyciele i wychowawcy pracujący z dziećmi i młodzieżą w zróżnicowanych placówkach edukacyjnych potrzebują profesjonalnych, a zatem skutecznych narzędzi oddziaływania wychowawczego. Jednym z nich jest coaching traktowany jako metoda rozwoju potencjału psychologicznego młodego człowieka i wsparcie w rozwiązywaniu jego złożonych problemów adaptacyjnych i rozwojowych.
Studia podyplomowe Coaching w edukacji dostarczają pogłębionej wiedzy oraz praktycznych umiejętności wykorzystywania coachingu w pracy nauczyciela, wychowawcy, pedagoga i psychologa. Mają charakter doskonalący kompetencje zawodowe pracowników placówek oświatowych, ale są również interesującą ofertą dla kuratorów sądowych i pracowników socjalnych.
Organizacja zajęć:
- studia trwają dwa semestry;
- zajęcia rozpoczynają się w II połowie października, odbywają się co 2 tygodnie, w soboty i niedziele, w godzinach 9-17;
- Warunkiem otrzymania świadectwa ukończenia studiów jest zaliczenie wszystkich przedmiotów ujętych w programie kształcenia oraz pozytywny wynik egzaminu dyplomowego.
Uczelnia zastrzega sobie prawo do niewielkich zmian w programie.
Uruchomienie kierunku jest uzależnione od liczby kandydatów.
Harmonogram studiów przygotowany zostanie po zakończeniu procesu rekrutacji. -
Program
- Podstawowe założenia coachingu;
- Zaawansowane warsztaty komunikacji interpersonalnej;
- Etapy pracy z klientem w coachingu;
- Psychologiczne koncepcje osobowości. Diagnoza osobowości;
- Narzędzia w coachingu;
- Kształtowanie dojrzałości emocjonalnej;
- Coaching w pracy z uczniem;
- Mentoring i tutoring w edukacji;
- Standardy prawne i etyczne w coachingu;
- Elementy psychologii klinicznej;
- Metodyka pracy wychowawczej z uczniem z niedostosowaniem społecznym i zaburzeniami w zachowaniu;
- Sesja superwizyjna;
- Techniki wywierania wpływu społecznego;
- Egzamin dyplomowy.
-
Rekomendacje
-
Wykładowcy
prof. dr hab. Joanna M. Moczydłowska
Magdalena Gołaszewska
Absolwentka Akademii Coachingu przy Wyższej Szkole Finansów i Zarządzania w Białymstoku (2016- 2017) oraz Wydziału Prawa Uniwersytetu Warszawskiego (1990 – 1995).
Dziennikarka przez 20 lat związana z TVP S.A. Oddział w Białymstoku. Prowadziła setki programów „na żywo”, wielkie koncerty plenerowe, kameralne, gale, eventy firmowe i konferencje. Trener wystąpień publicznych, media coach. Prowadzi szkolenia z autoprezentacji, komunikacji i radzenia sobie ze stresem i tremą.
Koordynator Geekstok – portalu promującego podlaską naukę, kreatywność, osobowości, osiągnięcia akademickie. Prezes Stowarzyszenia na Rzecz Muzeum Mody i Tekstyliów ITE w Białymstoku.
Monika Kliber
Coach ekspresywny, instruktor i prekursor pisania ekspresywnego w Polsce, certyfikowany coach International Coach Federation na poziomie Associate Certified Coach (ACC). Wieloletni praktyk w dziedzinie Human Resources, trener i coach biznesu z doświadczeniem ponad 3500 godzin szkoleń i pracy indywidualnej. Pomaga Klientom w odkrywaniu odwagi do twórczego życia, rozwijaniu samoświadomości emocjonalnej oraz przechodzeniu przez zmiany, poprzez procesy coachingowe oraz warsztaty z zastosowaniem metody pisania ekspresywnego. Autorka bloga na www.monikakliber.com
Katarzyna Latek - Olaszek
Coach ICC, (certificate Coach ICC), ICF (program CoachWiseEssential), realizujący głównie procesy executive coaching. Trener zarządzania, rozwoju i uczenia się (BTEC Professional Certificate Training, Learning and Development, International), Konsultant HR. Absolwentka programu International Education Society London Improving Management Skills oraz studiów podyplomowych z Zarządzania ludźmi w firmie.
Andrzej Pawlicki
Absolwent Instytutu Historii Uniwersytetu Warszawskiego, Szkoły Nauk Społecznych Polskiej Akademii Nauk oraz – w zakresie rzemiosła trenerskiego - Szkoły Trenerów Akademii SET. Wykładowca dydaktyki w Szkole Edukacji Uniwersytetu Warszawskiego i Polsko-Amerykańskiej Fundacji Wolności.
Prowadził badania w Forschugstelle Osteuropa Uniwersytetu w Bremie, uczestniczył w pracach Zakładu Studiów Interdyscyplinarnych nad Edukacją Instytutu Filozofii i Socjologii PAN, pracował na Uniwersytecie Jagiellońskim (z którym nadal współpracuje).
Szkołę odwiedzał w rozmaitych rolach: ucznia, nauczyciela, dyrektora i rodzica, a także opiekuna wizytatorów ds. ewaluacji. Autor podręczników do historii i WOS oraz licznych scenariuszy lekcji, brał udział w tworzeniu podstawy programowej, modyfikowaniu egzaminów zewnętrznych CKE oraz w reformie nadzoru pedagogicznego. Uczestniczył w badaniach programu PISA. Wyróżniony w Konkursie na Najlepszego Nauczyciela Warszawy od lat promuje debatowanie w stylu oksfordzkim animując Warszawską Ligę Debatancką.
Mirosław Urban
Psycholog, doradca zawodowy, trener, współpracownik Akademii Pedagogiki Specjalnej w Warszawie. Twórca autorskiego programu Juggling Inspiration, wykorzystującego metaforę żonglowania w biznesie i edukacji, polegającego na połączeniu wiedzy psychologicznej z nabywaniem umiejętności. Specjalista od niestandardowych technik szkoleniowych, wykorzystywanych w ramach różnorodnych tematów szkoleń. Tworzy oryginalne metody rozwoju osobistego, uczestnikom szkoleń pozwala odkrywać siłę psychiczną i osiągać cele drogą rozwoju własnych predyspozycji i umiejętności. Współpracował m. in. z Dr Irena Eris, Polkomtel S.A., Commercial Union, PKN Orlen S.A., Dalkia Poznań. Autor przygotowywanej publikacji Gdańskiego Wydawnictwa Psychologicznego: „Niekonwencjonalne techniki szkoleniowe” (w ramach przygotowywanej serii 10 książek o szkoleniach). Autor artykułów: „Żonglowanie w biznesie” (www.nf.pl), „Żonglowanie sprzyja mózgowi” (Charaktery, 05/2005), „Żonglowanie jako metoda wspierania rozwoju dzieci, młodzieży i dorosłych” (Klanza w czasie wolnym, 1/2005), „Żonglowanie” (Trening umiejętności poznawczych, Klanza, 2004).
-
Opłaty za studia
Studia Podyplomowe czesne 2 raty 4 raty Coaching w edukacji 5 200 zł 5 400 zł 5 600 zł - 20 % zniżki dla absolwentów Uczelni Łazarskiego**
*cena obowiązuje do 30.11.2019 r.
**zniżki nie łączą się z innymi zniżkamiTerminy płatności
Płatność jednorazowa
- Opłatę czesnego (pomniejszoną o kwotę wpisowego) uiszcza się jednorazowo w całości 7 dni przed rozpoczęciem zajęć.
Płatność ratalna
Terminy płatności czesnego w dwóch ratach
- I rata - 7 dni przed rozpoczęciem zajęć (pomniejszona o kwotę wpisowego)
- II rata - do 1 lutego 2020 r.
Terminy płatności czesnego w czterech ratach
- I rata - 7 dni przed rozpoczęciem zajęć (pomniejszona o kwotę wpisowego)
- II rata do 15 grudnia 2019 r.
- III rata do 1 lutego 2020 r.
- IV rata do 1 kwietnia 2020 r.
Konto bankowe na które można dokonywać wpłat:
Uczelnia Łazarskiego
Santander Bank Polska S.A.
29 1910 1048 2209 0006 3981 0004
tytułem: ckp_imię i nazwisko kandydata_2019/2020
-
Partnerzy
Kliknij i dowiedz się więcej o ochronie Twoich danych,
w tym Twoich prawach i celach przetwarzania.
- Jak możesz się z nami skontaktować? e-mailem na adres: iod@lazarski.edu.pl.
- Jakie masz prawa?
- dostępu do Twoich danych,
- ich poprawiania,
- żądania ich usunięcia,
- ograniczenia przetwarzania,
- wniesienia sprzeciwu co do przetwarzania Twoich danych osobowych.
- Co zrobić gdy uważasz, że przetwarzamy Twoje dane niezgodnie z wymogami prawnymi? Możesz wnieść skargę do organu nadzorczego. W Polsce jest to Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
- Po co nam Twoje dane, czyli w jakim celu je przetwarzamy? W celu marketingowym, polegającym na wysyłaniu do Ciebie newsletterów, analizowaniu czy zapoznajesz się z ich treściami, i które z nich najchętniej czytasz.
- Czy musisz podawać nam swoje dane? Jest to dobrowolne. Bez ich podania nie będziesz jednak mógł otrzymywać newslettera.
- Na jakiej podstawie prawnej przetwarzamy Twoje dane?
- 1. Art. 6 ust. 1 lit. f RODO. Naszym prawnie uzasadnionym interesem jest analizowanie czy zapoznajesz się z naszymi newsletterami, i które z informacji w nich zawartych czytasz najchętniej.
- 2. Art. 10 ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną oraz art. 172 ustawy Prawo telekomunikacyjne.
- Komu przekażemy Twoje dane?
- 1. Dostawcom narzędzi do: a. analityki ruchu na stronie, b. wysyłki newsletterów.
- 2. Podmiotom zajmującym się hostingiem (przechowywaniem) strony oraz danych osobowych.
- Jak długo będziemy przetwarzać Twoje dane? Przez czas prowadzenia działań marketingowych przez nas albo do czasu wyrażenia przez Ciebie sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania danych w celach marketingowych, albo odwołania zgody na wysyłanie wiadomości na Twój adres e-mail. Odwołanie przez Ciebie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania przed wycofaniem zgody.
- Czy po przekazaniu nam danych możesz sprzeciwić się ich przetwarzaniu? Tak. Możesz to zrobić w dwóch sytuacjach, gdy przetwarzamy Twoje dane:
- 1. na potrzeby marketingu bezpośredniego; takiego sprzeciwu nie musisz uzasadniać,
- 2. na podstawie innych naszych prawnie uzasadnionych interesów; taki sprzeciw wymaga uzasadnienia Twoją szczególną sytuacją.