Rekrutacja otwarta

Real estate brokerage

Zarejestruj się
Edycja studiów: XV edycja
Type of studies: Studia podyplomowe
Duration: 1 rok (2 semestry, 210 godzin)
Studies mode:
  • Niestacjonarny

Programme description and objectives

Are these studies for you?

Study programme

Programme benefits

Academic staff

dr Krystyna Krzekotowska

Wieloletni radca prawny Prezydenta Miasta oraz wieloletni kierownik Zakładu Prawa Cywilnego Instytutu Badania Prawa Sądowego Ministerstwa Sprawiedliwości. Dyrektor Międzynarodowego Instytutu Prawa i Mieszkalnictwa.

Iwona Foryś

prof. dr hab. Joanna M. Moczydłowska

Profesor nauk społecznych, konsultant w obszarze doradztwa personalnego oraz diagnozy relacji w organizacjach, autorka i współautorska bestsellerów wydawniczych tj. Zjawiska kryzysowe w organizacji, Przemysł 4.0 (?). Ludzie i technologie.

Maciej Murgrabia

dr Grzegorz Abramek

Radca Prawny specjalizujący się m.in. w prawie spółdzielczym i prawie nieruchomości. Członek Rady Nadzorczej Unii Spółdzielców Mieszkaniowych.

dr Joanna Cymerman

Członek Państwowej Komisji Kwalifikacyjnej ds. nadawania uprawnień zawodowych w zakresie wyceny nieruchomości. Rzeczoznawca majątkowy, licencjonowany zarządca nieruchomości i pośrednik w obrocie nieruchomościami Polskiej Federacji Rynku Nieruchomości.

mgr Mariusz Dubieniecki

Zarządca nieruchomości z interdyscyplinarnym wykształceniem i wieloletnim doświadczeniem.

mgr inż. Andrzej Foryś

Członek krajowych i międzynarodowych organizacji zrzeszających ekspertów rynku nieruchomości. Inicjator i uczestnik wielu form wymiany doświadczeń oraz krajowej i  międzynarodowej współpracy profesjonalnych uczestników rynku nieruchomości.

mgr Rafał Gutowski

Specjalizuje się w prawie karnym oraz zagadnieniami szeroko pojętego prawa nieruchomości. Posiada doświadczenie w stosowaniu prawa zarówno w administracji publicznej, jak również jako pełnomocnik w postępowaniach administracyjnych i cywilnych.

dr hab. Magdalena Habdas

Adiunkt w Katedrze Prawa Cywilnego i Prawa Prywatnego Międzynarodowego na Wydziale Prawa i Administracji, Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach, MSC wyceny i zarządzania nieruchomościami (Sheffield Hallam University).

dr hab. Marcin Kaczmarek

Pracownik Instytutu Rachunkowości na Wydziale Nauk Ekonomicznych i Zarządzania Uniwersytetu Szczecińskiego.

Irena Kleniewska

lawyer

dr hab. inż. Jan Kozak

Konsultant ds. Krajowego i Międzynarodowego Rynku Nieruchomości Światowego Kongresu Polaków.

mgr inż. Witold Malinowski

Członek Zarządu Polskiej Federacji Stowarzyszeń Zawodów Nieruchomościowych oraz prezes Stowarzyszenia Zarządców Nieruchomości WARECKA.

mgr inż. Beata Mikołajewska

Zarządca nieruchomości z trzydziestoletnim doświadczeniem w zarządzaniu nieruchomościami mieszkaniowymi, głównie wspólnot mieszkaniowych. Posiada licencję zarządcy nieruchomości nr 279. Prezes Zarządu Arenda sp. z o.o. zarządzającej nieruchomościami.

mgr Monika Susałko

Radca prawny specjalizujący się w prawie nowych technologii, własności intelektualnej, prawie ochrony danych osobowych, a także prawie gospodarczym. Wykładowca w Szkole Głównej Handlowej w Katedrze Zarzadzania Projektami.

prof. dr hab. Wojciech Wilkowski

Posiada uprawnienia zawodowe Nr 27 do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii oraz uprawnienia zawodowe w zakresie szacowania nieruchomości.

Opłaty za studia

Dostępne formy opłat na kierunku Real estate brokerage :

Płatność jednorazowa

Opłata rekrutacyjna: 200 zł

Czesne: 4 500 zł

Raty: 1 x 4 500 zł

Wyświetl terminy płatności czesnego

Terminy płatności czesnego:

∙ 1 rata - 10 października 2025

Całkowity koszt: 4 700 zł

Po zastosowaniu zniżki 10%

Płatność w 2 ratach

Opłata rekrutacyjna: 200 zł

Czesne: 4 700 zł

Raty: 2 x 2 350 zł

Wyświetl terminy płatności czesnego

Terminy płatności czesnego:

∙ 1 rata - 10 października 2025
∙ 2 rata - 1 lutego 2025

Całkowity koszt: 4 900 zł

Po zastosowaniu zniżki 10%

Płatność w 4 ratach

Opłata rekrutacyjna: 200 zł

Czesne: 4 900 zł

Raty: 4 x 1 225 zł

Wyświetl terminy płatności czesnego

Terminy płatności czesnego:

∙ 1 rata - 10 października 2025
∙ 2 rata - 15 grudnia 2025
∙ 3 rata - 1 lutego 2026
∙ 4 rata - 1 kwietnia 2026

Całkowity koszt: 5 100 zł

Po zastosowaniu zniżki 10%

Dostępne zniżki:

**zniżki nie łączą się z innymi zniżkami


Application process

Warunki przyjęcia

Aby zgłosić się na studia, kandydat musi:

  1. Posiadać dyplom ukończenia studiów wyższych (tytuł zawodowy: licencjat, inżynier, lekarz, magister) lub odpis dyplomu doktorskiego.
  2. Wypełnić kompletny formularz zgłoszeniowy dostępny na stronie rekrutacja-ckp.lazarski.pl.
  3. Dokonać opłaty rekrutacyjnej w wysokości 200 zł na indywidualny numer subkonta bankowego podany w procesie IRK. Tytułem przelewu: ckp_imię i nazwisko kandydata_25_26.
  4. Załączyć wymagane dokumenty:
    • skan dyplomu ukończenia studiów wyższych,
    • CV,
    • dowód dokonania opłaty rekrutacyjnej.

O przyjęciu decyduje kolejność zgłoszeń.

Kandydaci z dyplomem zagranicznym

Osoby posiadające zagraniczny dyplom i chcące kontynuować naukę w Polsce na poziomie podyplomowym podlegają odrębnym przepisom dotyczącym uznawania dyplomów.

W przypadku cudzoziemców wymagany jest posiadanie:

  • dyplomu ukończenia studiów wyższych w Polsce, albo dyplomu ukończenia studiów wyższych za granicą uznanego za równoważny z dyplomem polskim lub nostryfikowanego na zasadach określonych w odrębnych przepisach
  • kandydaci legitymujący się dyplomem ukończenia studiów wydanym za granicą, który nie uprawnia do kontynuacji kształcenia w Polsce (tj. nieobjętym uznawalnością na podstawie umów międzynarodowych lub nostryfikacji), są zobowiązani do przedstawienia pisemnej informacji wydanej przez dyrektora NAWA, potwierdzającej ich uprawnienie do ubiegania się o przyjęcie na studia podyplomowe.
  • tłumaczenie wymaganych dokumentów na język polski przez tłumacza przysięgłego
  • legalizacja dyplomu lub klauzula apostille (oryginał do wglądu)
  • zaleca się uzyskanie pisemnego potwierdzenia akceptacji dyplomu zagranicznego przez Narodową Agencję Wymiany Akademickiej (NAWA).
  • certyfikatu, który będzie stanowił podstawę do uznania poziomu znajomości języka (B2) do studiowania w Polsce wydany przez uprawnione instytucje (opracowany zostanie katalog certyfikatów)

Po przyjęciu na studia

Osoby przyjęte na studia, po otrzymaniu informacji o uruchomieniu kierunku, są zobowiązane do:

  • przedstawienia w Dziekanacie Łazarski Executive Education oryginału dyplomu ukończenia studiów wyższych oraz dowodu osobistego w celu weryfikacji (terminy dyżurów będą podawane przez Wirtualną Uczelnię),
  • podpisania umowy o odpłatności za studia za pośrednictwem platformy Autenti (bezpłatnej, zewnętrznej platformy do podpisywania umów elektronicznych).

Ważne informacje

  • Informacja o uruchomieniu kierunku przekazywana jest uczestnikom drogą elektroniczną po zakończeniu rekrutacji.
  • Uruchomienie studiów zależy od liczby kandydatów. W przypadku nieuruchomienia kierunku opłata rekrutacyjna jest zwracana na wskazane konto.
  • W przypadku przesyłania danych osobowych drogą mailową należy przesyłać pliki zaszyfrowane i skompresowane (np. programami 7-Zip, WinZip, WinRAR) oraz zabezpieczone hasłem. Hasło należy przesłać w osobnej wiadomości e-mail lub SMS pod numer telefonu: (+48) 518 017 404.
  • Regulamin
Zarejestruj się