Rekrutacja otwarta

Master of Business Administration (MBA in Healthcare).

Zarejestruj się
Edycja studiów: XVI edycja
Type of studies: Studia MBA
Duration: 2 lata (4 semestry, 460 godzin)
Studies mode:
  • Niestacjonarny

Programme description and objectives

Are these studies for you?

Study programme

Programme benefits

Academic staff

Małgorzata Gałązka-Sobotka

economist, deputy chairperson of the Board of the National Health Fund

Marek Adamski

Przedsiębiorca i manager, doradca i konsultant biznesowy, kieruje projektami wdrożeniowymi systemów wspomagających zarządzanie procesami HR i BI w największych polskich i międzynarodowych organizacjach.

Paweł Bogusław

Trener, coach, absolwent uczelni Łazarski na kierunku Executive MBA HR, Wiceprezes Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu. Prowadzi szkolenia, konsultacje oraz Coaching dla kadry menedżerskiej oraz handlowców.

Gen. dyw. prof. dr hab. n. med. Grzegorz Gielerak

Dyrektor Wojskowego Instytutu Medycznego – Państwowego Instytutu Badawczego w Warszawie. Konsultant Krajowy ds. Obronności. Odznaczony m.in. Złotym Krzyżem Zasługi, odznaczeniami resortowymi oraz wpisem w Księdze Honorowej Wojska Polskiego.

dr n. med. Jakub Gierczyński, MBA

Ekspert z zakresu systemów ochrony zdrowia, HTA, EBM, farmakoekonomiki, VBHC, zarządzania chorobą, analizy decyzyjnej, zarządzania ryzykiem i polityki zdrowotnej. Założyciel Polskiego Towarzystwa Farmakoekonomicznego.

dr Jerzy Gryglewicz, MBA

Doradca firm audytorskich, farmaceutycznych oraz towarzystw ubezpieczeniowych. Autor wielu raportów i analiz dotyczących rynku medycznego. Główny Specjalista w Departamencie Gospodarki Lekami i Departamencie Kontroli Centrali NFZ.

dr hab. Iwona Kowalska-Bobko

Prowadzi badania naukowe oraz zajęcia dydaktyczne w takich obszarach jak: polityka zdrowotna, organizacja ochrony zdrowia, decentralizacja w ochronie zdrowia, systemy zdrowotne, polityka zdrowotna Unii Europejskiej. Kierownik Zakładu Polityki Zdrowotnej.

mgr Jakub Marczak

Członek zarządu Perfectus Group sp. z o.o. Certyfikowany trener biznesu od ponad 10 lat związany z doskonaleniem procesów wg Lean Management i Six Sigma. osiada wieloletnie doświadczenie w zakresie organizacji i optymalizacji procesów w różnych branżach.

prof. dr hab. Joanna M. Moczydłowska

Profesor nauk społecznych, konsultant w obszarze doradztwa personalnego oraz diagnozy relacji w organizacjach, autorka i współautorska bestsellerów wydawniczych tj. Zjawiska kryzysowe w organizacji, Przemysł 4.0 (?). Ludzie i technologie.

mgr Izabela Murawska – Chojnowska

Prezes Zarządu Carolina Medical Center. Posiada 20-letnie doświadczenie w obszarze ubezpieczeń i prywatnej opieki medycznej.

mgr Marzena Smolińska

Doradca Zarządu InviMed ds. Public Relations i Komunikacji. Doświadczony ekspert ds. komunikacji i PR specjalizujący się w służbie zdrowia i farmacji.

dr hab. Christoph Sowada

Od 2021 roku przewodniczący Rady Szkole Doktorskiej Nauk Medycznych i Nauk o Zdrowiu Uniwersytetu Jagiellońskiego. Autor ponad 120 publikacji naukowych, uczestnik i kierownik licznych międzynarodowych i krajowych naukowych projektów badawczych.

Bartosz Tkaczyk

Doradca ds. Strategii  dla Prezesów i Zarządów Spółek, przeszkolony m.in. w Birkbeck, University of London w Wielkiej Brytanii. Członek Egzekutywny w prestiżowej Akademii Zarządzania w USA.

Arkadiusz Trela

Pełnomocnik, Doradca Zarządów, Kierownik projektów wdrożeniowych oraz Trener systemów zarządzania wg norm ISO w organizacjach ochrony zdrowia, hurtowniach farmaceutycznych, w podmiotach wytwarzających wyroby medyczne.

dr hab. n. pr. Radosław Tymiński

Adwokat, specjalista w zakresie prawa medycznego i farmaceutycznego, prowadzi obsługę prawną i procesową osób wykonujących zawody medyczne, podmiotów leczniczych i aptek, autor ponad 150 publikacji naukowych i dydaktycznych.

dr hab. Maria Węgrzyn

Od 2004 r. członek Prezydium Rady Narodowego Funduszu Zdrowia Oddziału Dolnośląskiego, gdzie opiniując podejmowane decyzje bierze czynny udział we wszystkich aktualnych zmianach zachodzących w systemie ochrony zdrowia.

Paulina Gumowska

Odpowiada za rozwój treści segmentu zdrowie w Grupie PTWP, w tym serwisu rynekzdrowia.pl i magazynu Rynek Zdrowia, których jest redaktor naczelną. Przed dołączeniem do Grupy PTWP, przez blisko dziewięć lat związana była z Wirtualną Polską.

dr Ewa Hartman

Certyfikowana trenerka metody Points of You™ oraz certyfikowana trenerka metody HeartMath™, wykładowca. Doktor Szkoły Biznesu Bournemouth University (Wielka Brytania).

dr Joanna Jończyk

Specjalista w dziedzinach zarządzania w organizacjach publicznych sektora ochrony zdrowia, zarządzania zasobami ludzkimi, przywództwa oraz zarządzania zmianą. Członkini Instytutu dla Zdrowej i Lepszej Starości.

Dorota Kuzimska

Zastępca Dyrektora Naczelnego ds. Sprzedaży i Rozliczeń Usług Medycznych Uniwersyteckie Centrum Kliniczne w Gdańsku.

Joanna Liksza

dr n. o zdr. Jakub Kraszewski

Magister prawa, doktor nauk o zdrowiu, z Uniwersyteckim Centrum Klinicznym związany jest od 2009 r., początkowo jako zastępca dyrektora naczelnego ds. personalnych, a następnie, od listopada 2016 roku, jako dyrektor naczelny.

dr Anna Anders - Szymańska

Ekspert z zakresu zarządzania kosztami i controllingu. Współtworzy firmę COplus wspierającą podmioty medyczne w zakresie wyceny procedur medycznych oraz prawidłowego stosowania zasad standardu rachunku kosztów zgodnie z wytycznymi rozporządzenia MZ.

dr Dominik Dziura

Studiował na Uniwersytecie Georga Augusta w Getyndze i Uniwersytecie Jagiellońskim w Krakowie. Ukończył specjalizację jako lekarz ginekolog w Klinikum Traunstein.

dr Patryk Filipiak

Adwokat i partner w kancelarii Filipiak Babicz Kancelaria Prawna. Doktor nauk prawnych. Kwalifikowany doradca restrukturyzacyjny, od 2025 r. członek Zespołu Problemowego ds. Prawa Upadłościowego i Restrukturyzacyjnego w ramach Komisji Kodyfikacyjnej P.C.

dr Andrzej Krupa

Doktor nauk medycznych, absolwent AM w Łodzi, z wykształcenia lekarz medycyny o specjalnościach: lekarz chorób wewnętrznych, specjalista radiodiagnostyki, organizacji ochrony zdrowia i zdrowia publicznego.

mgr Piotr Magdziarz

Założyciel FORMEDIS Medical Management & Consulting, ekspert prywatnego rynku usług medycznych i specjalista z zakresu zarządzania ochroną zdrowia. Posiada 30-letnie doświadczenie w branży medycznej.

Sylwia Modrzyk, MBA

Dyrektor Wojewódzkiego Centrum Szpitalnego Kotliny Jeleniogórskiej.

dr n. med. Artur Prusaczyk

Współzałożyciel i Wiceprezes Zarządu Centrum Medyczno-Diagnostycznego. Należy do zespołu projektowo-badawczego CMD oraz jest odpowiedzialny m.in. za działalność w zakresie profilaktyki onkologicznej i zarządzanie projektami.

dr Jolanta Sobierańska-Grenda

Prawnik z doświadczeniem menedżerskim w zakresie zarządzania dużymi podmiotami medycznymi oraz umiejętnością negocjowania i dogadywania porozumień zarówno po stronie społecznej, jak i instytucjonalnej. Prezes Zarządu Szpitali Pomorskich Sp. z o.o. w Gdyni

Dariusz Szplit

Kierownik Zespołu Oceny Wdrożeń Technologii Medycznych Uniwersyteckiego Centrum Klinicznego w Gdańsku. Ekspert HB-HTA, specjalista ds. jakości w opiece zdrowotnej (BQMM).

mgr Piotr Nowicki

Menadżer ochrony zdrowia i wykładowca akademicki, z wykształcenia magister socjologii. Od 2017 r. jest członkiem Rady ds. Taryfikacji przy Prezesie AOTMiT, a od 2019 r. jej wiceprzewodniczącym.

Partners

Opłaty za studia

Dostępne formy opłat na kierunku Master of Business Administration (MBA in Healthcare). :

Płatność jednorazowa

Opłata rekrutacyjna: 200 zł

Czesne: 35 000 zł

Raty: 1 x 35 000,00 zł

Wyświetl terminy płatności czesnego

Terminy płatności czesnego:

∙ 1 rata - 10 października 2025

Całkowity koszt: 35 200 zł

Po zastosowaniu zniżki 10%

Płatność w 3 ratach

Opłata rekrutacyjna: 200 zł

Czesne: 35 000 zł

Raty: 3 x 11 666,67 zł

Wyświetl terminy płatności czesnego

Terminy płatności czesnego:

∙ 1 rata - 10 października 2025
∙ 2 rata - 1 lutego 2026
∙ 3 rata - 15 września 2026

Całkowity koszt: 35 200 zł

Po zastosowaniu zniżki 10%

Płatność w 6 ratach

Opłata rekrutacyjna: 200 zł

Czesne: 36 200 zł

Raty: 6 x 6 033,33 zł

Wyświetl terminy płatności czesnego

Terminy płatności czesnego:

∙ 1 rata - 10 października 2025
∙ 2 rata - 15 grudnia 2025
∙ 3 rata - 1 lutego 2026
∙ 4 rata - 1 kwietnia 2026
∙ 5 rata - 15 września 2026
∙ 6 rata - 15 grudnia 2026

Całkowity koszt: 36 400 zł

Po zastosowaniu zniżki 10%

Płatność w 9 ratach

Opłata rekrutacyjna: 200 zł

Czesne: 36 800 zł

Raty: 9 x 4 088,89 zł

Wyświetl terminy płatności czesnego

Terminy płatności czesnego:

∙ 1 rata - 10 października 2025
∙ 2 rata - 15 listopada 2025
∙ 3 rata - 15 stycznia 2026
∙ 4 rata - 1 lutego 2026
∙ 5 rata - 15 kwietnia 2026
∙ 6 rata - 15 czerwca 2026
∙ 7 rata - 15 września 2026
∙ 8 rata - 15 listopada 2026
∙ 9 rata - 15 grudnia 2026

Całkowity koszt: 37 000 zł

Po zastosowaniu zniżki 10%

Dostępne zniżki:

**zniżki nie łączą się z innymi zniżkami


Istnieje możliwość dokonywania opłaty za każdy moduł osobno:

  • Czesne za moduł podstawowy wynosi 10 000 zł
  • Czesne za każdy moduł specjalistyczny wynosi 4 000 zł
  • Czesne za każdy moduł dyplomowy wynosi 9 000 zł
  • Opłatę za każdy moduł uiszcza się każdorazowo 7 dni przed rozpoczęciem zajęć

Płatności ratalne

Istnieje możliwość płatności ratalnej:

  • Czesne za moduł podstawowy płatne w dwóch ratach: 2 x 5 100 zł = 10 200 zł
  • Czesne za każdy moduł specjalistyczny płatne w dwóch ratach: 2 x 2 100zł = 4 200 zł
  • Czesne za moduł dyplomowy płatne w dwóch ratach: 2 x 4 600 zł = 9 200 zł

Opłaty za studia dokonujemy na indywidualny numer konta, podawany w procesie IRK.

Osoby zainteresowane otrzymaniem faktury proszone są o kontakt z działem finansowym, email: kwestura@lazarski.edu.pl  

Application process

Warunki przyjęcia

Aby zgłosić się na studia, kandydat musi:

  1. Posiadać dyplom ukończenia studiów wyższych (tytuł zawodowy: licencjat, inżynier, lekarz, magister) lub odpis dyplomu doktorskiego.
  2. Wypełnić kompletny formularz zgłoszeniowy dostępny na stronie rekrutacja-ckp.lazarski.pl.
  3. Dokonać opłaty rekrutacyjnej w wysokości 200 zł na indywidualny numer subkonta bankowego podany w procesie IRK. Tytułem przelewu: ckp_imię i nazwisko kandydata_25_26.
  4. Załączyć wymagane dokumenty:
    • skan dyplomu ukończenia studiów wyższych,
    • CV,
    • dowód dokonania opłaty rekrutacyjnej.

O przyjęciu decyduje kolejność zgłoszeń.

Kandydaci z dyplomem zagranicznym

Osoby posiadające zagraniczny dyplom i chcące kontynuować naukę w Polsce na poziomie podyplomowym podlegają odrębnym przepisom dotyczącym uznawania dyplomów.

W przypadku cudzoziemców wymagany jest posiadanie:

  • dyplomu ukończenia studiów wyższych w Polsce, albo dyplomu ukończenia studiów wyższych za granicą uznanego za równoważny z dyplomem polskim lub nostryfikowanego na zasadach określonych w odrębnych przepisach
  • kandydaci legitymujący się dyplomem ukończenia studiów wydanym za granicą, który nie uprawnia do kontynuacji kształcenia w Polsce (tj. nieobjętym uznawalnością na podstawie umów międzynarodowych lub nostryfikacji), są zobowiązani do przedstawienia pisemnej informacji wydanej przez dyrektora NAWA, potwierdzającej ich uprawnienie do ubiegania się o przyjęcie na studia podyplomowe.
  • tłumaczenie wymaganych dokumentów na język polski przez tłumacza przysięgłego
  • legalizacja dyplomu lub klauzula apostille (oryginał do wglądu)
  • zaleca się uzyskanie pisemnego potwierdzenia akceptacji dyplomu zagranicznego przez Narodową Agencję Wymiany Akademickiej (NAWA).
  • certyfikatu, który będzie stanowił podstawę do uznania poziomu znajomości języka (B2) do studiowania w Polsce wydany przez uprawnione instytucje (opracowany zostanie katalog certyfikatów)

Po przyjęciu na studia

Osoby przyjęte na studia, po otrzymaniu informacji o uruchomieniu kierunku, są zobowiązane do:

  • przedstawienia w Dziekanacie Łazarski Executive Education oryginału dyplomu ukończenia studiów wyższych oraz dowodu osobistego w celu weryfikacji (terminy dyżurów będą podawane przez Wirtualną Uczelnię),
  • podpisania umowy o odpłatności za studia za pośrednictwem platformy Autenti (bezpłatnej, zewnętrznej platformy do podpisywania umów elektronicznych).

Ważne informacje

  • Informacja o uruchomieniu kierunku przekazywana jest uczestnikom drogą elektroniczną po zakończeniu rekrutacji.
  • Uruchomienie studiów zależy od liczby kandydatów. W przypadku nieuruchomienia kierunku opłata rekrutacyjna jest zwracana na wskazane konto.
  • W przypadku przesyłania danych osobowych drogą mailową należy przesyłać pliki zaszyfrowane i skompresowane (np. programami 7-Zip, WinZip, WinRAR) oraz zabezpieczone hasłem. Hasło należy przesłać w osobnej wiadomości e-mail lub SMS pod numer telefonu: (+48) 518 017 404.
Zarejestruj się